SUV

Να τα γεμίσουμε κ πούπουλα τότε... :p
Εγώ ακόμα στο λασπωμα είμαι γατάκι... Από τον επόμενο μήνα...
Λάστιχα δεν έχουμε, δεν έμεινε ευρώ, θα την παλέψω όπως μπορώ... o_O

create image url

Οχι δε λέω για το oroch ,σε καποια εκθεση ειχε παρουσιαστεί το ducia duster pickup αλλά δε βλέπω να προχωράει..View attachment 16977
 
Ενα θεμα που υπαρχει με τα ντιζελ ειναι το βιοντιζελ που βαζουν και καλα για οικολογικους λογους σε ποσοστο 15% αλλα σε μετρηση σε χημειο που ειχε γινει απο ενα γνωστο ηταν 25% και αυτο το βιοντιζελ ειναι η αιτια για πολλες και ακριβες ζημιες σε μπεκ και αντλιες, πιανει ενα πραμα σα ζελε και βουλωνουν ολα.Οποτε θελει προσοχη, και καλο ειναι να ριχνουμε κανενα προσθετο .
 
Καλησπέρα σε όλους. Δεν έχω μεγάλη εμπειρία απο τετρακίνηση αλλά πρόσφατα χρειάστηκε να αλλάξω αυτοκίνητο για να πάρω ένα λίγο πιο πιο ευρύχωρο. Επελεξα το δικίνητο suzuki vitara με κινητήρα 1000 turbo. Τον κινητήρα αυτόν τον δούλευα ήδη 2μιση χρόνια στο swift και ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος σε όλα. Καταναλώσεις επιδόσεις κλπ γι αυτό και επέλεξα το συγκεκριμένο κινητήρα. Οι μετακινήσεις μου είναι κατά κύριο λόγο σε άσφαλτο στην πόλη και ελάχιστα σε χωμα, σχεδόν ποτέ σε απαιτητικές εκτός δρόμου διαδρομές. Γι αυτό επέλεξα με βάση το που κινούμαι. Όμως έπεσα και σε ενα ενδιαφέρον βιντεάκι που δείχνει επιδόσεις του δικίνητου σε δυσκολα εκτός δρόμου σημεία και είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον. Το σκαρί του αυτοκινήτου προφανώς βοηθάει.

 
Last edited:
Φίλε μου Neptune καταρχήν καλοταξιδο το NV, και υγεία εύχομαι εσύ να το χαρείς. Να προσέχεις όμως να μην το χώνεις, γιατί στο βίντεο που βλέπεις,το έδαφος είναι πατημένο και όχι σαθρό η λάσπωδες. Το βοηθάει το ύψος του και περνάει. Για παράδειγμα, κάπου στο 5-5,50 εκεί που στρίβει με ανηφόρα, αν δεν είναι 4x4 δεν θα ανέβει ποτέ!! Συμβουλευτικά τα γράφω όλα αυτά και όχι πολυξεριδικα. Προς Θεού μην με παρεξηγήσεις!!!!!!!!!!!
 
Ευχαριστω. Φιλε, εννοειται καλα κάνεις και το λές. Δεν επρόκειτο να το βάλω σε τέτοιες καταστάσεις απλώς μου έκανε εντύπωση στο βίντεο οτι παρόλο που προκειται για δικίνητο έχει κάποιες δυνατότητες αυτές που βλεπουμε. Αν είναι σαθρό ή λασπώδες μπορεί και τετρακίνητο να μην περάσει αν δεν έχει καταλληλα λαστιχα.
 
Last edited:
Επετρεψε μου να πω οτι οι απαιτήσεις γαι δυνατότητες offroad suv ειτε 4*4 ειτε 4*2 θα πρεπει να είναι προσγειωμένες. Offroad με ολη την έννοια ΔΕΝ θα κανεις...
Απο κει και περα τωρα με το 4*2 suv το μοναδικο πλεονεκτημα σε σχεση με ενα απλο αυτοκίνητο (πχ το πουντακι που είχα), ειναι το υψος....Αλλα οι γωνίες προσέγγισης στα περισσότερα suv ειναι τραγελαφος για offroad ετσι κ αλλιως..ακομα και στου νταστερ που εχει τις μεγαλύτερες γωνιες προσεγγισης νομίζω..
Οποτε με λιγα λογια offroad δεν θα κανεις με suv, θα κανεις κατι σε επιπεδο οδηγηση εκτος δρομου με καμια κροκαλα και κανα νεροφαγωμα πιο έντονο...αντε και κανα ποταμακι..
Βεβαια θα μου πεις ρε φιλε εδω υπαρχει βιντεο με φιατ παντα δικινητο πρωτης γενιας που κάνει παπαδες...Ναι θα σου πω αν δε σε πειραζει να γυρνας σπιτι με σπασμενη μασκα, η ραγισμενο ψυγειο η σπασμενη εξατμιση και κοπανημενες γεφυρες, το κάνεις και εσυ..
Τωρα ακουω να λενε "τωρα τα 4*2 suv με τα συστηματα esp κτλ που διαθέτουν εχουν τις ίδιες δυνατοτητες με τα 4*4" "δε χρειάζεται το 4*4" και αλλα παρομοια, και καταληγουν κολλημενοι με το renegade στην αμμο της Βαρκιζας ή στο πρωτο χιονακι στην Παρνηθα...
Ολα αυτα τα λεω φιλικά πάντα οπως και ο Κωστας παραπανω, και ελπιζω μην παρεξηγηθω, απλα τα εχω δει..
 
Last edited:
Στέφανε πολύ σωστά τα λές. Ακόμα και τετρακίνητο να είναι δεν μπορεί να πάει σε δύσκολα χωρίς ειδικά λάστιχα και βελτιώσεις. Βεβαίως το δικίνητο SUV δεν είναι τετρακίνητο αλλά μπορεί να πάει εκεί που ένα απλό τετρακίνητο περνάει αλλα δεν πάει ένα απλο συμβατικό πχ focus λόγω ύψους, λίγο καλύτερης γωνίας προσέγγισης κλπ
 
Last edited:
Επετρεψε μου να πω οτι οι απαιτήσεις γαι δυνατότητες offroad suv ειτε 4*4 ειτε 4*2 θα πρεπει να είναι προσγειωμένες. Offroad με ολη την έννοια ΔΕΝ θα κανεις...
Απο κει και περα τωρα με το 4*2 suv το μοναδικο πλεονεκτημα σε σχεση με ενα απλο αυτοκίνητο (πχ το πουντακι που είχα), ειναι το υψος....Αλλα οι γωνίες προσέγγισης στα περισσότερα suv ειναι τραγελαφος για offroad ετσι κ αλλιως..ακομα και στου νταστερ που εχει τις μεγαλύτερες γωνιες προσεγγισης νομίζω..
Οποτε με λιγα λογια offroad δεν θα κανεις με suv, θα κανεις κατι σε επιπεδο οδηγηση εκτος δρομου με καμια κροκαλα και κανα νεροφαγωμα πιο έντονο...αντε και κανα ποταμακι..
Βεβαια θα μου πεις ρε φιλε εδω υπαρχει βιντεο με φιατ παντα δικινητο πρωτης γενιας που κάνει παπαδες...Ναι θα σου πω αν δε σε πειραζει να γυρνας σπιτι με σπασμενη μασκα, η ραγισμενο ψυγειο η σπασμενη εξατμιση και κοπανημενες γεφυρες, το κάνεις και εσυ..
Τωρα ακουω να λενε "τωρα τα 4*2 suv με τα συστηματα esp κτλ που διαθέτουν εχουν τις ίδιες δυνατοτητες με τα 4*4" "δε χρειάζεται το 4*4" και αλλα παρομοια, και καταληγουν κολλημενοι με το renegade στην αμμο της Βαρκιζας ή στο πρωτο χιονακι στην Παρνηθα...
Ολα αυτα τα λεω φιλικά πάντα οπως και ο Κωστας παραπανω, και ελπιζω μην παρεξηγηθω, απλα τα εχω δει..
Μόνο αφού έχεις κάνει off road, η έχεις παρακολουθήσει τουλάχιστον, και αφού δεν υπερεκτιμας τις δυνατότητες τις δικές σου και τού αυτοκινήτου σου, δεν θα ψάχνεις στο βουνό τρακτέρ να σε τραβάει
 
Στέφανε πολύ σωστά τα λές. Ακόμα και τετρακίνητο να είναι δεν μπορεί να πάει σε δύσκολα χωρίς ειδικά λάστιχα και βελτιώσεις. Βεβαίως το δικίνητο δεν είναι τετρακίνητο αλλά μπορεί να πάει εκεί που ένα απλό τετρακίνητο περνάει αλλα δεν πάει ένα συμβατικό λόγω ύψους, λίγο καλύτερης γωνίας προσέγγισης κλπ
Λάθος. Το δικινητο ΔΕΝ πάει εκεί που πάει το τετρακίνητο
 
Και να μην ανοίξουμε κουβέντα για 4χ4 με αργά, γιατί τα σημερινά 4χ4 SUV δεν τα βλέπουν ούτε με τα κυάλια
Τώρα το θέτεις σωστά 4χ4 χωρίς αργά δεν είναι είναι 4χ4....Πάντα προσωπική μου άποψη γτ το βλέπω και με τα μάτια μου στο βουνό το ότι αν δεν είχα αργά θα γυρνούσα πισω
 
Δεν είπα αυτό ίσως αν διαβάσεις καλύτερα όλη την πρόταση να δείς τι θέλω να πώ σε συνδυασμο με το συμβατικο αυτοκίνητο.
Φίλε μου δεν το λέω για αντιπαράθεση, ίσα ίσα φιλικά και με αγάπη το λέω γιατί πάρα πολύς κόσμος νομίζει ότι θα οργώνει τα βουνά με ένα SUV. Απόψεις γνώμες και εμπειρίες ανταλασσουμε
 
Φίλε μου δεν το λέω για αντιπαράθεση, ίσα ίσα φιλικά και με αγάπη το λέω γιατί πάρα πολύς κόσμος νομίζει ότι θα οργώνει τα βουνά με ένα SUV. Απόψεις γνώμες και εμπειρίες ανταλασσουμε
Μα εννοείται και συμφωνώ απλά δεν είπα αυτό που έγραψες.
 
Μια μέρα για τσιχλοκυνηγι στην Αταλάντη, είχε χιόνι κατά τόπους και πολύ παγωνιά το πρωί με ξαστεριά ήταν όλα παγωμένα. Παρκάρω το αυτόκινητο σε μια ανηφοριτσα ανάμεσα από ελιές. Είχε πολλά πουλιά εκείνη την ημέρα και κάτσαμε αρκετά, όταν πήγα στο αυτοκίνητο είχε λιώσει το χιόνι και το έδαφος είχε γίνει πυλός. Έβαλα το 4χ4 auto και δεν έβγαινε. Έβαλα το lock και βγήκε με το ζόρι. Αν ήταν δικινητο θα έψαχνα τρακτέρ. Για αυτή τη μια δύο άντε 5 φορές προσωπικά επέλεξα το τετρακίνητο. Αλλά σε σώζει απ την ταλαιπωρία και το άγχος θα βγω δε θα βγω.
 
Τον χειμώνα αγόρασα ένα Kia Sportage diesel δικινητο. Πολύ καλη ποιότητα κατασκευής , πολύ άνετοι χώροι . Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν θα επέλεγα την τετρακίνητη έκδοση γιατί δεν πιστεύω οτι πέραν 1-2 περιπτώσεων , κυρίως χιόνι , μπορεί να κινηθεί με αξιώσεις εκτός δρόμου. Άσε που με την απόσταση απο το έδαφος που εχει και τις γωνιές διαφυγής βαριά βαριά σε κακό χωματόδρομο. Άποψη μου , την διαφορα σε κακό οδόστρωμα , λάσπη , χιόνι , την κάνουν τα λάστιχα κυρίως. Τα χειμερινά προσδίδουν απίστευτες δυνατότητες κίνησης σε δικινητα αυτοκίνητα .
 

Attachments

  • image.png
    image.png
    303,3 KB · Προβολές: 4
Πολλες συνιστωσες βαζουμε και θα χαθει η μπάλα.... το είπα και παραπάνω suv ειναι 4*4 χωρις αργες (και πλεον λογω απαιτησης χρησης του 4*4 απο πολυ μικρο κομματι οδηγων suv, εχουμε τα suv 4*2) .....

το 4*4 με αργές λέγεται jeep (στο μυαλο μου τουλαχιστον)....

Αλλο πραγμα αλλη συζητηση...

Αργες για την ωρα δε χρειάστηκα πουθενα, αλλα προφανως δεν επιχείρησα να κυνηγήσω γουρουνι στην κορυφη του βουνου! :p
 
Back
Top