κυκλοφορουν 1-2 χανια αλλα δεν μου γεμισαν το ματι
Να το πάρεις με αυτό. Το αυτοκίνητο γίνεται "κάρο", δηλαδή σε μία δύσκολη μπορεί να δουλεύει ο πίσω αριστερά και ο μπροστά δεξιά ανάλογα με το έδαφος γυρνάνε αυτοί που δεν έχουν καλη πρόσφυση και μείνει στάσιμο σε μία ανηφόρα π.χ., ενώ με αυτό δουλεύουν και οι τέσσερις τροχοί. Θα πρέπει όμως να είναι ευθεία σε μία στροφή πρέπει να το βγαλεις ή πολλές μανούβρες!ευχαριστω ευρυπιση..και κατι τελευταίοι να διαλέξω μοντελο με R/D LOCK? η δε χρειαζεται αυτό...φανταζομαι ότι είναι καποιου είδους μπλοκε.
είμαι σχεδόν σίγουρος Ευρυπίδη ότι το L200 έχει πλαίσιο τύπου σκάλας......όπως και το Pajero Pinin......αυτό επιτρέπει να έχει πολύ ικανοποιητικές γωνίες εισόδου-εξόδου λόγω τοποθέτησης της ανάρτησης σε "διαφορετικό" μέρος.....βασιλη το L200 εχει πολυ ροπη χαμηλα και η τετρακινηση του ειναι παρα πολυ καλη. για τα καινουργια δεν εχω αποψη
ειναι δηλαδη το καρο που εχει το niva?? αν ειναι αυτο ειναι μεγαλη βοηθεια αλλα αν στριψεις το τιμονι κουρευεις τα διαφορικα. σωστος ο αριστοςΝα το πάρεις με αυτό. Το αυτοκίνητο γίνεται "κάρο", δηλαδή σε μία δύσκολη μπορεί να δουλεύει ο πίσω αριστερά και ο μπροστά δεξιά ανάλογα με το έδαφος γυρνάνε αυτοί που δεν έχουν καλη πρόσφυση και μείνει στάσιμο σε μία ανηφόρα π.χ., ενώ με αυτό δουλεύουν και οι τέσσερις τροχοί. Θα πρέπει όμως να είναι ευθεία σε μία στροφή πρέπει να το βγαλεις ή πολλές μανούβρες!
να και ένας γερόλυκος που περιμένει με κάποιο τρόπο να βγει στους δρόμους......MB240GD στρατιωτικών προδιαγραφών(24V)
τετρακίνηση/μπλοκέ/πλαίσιο-σκάλα κτλ κτλ κτλ
Το μονο καρο που εχει το νιβα ειναι αν του βαλεις απο πισω κανενα καρο με πατατες.Ενα απλο κλειδωμα κεντρικου διαφορικου εχει που οταν το κλειδωνεις μοιραζεις τη ροπη 50-50 μπρος πισω. Και το τιμονι στριβεις κανονικα και τα παντα. Οσο για το R/D LOCK του μιτσουμπισι ειναι rear diferential lock που σημαινει κλειδωμα πισω διαφορικου.Κλειδωνει 100% το πισω διαφορικο γινεται δηλαδη μπλοκε 100% και σε βοηθαει παρα πολυ εκτος δρομου. Δεν εχει να κανει καθολου με μπροστα. Καλο ειναι να το βγαζεις οταν στριβεις αλλιως θα χοροπηδαει η πισω εσωτερικη ροδα στις στροφες, δεν θα κουρεψει τιποτα αλλα τρωει περισσοτερο ζορι.Για καθε αλλη βοηθεια στη διαθεση σαςειναι δηλαδη το καρο που εχει το niva?? αν ειναι αυτο ειναι μεγαλη βοηθεια αλλα αν στριψεις το τιμονι κουρευεις τα διαφορικα. σωστος ο αριστος
Το μονο καρο που εχει το νιβα ειναι αν του βαλεις απο πισω κανενα καρο με πατατες.Ενα απλο κλειδωμα κεντρικου διαφορικου εχει που οταν το κλειδωνεις μοιραζεις τη ροπη 50-50 μπρος πισω. Και το τιμονι στριβεις κανονικα και τα παντα. Οσο για το R/D LOCK του μιτσουμπισι ειναι rear diferential lock που σημαινει κλειδωμα πισω διαφορικου.Κλειδωνει 100% το πισω διαφορικο γινεται δηλαδη μπλοκε 100% και σε βοηθαει παρα πολυ εκτος δρομου. Δεν εχει να κανει καθολου με μπροστα. Καλο ειναι να το βγαζεις οταν στριβεις αλλιως θα χοροπηδαει η πισω εσωτερικη ροδα στις στροφες, δεν θα κουρεψει τιποτα αλλα τρωει περισσοτερο ζορι.Για καθε αλλη βοηθεια στη διαθεση σας
Σωστα.Το μονο καρο που εχει το νιβα ειναι αν του βαλεις απο πισω κανενα καρο με πατατες.Ενα απλο κλειδωμα κεντρικου διαφορικου εχει που οταν το κλειδωνεις μοιραζεις τη ροπη 50-50 μπρος πισω. Και το τιμονι στριβεις κανονικα και τα παντα. Οσο για το R/D LOCK του μιτσουμπισι ειναι rear diferential lock που σημαινει κλειδωμα πισω διαφορικου.Κλειδωνει 100% το πισω διαφορικο γινεται δηλαδη μπλοκε 100% και σε βοηθαει παρα πολυ εκτος δρομου. Δεν εχει να κανει καθολου με μπροστα. Καλο ειναι να το βγαζεις οταν στριβεις αλλιως θα χοροπηδαει η πισω εσωτερικη ροδα στις στροφες, δεν θα κουρεψει τιποτα αλλα τρωει περισσοτερο ζορι.Για καθε αλλη βοηθεια στη διαθεση σας
Πεντε πραγματακια βασικα τα ξερω... ειμαι ο προεδρος του Σ.ΤΕ.Β.Ε ( Συλλογος ΤΕτρακινησης Βορειου Ελλαδος) και επισης εχω τρεξει σε καμια δεκαρια αγωνες με 4χ4 στην ελλαδα και στο εξωτερικο. Η τετρακινηση του μιτσουμπισι ειναι αρκετα καλη εχει κεντρικο διαφορικο οπως και του λαντα οπως τα jeep cherokee grand cherokee (μονο τα αυτοματα ομως) και οπως πολλα αλλα τετρακινητα. Αυτο σημαινει οτι δεν κλειδωνει 50-50 μπρος πισω (εκτος αν το βαλεις στο lock) και δινει περισσοτερο δυναμη εκει που χρειαζεται, επισης μπορεις να το χρησιμοποιεις ακομα και καθημερινα στην ασφαλτο χωρις να ζοριζονται τα μηχανικα μερη λογω του κεντρικου διαφορικου. Απ τη στιγμη που το κλειδωνεις εχεις απλα κλειδωμενο κεντρικο διαφορικο δηλαδη 50-50 μπρος πισω.Ειναι το ιδιο πραγμα σαν να εχεις επιλεξει τετρακινηση σε ενα τζιμνι η βιταρα ας πουμε που δεν εχουν κεντρικο διαφορικο. Δεν εχεις ουτε καρο ουτε μπλοκε ουτε τιποτα.Μπορεις να το τσεκαρεις πολυ απλα σηκωνοντας με το γρυλο μια ροδα μπροστινη και μια πισω θα δεις οτι το αμαξι δεν θα κουνηθει καθολου και θα γυρνανε οι ροδες στον αερα.Αν εχει μπλοκε τοτε πρεπει να πεσει απ το γρυλο.Τα αυτοκινητα τελευταιας τεχνολογιας τωρα εχουν γεμισει με ηλεκτρονικα συστηματα καποια εκ των οποιων εχουν καποιου ειδους ηλεκτρονικα κλειδωματα για τα οποια δεν μπορω να εχω αποψηδείχνει να το έχεις ψάξει....... ισχύει ότι το πιό αποδοτικό σύστημα 4χ4 είναι του Mitsubishi με χειροκίνητο επιλογέα ??? (Pajero, Pajero Pinin)
Την κλούβα L 300 την είχε ενας μπαρμπας μου ως επαγγελματικόεπεδιη είμαι σσε αναζητηση αγροτικου , εχω κατι διληματα.
το χρεριαζομαι το οχημα για μελισσια και για κυνηγι.οποτε 4χ4 σιγουρα και ότι θα τραβάει τρειλερ παλι σιγουρο..και ότι θα είναι 1 μιση καμπινα ή κλουβα.
οι σκεψεις πανε στο L200. τα παλια μοντελα λενε ότι βγαζουνε καπακι. τα νεα είναι λιγο τσιμπημένα. άλλη σκεψη είναι το L300 ..εδώ δε ξερω κατά ποσο θα τραβάει το τρειλερ και στα μειον του ότι δεν εχει a/c και abs. όμως επειδή ητα νλεωφορειακα στο εξωτερικο μπορεις να πεταξεςι ένα καθισμα πισω και να βαλεις κανα ατομο ακομα.
για βοηθήστε λιγο αν γνωρίζεται αν τα Λ200 είναι οντως τοσο ζημιάρικα οσο λενε? από την άλλη η κλουβα λ300 βγαζει και αυτή ζημιες??
Αυτό θα πάρουμε φίλε μου!Nissan Navara με φουστάνι Mercedes.