Benelli Team

Πολύ ησυχία εδώ μέσα, το γυρίσαμε σε αδράνεια και ησυχάσαμε;
Ακόμα είμαστε λαχανιασμενοι απ' το τρέξιμο για τα κοψοφτερα.
Στάσου να πάρουμε δύο βαθιές ανάσες, να πιούμε και λίγο νερό και τα λέμε.
 
Ακόμα είμαστε λαχανιασμενοι απ' το τρέξιμο για τα κοψοφτερα.
Στάσου να πάρουμε δύο βαθιές ανάσες, να πιούμε και λίγο νερό και τα λέμε.
Άμα είσαι καλός στο τρέξιμο, με ένα καφάσι παγωμένες μπύρες σε παίρνω για άπορτ.
 
Ακόμα είμαστε λαχανιασμενοι απ' το τρέξιμο για τα κοψοφτερα.
Στάσου να πάρουμε δύο βαθιές ανάσες, να πιούμε και λίγο νερό και τα λέμε.
Μας έπρεπε με τέτοια μπακα. Σε λίγο θα μας ζητήσει η αθηναϊκή ζυθοποιία για προμοσιον
 
Γιατί στη καραμπίνα,δεν βάζω ελαφριά φυσίγγια,οπότε καλύτερα πιο σκληρό λίγο,θέλω να το αλλάξω (και) προληπτικά!
Αν δουλεύει,ΑΣΤΟ!
Αν έχει αρχίσει λόξυγκα,το αλλάζεις.
Αν θέλεις πιο σκληρό,μάλλον έχω και θα σε φτιάξω.
Μέτρα μήκος,εσωτερική κι εξωτερική διάμετρο στο υπαρχον και πες μου.
Υπόψη θα κλείνει ....αντρικά το κλείστρο και μπορεί να μην σου δουλεύει από 28 γρ και κάτω....
 
Αν δουλεύει,ΑΣΤΟ!
Αν έχει αρχίσει λόξυγκα,το αλλάζεις.
Αν θέλεις πιο σκληρό,μάλλον έχω και θα σε φτιάξω.
Μέτρα μήκος,εσωτερική κι εξωτερική διάμετρο στο υπαρχον και πες μου.
Υπόψη θα κλείνει ....αντρικά το κλείστρο και μπορεί να μην σου δουλεύει από 28 γρ και κάτω....
Γιάννη, δουλεύει!
Έχω δει όμως,εσωτερικά,σημάδια στο κωλο της βάσης από επαφή με το κλείστρο (ξέβαμα ).
28 βάζω μόνο σε τσίχλα που 99% κυνηγάω με τα δίκανα, οπότε δε με νοιάζει αν δε δουλεύει καλά από εκεί κ κάτω.
Με νοιάζει να είναι οκ από 34-42 σε σκάγια και σε βαριά για χοιρινά. Αυτό...
 
Γιάννη, δουλεύει!
Έχω δει όμως,εσωτερικά,σημάδια στο κωλο της βάσης από επαφή με το κλείστρο (ξέβαμα ).
28 βάζω μόνο σε τσίχλα που 99% κυνηγάω με τα δίκανα, οπότε δε με νοιάζει αν δε δουλεύει καλά από εκεί κ κάτω.
Με νοιάζει να είναι οκ από 34-42 σε σκάγια και σε βαριά για χοιρινά. Αυτό...
Να το αφήσεις όπως είναι εφόσον δουλεύει..... και αν το αλλάξεις μόνο αυτό που προτείνει η μαμά benelli..... άσε τα πειράματα και τα πειράγματα......εγώ στη δική μου που την έχω 23 χρόνια...... βέβαια τα τελευταία 10 τη βγάζω δύο τρεις φορές από τον οπλοβαστο ..... δεν το έχω αλλάξει..μ
 
Γιάννη, δουλεύει!
Έχω δει όμως,εσωτερικά,σημάδια στο κωλο της βάσης από επαφή με το κλείστρο (ξέβαμα ).
Μην το πειράζεις Μήτσο!
Το ξεβαμα είναι φυσιολογικό.
Κάπου πρέπει να τερματίζει το κλείστρο.
 
Last edited:
Γιάννη, δουλεύει!
Έχω δει όμως,εσωτερικά,σημάδια στο κωλο της βάσης από επαφή με το κλείστρο (ξέβαμα ).
28 βάζω μόνο σε τσίχλα που 99% κυνηγάω με τα δίκανα, οπότε δε με νοιάζει αν δε δουλεύει καλά από εκεί κ κάτω.
Με νοιάζει να είναι οκ από 34-42 σε σκάγια και σε βαριά για χοιρινά. Αυτό...
Αφού δεν την έχεις για να ρίχνει καραμέλες αλαξετω τι θα κερδίσεις να τερματίζεις το κληστρο στην βάση με το υπάρχον.
 
Έχω δει όμως,εσωτερικά,σημάδια στο κωλο της βάσης από επαφή με το κλείστρο (ξέβαμα ).
Μπορείς να βάλεις φωτογραφία ;
Τα μικρά σημάδια είναι φυσιολογικά, αν κοπανάει πολύ άλλαξε το ελατήριο με το δικό της.
Μην βάλεις άλλο.
 
Ρε παλικάρια,να ρωτήσω...
Θέλω να βάλω στη montefeltro ένα νέο ελατήριο επανατατικό,πιο σκληρό θα προτιμούσα.
Τι ξέρουμε?
Δημητρη
Οταν αφορά ελατηρια
Δεν τα πειραζουμε
Εκτος και αν σπασουν η χαλασουν

Απο καραμπινες δεν ξερω αλλα υποθετω οτι το ιδιο λογικα θα ισχυει

σκεψου οτι σε επισκευες καρμπυρετερ 2χρονων αλλαζουμε τα παντα μεσα και δεν αλαζουμε εκτος και αν υπαρχει πραγματικος λογος το ελατηριακη στην γλωσσα της βελονας
Ο λογος ειναι διοτι ακομη και σε ενα τοσο μικρο αδυναμο και ευαισθητο ελατηριακι αν βαλεις αλλο με ελαχιστη διαφορα θα δημιουργησεις θεματα και αρυθμιες στην λειτουργεια χωρις λογο
Που θα φερουν και επιπλεον κοστος και ταλαιπωρεια

Ακομη και οταν χρειαστει καποιο αλλαγη
Προσπαθουμε να εχουμε το παλιο διαθεσιμο εστω και σπασμενο
Για να εχουμε αμεση συγκριση σε σπειρες διατομες και μηκος

Λιγο παραπανω αντισταση να δινει η λιγο λιγοτερη δημιουργει προβλημα

Εξαιρεση αποτελουν μηχανισμοι που εβγαλαν απο την αρχη θεμα με καποιο ελατηριο και εχει βγει διορθωση απο την εταιρεια η οποια λυνει το θεμα

Οποταν και εγω θα σου ελεγα
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΙΔΕΑ ΑΠΟ ΚΑΡΑΜΠΙΝΕΣ
Οτι εαν δεν σου κανει θεματα
Να μην το αλλαξεις

Μπορεις να παρεις ανταλακτικο και να το συγκρινεις ωστε να το εχεις διαθεσιμο εαν χρειαστει
Αλλα μην κανεις αλλαγη εαν δεν ατο ζητησει το μηχανημα η το οπλο σου
 
Δημητρη
Οταν αφορά ελατηρια
Δεν τα πειραζουμε
Εκτος και αν σπασουν η χαλασουν

Απο καραμπινες δεν ξερω αλλα υποθετω οτι το ιδιο λογικα θα ισχυει

σκεψου οτι σε επισκευες καρμπυρετερ 2χρονων αλλαζουμε τα παντα μεσα και δεν αλαζουμε εκτος και αν υπαρχει πραγματικος λογος το ελατηριακη στην γλωσσα της βελονας
Ο λογος ειναι διοτι ακομη και σε ενα τοσο μικρο αδυναμο και ευαισθητο ελατηριακι αν βαλεις αλλο με ελαχιστη διαφορα θα δημιουργησεις θεματα και αρυθμιες στην λειτουργεια χωρις λογο
Που θα φερουν και επιπλεον κοστος και ταλαιπωρεια

Ακομη και οταν χρειαστει καποιο αλλαγη
Προσπαθουμε να εχουμε το παλιο διαθεσιμο εστω και σπασμενο
Για να εχουμε αμεση συγκριση σε σπειρες διατομες και μηκος

Λιγο παραπανω αντισταση να δινει η λιγο λιγοτερη δημιουργει προβλημα

Εξαιρεση αποτελουν μηχανισμοι που εβγαλαν απο την αρχη θεμα με καποιο ελατηριο και εχει βγει διορθωση απο την εταιρεια η οποια λυνει το θεμα

Οποταν και εγω θα σου ελεγα
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΙΔΕΑ ΑΠΟ ΚΑΡΑΜΠΙΝΕΣ
Οτι εαν δεν σου κανει θεματα
Να μην το αλλαξεις

Μπορεις να παρεις ανταλακτικο και να το συγκρινεις ωστε να το εχεις διαθεσιμο εαν χρειαστει
Αλλα μην κανεις αλλαγη εαν δεν ατο ζητησει το μηχανημα η το οπλο σου
Φιλε Χρύσανθε, έχω βάσιμους λόγους κ εγώ,να πιστεύω ότι δεν χρειάζεται.-

Παραταύτα... Γενικώς μιλώντας,λόγω της κόπωσης των ελατηρίων,και της ενδεχόμενης χρήσης φυσιγγίων υψηλών πιέσεων, ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΆ, σκέφτηκα-ομαι την αλλαγή ελατηρίου,με ίδιο ή λίγο σκληρότερο.
Το κόστος είναι αστείο...
Καταλαβαινω ότι μπορεί να μην χρειάζεται (το πιο πιθανό), δεν καταλαβαίνω γιατί ΝΑ ΜΗΝ το αλλάξω πέραν αυτού(μιλάμε πάντα για εργοστασιακά benelli).
Στο φινάλε, ακόμα κ αν δε πετύχει βάζω το παλιό πάνω!
10 ευρώ κόστος ...

Αυτά....
 
Φιλε Χρύσανθε, έχω βάσιμους λόγους κ εγώ,να πιστεύω ότι δεν χρειάζεται.-

Παραταύτα... Γενικώς μιλώντας,λόγω της κόπωσης των ελατηρίων,και της ενδεχόμενης χρήσης φυσιγγίων υψηλών πιέσεων, ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΆ, σκέφτηκα-ομαι την αλλαγή ελατηρίου,με ίδιο ή λίγο σκληρότερο.
Το κόστος είναι αστείο...
Καταλαβαινω ότι μπορεί να μην χρειάζεται (το πιο πιθανό), δεν καταλαβαίνω γιατί ΝΑ ΜΗΝ το αλλάξω πέραν αυτού(μιλάμε πάντα για εργοστασιακά benelli).
Στο φινάλε, ακόμα κ αν δε πετύχει βάζω το παλιό πάνω!
10 ευρώ κόστος ...

Αυτά....

Αν και δεν έχω καραμπινα ξέρω εδω και παρα πολλά χρονια ότι το ελατηριο πρεπει να το αλλάζεις προληπτικά γιατί τα προβλήματα που μπορεί να σου δημιουργησει ενα ελατηριο που δεν δουλεύει σωστα σε βαθος χρόνου δεν επιδέχονται επισκευή.
εγω στη θεση σου θα εβαζα το κανονικό και οχι ενισχυμένο απλά θα το αλλαζα πιο νωρις.
τι λεει και ο φίλος μας:
 

Attachments

  • 1753094519925.png
    1753094519925.png
    51,8 KB · Προβολές: 29
  • 1753094559138.png
    1753094559138.png
    18,8 KB · Προβολές: 29
Φιλε Χρύσανθε, έχω βάσιμους λόγους κ εγώ,να πιστεύω ότι δεν χρειάζεται.-

Παραταύτα... Γενικώς μιλώντας,λόγω της κόπωσης των ελατηρίων,και της ενδεχόμενης χρήσης φυσιγγίων υψηλών πιέσεων, ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΆ, σκέφτηκα-ομαι την αλλαγή ελατηρίου,με ίδιο ή λίγο σκληρότερο.
Το κόστος είναι αστείο...
Καταλαβαινω ότι μπορεί να μην χρειάζεται (το πιο πιθανό), δεν καταλαβαίνω γιατί ΝΑ ΜΗΝ το αλλάξω πέραν αυτού(μιλάμε πάντα για εργοστασιακά benelli).
Στο φινάλε, ακόμα κ αν δε πετύχει βάζω το παλιό πάνω!
10 ευρώ κόστος ...

Αυτά....
Άλλο αυτογεμή αερίων και αλλο αδράνειας.
Αν βάλεις φυσίγγι με υψηλότερες πιέσεις ή μασούρι μέσα σε ένα σωστά σχεδιασμένο αδράνειας αυτό δεν σημαίνει ότι το κλείστρο θα χτυπήσει στην βάση.
Το κλείστρο στα αδράνειας κινείται με βάση την συμπίεση του ελατηρίου αδράνειας όχι με τις πιέσεις που παράγει το φυσίγγι.
Η συμπίεση επίσης εξαρτάται από την ανάκρουση και αν προσέξεις το ελατήριο δεν μπορεί να συμπιεστεί πέρα από κάποιο όριο γιατί έχει στοπ το κλείστρο.
Αν χτυπάει το κλείστρο στη βάση ίσως έχει σπάσει το ελατήριο πέδησης του κλείστρου στον οδηγό μπροστά από το επανατατικό.
Πολύ δύσκολο αλλά τσέκαρέ το.
Αν τώρα αποφασίσεις να αλλάξεις επανατατικό με πιο σκληρό το πολύ πολύ να έχεις εμπλοκές με χαμηλές γομώσεις.
Βάλε μια φωτογραφία του πίσω μέρους της βάσης.
 
Back
Top