Υγραεριοκίνηση

ο μόνος προβληματισμός μου είναι ότι το αμάξι είναι παλιό και δεν νομίζω να ισχύει το το βγάζεις και το βάζεις στο επόμενο τα εργατικά για την αφαίρεση θα σου έρθουν μια η άλλη πιστευω
θεόφραστε αν εχεισ σκοπό κάποια στιγμή να αφαιρέσεις το σύστημα .. πεσ το στον μάστορα να κουνηθεί η εγκατάσταση με αυτό το σκεπτικό ..
δεν λεω να γινει πρόχειρα αλλα προσεκτικά ..
πχ να μην κάνει τρύπες όπου να ειναι , να μην τρυπήσει την εισαγωγή σου αλλά να βάλει διακλάδωση στις υπάρχουσες που να μπαίνουν και τα μπεκ της βενζίνες και του αερίου εκει (ετσι ειναι και εμένα το πρινσ) .
**άν δεν ειναι άμεσου ψεκασμού
Πάντως και εγώ επώνυμο θα έβαζα μόνο όπως σου προτείνουν και τα παιδιά παραπάνω .
αφου διαλέξεις σύστημα καλό και πρακτικό θα ήταν να ειναι ο εγκατάστατης καπου κοντα γιατι όλο κατι θα θέλει ρύθμιση και δεν υπάρχει λόγος να τρέχεις ;)
 
θεόφραστε αν εχεισ σκοπό κάποια στιγμή να αφαιρέσεις το σύστημα .. πεσ το στον μάστορα να κουνηθεί η εγκατάσταση με αυτό το σκεπτικό ..
δεν λεω να γινει πρόχειρα αλλα προσεκτικά ..
πχ να μην κάνει τρύπες όπου να ειναι , να μην τρυπήσει την εισαγωγή σου αλλά να βάλει διακλάδωση στις υπάρχουσες που να μπαίνουν και τα μπεκ της βενζίνες και του αερίου εκει (ετσι ειναι και εμένα το πρινσ) .
**άν δεν ειναι άμεσου ψεκασμού
Πάντως και εγώ επώνυμο θα έβαζα μόνο όπως σου προτείνουν και τα παιδιά παραπάνω .
αφου διαλέξεις σύστημα καλό και πρακτικό θα ήταν να ειναι ο εγκατάστατης καπου κοντα γιατι όλο κατι θα θέλει ρύθμιση και δεν υπάρχει λόγος να τρέχεις ;)
Χρήστο το αμάξι μετά θα πάει για σίδερα δεν με νοιάζει να είναι λειτουργικό
Θεόφραστε μπες εδώ και διάβασε με την ησυχία σου

http://www.autogasforum.gr/
Έχω ρίξει μια ματιά σε ότι αφορά το alfa από καλά μέχρι πανωλεθρία ασχέτως τιμής του κιτ περισσότερο θέμα έβγαζαν κακές εγκαταστασεις
 
όταν αποφασίσεις ότι θέλεις να προχωρήσεις στείλε μου μνμ να σε στειλω να μιλήσεις με έναν εγκαταστάτη να σου πει τί μπορείς να βαλεις πάνω. Να μιλήσεις όμως από κοντά και όχι από το τηλέφωνο....είναι στριφνός αλλά πολύ καλός στη δουλειά του και ό,τι θα σου πει θα είναι ασφαλές...
τα χλμ είναι πολλά και είναι ήδη καταπονημένο σαν κινητήρας και περιφερειακά..... και θέλει κάποια επιπλέον προσοχή.
να ξέρεις , οι διαφορές των τιμών έχουν σχέση με τη καταγωγή του κατασκευαστή του εγκεφάλου και των μπεκ......όπως και με τη σωστή επιλογή μπεκ από τον εγκαταστάτη...
τη γνωριμία μου την είχε κάνει εκλεκτός συν-κυνηγός και βγήκε λίρα εκατό......είναι ,ξαναλέω, σπασ@ρχίδ@ς αλλά καλός και σωστος επαγγελματίας ! το τελευταίο πρέπει να είναι αυτό που να σε ενδιαφέρει...
 
όταν αποφασίσεις ότι θέλεις να προχωρήσεις στείλε μου μνμ να σε στειλω να μιλήσεις με έναν εγκαταστάτη να σου πει τί μπορείς να βαλεις πάνω. Να μιλήσεις όμως από κοντά και όχι από το τηλέφωνο....είναι στριφνός αλλά πολύ καλός στη δουλειά του και ό,τι θα σου πει θα είναι ασφαλές...
τα χλμ είναι πολλά και είναι ήδη καταπονημένο σαν κινητήρας και περιφερειακά..... και θέλει κάποια επιπλέον προσοχή.
να ξέρεις , οι διαφορές των τιμών έχουν σχέση με τη καταγωγή του κατασκευαστή του εγκεφάλου και των μπεκ......όπως και με τη σωστή επιλογή μπεκ από τον εγκαταστάτη...
τη γνωριμία μου την είχε κάνει εκλεκτός συν-κυνηγός και βγήκε λίρα εκατό......είναι ,ξαναλέω, σπασ@ρχίδ@ς αλλά καλός και σωστος επαγγελματίας ! το τελευταίο πρέπει να είναι αυτό που να σε ενδιαφέρει...
Με ενδιαφέρει και πολύ σήμερα πήγα πάλι σε αυτόν στην Καλλιθέα με το αμάξι και μου έβαλε ένα 50αρικο πάνω στο Brc δηλαδή ένα 1000αρικο κατι το οποίο δεν μου άρεσε και πολύ ομολογώ. Είδε το αυτοκίνητο και μου είπε ο μηχανικός και όχι ο ιδιοκτήτης αυτή την φορά αν βάλεις μόνο brc γιατί το αμάξι είναι πολύστροφο και θέλεις ένα καλό κιτ και ήταν κατηγοριματικός.
Βέβαια ο εδώ μάστορας έχει το ατού των 24 άτοκων δώσεων
 
αυτός που σου λέω εγώ είναι στην Αμφιθέας....
θα πας και θα ρωτήσεις σαν να μην έχεις ιδέα από υγραεριοκίνηση, απλά να πεις ότι σε στέλνουν 2 φίλοι σου που εχουν κάνει εκεί, την εγκατάσταση
 
αυτός που σου λέω εγώ είναι στην Αμφιθέας....
θα πας και θα ρωτήσεις σαν να μην έχεις ιδέα από υγραεριοκίνηση, απλά να πεις ότι σε στέλνουν 2 φίλοι σου που εχουν κάνει εκεί, την εγκατάσταση

Αν μπορέσει στείλε μου ένα πμ με περισσότερα στοιχεία, αυτός που ρώτησα εγώ είναι πάνω στην Ελ. Βενιζέλου
Ευχαριστώ
 
δεν μπαίνουν τα πάντα, οπουδήποτε......ξέχασε αυτή την επιλογή για τώρα......θα βάλεις τώρα 600-900 ευρω πάνω στο αμάξι, δεν γίνεται να σκέφτεσαι ήδη την αντικατάσταση !
να ξέρεις, έχεις ήδη αργήσει να κάνεις την αλλαγή
 
Όταν πριν τρία χρόνια πέταξα το προηγούμενο αυτοκίνητο μου που είχα σύστημα της landirezzo μπορούσα με αλλαγή μόνο στα μπεκ να το περάσω στο άλλο που πήρα. Ο λόγος που τελικά πήγε για πέταμα μαζί με το αυτοκίνητο ήταν ότι στο υπουργείο μπορούν να δηλωθούν μόνο καινούργια συστήματα. Διαφορετικά δεν μπορούσε να περάσει κτεο. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι η παίζει κάποια λαμογιά για να δηλωθεί. Εμένα θα με είχε σώσει αν γινόταν.
 
Δείτε και την λύση του ιταλικού lovato έχουμε βάλει στα 4 αυτοκίνητα της οικογένειας και μόνο καλά λόγια εχω να πω. Βέβαια παίζει πολύ μεγάλο ρόλο ο εγκατάστασης και η ρύθμιση.
 
Θεοφραστε, αφού δεις αυτούς που σου προτείνουν και οι υπόλοιποι "γκαζακηδες" του φόρουμ, πήγαινε μία βόλτα και από τον Κοντογουλιδη Γιώργο στην Λ.Αθηνών.
Όταν έψαχνα πριν 4 χρόνια περίπου να βάλω γκάζι είχα πάει σε πολλούς. Τότε σε κάθε γειτονιά είχε ξεπεταχτει και κάποιος που έβαζε γκάζι. Έβλεπα λοιπόν στους περισσοτερους ένα γκαράζ με μια εργαλειοθήκη και αναρωτιόμουν τι σόι συνεργεία είναι αυτά, τελικά κατέληξα στον συγκεκριμένο όπου αντίκρισα μια "θάλασσα" αυτοκίνητα να περιμένουν εγκατάσταση. Τότε μου είχε δείξει κάποια στοιχεία που έδειχναν ότι είχαν κάνει εγκατάσταση σε 2000 αυτοκίνητα .what.
Πήρα την απόφαση να το αφήσω σε αυτόν αν και ήταν κάνα 200αρι πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς την εποχή εκείνη.
Μετά από 4 περίπου χρόνια και 140.000 χλμ, ευχαριστώ την τύχη μου που με έστειλε σε αυτόν. Πιο συγκεκριμένα στα παιδιά που δουλεύουν για αυτόν.
Βάζει συστήματα BRC. Θα σου γράψω με επικεφαλίδες που πρέπει να εστιάσεις μετά από την δική μου εμπειρία.
- Μην σκεφτείς ποτέ ότι έχεις παλιό αμάξι και ότι δεν πειράζει αν χαλάσει.
- Μην σε τραβάει το πιο φθηνό.
- Μην πας με την λογική για μετεγκατασταση.
- Μην έχεις κριτήριο αν είναι κοντά στο σπίτι σου.
Έβαλα το σύστημα στα 220.000 περίπου και έχω φτάσει τα 365.000. Πρόσφατα άνοιξα το καπάκι για έλεγχο των βαλβίδων οι οποίες είναι μια χαρά.
Τότε έλεγα, σιγά μωρέ κι'αν χαλάσει θα πάρω άλλο, έλα όμως που οι καιροί άλλαξαν και δεν θα μπορούσα τώρα να πάρω κάτι που θα ήθελα. :)
Πάτα στο Google Κοντογουλιδης και θα βρεις διεύθυνση και τα σχετικά.
Σε όποιον καταλήξεις να θυμάσαι τα παρακάτω
- Λαδιερα
- Εγκατάσταση
- Ρύθμιση, ρύθμιση, ρύθμιση για ταύτιση της χαρτογραφισης βενζίνης με γκαζιού. Για 4-5 φορές σε βάθος 1 με 2 χρόνια μετά την έγκαταστάση να τους γίνεις στενός κορσές για ρύθμιση, ρύθμιση, ρύθμιση...;)
 
Οι εταιρειες που κατασκευάζουν τα κιτ υγραεριοκίνησης ,βγάζουν και καταλόγους με τα μοντέλα των αυτοκινήτων τα οποία γύρω στα 100.000 χλμ θα έχουν θέμα με τις έδρες των βαλβίδων και οι οποίες θα πρέπει να αντικατασταθούν.
Ψάξτο λίγο να δεις τι δίνουν για το αμάξι σου.Η BRC είχε τέτοιον κατάλογο και ίσως να τον εχω ακόμη .

Δεν μπορώ να βρω κάποιον τέτοιο κατάλογο ρε γμτ

Στειλε μου το mail να σου στείλω το pdf.Αυτή ειναι μια λίστα της PRINS.Δεν θυμαναι για τι αμάξι είπες.
Εχω κιαλλες λίστες αλλων εταιρειών ,αρκεί να τις βρω.
Ενδεικτικά κάνω μια επικόλληση

Car list 06-2007
valve seat problems <100.000 km
Op basis van ervaringen uit de markt heeft Prins een lijst samengesteld waarin voertuigen staan vermeld die bij een geringe kilometerstand
(<100.000 km) problemen met kleppen/klepzittingen kunnen krijgen (overmatige slijtage). Deze lijst wordt regelmatig bijgewerkt. Om deze lijst
up-to-date te houden vraagt Prins zijn klanten om klep/klepzitting problemen te melden (service@prins.eu).
Based on practical experiences, Prins has compiled a list of vehicles in which problems with valves/valve seats (excessive wear) may occur at a
a low mileage (<100,000 km). This list is updated regularly. To keep this list up-to-date, Prins is asking their clients to report any valve/valve seat
problems (service@prins.eu).
Auf der Grundlage von Erfahrungen aus dem Markt hat Prins eine Liste mit Fahrzeugen zusammengestellt, die bei einer geringen Kilometerzahl
(< 100.000 km) Probleme mit den Ventilen/Ventilsitzen bekommen können (übermäßiger Verschleiß). Diese Liste wird regelmäßig aktualisiert.
Damit diese Liste ständig aktuell ist, bittet Prins ihre Kunden, Ventil/Ventilsitz-Probleme zu melden (service@prins.eu).
A base d’expériences sur le marché, Prins a établi une liste des véhicules susceptibles d’avoir des problèmes avec les soupapes/sièges de soupape
à un kilométrage réduit (<100.00 km) (usure excessive). Cette liste est mise à jour régulièrement. Afin de tenir cette liste à jour, Prins demande ses
clients de bien vouloir signaler des problèmes de soupapes/sièges de soupape (service@prins.eu).
Type Engine capacity Engine code valves year remarks
Cadillac Escallade 6000 cc 16v 2000 >
Chevrolet All models 1998 >
Vortec 1998 > Problems, even with
flash lube
Citroën Berlingo 1800 cc LFX 8v 1998 >
Xantia 1800 cc LFX 8v 1998 >
C1 1000 cc 12v 2005 >
Daewoo Tacuma 1800 cc 8v 2000 >
YRV 1600 cc
Dacia Logan 1400 cc 8v 2006 >
1600 cc K7M 710 8v 2006 >
Daihatsu Terios 1300 cc K3-VE 16v 2001 >
YRV 1300 cc K3-VE 16V 2001 >
Dodge Ram 1500/2500 4700 cc 16v 2002 >
Caliber 1800 cc 16v 2006 >
Caliber 2000 cc 16v 2006 >
Ford Focus 1800 cc 1998 >
Mondeo 1800 cc 1998 >
Ka 1250 cc
Explorer 4000 cc 12v 1993-1998
Windstar 3000 cc 12v 1995
Honda All models 2003 >
Hyundai Sonata 2400 cc G4KC 16v 2005 >
Trajet 2000 cc G4JP 16v 2000 - 2004
Hummer All models
Infiniti FX35 3500 cc 24v 2003-
Jeep Grand Cherokee 4700 cc 16v 1999 - 2005
Mazda Mazda 6 2002 > All engines/Ford engines
121 1250 cc
Tribute 2000 cc 2002
Mercedes A-class 1500/1700/2000(T) 8v 2005 > All engines
B-class 1500/1700/2000(T) 8v 2005 > All engines
Vaneo 1900 cc 2004-2005
Mitsubishi Outlander 2400 cc 16v 2001 >
Grandis 2400 cc 16v 2004 >
Nissan Maxima QX 3000 cc 1995 >
Primera 1998 > All engines
X-trail 2000 cc 16v 2003 >
350 Z 3500 cc 24v 2004-
Murano 3500 cc 24v 2004-
Opel All models 1800 cc Z18XE 16v 2004>
All models 2000 cc Z20ZE 16v 2004>
All models 1600 cc Z16XEP 16v 2005>
All models 1800 cc Z18XER 16v 2005>
Peugeot 406 1800 cc LFX 8v 1998 >
Boxer 2000 cc XU10J2/RFW 8v 1995 >
Partner 1800 cc LFX 8v 1996 >
107 1000 cc 12v 2005 >
Pontiac Trans Sport 2300 cc Quad 4 16v 1993-1997
Porsche Cayenne 3200 cc 24v 2004 >
Cayenne S 4500 cc 32v 2004 >
Renault Laguna 2000 cc 8v 1994-1998
Espace 2000 cc 8v 1994-1998
Espace IV 3500 cc 24v 2002-
Vel Satis 3500 cc 24v 2002-
Megane 2 1600 cc 16v 2002-
Kangoo 1400 cc 8v 1998-
Saab 9-. Versions 16v 1998 >
Seat Alhambra 2000 cc ATM 8v 2000 >
Skoda Fabia 2000 cc AZL 8v 2000 >
Smart Forfour 1100/1300/1500cc 12v 2004 >
Suzuki Liana 1600 cc 16v 2004 >
Toyota All models 1996 >
Corolla 1600 cc VVTI 16v 2004 Problems, even with
flash lube
Aygo 1000 cc 12v 2005 >
Volkswagen Sharan 2000 cc ATM 8v 2000 >
Touareg 3200 cc 24v 2003 >
T5 2000 cc AXA 8v Cylinderhead Mexico
Phaeton 3200 cc BKL 24v 2002 >
Golf 3200 cc BUB 24v 2005 >
Volvo XC90 2500 cc Turbo 20v 2003 >
S60/V70 2400 cc Turbo 20v 2000 >
S40/V50 1800 cc 16v 2003 > Problems, even with
flash lube.
Disclaimer :
De “voertuigenlijst klepproblemen” is samengesteld a.d.h.v. uit de markt ontvangen informatie. Klep en klepzitting problemen kunnen ontstaan
door diverse factoren (soort brandstof, mengsel samenstelling, voertuig onderhoud, rijstijl etc). Het is onmogelijk voor Prins Autogassystemen
om alle informatie komende uit de markt uitvoerig te verifiëren. Derhalve kunnen aan deze lijst geen rechten worden ontleent. De lijst geeft een
indicatie over mogelijke “probleemvoertuigen”. Indien een voertuig niet op de lijst voorkomt houdt dat in dat over het betreffende voertuig geen
gegevens bekent zijn. Dit is echter geen garantie dat kleppen/klepzittingen niet onderhevig kunnen zijn aan overmatige slijtage.
Prins Autogassystemen BV kan nooit aansprakelijk gesteld worden voor schade aan klep/klepzitting en/of motorschade ontstaan door het
plaatsten van een LPG systeem (zowel bij “universeel” als bij “dedicated” inbouw).
Disclaimer:
The “valve problem vehicle list” is compiled based on practical information. Valve and valve seat problems are caused by various factors (fuel type,
mixture composition, vehicle maintenance, driving style, etc.). It is impossible for Prins Autogassystemen to check all practical information extensively.
Therefore, no rights can be derived from this list. The list points out possible problem vehicles. If a vehicle is not included on this list, it means that
there are no data available for this vehicle. However, it does not imply that the vehicle’s valves/valve seats may not be subject to excessive wear.
Prins Autogassystemen BV shall never be liable for damage to valves/valve seats and/or engine damage caused by installing an LPG system
(both universal and dedicated installation).
Haftungsausschluss:
Die „Fahrzeugliste Ventilprobleme“ wurden anhand von Informationen aus dem Markt zusammengestellt. Ventil- und Ventilsitz-Probleme können
durch verschiedene Faktoren verursacht werden (Art des Kraftstoffs, Zusammensetzung des Gemischs, Fahrzeugwartung, Fahrstil, usw.).
Es ist für die Prins Autogassystemen B.V. unmöglich, alle Informationen aus dem Markt ausführlich zu verifizieren. Daher können aufgrund dieser
keine Rechtsansprüche geltend gemacht werden. Die Liste gibt einen Hinweis auf eventuell mögliche „Problemfahrzeuge“. Falls ein Fahrzeug nicht
auf der Liste steht, bedeutet dies, dass über das betreffende Fahrzeug keine Daten bekannt sind. Dies ist jedoch keine Gewährleistung
dafür, dass Ventile/Ventilsitze nicht übermäßigem Verschleiß ausgesetzt sein könnten.
Die Prins Autogassystemen B.V. haftet niemals für Schaden an Ventilen/Ventilsitzen bzw. Motorschaden, der durch den Einbau
einer Autogasanlage entstanden ist (weder bei Universaleinbau noch bei typenspezifischem Einbau).
Clause de non-responsabilité :
La “liste de véhicules avec des problèmes de soupape » a été rédigée à base de renseignements reçus du marché. Des problèmes de soupapes et
de sièges de soupape peuvent être causés par différents facteurs (type de carburant, composition du mélange, entretien du véhicule, style de
conduite, etc.). Il n’est pas possible pour Prins Autogassystemen de vérifier tous les renseignements provenant du marché. C’est pourquoi aucun
droit ne peut être tiré de cette liste. Cette liste donne une indication de ‘véhicules problématiques’ possibles. Si un véhicule n’est pas compris dans
cette liste, cela veut dire que nous ne disposons pas de données sur le véhicule en question. Cela n’est toutefois pas une garantie que les
soupapes/sièges de soupe ne puissent s’user excessivement.
Prins Autogassystemen BV ne peut jamais être tenu responsable pour dommages aux soupapes/sièges de soupape et/ou au moteur dus
à l’installation d’un système GPL (tant pour montage « universel » que « dédicacé »).
 
Καθώς τα πράγματα έχουν πάει πρίμα στα οικονομικά και δεν προβλέπεται η αλλαγή αυτοκινήτου είμαι πολύ κοντά στο να βάλω στο 156 αέριο. Λόγο μέσης δεν μπορώ να μετακινούμε με το μηχανάκι οπότε είναι μονόδρομος αφού θέλω γύρω στα 200€ το μήνα σε βενζίνη.
http://www.agn-autogas.gr/ εχω αυτό τον εγκαταστάτη κοντά στο γραφείο μου και έλεγα να κινηθώ προς τα εκεί.
Το αμάξι είναι άστρωτο με μόνο 220.000χλμ. Το ερώτημα είναι μου είπε ότι ένα καλό κιτ που μου προτείνει έχει 950€ brc και ένα οικονομικό 650€ δεν μου είπε εταιρία. Α και 24 άτοκες με πιστωτική λέει.
Αυτός μου είπε καλύτερα βάλε το ακριβό και αν αλλάξεις αμάξι το μεταφέρεις.
Καμιά γνώμη άποψη συμβουλή
Θεοφραστε τι μοντελο ειναι η 156 ?
 
Εγω θα σου πω μονο να ψαξεις να δεις ποιος τοποθετει υγραρια σε αμαξια εδω και πολλα χρονια με την απαιτουμενη πειρα. Εδω και πανω απο 30 χρονια ο Λογοθετης στο Ιλιον εβαζε γκαζια απο επαγγελματικα ταξι και ιχ οταν ηταν ο μονος μαζι με εναν ακομα στον Ταυρο που δεν θυμαμε το ονομα του.
Το 2010 που εβαλα γκαζι και στα τρια αυτοκινητα , δυο επαγγελματικα και ενα ιχ με αυτο το κρητιριο εψαξα ασε που τοτε ακομα αυτος και αλλοι τρεις εκαναν αυτη την δουλεια. Το ιχ εχει κανει 120.000χιλ χιλ και τα επαγγελματικα μη σου πω πανω απο 150 το καθενα. Και το ενα το δουλευε υπαλληλος οποτε φανταζεσαι δεν ειχε και την καλυτερη μεταχειρηση
Δεν με εχουν απασχολησει για τιποτε ομως...τιποτε μου εχει βαλει το συστημα AG και μονο για τα σερβις πηγαινω.
Δεν ξερω αν σε βοηθησα, η αποφαση ειναι δικη σου....παντος ψαχτο ! Καλη επιτυχια......well done.
 
Μήπως να έμπαινες και σε κανένα forum alfista?? για να δεις πιθανά προβλήματα και εγκαταστάτες?
Ο κινητήρας στην 156 είναι όλος μαντέμι?
επίσης, έχεις 220000 χλμ, να ξέρεις ότι μπορεί να προκύψει κάποιο θέμα λόγω επιπρόσθετης καταπόνησης από την καύση του lpg, ναι μεν όλοι ευαγγελίζονται την "πιο καθαρή" καύση αλλά μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για πιο "δυνατό" μπαμ στην έκρηξη του μίγματος.
για τον tsopelogiannis έχουμε καμμιά γνώμη? επειδή δείχνει ο πιο "μεγάλος" εγκαταστάτης αυτήν την στιγμή (καλό, κακό? αυτό δεν ξέρω...)
 
Μήπως να έμπαινες και σε κανένα forum alfista?? για να δεις πιθανά προβλήματα και εγκαταστάτες?
Ο κινητήρας στην 156 είναι όλος μαντέμι?
επίσης, έχεις 220000 χλμ, να ξέρεις ότι μπορεί να προκύψει κάποιο θέμα λόγω επιπρόσθετης καταπόνησης από την καύση του lpg, ναι μεν όλοι ευαγγελίζονται την "πιο καθαρή" καύση αλλά μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για πιο "δυνατό" μπαμ στην έκρηξη του μίγματος.
για τον tsopelogiannis έχουμε καμμιά γνώμη? επειδή δείχνει ο πιο "μεγάλος" εγκαταστάτης αυτήν την στιγμή (καλό, κακό? αυτό δεν ξέρω...)
Ποιο δυνατό μπαμ γιατί; δεν νομίζω, ποιο δυνατό μπαμ θα συνεπαγόταν ποιο μεγάλη ιπποδύναμη. Το μοτέρ είναι όλο αλουμίνιο μαντέμι πουθενά από καρτερ μέχρι πάνω
 
Η έκρηξη που γίνεται από το υγραέριο είναι πιο μεγάλη από της βενζίνης. Υποθέτω ότι πιο μεγάλη ιπποδύναμη δεν έχουμε και λόγω ότι ο κινητήρας είναι φτιαγμένος για καύση βενζίνης (κίνηση βαλβίδων κτλπ).
Και στο honda hrv που έχω βάλει υγραέριο, αλουμινίου είναι, γενικά φαντάσου ότι στα πρώτης γενιάς συστήματα το δικό μου ήταν στις λίστες "ανεπιθύμητων", για αυτό και όταν έβαλα υγραέριο κατέληξα τελικά στην honda δεληγιάννης λόγω του ότι είχε μια εγγύηση στο ότι θα επισκευαστεί το αμάξι σε πιθανή φθορά (γενικά δεν θα έστελνα με άνεση και άλλους, χωρίς να μου έχει βγάλει κάτι εκτός του σπασμένου καταλύτη).
Προτίμησε κάποιον που έχει εμπειρία στο μοντέλο σου, και στην μάρκα γενικότερα (για αυτό σου είπα να ψαχτείς -αν δεν το έχεις κάνει ήδη- λίγο σε φόρα alfisti, είναι μαμούνια αυτοί, κάτι θα έχουν αντιμετωπίσει)
 
Back
Top