Άλλο αυτογεμή αερίων και αλλο αδράνειας.
Αν βάλεις φυσίγγι με υψηλότερες πιέσεις ή μασούρι μέσα σε ένα σωστά σχεδιασμένο αδράνειας αυτό δεν σημαίνει ότι το κλείστρο θα χτυπήσει στην βάση.
Το κλείστρο στα αδράνειας κινείται με βάση την συμπίεση του ελατηρίου αδράνειας όχι με τις πιέσεις που παράγει το φυσίγγι.
Η συμπίεση επίσης εξαρτάται από την ανάκρουση και αν προσέξεις το ελατήριο δεν μπορεί να συμπιεστεί πέρα από κάποιο όριο γιατί έχει στοπ το κλείστρο.
Αν χτυπάει το κλείστρο στη βάση ίσως έχει σπάσει το ελατήριο πέδησης του κλείστρου στον οδηγό μπροστά από το επανατατικό.
Πολύ δύσκολο αλλά τσέκαρέ το.
Αν τώρα αποφασίσεις να αλλάξεις επανατατικό με πιο σκληρό το πολύ πολύ να έχεις εμπλοκές με χαμηλές γομώσεις.
Βάλε μια φωτογραφία του πίσω μέρους της βάσης.