Θέματα Συνεργείου

Δουλεύει αλλα αναβει το τσεκ ,αυριο θα παω να το βαλω στο διαγνωστικό αλλά οπως μου ειπαν δεν θα δείξει και πολλά
Βικ το σύμπτωμα αυτό συμβαίνει ακριβως το ιδιο και σε βενζίνη και σε πετρέλαιο.Ταπεινή μου γνώμη πρωτη σου δουλεια να αλλάξεις φίλτρο πετρελαίου και ας μην ειναι για αλλαγή ακόμα.95% πιστεύω ότι ειναι αυτό.
 
Στεφανε δεν μπορω να πορω με σιγουρια τι εφταιγε, αυτο που ειπε για τον μετρητη κι εγω για μουφα το βλεπω γιατι τελικα το προγραμμα το εχω στο αμαξι καπου 10 μηνες! Ο εγκεφαλος πηγε σε εναν ηλεκτρονικο στον Βολο να τον τσεκαρει και ειπε στον ηλεκτρολογο οτι κατι εφτιαξε, νομιζω ζεστανε ειπε ολες τις κολλησεις. Χθες εφυγα απο τη δουλεια με δανεικο αυτοκινητο πηγα πηρα εγκεφαλο και τον βαλαμε πανω στο yaris, δουλευει μια χαρα απο χθες χωρις προβλημα. Δυο θεωριες εχω, η 1η οτι κατι ειχε γινει σε καποια επαφη του εγκεφαλου απο την υπερφορτωση και η 2η οτι κατι ειχε κρατησει ο εγκεφαλος σαν λαθος και οταν εμεινε χωρις ρευμα δυο μερες το διεγραψε,αυτο καπου το διαβασα( οτι αν μεινει 24 ωρες χωρις ρευμα κανει reset). Ο μετρητης ειναι λεει που μετραει ποσα χλμ κανω με τοσα πχ λιτρα καυσιμου, λιγο κουφο μου φαινεται παντως, το θεμα ειναι οτι εχω αγχος μη μου κανει παλι νουμερα γιατι στην ουσια ειναι σαν να φτιαχτηκε μονο
.
Αλέξανδρε με σιγουριά μπορώ να σου πω ότι :
1.εφταιγε η πλακέτα του πρώτου δυναμού που δεν εκοβε και φορτιζε συνεχεια την μπαταρία σου μέχρι που την εσκασε.Συμβουλή εδώ από τον Ηλεκτρολόγο οταν κανετε ταξίδια η μεγάλες διαδρομές ακόμα και ημέρα έχετε τα φωτα αναμμένα βοηθάει την μπαταρια απο υπερφόρτιση.
2.Το πρόγραμμα που εχεις ειναι πολύ καλό και αν ηταν κατι θα το ειχε βγάλει από την αρχή.
3.Στον εγκέφαλο δεν κάηκε τιποτα απο υπερφόρτωση ,γιαυτό υπάρχουν οι ασφάλειες ,καίγονται πρωτα αυτές ειναι μελετημένα ολα,απλά ο μαστορας περασε ολες τις κολλήσεις για σιγουριά.
4.Τα διαγνωστικά δεν μπορουν να σβησουν ολα τα σφαλματα μονιμα Η εσβηναν το τελευταίο μόνο και υπηρχε και παλιότερα και το εμφάνιζε παλι.
5.Αν αποσυνδέσεις την μπαταρια και το αφησεις 1 ημέρα τουλαχιστον ετσι ,μολις την συνδεσεις πάλι, ο εγκέφαλος διαβαζει και αποθηκευει τα νεα δεδομενα,δηλαδή ταση συστηματος, αναλογια ευρους αερα καυσιμου και ποσες αλλες παραμετρους.
Και τελος υπάρχει αυτο το ειδος μετρητη αλλα δεν προκαλει προβληματα απλά μετράει,μην το σκέφτεσαι το θεμα ηταν ο δυναμος κατ'εμέ .
 
Βικ το σύμπτωμα αυτό συμβαίνει ακριβως το ιδιο και σε βενζίνη και σε πετρέλαιο.Ταπεινή μου γνώμη πρωτη σου δουλεια να αλλάξεις φίλτρο πετρελαίου και ας μην ειναι για αλλαγή ακόμα.95% πιστεύω ότι ειναι αυτό.
Αύριο φιλε θα το κανω ,σε ευχαριστώ παντος,καθε γνώμη δεκτή
 
.
Αλέξανδρε με σιγουριά μπορώ να σου πω ότι :
1.εφταιγε η πλακέτα του πρώτου δυναμού που δεν εκοβε και φορτιζε συνεχεια την μπαταρία σου μέχρι που την εσκασε.Συμβουλή εδώ από τον Ηλεκτρολόγο οταν κανετε ταξίδια η μεγάλες διαδρομές ακόμα και ημέρα έχετε τα φωτα αναμμένα βοηθάει την μπαταρια απο υπερφόρτιση.
2.Το πρόγραμμα που εχεις ειναι πολύ καλό και αν ηταν κατι θα το ειχε βγάλει από την αρχή.
3.Στον εγκέφαλο δεν κάηκε τιποτα απο υπερφόρτωση ,γιαυτό υπάρχουν οι ασφάλειες ,καίγονται πρωτα αυτές ειναι μελετημένα ολα,απλά ο μαστορας περασε ολες τις κολλήσεις για σιγουριά.
4.Τα διαγνωστικά δεν μπορουν να σβησουν ολα τα σφαλματα μονιμα Η εσβηναν το τελευταίο μόνο και υπηρχε και παλιότερα και το εμφάνιζε παλι.
5.Αν αποσυνδέσεις την μπαταρια και το αφησεις 1 ημέρα τουλαχιστον ετσι ,μολις την συνδεσεις πάλι, ο εγκέφαλος διαβαζει και αποθηκευει τα νεα δεδομενα,δηλαδή ταση συστηματος, αναλογια ευρους αερα καυσιμου και ποσες αλλες παραμετρους.
Και τελος υπάρχει αυτο το ειδος μετρητη αλλα δεν προκαλει προβληματα απλά μετράει,μην το σκέφτεσαι το θεμα ηταν ο δυναμος κατ'εμέ .
Εισαι πολυ ωραιος και συμφωνω σε ολα, καλο σου βραδυ
 
Βικ το σύμπτωμα αυτό συμβαίνει ακριβως το ιδιο και σε βενζίνη και σε πετρέλαιο.Ταπεινή μου γνώμη πρωτη σου δουλεια να αλλάξεις φίλτρο πετρελαίου και ας μην ειναι για αλλαγή ακόμα.95% πιστεύω ότι ειναι αυτό.
Φιλε μου αλλαξα φιλτρο καυσιμου και εσβησε το τσεκ,αρα αλλαγη καθε 5000 θελει ,δεκα λεπτα δουλεια ειναι ,να ξέρετε και οι υπόλοιποι με πετρέλαιο παιδια,σε ευχαριστώ και παλι για την συμβουλή σου
 
Φιλε μου αλλαξα φιλτρο καυσιμου και εσβησε το τσεκ,αρα αλλαγη καθε 5000 θελει ,δεκα λεπτα δουλεια ειναι ,να ξέρετε και οι υπόλοιποι με πετρέλαιο παιδια,σε ευχαριστώ και παλι για την συμβουλή σου
Μπραβο ολα μια χαρα και οικονομικα!
 
Φιλε μου αλλαξα φιλτρο καυσιμου και εσβησε το τσεκ,αρα αλλαγη καθε 5000 θελει ,δεκα λεπτα δουλεια ειναι ,να ξέρετε και οι υπόλοιποι με πετρέλαιο παιδια,σε ευχαριστώ και παλι για την συμβουλή σου

Χάρηκα πάρα πολύ που ξεμπέρδεψες και οικονομικά πάνω απόλα..
 
Εκανα παραγγελία καινούργιο φιλτρο να το εχω καβατζα και καθε 3000 θα το αλλαζω;)
Ισως ειναι υπερβολή κάθε 3.000 να σου προτεινω κατι.κανε 10.000 και οταν το αλλαξεις ανοιξε το κοφτο, δεν ξερω τι περιβλημα χει πλαστικο η μεταλλικο παντως προσοχη γιατι εχει καυσιμο μεσα μην ανατιναχθούμε, απο το χρωμα και απο την βρωμια θα κρινεις αν θελει νωριτερα η αργοτερα.Εγω το εχω κανει αυτό και εχω δει καταλληλο διαστημα αλλαγης τις 15.000 απο τις 30.000 που προτείνουν.
 
Ισως ειναι υπερβολή κάθε 3.000 να σου προτεινω κατι.κανε 10.000 και οταν το αλλαξεις ανοιξε το κοφτο, δεν ξερω τι περιβλημα χει πλαστικο η μεταλλικο παντως προσοχη γιατι εχει καυσιμο μεσα μην ανατιναχθούμε, απο το χρωμα και απο την βρωμια θα κρινεις αν θελει νωριτερα η αργοτερα.Εγω το εχω κανει αυτό και εχω δει καταλληλο διαστημα αλλαγης τις 15.000 απο τις 30.000 που προτείνουν.
Αυτο που ειχα παντος ειχε 7000 χλμ ,άρα καθε 5000 ειναι καλά νομιζω
 
Στο μεταχειρισμένο το ρισκάρεις. Μπορεί να είναι πολύ δουλεμένο, να έμεινε αρκετά στο ραφι και να πολυμεριστηκαν τα πλαστικά και σε λίγο καιρό να κάνει κρακ. Το τι είχε ο κατασκευαστής είναι σχετικό. Με ποιότητες ψάχνεις. Μπορεί το δικό σου για παράδειγμα να φόραγε Denso και της επόμενης χρονιάς να φόραγε Valeo. Απέφυγε τις φτηνές κινεζιες και τα επώνυμα κάνουν καλά τη δουλειά τους.
 
Δυστυχώς παλι τα ιδια έπαθα σήμερα ,με 40 χλμ οπως πήγαινα μου εσβησε εν κινηση ο κινητήρας,έκανα δεξια περιμενα μισο λεπτο εβαλα μπρος και εφυγα κανονικά,απο τοτε πάλι αναβει το τσεκ.hair.
 
Back
Top