Επαγγελματικά οχήματα

TO KAΨΟΥΡΕΥΤΗΚΑ .buy..buy..RESPECT.
Το νέο Fiat Fullback



Μια ειδική έκδοση του νέου Fiat Fullback παρουσιάστηκε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.


Βασικότερα γνωρίσματα του είναι η μεταλλική γκρι βαφή του αμαξώματος, τα ελαστικά των 20 ιντσών και τα αεροδυναμικά βοηθήματα στην καρότσα.



  • Μια ιδιαίτερα εντυπωσιακή έκδοση του νέου Fiat Fullback, του Pick-Up της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας που αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στις διάφορες αγορές της ΕΕ μέσα στον προσεχή Ιούνιο, ήταν το μοντέλο που επιλέχθηκε για να συμμετάσχει στην 86η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης που διεξάγεται από 1 – 13 Μαρτίου.

    Η συγκεκριμένη έκδοση του Fullback Pick-Up διακρίνεται για την «Liquid Metal Grey» βαφή του αμαξώματος της, ενώ στο εσωτερικό έχουν επιλεγεί εκτεταμένες επενδύσεις από μαύρο δέρμα.

    Επιπροσθέτως, οι αλουμινένιοι τροχοί των 20 ιντσών και ειδικά αξεσουάρ όπως οι ράγες στο πάνω μέρος των πλευρικών τοιχωμάτων του χώρου φόρτωσης, ενισχύουν τον δυναμικό χαρακτήρα του μοντέλου.

    Καταλήγοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως το νέο Fiat Fullback θα εφοδιάζεται με έναν νέο πετρελαιοκινητήρα 2,4 λτ. που αποδίδει ισχύ 180 ίππων και συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων καθώς και σύστημα 4κίνησης με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κλείδωμα του πίσω διαφορικού.
 
TO KAΨΟΥΡΕΥΤΗΚΑ .buy..buy..RESPECT.
Το νέο Fiat Fullback



Μια ειδική έκδοση του νέου Fiat Fullback παρουσιάστηκε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.


Βασικότερα γνωρίσματα του είναι η μεταλλική γκρι βαφή του αμαξώματος, τα ελαστικά των 20 ιντσών και τα αεροδυναμικά βοηθήματα στην καρότσα.




  • Μια ιδιαίτερα εντυπωσιακή έκδοση του νέου Fiat Fullback, του Pick-Up της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας που αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στις διάφορες αγορές της ΕΕ μέσα στον προσεχή Ιούνιο, ήταν το μοντέλο που επιλέχθηκε για να συμμετάσχει στην 86η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης που διεξάγεται από 1 – 13 Μαρτίου.

    Η συγκεκριμένη έκδοση του Fullback Pick-Up διακρίνεται για την «Liquid Metal Grey» βαφή του αμαξώματος της, ενώ στο εσωτερικό έχουν επιλεγεί εκτεταμένες επενδύσεις από μαύρο δέρμα.

    Επιπροσθέτως, οι αλουμινένιοι τροχοί των 20 ιντσών και ειδικά αξεσουάρ όπως οι ράγες στο πάνω μέρος των πλευρικών τοιχωμάτων του χώρου φόρτωσης, ενισχύουν τον δυναμικό χαρακτήρα του μοντέλου.

    Καταλήγοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως το νέο Fiat Fullback θα εφοδιάζεται με έναν νέο πετρελαιοκινητήρα 2,4 λτ. που αποδίδει ισχύ 180 ίππων και συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων καθώς και σύστημα 4κίνησης με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κλείδωμα του πίσω διαφορικού.
Έίναι ένα mitsubishi με το σήμα της Fiat. Το είχα διαβάσει ότι θα συνεργαζόταν.
 
Το δικο μου το αγροτικο ειναι ειναι ενα nissan navara model.2006 πενταρι αυτοματο το πηρα μεταχειρησμενο στα 80.000.χιλ. εχω τωρα 102.000.βλαβη καμια οικονομικο εξερετικο στο δρομο και εχτοσ.εχει πολυ δυνατο κυνητιρα ακομα και απο το hilux/d max τα τριλιτρα.για αυτο καποιο κανουν ταρζανιεσ στησ εθνηκεσ ξεχνοντασ πωσ εχουν αγροτικο λαστιχα θελω για του χρονου.εχω 2,55/65/17.καμια προταση
 
Το δικο μου το αγροτικο ειναι ειναι ενα nissan navara model.2006 πενταρι αυτοματο το πηρα μεταχειρησμενο στα 80.000.χιλ. εχω τωρα 102.000.βλαβη καμια οικονομικο εξερετικο στο δρομο και εχτοσ.εχει πολυ δυνατο κυνητιρα ακομα και απο το hilux/d max τα τριλιτρα.για αυτο καποιο κανουν ταρζανιεσ στησ εθνηκεσ ξεχνοντασ πωσ εχουν αγροτικο λαστιχα θελω για του χρονου.εχω 2,55/65/17.καμια προταση
Ωραίο αυτοκίνητο Ηλία όσο για τα λάστιχα θα βρεις στο κατάλληλο θέμα (ελαστικά )πολλές προτάσεις.
 
να πω και εγω την γνομημου..
αγροτηκο-επαγκελματικο..
εχω ενα ford rager 2500 κηβικα και με τα 110 αλογα.
αναλογικο σασμαν και οχι αυτοματο.
το πειρα καθαρα για το κηνηγη και το ψαρεμα με καγιακ που κανω.
απο πολους που τα λεμαι
να εχω ενα αγροτηκο με 200 αλογα και ο κηνητηρας να ειναι τοσο πολυ πηεσμενος δεν ειναι οτη καλητερο..
και εμενα εχει 110 αλλα μια ροη που δεν κολαει πουθενα.
το να εχει αυτοματο κηβοτιο και να κανει οτη θελει μεσα σε λασπες και χαντακια και η καταναλοση να ειναι μηση φορα παραπανω και παλη δεν το θελω,
το να μου βαζουν 20σαρες ζαντες και να το πειγενω στα κατσαβραχα και παλη δεν μου αρεσει..
εαν βαιβαια δεν το θες μονο για δουλεια αλλα θα το εχεις και σε καθημερηνη χρηση το πραγμα αλαζει τα βαζεις κατω και τα ζηγιαζεις και περνεις τια αποφασησου.
 
Φιλε μου να σου πω τησ δικεσ μου παρατηρυσεισ πρωτο η καταναλοση στο αυτοματο δεν ειναι αυτη που λεσ.εμενα καταναλονη λιγοτερο απο του φιλου μου που εχει το ιδιο αλλα απλο.οσο για τησ λασπεσ και τα χαντακια.ειναι πολυ καλητερο εξαλου μιλαμε για 5νταρι σασμαν και εχεισ πολλεσ επιλογεσ αποσ βαζεισ μια τριτη/δευτερα. αφαιρεισ και το overdrive.και πασ τρενο. και ουτε εχεισ να κανεισ με αντλιεσ/δισκοπλατο.να τραβανε ζωρη.μην ακουτε τησ σασ λενε χωρισ να εχετε οδηγηση τετοιο αμαξη και εγω αναθεωρησα πολλα απο αυτα που ακουγα.το μονο που δεν μου αρεση ειναι οτι το αυτοματο ειναι ποιο αργο στησ ανηφορεσ απο το απλο.μηλαω για το ναβαρα.
 
Ηλια συμφωνω αλλα σε βαθος χρονου το αυτοματο σασμαν παραδινει πνευμα τις περισσοτερες φορες με αποτελεσμα να βαλεις γερα το χερι στην τσεπη σου
 
Σε βαθοσ χρονου και το δισκοπλατο .και η πανω και η κατο αντλια του συμπλεκτη παραδινει πνευμα.να μου πεισ ειναι ποιο φτηνα να φτιαχτουν εκει οκ παω πασο.το θεμα ειναι οτι ολλα εινα καλα απλοσ θελουν σεβασμο τα servis τουσ στην ωρα τουσ οχι καθε 15.000 χιλ.
 
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
hilux8.jpg





ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Νέο TOYOTA Hilux!
Με επίσημη ανακοίνωση της, η Toyota Motor Europe, ανακοίνωσε τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας γενιάς του Hilux που θα ισχύσουν –εκτός απροόπτου- και για την ελληνική αγορά.
motor-hilux.png
Σύμφωνα με το autotritipro.gr, η Toyota Motor Europe έδωσε στη δημοσιότητα τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά αναφορικά με τις διαστάσεις και τις μεταφορικές δυνατότητες της νέας γενιάς του Hilux. Παράλληλα, ανακοίνωσε τα επίσημα στοιχεία που αφορούν στους κινητήρες αλλά και τις επιδόσεις του νέου ιαπωνικού Pick-Up αναφορικά με τη μέση κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων του.

Ας τα δούμε λοιπόν αναλυτικά…

Τρεις εκδόσεις αμαξώματος ως προς τον τύπο της καμπίνας

Σε αντίθεση με αρκετούς από τους βασικούς ανταγωνιστές της, η νέα γενιά τουToyota Hilux αναμένεται να λανσαριστεί στις διάφορες αγορές της ΕΕ με τρεις τύπους καμπίνας (Single, Extra και Double Cab) με το συνολικό μήκος του αμαξώματος να ανέρχεται στα 5.330 χλστ., και το μήκος του μεταξονίου στα 3.085 χλστ. αντίστοιχα.

Αναλόγως της έκδοσης, το συνολικό πλάτος του αμαξώματος κυμαίνεται από τα 1.800 – 1.855 χλστ. και το ύψος του από τα 1.795 – 1.815 χλστ. αντίστοιχα.
Οι εκδόσεις Single Cab έχουν γωνία προσέγγισης 31 μοιρών και διαφυγής 25 μοιρών ενώ η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος ορίζεται στα 277 χλστ.
Αντίστοιχα, για τις εκδόσεις Extra και Double Cab, η γωνία προσέγγισης του αμαξώματος ορίζεται στις 31 μοίρες, η «διαφυγής» στις 26 μοίρες και η ελάχιστη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κυμαίνεται από τα 289 – 293 χλστ. αντίστοιχα.

Σε ότι αφορά στις διαστάσεις του χώρου φόρτωσης, το ωφέλιμο πλάτος ορίζεται στα 1.645 χλστ., το ύψος των πλευρικών τοιχωμάτων στα 480 χλστ. ενώ, ανάλογα με τον τύπο της καμπίνας, το ωφέλιμο μήκος της καρότσας ορίζεται στα 1.525, 1.810 ή 2.315 χλστ. αντίστοιχα.

Ωφέλιμο φορτίο έως 1.210 κιλά (εκτός των εκδόσεων Single Cab)

karotsa-hilux.png
Στην παρούσα φάση η Toyota ανακοίνωσε πως αναλόγως της έκδοσης του αμαξώματος του νέου Hilux, το απόβαρο του κυμαίνεται από τα 1.700 – 2.160 κιλά ωστόσο, δεν έχει ανακοινώσει το μεικτό βάρος των εκδόσεων Single Cab με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να υπολογίσουμε το ωφέλιμο φορτίο των συγκεκριμένων εκδόσεων. Ωστόσο, για τις εκδόσεις Extra Cab, το μέγιστο ωφέλιμο του νέου Hilux κυμαίνεται από τα 1.175 – 1.235 κιλά και για τις εκδόσειςDouble Cab από τα 1.045 – 1.115 κιλά.

Με δεδομένο ότι, οι Single Cab εκδόσεις είναι σε θέση να υποστηρίξουν υψηλότερο ωφέλιμο φορτίο από τις εκδόσεις Extra & Double Cab σε κάθε περίπτωση, μπορούμε να αναφέρουμε πως η νέα γενιά του Hilux θα προσφέρει τη δυνατότητα υποστήριξης φορτίων με βάρος άνω του 1,0t. σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου.

Τέλος, αναλόγως της έκδοσης του αμαξώματος και την ύπαρξη ή όχι συστήματος 4κίνησης, η ελκτική ικανότητα του νέου μοντέλου για trailers με φρένα κυμαίνεται από τα 2.800 – 3.500 κιλά (έως 3.200 κιλά στις εκδόσεις Double Cab).

Νέος «Global Diesel» κινητήρας 2,4λτ. με ισχύ 150 ίππων

incar-hilux.png
Μια από τις σημαντικότερες διαφοροποιήσεις της νέας γενιάς του Toyota Hilux από τους προκατόχους της είναι ο νέος «D-4D Global Diesel» (GD) πετρελαιοκινητήρων 2.393 κ.εκ.

Αν και μικρότερος σε χωρητικότητα κατά 100 κ.εκ. περίπου σε σχέση με το μηχανικό σύνολο που αντικαθιστά, ο νέος αυτός κινητήρας αποδίδει ισχύ 150 ίππων από τις 3.400 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 400 Nm που διατηρείται σταθερή από τις 1.600 – 2.000 σ.α.λ.

Παράλληλα, το εν λόγω μηχανικό σύνολο θα συνδυάζεται με ένα αναβαθμισμένο χειροκίνητο κιβώτιο έξι (6) σχέσεων καθώς και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο (SuperECT), επίσης έξι (6) σχέσεων.

Αναλόγως της έκδοσης του αμαξώματος και του συστήματος μετάδοσης της κίνησης, το εν λόγω μηχανικό σύνολο προσφέρει τελική ταχύτητα έως και 175 χλμ./ώρα στο νέο Hilux και επιταχύνσεις από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 13,2 δλ.

Παράλληλα, χάρη σε πολλαπλές επεμβάσεις που έχει δεχθεί σε όλους τους τομείς, η μέση κατανάλωση του ξεκινά από τα 6,4 λτ./100χλμ. και οι εκπομπές CO2 από τα 169 g/km αντίστοιχα (πάντα σε συνδυασμό με την ύπαρξη του συστήματος «Stop& Start»).

Επιπρόσθετα, αξίζει να αναφέρουμε πως, προκειμένου να καλυφθούν οι προδιαγραφές ρύπων της Euro6, η Toyota επέλεξε τον συνδυασμό των τεχνολογιών EGR και SCR για την επεξεργασία των καυσαερίων, γεγονός που σημαίνει πως το νέο Hilux θα απαιτεί για την κίνηση του την προσθήκη διαλύματος ουρίας (AdBlue) στο σύστημα επεξεργασίας των καυσαερίων μετά τον θάλαμο καύσης του κινητήρα.

Πηγή: http://agrotechnology.gr/
 
Back
Top