Υγραεριοκίνηση

Ναι....έτσι είναι.....
Παλαιότερα εκλεβαν λόγω απατεωνιάς...τώρα κλέβουν για επιβίωση !
Οι φόροι ειναι παρα πολύ υψηλοί και δεν δίδετε πίστωση για αγορά προιόντος

.vert funny. Μπα σε καλό σου βραδιάτικα .....
 
Ισχύει Δημήτρη....γι αυτό θα δεις και πολλά κλειστά πρατήρια...το κέρδος είναι πλέον ελάχιστο και η κλεψιά δεν είναι εύκολη δουλειά για όλους....
 
Παιδια καλημέρα εχω ενα Τεριος 2 του εβαλα υγραέριο και ενώ η δεξαμενή ειναι 59 lit δεν παίρνει πανω απο 43 ενώ θα έπρεπε να γεμίζει με 47 ο ανεφοδιασμός έγινε απο άδεια δεξαμενή βάσει ένδειξης αφου βάραγε ο ήχος και γύρισε βενζίνη , η δεξαμενή ειναι κυκλική σαν ρεζέρβα το συςτημα ειμαι brc sequent 32 obd και η δεξαμενή tms γιατι ρε παιδια γίνεται αυτο ; περαν απο αυτο βγάζει 370 χιλιόμετρα με 43 lit πως το ακούτε;
 
Καταναλώνεις 11.5 λιτρα LPG ανα 100 χλμ , το οποίο μάλλον είναι φυσιολογικό αν δεχθούμε ότι το αυτοκίνητο σου καταναλώνει 10 λιτρα βενζίνη ανα 100 χλμ.
Όσο για το γέμισμα που λες, θα το αφήσεις να αδειάσει τελείως και θα γεμίσεις ξανά , αν είναι δυνατόν σε άλλο πρατήριο διότι πολλές φορές παίζει ρόλο και η πίεση που έχει η εγκατάσταση του πρατήριου .
Αν πάλι βάλεις λιγότερο από 47 τότε να πας στον τεχνικό που έκανε την εγκατάσταση για ρύθμιση
 
Καταναλώνεις 11.5 λιτρα LPG ανα 100 χλμ , το οποίο μάλλον είναι φυσιολογικό αν δεχθούμε ότι το αυτοκίνητο σου καταναλώνει 10 λιτρα βενζίνη ανα 100 χλμ.
Όσο για το γέμισμα που λες θα το αφήσεις να αδειάσει τελείως και θα γεμίσεις ξανά αν είναι δυνατόν σε άλλο πρατήριο διότι πολλές φορές παίζει ρόλο και η πίεση που έχει η εγκατάσταση του πρατήριου .
Αν πάλι βάλεις λιγότερο από 47 τότε να πας στον τεχνικό που έκανε την εγκατάσταση για ρύθμιση
 
Οντως ειναι το πρώτο γέμισμα αυτο που αναφέρω , μακάρι να δω διαφορα αργότερα

κράτα στατιστικά με καταναλώσεις και αντίστοιχα γεμίσματα και εφόσον κάνεις ομοειδείς διαδρομές θα καταλήξεις για τις μέσες καταναλώσεις σου ώστε να καταλαβαίνεις πού είναι τα λαμόγια-βενζινάδικα
 
Οντως ειναι το πρώτο γέμισμα αυτο που αναφέρω , μακάρι να δω διαφορα αργότερα
Για μενα δεν προκειται να δεις ουσιαστική διαφορά.Ειναι θεμα φλοτέρ ,αλφαδιάς του τεπόζιτου και ρύθμισης.
Ξανα τσεκαρισέτο σε άλλο πρατήριο και αν παρει παλι τα ιδια λίτρα πήγαινε να στο ρυθμίσουν.Αν το κανουν ,γιατι ξέρω αρκετούς που παρέμειναν με το πρόβλημα αυτό.
Το δικο μου τεπόζιτο ειναι 65 λιτρα.Στην αρχή γεμισα δυο φορές και δεν επερνε παραπανω απο 53.Το πηγα ξανα και πειράζοντας την ρύθμιση στο φλοτέρ έφτασε τα 59.Παντα πρεπει να υπάρχει όριο ασφαλείας το οποίο πρεπει να ειναι τουλάχιστον 10% της συνολοκής .χωρητικότητας του τεπόζιτου.
 
Εγώ παιδιά με 50άρα δεξαμενή, δεν έχω βάλει ποτέ πάνω από 40 λίτρα...!! o_Oo_O (απλά δεν ξέρω αν όταν ξεκινάει να βαράει το μπιμπιριμπιμπιμπ πόσο αέριο έχει μέσα η δεξαμενή!!)
 
Αν θυμάμαι καλά, οι δεξαμενές πρέπει να γεμίζονται στο 80% της ονομαστικής τους πληρότητας, και αυτό για λόγους ασφαλείας........
Ο εγκαταστάτης μπορεί να πειράξει τη βαλβίδα της δεξαμενής και το 80% να το τροποποιήσει......
Επειδή τα πρατήρια υγραερίου κίνησης δεν είναι στο σύστημα Εισροών-Εκροών (δεν ξερω αν παίζει και κανά ρόλο πια), πάντα θα υπάρχει η υπόνοια ότι μας χρεώνουν παραπάνω λίτρα από αυτά που τελικά μας βάζουν στη δεξαμενή..... 2-3 φορές, τα λίτρα που μου έβαζαν στο πρατήριο, πλησίαζαν την ονομαστική της χωρητικότητα...δεν ξαναπάτησα και το κοινοποίησα στη σχετική ομάδα στο φβ μπας και γλυτώσει και κανας άλλος σύντροχος......δυστυχώς, πρέπει να μαζεύουμε πληροφορίες από γύρω μας και να καταγράφουμε τις καταναλώσεις μας, μπας και βρούμε το πρατήριο που δεν μας κλέβει !
 
Σε συζήτηση με φίλο μου είπε ότι είναι καλό να μην ''πατάμε'' πολύ το αμάξι όταν κινούμαστε με υγραέριο και γενικά να κρατάμε χαμηλά τις στροφές.
Ισχύει αυτό;
Γιώργο κι εγώ αυτό ξέρω και αυτό κάνω με το Jimny. Μέχρι 3000-3200 χιλ. στροφές το πάω. Έχω 75.000 χλμ χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα
 
Σε συζήτηση με φίλο μου είπε ότι είναι καλό να μην ''πατάμε'' πολύ το αμάξι όταν κινούμαστε με υγραέριο και γενικά να κρατάμε χαμηλά τις στροφές.
Ισχύει αυτό;
Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο ο τύπος του δικού μου συστήματος (VIALE υγρής έγχυσης καυσίμου) αλλά οι οδηγίες που είχα και που εφαρμόζω για 100.000 χλμ ήταν ίδιες με της βενζίνης. Φυσικά, όταν το "πατάω" καταναλώνει περισσότερο είτε υγραέριο είτε βενζίνη.
 
Στα σύγχρονα σύστηματα δεν υπάρχει κάποιο θέμα ιδιαίτερης χρήσης τους......
Εγώ προσωπικά έχω κινηθεί κοντά στη τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου, αρκετές φορές και χωρίς κάποια ένδειξη δυσλειτουργίας.....
Όπως γράφει και ο κ.Γιάννης, υγραέριο όμως βάζουμε για λόγους οικονομίας, και η οικονομία "έρχεται" οδηγώντας μόνο στις μεσαίες στροφές
 
Εγώ παιδιά με 50άρα δεξαμενή, δεν έχω βάλει ποτέ πάνω από 40 λίτρα...!! o_Oo_O (απλά δεν ξέρω αν όταν ξεκινάει να βαράει το μπιμπιριμπιμπιμπ πόσο αέριο έχει μέσα η δεξαμενή!!)
Φίλε εσυ εισαι μια χαρα 20% κάτω απο την ονομαστική της δεξαμενής οπως πρεπει
 
Παιδια καλησπέρα σε ολους ,οποιος εχει εμπειρίες σχετικά με Τεριος 1,5 ας αναφέρει βασικά πράγματα , τι συςτημα εχει βάλει τι κατανάλωση τι ρυθμίσεις του εχει βάλει ο μάστορας δηλαδή ποσο βενζίνη του ψεκάζει και ποτε και εαν ειναι ευχαριστημένος . Εγω εχω βάλει brc sequent 32 obd ακομα δεν κρινω διοτι ειμαι στο πρώτο γέμισμα δεξαμενή εχω βάλει κυκλική σαν ρεζέρβα 59αρα . Έρευνα πιο πολυ κάνω ώστε να κάνω και σωστή ρύθμιση
 
Last edited by a moderator:
Σε συζήτηση με φίλο μου είπε ότι είναι καλό να μην ''πατάμε'' πολύ το αμάξι όταν κινούμαστε με υγραέριο και γενικά να κρατάμε χαμηλά τις στροφές.
Ισχύει αυτό;

Γιώργο με την καύση του υγραερίου παράγεται θερμοκρασία υψηλότερη απο αυτή που παράγεται με την καύση της βενζίνης .Αυτό σε πολλά αυτοκίνητα έχει σαν αποτέλεσμα την φθορά των βαλβίδων και των εδρών .Σ αυτή την περίπτωση απαιτείται αλλαγή εδρών οι οποίες θα ειναι ανθεκτικές σε αυτές τις θερμοκρασίες.Αυτό το πρόβλημα παρουσιάζεται κατά μέσο όρο στα 100.000 χλμ
Για να αποφύγουμε όσο μπορούμε αυτές τις συνέπειες ,καλό ειναι να οδηγούμε μεχρι τις 4.000 στροφές,Απο κει και πέρα υπάρχουν και άλλες λύσεις .Οπως ο ψεκασμός βενζίνης παράλληλα με το υγραέριο πάνω απο καποιες στροφές.Αλλη λύση είναι το σύστημα διανομής ψυκτελαίου το οποίο βοηθά σε ένα μικρό ποσοστό στην μείωση της θερμοκρασίας.
Υπάρχουν όμως αυτοκίνυτα των οποίων οι έδρες δεν εχουν κανένα απολύτως πρόβλημα .Υπάρχουν βέβαια κατάλογοι με τα αυτοκίνητα των οποίων οι έδρες θα παρουσιάσουν πρόβλημα κάποια στιγμή.
 
Back
Top