Επαγγελματικά οχήματα

βασιλη το L200 εχει πολυ ροπη χαμηλα και η τετρακινηση του ειναι παρα πολυ καλη. για τα καινουργια δεν εχω αποψη
 
ευχαριστω ευρυπιση..και κατι τελευταίοι να διαλέξω μοντελο με R/D LOCK? η δε χρειαζεται αυτό...φανταζομαι ότι είναι καποιου είδους μπλοκε.
Να το πάρεις με αυτό. Το αυτοκίνητο γίνεται "κάρο", δηλαδή σε μία δύσκολη μπορεί να δουλεύει ο πίσω αριστερά και ο μπροστά δεξιά ανάλογα με το έδαφος γυρνάνε αυτοί που δεν έχουν καλη πρόσφυση και μείνει στάσιμο σε μία ανηφόρα π.χ., ενώ με αυτό δουλεύουν και οι τέσσερις τροχοί. Θα πρέπει όμως να είναι ευθεία σε μία στροφή πρέπει να το βγαλεις ή πολλές μανούβρες!
 
βασιλη το L200 εχει πολυ ροπη χαμηλα και η τετρακινηση του ειναι παρα πολυ καλη. για τα καινουργια δεν εχω αποψη
είμαι σχεδόν σίγουρος Ευρυπίδη ότι το L200 έχει πλαίσιο τύπου σκάλας......όπως και το Pajero Pinin......αυτό επιτρέπει να έχει πολύ ικανοποιητικές γωνίες εισόδου-εξόδου λόγω τοποθέτησης της ανάρτησης σε "διαφορετικό" μέρος.....
 
Να το πάρεις με αυτό. Το αυτοκίνητο γίνεται "κάρο", δηλαδή σε μία δύσκολη μπορεί να δουλεύει ο πίσω αριστερά και ο μπροστά δεξιά ανάλογα με το έδαφος γυρνάνε αυτοί που δεν έχουν καλη πρόσφυση και μείνει στάσιμο σε μία ανηφόρα π.χ., ενώ με αυτό δουλεύουν και οι τέσσερις τροχοί. Θα πρέπει όμως να είναι ευθεία σε μία στροφή πρέπει να το βγαλεις ή πολλές μανούβρες!
ειναι δηλαδη το καρο που εχει το niva?? αν ειναι αυτο ειναι μεγαλη βοηθεια αλλα αν στριψεις το τιμονι κουρευεις τα διαφορικα. σωστος ο αριστος
 
να και ένας γερόλυκος που περιμένει με κάποιο τρόπο να βγει στους δρόμους......MB240GD στρατιωτικών προδιαγραφών(24V)
τετρακίνηση/μπλοκέ/πλαίσιο-σκάλα κτλ κτλ κτλ

MuBeta240G_zpswblstpmv.jpg
 
Λοιπον.
Ενα ένα.
Εγω εχω το λ200 το μετα απο αυτο του Ευριπίδη.
Τα κακα του είναι τα εξης.
Μουφα μπογια κ λαμαρινα.
Φερσα που τρίζουν σαν καρό
Τοποθέτηση μηχανης με τέτοιο τροπο που θέλει ολοκληρη η μουτσουνα ανοιγμα για μια αλλαγη ιμαντα χρονισμού τρομπας νερου κλπ κατι που σημαινει υψηλα εργατικα.
Σε εμάς προβληματα με καπακια δεν άκουσα ιδιαιτερα ακομη κ σε τυπους που ξεχνουσαν να αλλαξουν.λαδια.
Αλλα υπαρχει το θεμα του μαυρου καπνού πίσω σε παρα πολλά.
Σαν μαρκα δεν κραταει αξια για μεταπωληση.
Εχει ομως πολυ ροπη αρκετά αθορυβη λειτουργια κ ανετο ταξίδι.
Εχει 3 διαφορικα κ πολυ αξιοπιστη τετρακινηση.
Η τετρακινηση δρομου ειναι απίστευτη δυνατότητα μπαινει εν.κινηση μεχρι τα 40 χιλιομετρα κ δεν.μπορεις.να πας πανω απο 100.
Εγω θα χρειαστω τετρακινηση 2-3 φορες την.βδομαδα .
Εχω δουλεψει μεχρι τωρα την τετρακινηση δρόμου κ την αργη.
Τις μεσαιες οχι.
Δεν χρειαστηκε.
Θεωρω ότι έχει τις καλύτερες τετρακινηση στα αγροτικα .
Επίσης θεωρω το . καλύτερο αγροτικό το τογιοτα.
Ειναι.ομως άπιαστο σε τιμη.
Γενικα στο αγροτικο μην νομίζεται οτι θα χρειαστεί ακραία χρηση τους εκτος εαν θα κανετε χόμπι τις αναβάσεις.
Ακομη κ εκει το μηκος του ειναι περιοριστικο απ ολες τις πλευρες.

Τα ισουζου έχουν μαγνητικα βοηθητικά.
Λενε οτι έχουν συχνα προβληματα.

Οσο για το μπλοκε διαφορικό ...είναι ενα κόστος 2000 ευρω που για αγροτικη χρηση σπάνια υα χρειαστεί κ ραν δεν ξέρεις να το δουλεψεις με ασφάλεια θα κανεις η ζημιά η δεν θα το δουλέψεις οταν χρειαστεί.

Ενας καλός εργατης κ ενα λιμιτεδ σλιπ σου επιτρέπει σχεδον την ίδια χρήση με αυτό.
 
[QUOTE="akis_a, post: 132347, member: 39"]επεδιη είμαι σσε αναζητηση αγροτικου , εχω κατι διληματα.

το χρεριαζομαι το οχημα για μελισσια και για κυνηγι.οποτε 4χ4 σιγουρα και ότι θα τραβάει τρειλερ παλι σιγουρο..και ότι θα είναι 1 μιση καμπινα ή κλουβα.

οι σκεψεις πανε στο L200. τα παλια μοντελα λενε ότι βγαζουνε καπακι. τα νεα είναι λιγο τσιμπημένα. άλλη σκεψη είναι το L300 ..εδώ δε ξερω κατά ποσο θα τραβάει το τρειλερ και στα μειον του ότι δεν εχει a/c και abs. όμως επειδή ητα νλεωφορειακα στο εξωτερικο μπορεις να πεταξεςι ένα καθισμα πισω και να βαλεις κανα ατομο ακομα.[/QUOTE]
εγω εχω νισσαν ναβαρα μεταχειρησμενο απο γερμανια με 92.000χιλ.2006 αυτόματο το εχω 3 χρονια και είμαι πολυ ευχατηστημενοσ ζημιεσ ενα ρουλεμαν τροχου πριν ειχα το isuzu d max καλο και αυτο αλλα μεχρει εκει πολυ καλητερο στο δρομο το ναβαρα με εξερετικο κυνητιρα.για το λ200 το παλιό οχι το σαφαρι δεν εχω καλεσ γνομεσ απο γνωστουσ μου. για το σαφαρι ειναι πολυ καλο. το toyota hilux πολυ καλο αλλα ψωφιο αυτο με τα περισσότερα αλογα κατη λεει.τωρα για αξιοπιστία ολλα καλα ειναι σεβασμό θελουν και καλα πετρελαια και τα σερβισ τουσ στην ωρα τουσ και να ξέρεισ οτι παίρνεισ φορτιγακη και οχι κουρσα να το πατασ στην εθνηκη 180±±±.και ασ τα εχουν σχετικα ευκολα τι δύναμη την εχουν για αλλοι δουλια.

για βοηθήστε λιγο αν γνω
 
Last edited by a moderator:
ειναι δηλαδη το καρο που εχει το niva?? αν ειναι αυτο ειναι μεγαλη βοηθεια αλλα αν στριψεις το τιμονι κουρευεις τα διαφορικα. σωστος ο αριστος
Το μονο καρο που εχει το νιβα ειναι αν του βαλεις απο πισω κανενα καρο με πατατες.Ενα απλο κλειδωμα κεντρικου διαφορικου εχει που οταν το κλειδωνεις μοιραζεις τη ροπη 50-50 μπρος πισω. Και το τιμονι στριβεις κανονικα και τα παντα. Οσο για το R/D LOCK του μιτσουμπισι ειναι rear diferential lock που σημαινει κλειδωμα πισω διαφορικου.Κλειδωνει 100% το πισω διαφορικο γινεται δηλαδη μπλοκε 100% και σε βοηθαει παρα πολυ εκτος δρομου. Δεν εχει να κανει καθολου με μπροστα. Καλο ειναι να το βγαζεις οταν στριβεις αλλιως θα χοροπηδαει η πισω εσωτερικη ροδα στις στροφες, δεν θα κουρεψει τιποτα αλλα τρωει περισσοτερο ζορι.Για καθε αλλη βοηθεια στη διαθεση σας
 
Το μονο καρο που εχει το νιβα ειναι αν του βαλεις απο πισω κανενα καρο με πατατες.Ενα απλο κλειδωμα κεντρικου διαφορικου εχει που οταν το κλειδωνεις μοιραζεις τη ροπη 50-50 μπρος πισω. Και το τιμονι στριβεις κανονικα και τα παντα. Οσο για το R/D LOCK του μιτσουμπισι ειναι rear diferential lock που σημαινει κλειδωμα πισω διαφορικου.Κλειδωνει 100% το πισω διαφορικο γινεται δηλαδη μπλοκε 100% και σε βοηθαει παρα πολυ εκτος δρομου. Δεν εχει να κανει καθολου με μπροστα. Καλο ειναι να το βγαζεις οταν στριβεις αλλιως θα χοροπηδαει η πισω εσωτερικη ροδα στις στροφες, δεν θα κουρεψει τιποτα αλλα τρωει περισσοτερο ζορι.Για καθε αλλη βοηθεια στη διαθεση σας

δείχνει να το έχεις ψάξει....... ισχύει ότι το πιό αποδοτικό σύστημα 4χ4 είναι του Mitsubishi με χειροκίνητο επιλογέα ??? (Pajero, Pajero Pinin)
 
Το μονο καρο που εχει το νιβα ειναι αν του βαλεις απο πισω κανενα καρο με πατατες.Ενα απλο κλειδωμα κεντρικου διαφορικου εχει που οταν το κλειδωνεις μοιραζεις τη ροπη 50-50 μπρος πισω. Και το τιμονι στριβεις κανονικα και τα παντα. Οσο για το R/D LOCK του μιτσουμπισι ειναι rear diferential lock που σημαινει κλειδωμα πισω διαφορικου.Κλειδωνει 100% το πισω διαφορικο γινεται δηλαδη μπλοκε 100% και σε βοηθαει παρα πολυ εκτος δρομου. Δεν εχει να κανει καθολου με μπροστα. Καλο ειναι να το βγαζεις οταν στριβεις αλλιως θα χοροπηδαει η πισω εσωτερικη ροδα στις στροφες, δεν θα κουρεψει τιποτα αλλα τρωει περισσοτερο ζορι.Για καθε αλλη βοηθεια στη διαθεση σας
Σωστα.
Ομως καποιοι περιορισμοί υπαρχουν στις στροφες οπως και στην αφαιρεση του αυστηματος ολισθησης οταν τον βαζεις καθως και κατι αλλο που δεν θυμαμαι.
Αν βρω χρονο να στειλω καποια στοιχεια αε φωτο.
 
δείχνει να το έχεις ψάξει....... ισχύει ότι το πιό αποδοτικό σύστημα 4χ4 είναι του Mitsubishi με χειροκίνητο επιλογέα ??? (Pajero, Pajero Pinin)
Πεντε πραγματακια βασικα τα ξερω... ειμαι ο προεδρος του Σ.ΤΕ.Β.Ε ( Συλλογος ΤΕτρακινησης Βορειου Ελλαδος) και επισης εχω τρεξει σε καμια δεκαρια αγωνες με 4χ4 στην ελλαδα και στο εξωτερικο. Η τετρακινηση του μιτσουμπισι ειναι αρκετα καλη εχει κεντρικο διαφορικο οπως και του λαντα οπως τα jeep cherokee grand cherokee (μονο τα αυτοματα ομως) και οπως πολλα αλλα τετρακινητα. Αυτο σημαινει οτι δεν κλειδωνει 50-50 μπρος πισω (εκτος αν το βαλεις στο lock) και δινει περισσοτερο δυναμη εκει που χρειαζεται, επισης μπορεις να το χρησιμοποιεις ακομα και καθημερινα στην ασφαλτο χωρις να ζοριζονται τα μηχανικα μερη λογω του κεντρικου διαφορικου. Απ τη στιγμη που το κλειδωνεις εχεις απλα κλειδωμενο κεντρικο διαφορικο δηλαδη 50-50 μπρος πισω.Ειναι το ιδιο πραγμα σαν να εχεις επιλεξει τετρακινηση σε ενα τζιμνι η βιταρα ας πουμε που δεν εχουν κεντρικο διαφορικο. Δεν εχεις ουτε καρο ουτε μπλοκε ουτε τιποτα.Μπορεις να το τσεκαρεις πολυ απλα σηκωνοντας με το γρυλο μια ροδα μπροστινη και μια πισω θα δεις οτι το αμαξι δεν θα κουνηθει καθολου και θα γυρνανε οι ροδες στον αερα.Αν εχει μπλοκε τοτε πρεπει να πεσει απ το γρυλο.Τα αυτοκινητα τελευταιας τεχνολογιας τωρα εχουν γεμισει με ηλεκτρονικα συστηματα καποια εκ των οποιων εχουν καποιου ειδους ηλεκτρονικα κλειδωματα για τα οποια δεν μπορω να εχω αποψη
 
αν έχεις κάποιο τεχνικό εγχειρίδιο οδήγησης 4χ4 ή κάποιο λινκ που να εξηγεί τα βασικά, θα ήταν ευπρόσδεκτο !

Αν έχω καταλάβει σωστά, τα σύγχρονα συστήματα περιορίζουν τη τοποθέτηση των πολλών(?) διαφορικών και με ηλεκτρονικά "σήματα" σε υδραυλικά κυκλώματα προσομοιάζουν την έλλειψη πρόσφυσης ώστε να μεταφέρεται δύναμη στον "σωστό' τροχό !
 
επεδιη είμαι σσε αναζητηση αγροτικου , εχω κατι διληματα.

το χρεριαζομαι το οχημα για μελισσια και για κυνηγι.οποτε 4χ4 σιγουρα και ότι θα τραβάει τρειλερ παλι σιγουρο..και ότι θα είναι 1 μιση καμπινα ή κλουβα.

οι σκεψεις πανε στο L200. τα παλια μοντελα λενε ότι βγαζουνε καπακι. τα νεα είναι λιγο τσιμπημένα. άλλη σκεψη είναι το L300 ..εδώ δε ξερω κατά ποσο θα τραβάει το τρειλερ και στα μειον του ότι δεν εχει a/c και abs. όμως επειδή ητα νλεωφορειακα στο εξωτερικο μπορεις να πεταξεςι ένα καθισμα πισω και να βαλεις κανα ατομο ακομα.

για βοηθήστε λιγο αν γνωρίζεται αν τα Λ200 είναι οντως τοσο ζημιάρικα οσο λενε? από την άλλη η κλουβα λ300 βγαζει και αυτή ζημιες??
Την κλούβα L 300 την είχε ενας μπαρμπας μου ως επαγγελματικό
Πανάκριβα ανταλλακτικά και θέλει πολύ προσοχή στις εκτός διαδρομές γιατί λόγω αυξημένου ύψους από το έδαφος
τουμπαριζε για πλάκα
Εγώ για κλούβα θα κοίταζα για toyota hiace 4×4
Αξιόπιστο αυτοκίνητο χωρίς πολλές ζημιές που δύσκολα το αποχωρίζεσαι
 
Κούκλα ειναι αλλα οπως κ την γυναίκα μονο ομορφιά τι να την κανεις.;)
Δεν ξερω τι δυναμεις θα εχει αλλα αμα ειναι να το λυπάσε κ να μην σε εξυπηρετα τι να το κανεις.
 
Back
Top