BRAIN Chokes

Status
Not open for further replies.
Γνωμη μου οι ερασιτεχνικες δοκιμες δεν ειναι κ τοσο αξιόπιστες. Ψαχνουμε να κανουμε νουμερα στον πινακα των δυο διαστάσεων λες κ κανουμε κοντρες με τα αυτοκινητα σε ευθεία! Ενα draχter αυτοκίνητο δεν πάει να πει ότι θα σε πάει ποιο γρήγορα στον προρισμο του (τσαντα)
 
Δυστυχως φωτό δεν έβγαλα , μαλλον έβγαλα με το κινητό αλλα η ανάλυση της φωτό δεν ειχε καμια σχεςη με την πραγματικότητα , εδω βρε παιδια βλεπουμε την ίδια φωτό 20 νοματαίοι και ο κάθε ενας βλέπει διαφορετικά πράγματα και βγάζει αλλα συμπεράσματα ενώ η αλήθεια ειναι μια , το μυαλο επηρεάζει πολυ αυτο αυτο που βλεπουμε !και τελος το μυαλο θα κανει την επιλογή και όχι τα ματια
 
Θα ήθελα πάρα πολύ το σχόλιο του κ. Σωτηρόπουλου σχετικά με τις δομικές που έκανα με όπλο browning gold και τσόκ BL στα 15,5 μέτρα με φυσίγγια 33 γραμ.και τις οποίες εχω αναρτήσει (βλητικές δοκιμές σελίδες 170 κ 171).
Φίλε ALEX,
Σε ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη!
Λοιπόν, η τουφεκιά της φωτό που τελειώνει σε 359 έχει φύγει αριστερά και δεν είναι καλή, της 503 έχει φύγει κάτω και είναι μέτρια, της 425 έχει φύγει πάλι λίγο αριστερά και είναι η καλύτερη αλλά και πάλι όχι όπως θα έπρεπε.
Θα σου πρότεινα να αλλάξεις φυσίγγι και να βρεις κάποιο με το οποίο θα έχεις τα αποτελέσματα που είναι ικανό το BELL να σου δώσει!
Φιλικά
Χρήστος Σωτηρόπουλος
 
Γνωμη μου οι ερασιτεχνικες δοκιμες δεν ειναι κ τοσο αξιόπιστες. Ψαχνουμε να κανουμε νουμερα στον πινακα των δυο διαστάσεων λες κ κανουμε κοντρες με τα αυτοκινητα σε ευθεία! Ενα draχter αυτοκίνητο δεν πάει να πει ότι θα σε πάει ποιο γρήγορα στον προρισμο του (τσαντα)
ΌΛη η αλήθεια σε λίγες λέξεις. Μπράβο!
φιλικά
Χρήστοσ Σωτηρόπουλος
 
Φίλε ALEX,
Σε ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη!
Λοιπόν, η τουφεκιά της φωτό που τελειώνει σε 359 έχει φύγει αριστερά και δεν είναι καλή, της 503 έχει φύγει κάτω και είναι μέτρια, της 425 έχει φύγει πάλι λίγο αριστερά και είναι η καλύτερη αλλά και πάλι όχι όπως θα έπρεπε.
Θα σου πρότεινα να αλλάξεις φυσίγγι και να βρεις κάποιο με το οποίο θα έχεις τα αποτελέσματα που είναι ικανό το BELL να σου δώσει!
Φιλικά
Χρήστος Σωτηρόπουλος
 
Κύριε Χρήστο ευχαριστώ για την άμεση απάντηση, πραγματικά αυτή είναι η επόμενη κίνησή μου, διότι όπως κρίνετε και εσείς (ως ειδικός) αυτή η ανομοιόμορφη κατανομή οφείλεται( στην μη συνεργασία) τσοκ - φυσιγγίου.
ΦΊΛΕ ALEX

Στην πραγματικότητα έχει να κάνει με την συμβατότητα κάννης με φυσίγγι , όχι τσοκ με φυσίγγι. Είναι η ιδιόσυχνότητα της κάννης σου που δεν συμβαδίζει με την συχνότητα που παράγει η συγκεκριμένη γόμωση!. Να φανταστείς όμως πως το ίδιο φυσίγγι μπορεί να αποδίδει τέλεια σε άλλο νούμερο - ή πολύ χειρότερα!
Έχει να κάνει με την ακουστική ιδιοσυχνότητα της κάννης και την συχνότητα που παράγουν τα σκάγια μιάς συγκεκριμένης γόμωσης, θεωρία που διατύπωσα πρώτος εγώ μέσα της δεκαετίας 1980 και μετά από περίπου 10 - 15 χρόνια είδα ότ ιάρχισε να αναπαράγεται από αρκετούς βλητικούς διεθνώς.
Είναι η μόνη θεωρία που πορεί να εξηγήσει γιατί μία κάννη συμπεριφέρεται διαφορετικά από μία άλλη ολόϊδια (διαστάσεις, μήκος, αυλό κλπ) και γιατί η κάθε κάννη έχει προιτίμηση σε ορισμένα νούμερα σκαγιών ενώ δεν αποδίδει το ίδιο καλά με άλλα στο ίδιο μοντέλο φυσιγγιού κλπ. Είναι αυτό που οι ιταλοί ονόμαζαν γενικόλογα "temperamento di metallo" δηλ "ιδιοσυγκρασία του μετάλλου" αλλά χωρίς να μπορούν να τομερμηνεύσουν.

Φιλικά
Χρήστος Σωτηρόπουλος
 
ΦΊΛΕ ALEX

Στην πραγματικότητα έχει να κάνει με την συμβατότητα κάννης με φυσίγγι , όχι τσοκ με φυσίγγι. Είναι η ιδιόσυχνότητα της κάννης σου που δεν συμβαδίζει με την συχνότητα που παράγει η συγκεκριμένη γόμωση!. Να φανταστείς όμως πως το ίδιο φυσίγγι μπορεί να αποδίδει τέλεια σε άλλο νούμερο - ή πολύ χειρότερα!
Έχει να κάνει με την ακουστική ιδιοσυχνότητα της κάννης και την συχνότητα που παράγουν τα σκάγια μιάς συγκεκριμένης γόμωσης, θεωρία που διατύπωσα πρώτος εγώ μέσα της δεκαετίας 1980 και μετά από περίπου 10 - 15 χρόνια είδα ότ ιάρχισε να αναπαράγεται από αρκετούς βλητικούς διεθνώς.
Είναι η μόνη θεωρία που πορεί να εξηγήσει γιατί μία κάννη συμπεριφέρεται διαφορετικά από μία άλλη ολόϊδια (διαστάσεις, μήκος, αυλό κλπ) και γιατί η κάθε κάννη έχει προιτίμηση σε ορισμένα νούμερα σκαγιών ενώ δεν αποδίδει το ίδιο καλά με άλλα στο ίδιο μοντέλο φυσιγγιού κλπ. Είναι αυτό που οι ιταλοί ονόμαζαν γενικόλογα "temperamento di metallo" δηλ "ιδιοσυγκρασία του μετάλλου" αλλά χωρίς να μπορούν να τομερμηνεύσουν.

Φιλικά
Χρήστος Σωτηρόπουλος
Αναφέρεστε σε ταλάντωση του μετάλλου της κάννης με τον όρο "ακουστική ιδιοσυχνότητα της κάννης";
 
ΦΊΛΕ ALEX

Στην πραγματικότητα έχει να κάνει με την συμβατότητα κάννης με φυσίγγι , όχι τσοκ με φυσίγγι. Είναι η ιδιόσυχνότητα της κάννης σου που δεν συμβαδίζει με την συχνότητα που παράγει η συγκεκριμένη γόμωση!. Να φανταστείς όμως πως το ίδιο φυσίγγι μπορεί να αποδίδει τέλεια σε άλλο νούμερο - ή πολύ χειρότερα!
Έχει να κάνει με την ακουστική ιδιοσυχνότητα της κάννης και την συχνότητα που παράγουν τα σκάγια μιάς συγκεκριμένης γόμωσης, θεωρία που διατύπωσα πρώτος εγώ μέσα της δεκαετίας 1980 και μετά από περίπου 10 - 15 χρόνια είδα ότ ιάρχισε να αναπαράγεται από αρκετούς βλητικούς διεθνώς.
Είναι η μόνη θεωρία που πορεί να εξηγήσει γιατί μία κάννη συμπεριφέρεται διαφορετικά από μία άλλη ολόϊδια (διαστάσεις, μήκος, αυλό κλπ) και γιατί η κάθε κάννη έχει προιτίμηση σε ορισμένα νούμερα σκαγιών ενώ δεν αποδίδει το ίδιο καλά με άλλα στο ίδιο μοντέλο φυσιγγιού κλπ. Είναι αυτό που οι ιταλοί ονόμαζαν γενικόλογα "temperamento di metallo" δηλ "ιδιοσυγκρασία του μετάλλου" αλλά χωρίς να μπορούν να τομερμηνεύσουν.

Φιλικά
Χρήστος Σωτηρόπουλος
Εχω μείνει τώρα!
 
ΦΊΛΕ ALEX

Στην πραγματικότητα έχει να κάνει με την συμβατότητα κάννης με φυσίγγι , όχι τσοκ με φυσίγγι. Είναι η ιδιόσυχνότητα της κάννης σου που δεν συμβαδίζει με την συχνότητα που παράγει η συγκεκριμένη γόμωση!. Να φανταστείς όμως πως το ίδιο φυσίγγι μπορεί να αποδίδει τέλεια σε άλλο νούμερο - ή πολύ χειρότερα!
Έχει να κάνει με την ακουστική ιδιοσυχνότητα της κάννης και την συχνότητα που παράγουν τα σκάγια μιάς συγκεκριμένης γόμωσης, θεωρία που διατύπωσα πρώτος εγώ μέσα της δεκαετίας 1980 και μετά από περίπου 10 - 15 χρόνια είδα ότ ιάρχισε να αναπαράγεται από αρκετούς βλητικούς διεθνώς.
Είναι η μόνη θεωρία που πορεί να εξηγήσει γιατί μία κάννη συμπεριφέρεται διαφορετικά από μία άλλη ολόϊδια (διαστάσεις, μήκος, αυλό κλπ) και γιατί η κάθε κάννη έχει προιτίμηση σε ορισμένα νούμερα σκαγιών ενώ δεν αποδίδει το ίδιο καλά με άλλα στο ίδιο μοντέλο φυσιγγιού κλπ. Είναι αυτό που οι ιταλοί ονόμαζαν γενικόλογα "temperamento di metallo" δηλ "ιδιοσυγκρασία του μετάλλου" αλλά χωρίς να μπορούν να τομερμηνεύσουν.

Φιλικά
Χρήστος Σωτηρόπουλος
Κύριε Χρήστο αναφέρεστε στο φαινόμενο που οι αμερικανοί ονομάζουν barrel harmonics και στην θεωρία του Chris Long ;
 
Προς όλους τους ανωτέρω φίλους:

Η θεωρία μου δεν έχει να κάνειι με την θεωρία περί Barrel Harmonics όπως την διατυπώνουν οι Αμερικάνοι. Η θεωρία τους έχει να κάνει με την κίνηση - μαστίγιο της κάννης των ραβδωτών και με το ποσο και ως αυτή επηρεάζει την ακρίβεια της σφαίραςς.

Η δική μου θεωρία ασχολείται με την ιδιοσυχνότητα (βλέπε φαινόμενο συντονισμού στερεών κλπ) της κάννης και την συμβατότητα αυτής με την συχνότητα που παράγουν παλλόμενα μεταξύ τους σφαιρίδια (τα σκάγια!). Οδηγήθηκα σε αυτή καθώς δεν μπορούσα να εξηγήσω πως γίνεται μία κάννη να "καταλαβαίνει" ότι τα ίδια ακριβώς γραμμάρια σκαγιών και μάλιστα μέσα σε συγκεντρωτήρα είναι από το τάδε νούμερο και όχι από το δείνα και να αποδίδει διαφορετικά. Η θεωρία μου είναι πως αφού το μόνο που διαφέρει είναι το μέγεθος των σκαγιών, άρα έχει να κάνει με μέγεθος παραγόμενο από αυτή την διαφορά, το μόνο είναι ο "ήχος" που παράγεται από κάθε νούμερο καθώς αυτό ταξιδεύει μέσα στην κάννη με 400+ m/sec. Απλουστευμένα: όπως χτυπάνε το ένα στο άλλο τα σκάγια στριμωγμένα στον συγκεντρωτήρα (ακόμα εντονώτερο όταν δεν υπάρχει συγκεντρωτήρας), παράγουν ήχο = παλμό = ταλάντωση με κάποια συχνότητα. Εάν η ιδιοσυχνότητα της κάννης "συμφωνεί", είναι συμβατή με την συχνότητα αυτή, τότε και η συμπεριφορά της είναι διαφορετική. Προσοχή οι πιό ψαγμένοι, στο παιχνίδι μπαίνουν και οι αρμονικές, αλλά το βαθαίνω άχρηστα πολύ. Φανταστείτε την κάννη να διαστέλλεται και να συστέλλεται ανάλογα με τον παλμό που προηγείται της γόμωσης (και ας είναι υπερηχητική η ταχύτητά της, έχουμε να κάνουμε με στερεά).

Και τι άλλο με βοήθησε να στραφώ στη ακουστική για να εξηγήσω πολλά γύρω από "παράλογες" συμπεριφορές των καννών; Ένας γέρος οπλουργός στιην Κωνσταντινουπόλεως, στις γραμμές του τραίνου δίπλα, που όταν (αρχές δεκαετίας 1980) τον είχα ρωτήσει εάν ένα δίκαννο πολύ μεγάλης αξίας που έφτιαχνε θα έριχνε καλές τουφεκιές μου είχε πει πως ναι γιατί "καμπανίζει (!) γλυκά! Και πιάνοντας τις κάννες από το άγκιστρο της πάπιας, τις χτύπησε πολύ ελαφρά με ένα σφυράκι και πραγματικά ο ήχος τους ήταν πολύ ωραίος.

Την θεωρία αυτή την είπα σε έναν ναύαρχο του Πολεμικού Ναυτικού μας στα μέσα δεκαετίας 1980 όταν μου είπε πως "2 είναι τα μυστήρια στην τεχνολογία των πολεμικών στόλων, η αντέννα του ασυρμάτου (απίστευτη διαφορά απόδοσης ολόϊδιων κεραιών) και η κάννη του τηλεβόλου (άλλη στέλνει την οβίδα στον Θεό και άλλη ολόϊδια στη μισή απόσταση και αν)". Εγώ του απάντησα πως για την μεν αντέννα δεν έχω ιδέα αλλά για την κάννη του τηλεβόλου.....και του εξήγησα την θεωρία μου. Στο τέλος, έφυγε "σφαίρα" κοιτώντας με έκλπηκτος. Μετά από λίγα χρόνια άρχισαν και όλες οι θεωρίες και τα πειράματα με την ακουστική σε σχέση με την βλητική.

Αυτά.

Φιλικά

Χρήστος Σωτηρόπουλος
 
Κύριε Χρήστο αναφέρεστε στο φαινόμενο που οι αμερικανοί ονομάζουν barrel harmonics και στην θεωρία του Chris Long ;
Φίλε Hunter 97,
Η θεωρία του Chris Long (Optima Barrel Time / OBT) δεν μπορεί να εξηγήσει την διαφορετική απόδοση ανάλογα με το νούμερο των σκαγιών, ασχολείται με ραβδωτά. Εκεί είναι ενδιαφέρουσα.
Φιίκά
Χρήστος Σωτηρόπουλος
 
Φίλε Hunter 97,
Η θεωρία του Chris Long (Optima Barrel Time / OBT) δεν μπορεί να εξηγήσει την διαφορετική απόδοση ανάλογα με το νούμερο των σκαγιών, ασχολείται με ραβδωτά. Εκεί είναι ενδιαφέρουσα.
Φιίκά
Χρήστος Σωτηρόπουλος
Ευχαριστώ πολύ για την διευκρίνιση κύριε Χρήστο.
 
Όποτε έχει χρησιμότητα και στο λειόκαννο το "free-floating barrel" που αν θυμάμαι καλά εφαρμόζει η Benelli στη Vinci;
Φίλε DrV, το free floating barrel στα λειόκαννα βασικά έχει σκοπό την λεύθερη και χωρίς συνέπειες διαστασιακή μεταβολή της κάννης από την υπερθέρμανσή τους. Να σου πω πως ο φίλος μου ο Mauro Perazzi, κατσκευάζει όπλα ribless (χωρίς ενδιάμεση ρίγα) με σύνδεσμο μόνο εμπρός αλλά μόνο μέχρι τα 72 max εκατοστά γιατί, σε περόπτωση έντονου τουφεκίσματος μόνο της κάτω κάννης, αυτή θα διασταλλεί = μακρύνει ενώ η πάνω θα μείνει αναλλοίωτη με αποτέλεσμα η κάτω να καμπυλώσει κάνοντας κοιλιά προς τα κάτω και έτσι οι τουφεκιές να φεύγουν προς τα πάνω. Το πρόβλημα αυτό δεν το έχει πχ το Krieghoff όπου η κάτω κάννη "πλέιει" μέσα σε δακτυλίδι που έχει στο εμπρός άκρο η πάνω κάννη (αλλασσόμενο μάλιστα) και έτσι μπορεί να διασταλεί (μακρύνει) χωρίς να αλλά ξει το σχήμα της.
Φιλικά
Χρήστος Σωτηρόπουλος
 
Απλουστευμένα: όπως χτυπάνε το ένα στο άλλο τα σκάγια στριμωγμένα στον συγκεντρωτήρα (ακόμα εντονώτερο όταν δεν υπάρχει συγκεντρωτήρας), παράγουν ήχο = παλμό = ταλάντωση με κάποια συχνότητα.

....... κάπου το "έχασα" λιγάκι.
δηλαδή .. ο μηδαμινός έως ελάχιστος ήχος που παράγεται από τα σκάγια επηρεάζει την κάννη του όπλου .... και όχι ο τεράστιος ήχος - έκρηξη της τουφεκιάς.
.... ή ακόμη περισσότερο ή πίεση που εξασκείται από τα αέρια της έκρηξης , πίεση η οποία είναι και στην ουσία το πιό σημαντικό μετρήσιμο μέγεθος κάθε φυσιγγίου. ( πέρα από την ταχύτητα ).

δεν το καταλαβαίνω.
 
@Χρήστος Σωτηρόπουλος Κύριε Σωτηρόπουλε πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά περι ακουστικής και συντονισμού.
Δυστυχώς όμως γνωρίζουμε απλά την ύπαρξη του φαινομένου. Μέχρι στιγμής κανένας δεν έχει καταφέρει να τιθασεύσει τις συχνότητες και την απόλυτη επίδραση τους στο υλικό.
Ένα απλό παράδειγμα είναι με τα μουσικά όργανα. Ίδιο όργανο, ίδιο μοντέλο, ίδιος κατασκευαστής και ακούγονται διαφορετικά!
 
Παρακολουθώ τις αναρτήσεις που έγιναν μετά από τις δοκιμές που έκανα(με την παράκληση να σχολιασθούν από τον κ. Σωτηρόπουλο), και χαμογελάω από μέσα μου γιατί διαβάζω ένα όμορφο διάλογο μεταξύ ενός ανθρώπου (λόγια μελών μας και όχι μόνο) που έχει αφιερώσει ένα μεγάλο κεφάλαιο της ζωής του στην σκοποβολή και όχι μόνο και μελών οι οποίοι έχουν το μεράκι αυτό και εχω μείνει σα χαζό ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ..................
 
η στραβός είναι ο γιαλός η στραβά αρμενίζουμε... όλα τα παραπάνω που λέτε δεν έχουν σχέση με τον ελληνα κυνηγό και την σκόπευση που αν είναι σωστή σε καλύπτει στο 80% των περιπτώσεων το άλλο 20 είναι το φυσίγγι τυχη κτλ τα ποσοστά μπορείτε να τα αλλάξετε κατά το δοκούν

Xάνουμε το δάσος εδω βλέποντας ένα δέντρο μπορεί από την άλλη να φταίω εγώ ,αλλά και πάλι, ο παραλογισμός είναι ορατός και αντικειμενικός



υγ

100 εuρω για τσοκ δεν γίνεται ας είναι και από Χρυσάφη
Κ Σωτηροπουλε ηθελα να αγορασω για το οπλο μου μονο και μονο γιατι ειναι ελληνικα ,μετα την αυξηση δεν το αγορασα ουτε μεταχειρησμενο που το βρηκα στην μιση τιμη
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top