Συγκρίσεις aftermarket chokes (δοκιμές-αγορές-προτάσεις)

Μα το έγραψα και παραπάνω ο καθένας όπως βολεύεται άρα αφού είσαι καλυμμένος καλά κάνεις και δεν θες κάτι άλλο.για μένα το lm είναι κάτι που είναι εργαλείο διότι αυτόματα καταργείς το 4 και το 3 οπότε αν ήθελα κάτι σε αφτερ μάρκετ εκεί θα πήγαινα για τα κυνήγια που κανω
Στα συγκεκριμένα τουφεκιά και τα μαμά είναι πολύ καλά απλά μαs αρέσει να ψαχνομαστε
 
Αν ήταν και τα δύο ίδια νομίζω το Βriley θα του εριχνε
Ειναι αλλη κατηγορια και φιλοσοφια τα φρενατα Κωστα και παντα εχουν πιο δυνατη τουφεκια απο τα συμβατικα, οποιος εχει κανει συγκριση εχει να πει το ιδιο, τα φρενου εχουν μεγαλυτερη διατρηση και ειναι πιο αυστηρα.
 
Ειναι αλλη κατηγορια και φιλοσοφια τα φρενατα Κωστα και παντα εχουν πιο δυνατη τουφεκια απο τα συμβατικα, οποιος εχει κανει συγκριση εχει να πει το ιδιο, τα φρενου εχουν μεγαλυτερη διατρηση και ειναι πιο αυστηρα.
Υπάρχει κάποια δοκιμή που να το αποδεικνύει αυτό η στηριζόμαστε στο κυνήγι που όλα είναι ρευστά?
 
Υπάρχει κάποια δοκιμή που να το αποδεικνύει αυτό η στηριζόμαστε στο κυνήγι που όλα είναι ρευστά?
Ναι εννοειται, σε τενεκεδες αλλα το κυριοτερο σε κολλες Α4, παντα τα φρενατα μεγαλυτερη διατρηση, στο κυνηγι που λες ειναι μεν ολα ρευστα αλλα τα σκοτωματα που κανουν τα τσοκ φρενου λογω μεγαλυτερης δυναμης τα καταλαβαινεις αμεσως.
Αν ειχαμε ιδιο σπειρωμα θα σου εστελνα ενα να το κυνηγησεις και να κανεις τις δοκιμες σου
 
Ναι εννοειται, σε τενεκεδες αλλα το κυριοτερο σε κολλες Α4, παντα τα φρενατα μεγαλυτερη διατρηση, στο κυνηγι που λες ειναι μεν ολα ρευστα αλλα τα σκοτωματα που κανουν τα τσοκ φρενου λογω μεγαλυτερης δυναμης τα καταλαβαινεις αμεσως.
Αν ειχαμε ιδιο σπειρωμα θα σου εστελνα ενα να το κυνηγησεις και να κανεις τις δοκιμες σου
Όχι ρε φίλε σε πιστεύω απλά ήθελα να ξέρω αν εχει κάνει καποιοs δοκιμεs μεταξύ αυτόν γιατί έχουν και τεράστια διαφορά στην τιμή λογικό να δινει το κικ κάτι παραπάνω αλλά τα σκασιματα και τα χαλάσματα τα δίνει και το briley
 
Όχι ρε φίλε σε πιστεύω απλά ήθελα να ξέρω αν εχει κάνει καποιοs δοκιμεs μεταξύ αυτόν γιατί έχουν και τεράστια διαφορά στην τιμή λογικό να δινει το κικ κάτι παραπάνω αλλά τα σκασιματα και τα χαλάσματα τα δίνει και το briley
Απο δοκιμες να φανε κι οι κοτες Κωστα, ολα τα τσοκ κοντα εχουν σκασιματα, μακρια ειναι το θεμα τι γινεται
 
Η πιο κοντη ατρακτος εχοντας την ταχυτητα του αναλογου φυσιγγιου στο στομιο της κανης
δινει μεγαλυτερη διατρηση?
Τα σκάγια από το τσοκ φρένου βγαίνουν όλα μαζί υποθετικά χωρίς να υπάρχουν ακροσκαγα που δίνουν περιφέρεια και χτυπανε το στόχο σχεδόν όλα μαζί.γι αυτό έχουν μεγαλύτερη διατρηση
 
Τα σκάγια από το τσοκ φρένου βγαίνουν όλα μαζί υποθετικά χωρίς να υπάρχουν ακροσκαγα που δίνουν περιφέρεια και χτυπανε το στόχο σχεδόν όλα μαζί.γι αυτό έχουν μεγαλύτερη διατρηση
Πως αυξανεται η διατρηση δεν καταλαβα σε μια κοντη ατρακτο απο την στιγμη που το μονο
που γινεται ειναι οτι κοντενουν οι αποστασεις μεταξυ των σκαγιων-στιβαδων.
 
Η πιο κοντη ατρακτος εχοντας την ταχυτητα του αναλογου φυσιγγιου στο στομιο της κανης
δινει μεγαλυτερη διατρηση?
Οτι ειπε και ο Ευρι φιλε Αλεξ, η μεγαλυτερη διατρηση και δυναμη παντως ειναι γεγονος και οχι λογια του αερα...εχω κανει παρα πολλες δοκιμες και παντα τα φρενου ειναι μπροστα σε εμπορικα παντα φυσιγγια, αν κανεις τιποτα τρελες πατεντες με μαλλινες πιτουρα και φελους αλλαζει το θεμα...αν και παλι πιστευω ακομα και ενα Κικς ωφελος θα εχει απο τις πατεντες
 
Πως αυξανεται η διατρηση δεν καταλαβα σε μια κοντη ατρακτο απο την στιγμη που το μονο
που γινεται ειναι οτι κοντενουν οι αποστασεις μεταξυ των σκαγιων-στιβαδων.
Υπαρχη και η αποψη οτι κρατανε μεγαλυτερες ταχυτητες τα σκαγια απο τα τσοκ φρενου γι αυτο και οι μικροτερες προσκοπευσεις που βαζουν οσοι τα εχουν δουλεψει, εφοσον ρε φιλαρακι μου κοντενουν οι αποστασεις μεταξυ των σκαγιων δεν ειναι λογικο να εχουν πολλα περισσοτερα σκαγια την ιδια ταχυτητα και δυναμη? Γι αυτο και η μεγαλυτερη δυναμη κρουσης, επισης με το φρεναρισμα του συγκεντρωτηρα δεν εμβολιζονται τα σκαγια και παει πιο σφιχτη πιο μπαλα η τουφεκια...
 
Εγώ δεν πιστεύω αυξάνεται η διάτρηση... Ο μόνος τραβηγμένος λόγος που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι όσο περισσότερα σκάγια χτυπάνε ταυτόχρονα μια επιφάνεια τοσο κλονίζεται η μοριακή δομή της με αποτέλεσμα κάποια να σκάγια να πηγαίνουν βαθύτερα (δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός).

Εχει μετρήσει κάποιος αύξηση ταχύτητας σε ίδιο φυσίγγι ίδιο όπλο με τσοκ απλο και φρένου? Και πως μεταφράζεται αυτό σε μενουσες....
 
Υπαρχη και η αποψη οτι κρατανε μεγαλυτερες ταχυτητες τα σκαγια απο τα τσοκ φρενου γι αυτο και οι μικροτερες προσκοπευσεις που βαζουν οσοι τα εχουν δουλεψει, εφοσον ρε φιλαρακι μου κοντενουν οι αποστασεις μεταξυ των σκαγιων δεν ειναι λογικο να εχουν πολλα περισσοτερα σκαγια την ιδια ταχυτητα και δυναμη? Γι αυτο και η μεγαλυτερη δυναμη κρουσης, επισης με το φρεναρισμα του συγκεντρωτηρα δεν εμβολιζονται τα σκαγια και παει πιο σφιχτη πιο μπαλα η τουφεκια...
Αδελφε και το τελευταιο βαγονι του τρενου να σε πατησει την ιδια ζημια θα παθεις.
Εχει ακριβως την ιδια ταχυτητα με το πρωτο,μην κοιτας την αποσταση.
 
Εγώ δεν πιστεύω αυξάνεται η διάτρηση... Ο μόνος τραβηγμένος λόγος που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι όσο περισσότερα σκάγια χτυπάνε ταυτόχρονα μια επιφάνεια τοσο κλονίζεται η μοριακή δομή της με αποτέλεσμα κάποια να σκάγια να πηγαίνουν βαθύτερα (δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός).

Εχει μετρήσει κάποιος αύξηση ταχύτητας σε ίδιο φυσίγγι ίδιο όπλο με τσοκ απλο και φρένου? Και πως μεταφράζεται αυτό σε μενουσες....
Σωστη η σκεψη σου Νικο, τωρα για μετρηση ταχυτητας δεν ξερω να σου πω, εχω παρατηρησει ομως μια διαφορα σε τενεκε οπου ακους τον ηχο.
Αδελφε και το τελευταιο βαγονι του τρενου να σε πατησει την ιδια ζημια θα παθεις.
Εχει ακριβως την ιδια ταχυτητα με το πρωτο,μην κοιτας την αποσταση.
Δεν ειναι το ιδο πραγμα φιλε αυτο που λες, αν τυχει και δοκιμασεις ποτε ενα Κικς πες μου αν εχει μεγαλυτερη διατρηση απο τα δικα σου τσοκ η οχι, στο δικο μου οπλο εχει παντως και με οσα παιδια εχω μιλησει κι αυτοι εχουν δει διαφορα.
 
Back
Top