Οπως ειπε και ο Δημητρης , οχι πανω απο 4000 στροφες , και πριν φτασουμε 400 μετρα απο τον προορισμο μας γυριζουμε στην βενζινη ωστε να καει οτι εχει μεινει απο το αεριο και να λιπανθει η μηχανη πριν σβησει..!!
παιδια καλος ο ψεκασμός βενζίνης ομως ποσο τις εκατό βενζίνη και σε ποιες στροφές , το ρωτάω διοτι αυτο το 4000 στροφές ειναι πολυ γενικό και εξηγώ εγω εχω ενα Τεριος 1,5 με ευαισθησία στις βαλβίδες μόνιμα τετρακίνητο που αυτο σημαίνει οτι με 3000 στροφές στην εθνική το αμάξι Πάει με το ζόρι με 120 χιλιόμετρα εαν πάω με 130 χιλιόμετρα το αμάξι εχει κοντά 4000 στροφές οποτε ρωτάω το εξεις μήπως τελικα στο δικό μου αμάξι πρεπει να ψεκάζει βενζίνη απο πολυ πιο κάτω σε στροφές ; μήπως πρεπει να ψεκάζει απο τις 2500 στροφές κάποιο ποσοστό βενζίνης ; και ποσο ειναι το ποσοστό αυτο 15% 18% 20%συγνωμη εαν ειμαι κουραστικός ομως ψάχνω να βρω μια άκρη ώστε να ρυθμίσω το τεριακι μου σωστά ώστε να κινούμε οικονόμικα αλλα και με την μέγιστη ασφάλεια για τον κινητήρα του αυτοκινήτουΓιώργο με την καύση του υγραερίου παράγεται θερμοκρασία υψηλότερη απο αυτή που παράγεται με την καύση της βενζίνης .Αυτό σε πολλά αυτοκίνητα έχει σαν αποτέλεσμα την φθορά των βαλβίδων και των εδρών .Σ αυτή την περίπτωση απαιτείται αλλαγή εδρών οι οποίες θα ειναι ανθεκτικές σε αυτές τις θερμοκρασίες.Αυτό το πρόβλημα παρουσιάζεται κατά μέσο όρο στα 100.000 χλμ
Για να αποφύγουμε όσο μπορούμε αυτές τις συνέπειες ,καλό ειναι να οδηγούμε μεχρι τις 4.000 στροφές,Απο κει και πέρα υπάρχουν και άλλες λύσεις .Οπως ο ψεκασμός βενζίνης παράλληλα με το υγραέριο πάνω απο καποιες στροφές.Αλλη λύση είναι το σύστημα διανομής ψυκτελαίου το οποίο βοηθά σε ένα μικρό ποσοστό στην μείωση της θερμοκρασίας.
Υπάρχουν όμως αυτοκίνυτα των οποίων οι έδρες δεν εχουν κανένα απολύτως πρόβλημα .Υπάρχουν βέβαια κατάλογοι με τα αυτοκίνητα των οποίων οι έδρες θα παρουσιάσουν πρόβλημα κάποια στιγμή.
Ειναι απλα τα πραγματα μην τα μπερδευεις......και εγω μεχρι 130 παω στις 4000 στροφες με το maveric . Εγω το εχω ριθμησει απο μονο του μετα τις 4000 να μπενει αυτοματα βενζινη και εχω το κεφαλι μου ησυχο. Ουτε να το βαλεις στις 2500 να μπενει βενζινη , ουτε να γινεται αναμηξη των δυο καυσημων .....γιατι δεν εχει νοημα μετα , δεν κανεις οικονομια . Αν γουσταρεις να το πηγαινεις στα φουλ και δεν το γυρνας στην βενζινη , τοτε περνεις ρισκο.....xm.παιδια καλος ο ψεκασμός βενζίνης ομως ποσο τις εκατό βενζίνη και σε ποιες στροφές , το ρωτάω διοτι αυτο το 4000 στροφές ειναι πολυ γενικό και εξηγώ εγω εχω ενα Τεριος 1,5 με ευαισθησία στις βαλβίδες μόνιμα τετρακίνητο που αυτο σημαίνει οτι με 3000 στροφές στην εθνική το αμάξι Πάει με το ζόρι με 120 χιλιόμετρα εαν πάω με 130 χιλιόμετρα το αμάξι εχει κοντά 4000 στροφές οποτε ρωτάω το εξεις μήπως τελικα στο δικό μου αμάξι πρεπει να ψεκάζει βενζίνη απο πολυ πιο κάτω σε στροφές ; μήπως πρεπει να ψεκάζει απο τις 2500 στροφές κάποιο ποσοστό βενζίνης ; και ποσο ειναι το ποσοστό αυτο 15% 18% 20%συγνωμη εαν ειμαι κουραστικός ομως ψάχνω να βρω μια άκρη ώστε να ρυθμίσω το τεριακι μου σωστά ώστε να κινούμε οικονόμικα αλλα και με την μέγιστη ασφάλεια για τον κινητήρα του αυτοκινήτου
Όλοι οι εγκαταστατες θεωρούν την ρύθμιση που έχουν κανει σωστή ! Ειναι οντως η σωστή ; ο ενας σου λεει εγω το βάζω να ψεκάζει μετά τις 2500 στροφές τοςο τις εκατό ο άλλος σου λεει εγω το βάζω μετά τις 3000 άλλος μετά τις 3500 άλλος μετά τις 4000 μόνο βενζίνη και ακούς τα παντα για αυτο και μπήκα στην διαδικασία της ανάρτησης διοτι κάποιος με το ίδιο αμάξι που εχει κανει πολλα χιλιόμετρα ειναι ενα παράδειγμα προς μίμηση οπως και να το κάνουμε !γιατί πρέπει να αποφασίσεις εσύ (ως οδηγός) το πότε θα ψεκάζει τη βενζίνη ???
αυτό είναι δουλειά του εγκαταστάτη και μόνον......
οφείλει να σου το στήσει το αμάξι με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρει οικονομία χωρίς να κινδυνεύει το μοτέρ......
εάν δεν κατέει πράμα.......βρες άλλον εγκαταστάτη ή βρες άλλον οδηγό που να έχει το ίδιο σύστημα Υγραεριοκίνησης στο ίδιο μοτέρ !
παιδια καλος ο ψεκασμός βενζίνης ομως ποσο τις εκατό βενζίνη και σε ποιες στροφές , το ρωτάω διοτι αυτο το 4000 στροφές ειναι πολυ γενικό και εξηγώ εγω εχω ενα Τεριος 1,5 με ευαισθησία στις βαλβίδες μόνιμα τετρακίνητο που αυτο σημαίνει οτι με 3000 στροφές στην εθνική το αμάξι Πάει με το ζόρι με 120 χιλιόμετρα εαν πάω με 130 χιλιόμετρα το αμάξι εχει κοντά 4000 στροφές οποτε ρωτάω το εξεις μήπως τελικα στο δικό μου αμάξι πρεπει να ψεκάζει βενζίνη απο πολυ πιο κάτω σε στροφές ; μήπως πρεπει να ψεκάζει απο τις 2500 στροφές κάποιο ποσοστό βενζίνης ; και ποσο ειναι το ποσοστό αυτο 15% 18% 20%συγνωμη εαν ειμαι κουραστικός ομως ψάχνω να βρω μια άκρη ώστε να ρυθμίσω το τεριακι μου σωστά ώστε να κινούμε οικονόμικα αλλα και με την μέγιστη ασφάλεια για τον κινητήρα του αυτοκινήτου
Με το terios με 4000 στροφές εισαι στα 130 χιλιόμετρα οποτε θεωρώ και πιστεύω οτι μαλλον θα του πω να να το βάλει να ψεκάζει κάποιο ποσοστό βενζίνης μετά τις 3000 στροφές τωρα το εχει μετά τις 3500 απο οτι μου είπε, την άλλη εβδομάδα θα το πάω για τον πρώτο έλεγχο στα 1000 χιλιόμετρα οποτε θα το παμε και βόλτα και θα κάνουμε τις τελικές ρυθμίσεις.Συνήθως το ρυθμίζουν απο 3.500 - 3700 με 3800 αναλόγως τον κινητήρα.Σίγουρα όμως αυτό απο κάπου προκύπτει με βάση τις θερμοκρασίες που αναπτύσονται και δεν είναι τυχαίο.
Εγω με το Maverick στις 3.750 πιάνω τα 140 και στις 4.000 τα 150.Εχω σύστημα prins και εχω βάλει και την λίπανση που εχει το σύστημα και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη και οχι απλά με υποπίεση οπως οι απλές.Πολλές φορές όμως στην εθνική οταν πιάνω κοντα στις 4.000 στροφες το γυρίζω κατά διαστήματα και λίγο στην βεμνζίνη.
Για τον Καλογριτσα μου είπαν καλα λόγια ! Εσυ που το έβαλες το συςτημα ; στον ίδιο που το εβαλες εχεις κανει ρύθμιση;και εαν ξέρεις για πες τι ρυθμίσεις σου εχει κανει ;Λευτέρη, κι εγώ στο Jimny, το BRC έχω χωρίς κανένα πρόβλημα. Αν θεωρήσουμε την άριστη ποιότητα των υλικών δεδομένη, τον μεγαλύτερο ρόλο παίζει ο μάστορας που θα κάνει την εγκατάσταση και τις κατάλληλες ρυθμίσεις, ο οποίος θα πρέπει να είναι σωστός και γνώστης του αντικειμένου. Γι΄ αυτό αν θέλεις γράψε την περιοχή σου ώστε αν κάποιος συνάδελφος γνωρίζει κάποιον σωστό και κατάλληλο μάστορα να σου τον προτείνει.
τωρα το είδα Κομοτηνή εισαι ! Λιγο μακριά απο Αθήνα χαχαχαχα!!!!!!!!!Για τον Καλογριτσα μου είπαν καλα λόγια ! Εσυ που το έβαλες το συςτημα ; στον ίδιο που το εβαλες εχεις κανει ρύθμιση;και εαν ξέρεις για πες τι ρυθμίσεις σου εχει κανει ;
Για τον Καλογριτσα μου είπαν καλα λόγια ! Εσυ που το έβαλες το συςτημα ; στον ίδιο που το εβαλες εχεις κανει ρύθμιση;και εαν ξέρεις για πες τι ρυθμίσεις σου εχει κανει ;
τωρα το είδα Κομοτηνή εισαι ! Λιγο μακριά απο Αθήνα χαχαχαχα!!!!!!!!!
Άσχετο αλλά και σχετικό.
Το υγραέριο είναι καύσιμο οικονομίας και όχι καύσιμο επιδόσεων όπως η βενζίνη. Για αυτό το λόγο....όταν κινούμαστε με υγραέριο καλό είναι να μην ζητάμε το μέγιστο των επιδόσεων από το αμάξι.
Αυτό σημαίνει....να μην οδηγάμε "τελικές" σε ταξίδι στην Εθνική...και όταν πατάμε βουνό (που θέλουμε ροπή)....μόνο βενζίνη. Φρόνιμο είναι με το υγραέριο να μην ξεπερνάμε το 50 με 55% των μέγιστων στοφών του κινητήρα.
Εγώ που έχω ένα Grand Vitarra 2.0lt δεν ξεπερνώ με το υγραέριο τις 3.000 με 3.500 στροφές.
LPgas 210 4100025 Πειραιάςservice για brc ξερουμε κανεναν εδω αθηνα?
Με το Κ.Τ.Ε.Ο τι γίνεται σε οχήματα που έχουν υγραέριο;