Θέματα Συνεργείου

Δυστυχώς παλι τα ιδια έπαθα σήμερα ,με 40 χλμ οπως πήγαινα μου εσβησε εν κινηση ο κινητήρας,έκανα δεξια περιμενα μισο λεπτο εβαλα μπρος και εφυγα κανονικά,απο τοτε πάλι αναβει το τσεκ.hair.
Ρε φίλε, όταν συνδέσει το αυτοκίνητο με τον υπολογιστή, τι βλάβη του δίνει για το τσεκ;
 
Ρε φίλε, όταν συνδέσει το αυτοκίνητο με τον υπολογιστή, τι βλάβη του δίνει για το τσεκ;
Φιλε αύριο θα το παω ,γιατι οταν αλλαξα το φιλτρο την περασμένη βδομαδα ειχε σβησει το τσεκ και νομιζα ολα καλα αλλα δυστηχως κατι αλλο τρεχει
 
Εχθες αφησα το jimny στο συνεργειο για ρυθμιση των διακενων στις βαλβιδες. Το απογευμα πληροφορηθηκα τα μαντατα. Μου ειπε ο μαστορας οτι ο ενας κυλινδρος ειναι off και θα πρεπει να ανοιχθει κεφαλαρι, να παει για ρεκτιφιε, να αλλαχθουν οι 8 βαλβιδες εξοδου και να αλλαχθυον οι δυο φλαντζες. Θα ειναι ετοιμο το νωριτερο μεχρι την Κυριακη... .hair.
 
Μεσα στο προγραμμα ειναι κ αυτα Χρηστο... Εχει ενα κοστος η εργασια αλλα αναλογικα με την εξοικονομηση καυσιμου που εχεις κανει, ειναι μικρο...
Ποσα χλμ ειχες κανει με αεριο?
Πως καταλαβες οτι κατι δεν παει καλα κ πηγες στο συνεργειο? Προληπτικα?
Πηγα κ εγω περυσι στα 40.000 χλμ με αεριο για ρυθμιση βαλβιδων προληπτικα αλλα προς εκπηξη του μαστορου ηθελαν ελαχιστη...
 
Εχει ενα κοστος η εργασια αλλα αναλογικα με την εξοικονομηση καυσιμου που εχεις κανει, ειναι μικρο...
Ποσα χλμ ειχες κανει με αεριο?

από περιέργεια και αν θέλει ο Χρήστος μας λέει , πόσο θα πάει το μαλλί , γιατί εγώ το κόβω για 800 και πάνω.
 
Γιωργο καπου στα μισα εχω ακουσει απο αλλες παρομοιες περιπτωσεις...
Αν ο ένας κύλινδρος είναι off και πάει ο κορμός για ρεκτιφιέ , όπως λέει , θα χρειαστεί και ελατήρια πέρα από βαλβίδες και φλάντζες.
Τώρα αν του βάλει ποιοτικά ανταλλακτικά δεν παίζει με τίποτα το 400 - 450. Τόσα θες μόνο αν έχεις κάψει φλάντζα κεφαλής και θες μόνο ένα μικρό "πάρσιμο" στο ρεκτιφιέ στην κεφαλή.
Αλλά ας μας πει ο Χρήστος.
 
Μεσα στο προγραμμα ειναι κ αυτα Χρηστο... Εχει ενα κοστος η εργασια αλλα αναλογικα με την εξοικονομηση καυσιμου που εχεις κανει, ειναι μικρο...
Ποσα χλμ ειχες κανει με αεριο?
Πως καταλαβες οτι κατι δεν παει καλα κ πηγες στο συνεργειο? Προληπτικα?
Πηγα κ εγω περυσι στα 40.000 χλμ με αεριο για ρυθμιση βαλβιδων προληπτικα αλλα προς εκπηξη του μαστορου ηθελαν ελαχιστη...
Άρη, έτσι ακριβώς το βλέπω κι εγώ.
Έκανα 80000χλμ χωρίς καμιά δυσλειτουργία πριν.
Ο εγκταταστάτης του υγραερίου μου είχε πει ότι σε αυτό το αυτοκίνητο καλό είναι να γίνεται έλεγχος βαλβίδων κάπου-κάπου. Το είπα στον μάστορά μου και το αφήσαμε έτσι λέγοντας ότι θα το καταλάβω ότι θέλει ρύθμιση όταν αρχίζει ο κινητήρας να ρετάρει, να σβήνει μερικές φορές και να μην τραβάει αισθητά. Πράγματι τελευταία μου εμφάνισε αυτά τα συμπτώματα, με επιδείνωση όσο περνούσε ο καιρός, συν που μου άναψε και το check.

από περιέργεια και αν θέλει ο Χρήστος μας λέει , πόσο θα πάει το μαλλί , γιατί εγώ το κόβω για 800 και πάνω.
Γιωργο καπου στα μισα εχω ακουσει απο αλλες παρομοιες περιπτωσεις...
εκει 4,5 κατοσταευρα
Σύνολο θα μου βγει 400€ και είναι η πιο οικονομική τιμή που άκουσα σε σχέση με φίλους που έκαναν την ίδια εργασία. ΑΠό τις περιπτώσεις που γνωρίζω, η τιμή κυμαίνεται από 500 και πάνω.
 
Αν ο ένας κύλινδρος είναι off και πάει ο κορμός για ρεκτιφιέ , όπως λέει , θα χρειαστεί και ελατήρια πέρα από βαλβίδες και φλάντζες.
Τώρα αν του βάλει ποιοτικά ανταλλακτικά δεν παίζει με τίποτα το 400 - 450. Τόσα θες μόνο αν έχεις κάψει φλάντζα κεφαλής και θες μόνο ένα μικρό "πάρσιμο" στο ρεκτιφιέ στην κεφαλή.
Αλλά ας μας πει ο Χρήστος.
Περισσότερες λεπτομέρειες άλλες δε γνωρίζω. Μου είπε ότι θα χρειαστούν αλλαγή οι 8 βαλβίδες εξαγωγής αν θυμάμαι καλά (θα βάλει αυτές τις "ειδικές" για υγραέριο), μου είπε κάτι για πλανάρισμα και δυο καινούριες φλάντζες γνήσιες. 180€ για ρεκτιφιέ με βαλβίδες, από 40€ η κάθε φλάντζα, και 140€ ο μάστορας. 180+40+40+140=400€
 
Ο εγκταταστάτης του υγραερίου μου είχε πει ότι σε αυτό το αυτοκίνητο καλό είναι να γίνεται έλεγχος βαλβίδων κάπου-κάπου. Το είπα στον μάστορά μου και το αφήσαμε έτσι λέγοντας ότι θα το καταλάβω ότι θέλει ρύθμιση όταν αρχίζει ο κινητήρας να ρετάρει, να σβήνει μερικές φορές και να μην τραβάει αισθητά. Πράγματι τελευταία μου εμφάνισε αυτά τα συμπτώματα, με επιδείνωση όσο περνούσε ο καιρός, συν που μου άναψε και το check.
Στα αυτοκίνητα με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων καλό είναι να γίνεται ρύθμιση κάθε 30-35.000 χλμ. Όταν αρχίσουν αυτά τα συμπτώματα ίσως είναι αργά.
 
Περισσότερες λεπτομέρειες άλλες δε γνωρίζω. Μου είπε ότι θα χρειαστούν αλλαγή οι 8 βαλβίδες εξαγωγής αν θυμάμαι καλά (θα βάλει αυτές τις "ειδικές" για υγραέριο), μου είπε κάτι για πλανάρισμα και δυο καινούριες φλάντζες γνήσιες. 180€ για ρεκτιφιέ με βαλβίδες, από 40€ η κάθε φλάντζα, και 140€ ο μάστορας. 180+40+40+140=400€
Πόσο κοστίζουν δηλαδή οι 8 βαλβίδες;
 
Χρηστο στο check που αναψε, ετσι πληροφοριακα κ μονο, τι βλαβη σου εμφανισε στον υπολογιστη, μηπως γνωριζεις???
Στα 80.000 χλμ που εχεις κανει, εχεις γλιτωσει καπου 5000 ευρω σε καυσιμο οποτε δες τη θετικη πλευρα του, κανε κ λιγο υπομονη κ εμεις να ειμαστε καλα... :)
 
Χρηστο στο check που αναψε, ετσι πληροφοριακα κ μονο, τι βλαβη σου εμφανισε στον υπολογιστη, μηπως γνωριζεις???
Στα 80.000 χλμ που εχεις κανει, εχεις γλιτωσει καπου 5000 ευρω σε καυσιμο οποτε δες τη θετικη πλευρα του, κανε κ λιγο υπομονη κ εμεις να ειμαστε καλα... :)
Έτσι ακριβώς Άρη.
Το check έβγαλε πρόβλημα στον έναν κύλινδρο και θεωρήσαμε ότι θα ήταν λόγω τις απορρύθμισης των βαλβίδων. Τελικά ήταν πράγματι (και) ο κύλινδρος...
 
Μου είπε ότι θα χρειαστούν αλλαγή οι 8 βαλβίδες εξαγωγής αν θυμάμαι καλά (θα βάλει αυτές τις "ειδικές" για υγραέριο)
κανονικά αυτές θα έπρεπε να είχαν μπει από την αρχή.
Ευτυχώς όμως από ότι κατάλαβα δεν έχει πειραχτεί κάτι μέσα στο μπλοκ.
 
Φιλε αύριο θα το παω ,γιατι οταν αλλαξα το φιλτρο την περασμένη βδομαδα ειχε σβησει το τσεκ και νομιζα ολα καλα αλλα δυστηχως κατι αλλο τρεχει
Αν δεν κανεις αυτο που σου παστο τηλεφωνο δεν θα ησυχασεις φιλε
 
  • Like
Reactions: BIK
Back
Top