Benelli Team

Το κόκκινο βέλος είναι φθορά στη βαφή, καθαρά οπτική.
Στα κίτρινα βέλη,καταλαβαίνεις στην αφή τη φθορά(ελάχιστα).
Σε χειροκίνητο τερματισμό του κλείστρου,δεν ακουμπάει στο σημείο.
 

Attachments

  • IMG_20250721_194457~2.jpg
    IMG_20250721_194457~2.jpg
    144,3 KB · Προβολές: 60
  • IMG_20250721_194457.jpg
    IMG_20250721_194457.jpg
    130,2 KB · Προβολές: 59
  • Screenshot_20250721-194816.png
    Screenshot_20250721-194816.png
    791,8 KB · Προβολές: 58
  • IMG_20250721_195558.jpg
    IMG_20250721_195558.jpg
    164,6 KB · Προβολές: 59
Το κόκκινο βέλος είναι φθορά στη βαφή, καθαρά οπτική.
Στα κίτρινα βέλη,καταλαβαίνεις στην αφή τη φθορά(ελάχιστα).
Σε χειροκίνητο τερματισμό του κλείστρου,δεν ακουμπάει στο σημείο.
Όλα έτσι είναι τα benelli
 
Το κόκκινο βέλος είναι φθορά στη βαφή, καθαρά οπτική.
Στα κίτρινα βέλη,καταλαβαίνεις στην αφή τη φθορά(ελάχιστα).
Σε χειροκίνητο τερματισμό του κλείστρου,δεν ακουμπάει στο σημείο.
Δεν ειναι τίποτα και εμένα η BE έτσι είναι πίσω αλλά το κλείστρο δεν χτυπάει πίσω το έχω παρατηρήσει άσε που εμένα είναι μαύρο και θα φαινόταν και η φθορά.
 
Το κόκκινο βέλος είναι φθορά στη βαφή, καθαρά οπτική.
Στα κίτρινα βέλη,καταλαβαίνεις στην αφή τη φθορά(ελάχιστα).
Σε χειροκίνητο τερματισμό του κλείστρου,δεν ακουμπάει στο σημείο.
Μην κάνεις τίποτα, δεν έχει κανένα πρόβλημα.
 
Το κόκκινο βέλος είναι φθορά στη βαφή, καθαρά οπτική.
Στα κίτρινα βέλη,καταλαβαίνεις στην αφή τη φθορά(ελάχιστα).
Σε χειροκίνητο τερματισμό του κλείστρου,δεν ακουμπάει στο σημείο.
Σιγά τα σημάδια που έχει η μπιμπιμπο , ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ ΤΑ ΜΠΕΝΕΛΙ λέμε τη δεν καταλαβενεις, το ίδιο λατιριο της μάνα της έχει ρίξει από παιδικά και όσο βαριά πάει. Και δεν έχει κάνενα πρόβλημα, αστην όπως είναι. Μιλάμε για 25 χρόνον όπλο.
 
Το κόκκινο βέλος είναι φθορά στη βαφή, καθαρά οπτική.
Στα κίτρινα βέλη,καταλαβαίνεις στην αφή τη φθορά(ελάχιστα).
Σε χειροκίνητο τερματισμό του κλείστρου,δεν ακουμπάει στο σημείο.
Φίλε σε όλα τα οπλα με βάση αλουμινίου έτσι γίνεται και είναι αντικειμενικό. Που να δεις τις beretta τις παλιές. Όλα τα όπλα θα έπρεπε να είναι τρύπια από πίσω. Αυτά δεν τίποτα.
Είναι λογικό όταν το κλείστρο που είναι από ατσάλι βαράει πάνω σε μαλακό αλουμινιο
 
Άλλο αυτογεμή αερίων και αλλο αδράνειας.
Αν βάλεις φυσίγγι με υψηλότερες πιέσεις ή μασούρι μέσα σε ένα σωστά σχεδιασμένο αδράνειας αυτό δεν σημαίνει ότι το κλείστρο θα χτυπήσει στην βάση.
Το κλείστρο στα αδράνειας κινείται με βάση την συμπίεση του ελατηρίου αδράνειας όχι με τις πιέσεις που παράγει το φυσίγγι.
Η συμπίεση επίσης εξαρτάται από την ανάκρουση και αν προσέξεις το ελατήριο δεν μπορεί να συμπιεστεί πέρα από κάποιο όριο γιατί έχει στοπ το κλείστρο.
Αν χτυπάει το κλείστρο στη βάση ίσως έχει σπάσει το ελατήριο πέδησης του κλείστρου στον οδηγό μπροστά από το επανατατικό.
Πολύ δύσκολο αλλά τσέκαρέ το.
Αν τώρα αποφασίσεις να αλλάξεις επανατατικό με πιο σκληρό το πολύ πολύ να έχεις εμπλοκές με χαμηλές γομώσεις.
Βάλε μια φωτογραφία του πίσω μέρους της βάσης.
Δεν ισχύει αυτό που λες. Το ελατήριο που συμπιέζεται λόγο αδράνειας που βρίσκεται μέσα στο κλείστρο δεν έχει την δύναμη να σπρώξει μέχρι τέρμα πίσω το κλείστρο. Αυτο συμπιέζεται λόγο αδράνειας και η δουλειά του είναι απλά να ξεκλειδώσει το κλείστρο από την κάννη και ισα που έχει την δύναμη να το καταφέρει ειδικά σε μικρές γομωσεις. Μόλις ξεκλειδώσει το κλείστρο πιέζεται προς τα πίσω από την πίεση των αερίων του φυσιγγίου που πιέζουν τον κάλυκα και το κλείστρο μαζί προς τα πίσω. Το ίδιο συμβαίνει και στα αερίων. Τα αέρια που περνάνε στο μπιστονι από τις μικρές οπές στην κάννη δεν έχουν δύναμη να σπρώξουν μέχρι τέρμα πίσω το κλείστρο γιατί το μπιστονι φροντίζει να διώξει τα περίσσια αέρια για να μην σπάσει ο σιδηρόδρομος που σπρώχνει και ξεκλειδώνει το κλείστρο . Η δουλειά τους είναι απλά να ξεκλειδώσουν το κλείστρο. Μετά το κλείστρο πιέζεται ξανά προς τα πίσω απευθείας από τα αέρια της καύσης στην κάννη.
 
Back
Top