Διόφθαλμη Σκόπευση

Τρία διαφορετικά ρήματα, τρεις διαφορετικές έννοιες
Ερώτηση έκανα Λεωνίδα, δεν μπορώ να ξέρω όταν παταει ο Ηλίας τι βλέπει, προσωπικα εγώ βλέπω θολά που είναι οι κάνες έχοντας αποφασίσει στην ρουτίνα ποια θα είναι η εικονα πριν πατησω , σωστά το κάνω η λάθος ;
 
Ερώτηση έκανα Λεωνίδα, δεν μπορώ να ξέρω όταν παταει ο Ηλίας τι βλέπει, προσωπικα εγώ βλέπω θολά που είναι οι κάνες έχοντας αποφασίσει στην ρουτίνα ποια θα είναι η εικονα πριν πατησω , σωστά το κάνω η λάθος ;
Μια χαρά το περιέγραψες, τρεις από τις πολλές παραλλαγές. Δεν υπάρχει σωστό ή λάθος σε ότι κάνεις, αρκεί να φέρνει το επιθυμητό αποτέλεσμα και αυτό που κάνεις είναι ένας από τους πολλούς τρόπους να έχεις έναν έλεγχο του τελικού αποτελέσματος. Στη δουλειά μου αλίμονο αν δίδασκα μόνο τον τρόπο που δουλεύει για μένα προσωπικά, θα βοηθούσα το έναν στους εκατό μόνο και αν.
 
Στη δουλειά μου αλίμονο αν δίδασκα μόνο τον τρόπο που δουλεύει για μένα προσωπικά, θα βοηθούσα το έναν στους εκατό μόνο και αν.
Eμένα προσωπικά όχι απλώς με βοήθησες βλέποντας αμέσως τα λάθη μου, αλλά με μετάλλαξες και μόνο με ένα μάθημσ που έχουμε κάνει πριν 1,5 χρόνο.
Σίγουρα δεν είμαι τέλειος και θα βρώ χρόνο να με ξαναδείς γιατί κοιτάω και προς trap μεριά.. ;)
 
Αισθάνεσαι την προσκοπευση ;, την μετράς ; τσεκάρεις πριν πατησεις την εικόνα ;
Αισθάνομαι την επιθυμητή εικόνα Μήτσο, εχω στο επίκεντρο τον στόχο και περιφερειακά την κάννη μου αλλά έχω συναίσθηση που είναι σε σχέση με τον στόχο!
 
Αισθάνομαι την επιθυμητή εικόνα Μήτσο, εχω στο επίκεντρο τον στόχο και περιφερειακά την κάννη μου αλλά έχω συναίσθηση που είναι σε σχέση με τον στόχο!
το μεγάλο θέμα είναι να μην τσεκάρουμε το ποσο γιατί σταματάει το όπλο κ το ζερο έρχεται ολοταχώς
 
Το μάθημα με τον Λεωνίδα είναι εμπειρία.
Δεν είναι copy paste , αλλά "βλέπει" τις ιδιαιτερότητες του καθενός και λειτουργεί ανάλογα.
Το μεγάλο θέμα για εμάς τους αδαείς είναι να μπορέσουμε να έχουμε "ανοιχτά" τα αυτιά μας και τα μυαλά μας και να καταλάβουμε - "ρουφήξουμε" αυτά που λέει.
Θυμάμαι μία φορά σε ένα πολύ - πολύ γρήγορο πιάτο του λέω ,
- Λεό , δεν το προλαβαίνω.
και μου απαντάει
- αν δεν έχεις χρόνο , φτιάξε χρόνο - make time .
εννοείτε ότι τον κοίταγα σαν χάνος , και μετά μόλις μου εξήγησε τι να κάνω και το έκανα , το πιάτο ήταν σαν να έβλεπα αργή κίνηση.

είπαμε .............. το μάθημα με τον Λεό είναι εμπειρία .........

Λεό thanks για όλα.
 
Το μάθημα με τον Λεωνίδα είναι εμπειρία.
Δεν είναι copy paste , αλλά "βλέπει" τις ιδιαιτερότητες του καθενός και λειτουργεί ανάλογα.
Το μεγάλο θέμα για εμάς τους αδαείς είναι να μπορέσουμε να έχουμε "ανοιχτά" τα αυτιά μας και τα μυαλά μας και να καταλάβουμε - "ρουφήξουμε" αυτά που λέει.
Θυμάμαι μία φορά σε ένα πολύ - πολύ γρήγορο πιάτο του λέω ,
- Λεό , δεν το προλαβαίνω.
και μου απαντάει
- αν δεν έχεις χρόνο , φτιάξε χρόνο - make time .
εννοείτε ότι τον κοίταγα σαν χάνος , και μετά μόλις μου εξήγησε τι να κάνω και το έκανα , το πιάτο ήταν σαν να έβλεπα αργή κίνηση.

είπαμε .............. το μάθημα με τον Λεό είναι εμπειρία .........

Λεό thanks για όλα.
Είσαι από τους αγαπημένους μου μαθητές, για δύο απλούς λόγους: Πρώτον έχεις αντίληψη και λέω τα πάντα μία φορά και δεύτερον είσαι χρυσό παιδί και έξω καρδιά και περνάω ΟΜΟΡΦΑ στο μάθημα!
 
Αισθάνομαι την επιθυμητή εικόνα Μήτσο, εχω στο επίκεντρο τον στόχο και περιφερειακά την κάννη μου αλλά έχω συναίσθηση που είναι σε σχέση με τον στόχο!
Και όταν η κάννη είναι κι αυτή στο κέντρο της όρασης και όχι στην περιφέρεια (ένα ίσιο εξερχόμενο πχ) τι γίνεται; Τροφή για συζήτηση.
 
Αισθάνομαι την επιθυμητή εικόνα Μήτσο, εχω στο επίκεντρο τον στόχο και περιφερειακά την κάννη μου αλλά έχω συναίσθηση που είναι σε σχέση με τον στόχο!
Αυτο ακριβως.. επικεντρο ο στοχος, και την μπιλια την εχεις στην περιφερειακη όραση...προυποθεση να ειναι στα μετρα σου το οπλο για να ειναι αβιαστο ολο αυτο..
Ουσιαστικα επανάληψη θέλει και στο τελος βγαινει αβιαστα
 
Και όταν η κάννη είναι κι αυτή στο κέντρο της όρασης και όχι στην περιφέρεια (ένα ίσιο εξερχόμενο πχ) τι γίνεται; Τροφή για συζήτηση.
Εξερχομενο ισιο να ανερχεται η να κατερχεται? Στο Σχιστό δεν το επαιρνα με τιποτα μεχρι που βρηκα το σημειο και το μπουμπουναω 8 στις 10..
 
Και όταν η κάννη είναι κι αυτή στο κέντρο της όρασης και όχι στην περιφέρεια (ένα ίσιο εξερχόμενο πχ) τι γίνεται; Τροφή για συζήτηση.

Αν φερω στο δικο μου μυαλο αυτη την εικονα, νομιζω οτι ειναι απο τις περιπτωσεις που η εστιαση στο δισκο προσπαθει να ¨υπερνικησει¨ οτιδηποτε παει να την εμποδισει που οι κανες ειναι πιο ¨αορατες¨ απο ποτε...
 
Δεν παίζει ρολο και το στήσιμο του οπλου ρε παιδια? Δλδ αμα εχεις ενα στο 60-40 να βλεπεις ριγα, ακομα και σε τετοια τουφεκια βλεπεις περιφερειακα κάννη
 
Και όταν η κάννη είναι κι αυτή στο κέντρο της όρασης και όχι στην περιφέρεια (ένα ίσιο εξερχόμενο πχ) τι γίνεται; Τροφή για συζήτηση.
Πιάνω τον δίσκο με τα μάτια, έρχεται η κάνη προς τον δίσκο, μόλις αισθανθώ το στόχαστρο να αγγίζει τον δίσκο, μπαααμμμ
 
Και όταν η κάννη είναι κι αυτή στο κέντρο της όρασης και όχι στην περιφέρεια (ένα ίσιο εξερχόμενο πχ) τι γίνεται; Τροφή για συζήτηση.
Στο δικό μου μυαλό υπάρχειια χρονική στιγμή που χάνεται ο δίσκος τότε έχει δόση και την εντολή ο εγκέφαλος και ως δια μαγείας σπάει ο δίσκος.... Σκέφτομαι δάσκαλε τον χθεσινό επερχόμενο και εκεί καταλήγω πως αυτό συμβαίνει σε μένα
 
Στα εξερχόμενα θεωρώ ότι απλά δεν πρέπει να σκέφτεσαι ,με το αριστερό πιάνεις τον δίσκο και πατας σκανδάλη ,εννοείται πως βασική προϋπόθεση του παραπάνω είναι η παράλληλη προς τα επάνω κίνηση ολοκληρου του όπλου σωστή επωμιση δηλαδή ,εάν ανέβει πρώτα το κοντάκι στον ώμο κλασικο λάθος πολλών από εμάς έχεις φύγει από κάτω στάνταρ .Θεωρώ πως ο παραπάνω τρόπος στα εξερχόμενα σε βγάζει από πολλά προβλήματα .Εμενα τουλάχιστον ο παραπάνω τρόπος με έχει βοηθήσει πολύ στα εξερχόμενα πιάτα .
 
Αν φερω στο δικο μου μυαλο αυτη την εικονα, νομιζω οτι ειναι απο τις περιπτωσεις που η εστιαση στο δισκο προσπαθει να ¨υπερνικησει¨ οτιδηποτε παει να την εμποδισει που οι κανες ειναι πιο ¨αορατες¨ απο ποτε...
Ακριβώς, μηπως τελικά ανεξάρτητα το υψος του χτενιου, το μυαλό πριν πατήσει θέλει να δει σωστά τον στόχο ; μήπως δηλαδή όσο χαμηλό χτένι κ να έχουμε υπάρχει ένα στάνταρ υψος ;;;
 
  • Like
Reactions: leo
Αν φερω στο δικο μου μυαλο αυτη την εικονα, νομιζω οτι ειναι απο τις περιπτωσεις που η εστιαση στο δισκο προσπαθει να ¨υπερνικησει¨ οτιδηποτε παει να την εμποδισει που οι κανες ειναι πιο ¨αορατες¨ απο ποτε...
Όλες οι απαντήσεις είναι πολύ ενδιαφέρουσες αλλά επιλέγω αυτή για να σχολιάσω. Μήπως οι κάννες δεν πρέπει να είναι αόρατες σε αυτήν την τουφεκιά; Προκαλεί προβλήματα αυτός ο τρόπος σε κάποιους;
 
Όλες οι απαντήσεις είναι πολύ ενδιαφέρουσες αλλά επιλέγω αυτή για να σχολιάσω. Μήπως οι κάννες δεν πρέπει να είναι αόρατες σε αυτήν την τουφεκιά; Προκαλεί προβλήματα αυτός ο τρόπος σε κάποιους;
Η ριγα είναι ο δρόμος σε ισιες εξερχόμενες κ για αυτό κ φαρδιές ρίγες σε τραποντουφεκα
 
Η ριγα είναι ο δρόμος σε ισιες εξερχόμενες κ για αυτό κ φαρδιές ρίγες σε τραποντουφεκα
Κατά την δική μου γνώμη η φαρδιά ρίγα είναι για την διάθλαση της θερμότητας μακριά από την οπτική ευθεία, για αυτό και βοηθάει περισσότερο σε επωμιζομενα αγωνίσματα. Για μένα όσο πιο λεπτή τόσο πιο ακριβής είναι. Αλλά για αυτό υπάρχουν άπειρα σχέδια ριγας, επειδή όπως όλα τα πράγματα, έτσι κι αυτό είναι καθαρά προσωπικό.
 
Back
Top