Επαγγελματικά οχήματα

[ΕQUOTE="Nikolis, post: 120777, member: 570"]θέλω bmw αγροτικό να βγαίνω στο αόρι.
bmw.jpg

http://kynoclub.gr/2016/08/09/διπλοκάμπινο-bmw
Ετσι να πηγενεις σαν ανθρωπος χαχαχαχα
 
Άραγε, αυτοί που σχεδιάζουν πλέον τα αγροτικά , έχουν ιδέα από αγροτικές δουλειές ??
Θα μπεις στο σαλόνι (τύπου επιβατικού) με τη γαλότσα και τη σβουνιά κολλημένη στη σόλα ?? .buy buy.
Μήπως τώρα ανακάλυψαν οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι το πώς να τρώνε τις επιδοτήσεις ??
Τους "ρίχνουμε" 30 χρόνια αγροτο-συνδικαλισμού και ξεκοκκαλίσματος των επιδοτήσεων .sarcastic.
Γατάκια κουτόφραγκοι........sarcastic.
 
και γω πλεον ειμαι στην αναζητηση επαγγελματικου διπλοκαμπινου μιας και σκεφτομαι να δωσω το βιταρα 1,6, σκεφτομαι για FORD η MITSUBISHI αλλα οχι πολλα αλογα
 
Εγω εχω το μιτσουμπισι.
Αυτο μ τα άλογα δες το λιγο.
Είναι βαρυ αυτοκινητο.
Το δικό μιυ με 178 ιππους είναι πιο οικονομικο από το ιδιο σε 136 ιππους.
Οσο για το θεμα σαλονι κλπ.
Για μενα το αγροτικό ειναι το απόλυτο οικογένεια κο αυτοκινητο.
Ενα αυτοκινητο για όλα.
Το θελω το σαλονι γθατι μεσα βαζω την οικογένεια.
Θεκω την ανεση τγς οικογένειας κ των παιδιων μεσα κ να μπορω να τα παω ενα ταξίδι δυο ωρες ανετα.
Ταυτοχρονα με αυτό φορτωνω οτι φανταστείς.
Σκυλθα κυνηγια ελιές μπαζα χωματα πέτρα.
Εργαλείο είναι.
Τον προσέχω όσο μπορω μα δεν το.λυπαμε.
Για να με εξυπηρετει το εχω οχι γθα το γκαραζ.
Ενα λοιπον για όλα.
Η κατανάλωση ειναι αφορτωτω απο 8μιση μεχρι δεκα .
Χωρις ομως αλλαγες κ ψηλωματα.
Ομως αυτο μου κανει αυτό μου αρεσει κ αυτό με εξυπηρετει.
Θα το θελα λιγο πιο ψηλό απ την μανα του καθως κ να μην εινσι ολα ηλεκτρονικα επανω του αλλα οκ η τεψνολογια προχωρει.
 
επεδιη είμαι σσε αναζητηση αγροτικου , εχω κατι διληματα.

το χρεριαζομαι το οχημα για μελισσια και για κυνηγι.οποτε 4χ4 σιγουρα και ότι θα τραβάει τρειλερ παλι σιγουρο..και ότι θα είναι 1 μιση καμπινα ή κλουβα.

οι σκεψεις πανε στο L200. τα παλια μοντελα λενε ότι βγαζουνε καπακι. τα νεα είναι λιγο τσιμπημένα. άλλη σκεψη είναι το L300 ..εδώ δε ξερω κατά ποσο θα τραβάει το τρειλερ και στα μειον του ότι δεν εχει a/c και abs. όμως επειδή ητα νλεωφορειακα στο εξωτερικο μπορεις να πεταξεςι ένα καθισμα πισω και να βαλεις κανα ατομο ακομα.

για βοηθήστε λιγο αν γνωρίζεται αν τα Λ200 είναι οντως τοσο ζημιάρικα οσο λενε? από την άλλη η κλουβα λ300 βγαζει και αυτή ζημιες??
 
εχω L200 του 02 μεταχειρισμενο απο γερμανια. το πηρα το 07 με 98000 χλμ. τα οποια δεν ξερω αν ηταν πραγματικα και τωρα εχει περιπου 240000.οπως καταλαβες του εχω πιει το αιμα .ελιες κυνηγι θαλασσα με τα παιδια το καλοκαιρι. εχει 98 ιππους και βαρυ αμαξωμα αλλα και παλι δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα στη καταναλωση. με 50 ευρω μου βγαζει περιπου 450 χλμ. η μονη ζημια που μου παρουσιασε ητανε προπερυσι δισκο πλατο κι ετσουξε γιατι ητανε 400 ευρα ζημια. απο κει και περα μηδεν προβληματα. σερβις 120 ευρω καθε 10000χλμ.εχω το 4 πορτο. ελπιζω να σε καλυψα. φιλος πηρε περυσι ενα μεταχ. 4πορτο του 03 με 6500 ευρα με 120 ιππους και ειναι πολυ ευχαριστημενος. και τα 1 1/2 καμπινα εκει παιζουνε.η κλουβα L300 βγαζει ζημιες. την εχουνε γνωστοι και το γνωριζω
 
ευχαριστω ευρυπιση..και κατι τελευταίοι να διαλέξω μοντελο με R/D LOCK? η δε χρειαζεται αυτό...φανταζομαι ότι είναι καποιου είδους μπλοκε.
 
ευχαριστω ευρυπιση..και κατι τελευταίοι να διαλέξω μοντελο με R/D LOCK? η δε χρειαζεται αυτό...φανταζομαι ότι είναι καποιου είδους μπλοκε.
αυτο δεν ξερω τι ειναι. αυτο που ξερω ειναι οτι εχω χειροκ. λευγε επιλογης μεταξυ πισω κινησης και κινηση 4*4 σε γρηγορο και αργο διαφορικο. το γρηγορο μπαινει και εν κινησει μεχρι 60 χλμ. το d max καλο αλλα πολυ θορυβωδες. αλλη πιο αξιοπιστη λυση ειναι το tonado και φυσικα το ενα και μοναδικο ranger wild truck
 
Τα mishubishi φημίζονται για την αποδοτική 4κίνησή τους.....άμα μπορείς, πάρε το και με αυτό το χαρακτηριστικό...

Αυτό ίσχυε παλιά, πλέον είναι μύθος, βάση ηλεκτρονικών βοηθημάτων ολα τώρα έχουν τρομερή τετρακίνηση.
 
Τα mishubishi φημίζονται για την αποδοτική 4κίνησή τους.....άμα μπορείς, πάρε το και με αυτό το χαρακτηριστικό...

Αυτό ίσχυε παλιά, πλέον είναι μύθος, βάση ηλεκτρονικών βοηθημάτων ολα τώρα έχουν τρομερή τετρακίνηση.

Την απόδοση ενός αυτοκινήτου εκτός δρόμου την ορίζουν το πλαίσιο σε συνδυασμό με το κιβώτιο, το κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού και τα "διαφορικά".
Τα πλαίσια "τύπου σκάλας" συνεργάζονται άψογα με τα υπόλοιπα παραπάνω μηχανικά στοιχεία. Οι αποδόσεις αυτού του συνδυασμού ήταν εμφανείς σε αγώνες αλλά και σε "ερασιτέχνες" οδηγούς. Τα πλαίσια αυτά τα θεωρούν τα μόνα αυθεντικά για τις δύσκολες πραγματικές συνθήκες.
Αυτά τα πλαίσια έχουν αντικατασταθεί από τα "αυτοφερόμενα" και οι οδηγίες στο κιβώτιο είναι ηλεκτρονικά καθοδηγούμενες......παίρνουν ένα οποιαδήποτε πλαίσιο και του φοράνε ένα "άγριο" κοστούμι και ένα διαφορικό ηλεκτρ ελεγχόμενο. Τα σύγχρονα συστήματα τετρακίνησης αφορούν πλέον την ευρεία χρήση και όχι τις πραγματικές και δύσκολες συνθήκες που μπορεί να βρεθούμε στο βουνό....
 
Δεν αντιλέγω για το πλαίσιο τύπου σκάλας μια φορά και έναν καιρό αλλά δεν νομίζω ότι θα παραμείνει αιώνια στα αγροτικά.
Το αμαροκ δεν ειναι της αρεσκείας μου, όμως έχει βίντεο στην Βραζιλία όπου το ρίχνουν σε βάλτους που καλύπτετε έως τις πόρτες και προχωρά κανονικά λογο ηλεκτρονικών.
Φημολογείται ότι έχει μακράν την καλύτερη τετρακίνηση.
Δύσκολες συνθήκες δεν ειναι ο ελληνικός χωματόδρομος να πάμε στο κυνήγι.
Δύσκολες συνθήκες ειναι να διασχίσεις ένα νερό λάκο 10 χιλ, στην Σιβηρία ή απο Βραζιλία να πας Παταγονία. Χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα δεν πας πουθενά.
 
Last edited by a moderator:
το Amarok της παρουσίασης έχει έναν θηριώδη κινητήρα Diesel με πολύ ροπή.....αυτό υπερκαλύπτει πιθανές ατέλειες της τετρακίνησης....η δύναμη του κινητήρα παίζει επίσης έναν σημαντικό ρόλο στην υπερπήδηση εμποδίων....
όσον αφορά στο 4motion και το διαφορικό τύπου Torsen, τα δουλεύω σε Tiguan 1,4........πολύ καλό αλλά όχι για extreme καταστάσεις....
στις extreme καταστασεις χρειάζεσαι οπωσδήποτε επιπλέον ροπή και δύναμη
 
Δεν αντιλέγω για το πλαίσιο τύπου σκάλας αλλά δεν νομίζω ότι θα παραμείνει αιώνια στα αγροτικά.
Το αμαροκ δεν ειναι της αρεσκείας μου, όμως έχει βίντεο στην Βραζιλία όπου το ρίχνουν σε βάλτους που καλύπτετε έως τις πόρτες και προχωρά κανονικά λογο ηλεκτρονικών.
Φημολογείται ότι έχει μακράν την καλύτερη τετρακίνηση.
νικολη το συγκεκριμενο ειναι πανακριβο με μικρη καροτσα. ασυμφορο
 
Back
Top