Breda 930i

Γενικά Μάκη οι συγχωνεύσεις στην Ευρώπη της κρίσης έχουν ξεκινήσει πριν πάρουμε χαμπάρι στην Ελλάδα τι έρχεται και δεν έχουμε ακόμα καταλάβει τι θα πάθουμε με τους πολιτικούς μας .off topic..

Σοβαρότατη πηγή στο Ουρμπίνο μου είχε πει ότι η beretta με την benelli έχουν πλέον κοινό λογιστήριο στην Ιταλία και πίσω τους αμερικανικά ηνία.
Τα αυτοκίνητα τους το ίδιο, η fiat στην Chrysler και τα super cars και Ducati στο γκρουπ Volkswagen.
Δεν μου φαίνεται παράξενο αν η Breda συνεργάζεται με την marocchi.
Συγνώμη για το δεύτερο offtopic εμείς στην Ελλάδα ποτέ να συνεργαστούμε σε όλους τους τομείς έτσι ώστε να αποκρούσουμε την κρίση με τις μικρότερες απώλειες (πολύ μεγάλες λογο άχυρο χώρα).
 
κάποιος να γωνρίζει Ιταλικά να μεταφράσει το παρακάτω κείμενο ,,,γιατί το google translate δεν μου τα λέει καλά

Canna Smooth Booring forata più larga a 18,5 e lappata a 18,6 / 18,65 ideale per il tiro a volo. Cono di raccordo extra lungo e bindella tapered 11mm x 8mm. Strozzatori da 9cm (7cm in e 2 cm out) inclusi per performance Sporting superiori.

απ'ότι καταλαβαίνω τουλάχιστον από τα νούμερα ο αυλός είναι 18.5 αλλά γυαλισμένος φτάνει τα 18.6/18.65 και ο κώνος είναι 9εκ ( 7εκ μέσα 2εκ έξω ;;;;; )

τελικά με βάση τί να μετράμε τα τσοκαρίσματα με το 18.5 ή με το 18.6/.65 ;
 
κάποιος να γωνρίζει Ιταλικά να μεταφράσει το παρακάτω κείμενο ,,,γιατί το google translate δεν μου τα λέει καλά

Canna Smooth Booring forata più larga a 18,5 e lappata a 18,6 / 18,65 ideale per il tiro a volo. Cono di raccordo extra lungo e bindella tapered 11mm x 8mm. Strozzatori da 9cm (7cm in e 2 cm out) inclusi per performance Sporting superiori.

απ'ότι καταλαβαίνω τουλάχιστον από τα νούμερα ο αυλός είναι 18.5 αλλά γυαλισμένος φτάνει τα 18.6/18.65 και ο κώνος είναι 9εκ ( 7εκ μέσα 2εκ έξω ;;;;; )

τελικά με βάση τί να μετράμε τα τσοκαρίσματα με το 18.5 ή με το 18.6/.65 ;

Παυλο επειδή τίποτα δεν ειναι απόλυτα στατανταρ .. το καλύτερο που έχεις να κάνεις ειναι να μετρήσει ο οπλουργός τον αυλό σου και βάση αυτο το νούμερο να κάνεις τουσ υπολογισμούς σου ..;)
μην σε τρελαίνει.. στις κάννες της browning να δεις εξίσωση με τα τσοκ ..:D:D:D
 
Δεν γνωρίζω ακριβώς ακριβώς αλλά μάλλον εννοεί διάμετρο αυλου και ότι είναι ανάμεσα 18,5 με 18,6 που είναι ιδανικός για κυνήγι και σκοποβολη με κώνο 11×8 εκ και τσοκ 9 χιλιοστά 7 εσωτερικά και 2 έξω.
γραφει συγκεκριμενα για σκοπευτηριο κωνσταντινε. tiro al volo οι ιταλοι το εννουν σκοπευτικα αλλωστε γι αυτο προοριζεται η συγκεκριμενη αλλα προφανως δεν εμποδιζει κανενα να τη χρησ. και στο κυνηγι. απλα ειναι ενας προπομπος και διαφημιση για τις καθαροαιμες κυνηγετικες
 
Breda δεν υπάρχει πλέον... μόνο το brand name. Απορροφήθηκε από την marocchi εδώ και κάποια χρόνια.
Αν προσέξετε ακόμα και τη χάραξη στα ξύλα θα δείτε οτι σε κάποια μοντέλα των 2 ονομάτων έιναι ίδια.
Δυστυχώς...
 
κάποιος να γωνρίζει Ιταλικά να μεταφράσει το παρακάτω κείμενο ,,,γιατί το google translate δεν μου τα λέει καλά

Canna Smooth Booring forata più larga a 18,5 e lappata a 18,6 / 18,65 ideale per il tiro a volo. Cono di raccordo extra lungo e bindella tapered 11mm x 8mm. Strozzatori da 9cm (7cm in e 2 cm out) inclusi per performance Sporting superiori.

απ'ότι καταλαβαίνω τουλάχιστον από τα νούμερα ο αυλός είναι 18.5 αλλά γυαλισμένος φτάνει τα 18.6/18.65 και ο κώνος είναι 9εκ ( 7εκ μέσα 2εκ έξω ;;;;; )

τελικά με βάση τί να μετράμε τα τσοκαρίσματα με το 18.5 ή με το 18.6/.65 ;
Παυλο απο το Αμερικανικο site http://www.bredafucili.com/en/product/930i-sporting-black/
Barrel lenght available
28” and 30”; 10mm to 8mm tapered sporting rib; back-bored to .728 for improved Patterns
9cm Forcing Cones for Reduced Recoil.

το 0,728 = 18,49 ...αρα τι εννοει ο ποιητης γυαλισμενο? Οταν πηγες στο Σωτηροπουλο μιας που εχει αυλομετρο , μηπως τον μετρησε?
 
αυτο το γυαλισμενος κωνος μπορουμε να το εξηγησουμε για μας τους αδαεις τι σημαινει????
Η Lapattura ειναι η λείανση, στην παρουσίαση ο κ. Marocchi λέει ότι το μηχάνημα ανοίγει τρύπα 18.5mm και το επόμενο στάδιο της λείανσης δίνει τελικό αυλό 18.6 ή 18.65mm στην 930i. Ο αυλός συναρμογής ειναι 9cm και τα τσοκ 9cm (7 έσω + 2 έξω).
Επικοινώνησα με την Breda. Η κάννη της 930 δεν αρμόζει στην titano, η δε κάννη της θα έχει παραδοσιακό ιταλικό αυλό 18.4mm. Οι κάννες και των δυο όπλων ειναι χρωμιομένες.
 
Η Lapattura ειναι η λείανση, στην παρουσίαση ο κ. Marocchi λέει ότι το μηχάνημα ανοίγει τρύπα 18.5mm και το επόμενο στάδιο της λείανσης δίνει τελικό αυλό 18.6 ή 18.65mm στην 930i. Ο αυλός συναρμογής ειναι 9cm και τα τσοκ 9cm (7 έσω + 2 έξω).
Επικοινώνησα με την Breda. Η κάννη της 930 δεν αρμόζει στην titano, η δε κάννη της θα έχει παραδοσιακό ιταλικό αυλό 18.4mm. Οι κάννες και των δυο όπλων ειναι χρωμιομένες.
.shake hands..shake hands. δε παλευεσαι ρε θηριο.τους εστειλες mail???
 
Back
Top