Ελαστικά

Δημητρη ποια maxxis; ποσα καιρο τα κρατησες?
Ta 771.
Επειδή τα χλμ που κανω κάθε χρόνο είναι σχεδόν στάνταρ ,καθε 3 χρόνια κάνω περίπου αλλαγή, αν και τα χλμ απο μονα τους δεν λένε τίποτα .Τα πρωτα τα αλλαξα στα 56.00-χλμ, Τα δεύτερα τα εχω απο τέλος Οκτώβρη που τα εβαλα και παλι στο καλόπαιδο τον Σώτο ;)
 
Ta 771.
Επειδή τα χλμ που κανω κάθε χρόνο είναι σχεδόν στάνταρ ,καθε 3 χρόνια κάνω περίπου αλλαγή, αν και τα χλμ απο μονα τους δεν λένε τίποτα .Τα πρωτα τα αλλαξα στα 56.00-χλμ, Τα δεύτερα τα εχω απο τέλος Οκτώβρη που τα εβαλα και παλι στο καλόπαιδο τον Σώτο ;)
Αρκετα χλμ για να βγαλεις συμπερασμα....Ευχαριστω φιλε!
 
αχ αλλη μεγαλη απορια.εβγαζε η bridgestone 694 ατ οπου και να το φοραγε λαστιχαρα ουτε νερα ουτε λασπες τπτ.ξαφνικα το σταματαει και βγαζει το ατ001,χαμος.καμια σχεση το ενα λαστιχο με ο αλλο,τωτα το 001 ειναι σχετικα σφαλες ελαστικο για δρομο δεν εχει τις φοβερες επιδοσεις εκτος και σχιζεται πολυ ευκολα για λαστιχα ατ παντα στο πλαι απο πετρες
Το έχω(bridgestone at 001) πάνω στο Duster δύο χρόνια σχεδόν αλλά ένεκα της περσινής απαγόρευσης δεν το έχω δοκιμάσει όσο θα ήθελα εκτός δρόμου. Στην ασφαλτο τώρα σε βρεγμενο και στεγνό ειναι άψογα και σου δίνουν την αίσθηση μαλακού (ασφαλτινου) ελαστικού. Στην λάσπη που τα περπάτησα λιγο, αν και η bridgestone ισχυρίζεται ότι είναι καλύτερο από τον προκάτοχό του εγώ είδα ότι μπουκώνει γρήγορα κάνοντας δυσδιακριτη την διαφορά σε δυνατότητες εκτός δρόμου από το πιο ασφαλτινο (80/20) continental lx που φόραγε το αυτοκίνητο από το εργοστασιο. Στην επόμενη αλλαγή πάω για maxxis at 771 και ελπίζω να μου δώσει το κάτι παραπάνω στο εκτός δρόμου και να είμαι κομπλέ.
 
Εδω και πολλα χρονια βαζω στο επαγγελματικο (μονο ασφαλτο) τα Sava.
Μου τα ειχε προτεινει ο λαστιχας και εμεινα ευχαριστημενος.
Ειδικα σε κατι αποτομα φρεναρισματα ανταποκριθηκαν πολυ καλα!
Η πρωτη τετραδα εγραφε made Poland, η επομενες Turkey.
Δεν καταλαβα να αλλαξε κατι.
 
Καλησπερα παιδες! Τι ελαστικα θα προτεινατε για το suzukι new grand vitara 1.6 με 225/70/16? Εχει μονιμη τετρακινηση! Εμπειρια εχω απο bf goodrich all terrain (2 τετραδες) και Toyo open country A/T! Απο τα bf εχω μεινει υπερ ευχαριστημενος αλλα με μειον τον θορυβο στο ταξιδι και η καταναλωση! Τα open country δεν μου αρεσανε.....ασε που σε χιονι εζησα μια απιστευτη εμπειρια που ειπα......δεν θα ξαναβαλω τετοιο λαστιχο.....! Η χρηση που κανω ειναι κυριως στην πολη και κυνηγια οταν πηγαινω χωριο.....!
Έχω το ίδιο αυτοκίνητο με αυτή την διάσταση αλλά δεν μπορώ να σου δώσω εμπεριστατωμένη αποψη παρά μόνο για άσφαλτο λόγω ύπαρξης αγροτικού για το κυνήγι .Για άσφαλτο λοιπόν ανεπιφύλακτα μισελεν λατουιντι κρος ,μακράν το καλύτερο από όσα έχω δοκιμάσει
 
Έχω το ίδιο αυτοκίνητο με αυτή την διάσταση αλλά δεν μπορώ να σου δώσω εμπεριστατωμένη αποψη παρά μόνο για άσφαλτο λόγω ύπαρξης αγροτικού για το κυνήγι .Για άσφαλτο λοιπόν ανεπιφύλακτα μισελεν λατουιντι κρος ,μακράν το καλύτερο από όσα έχω δοκιμάσει
Ευχαριστω.....Θελω και λιγο χωμα.....εστω για τις 15 ημερες του χρονου .big smile.
 
215 65 16 ,όλη την εβδομάδα η σύζυγός το έχει πήγαινε έλα δουλειά και τα παιδιά σχολείο δραστηριότητες ,εγώ ΣΚ για κυνήγι πέρδικα μπεκάτσα .
Δυσκολοι γρίφοι ρε παλικαρια αυτό το μικτό με ένα αυτοκίνητο όλες οι δουλειές. Πρέπει να ταξινόμησεις τις απαιτήσεις σου. Αν βάλουμε πρωτα τη συζυγο και έπειτα το κυνήγι παμε σε hankook ra33 η λίγο καλυτερα hamkook kinergy 4 s h750 Αν παμε σε κάτι ποιο άγριο να καλύψουμε περισσοτερο της ανάγκες του κυνηγίου maxxis 771 at αλλά λίγο δυσκολο να βρεθεί παει μαλον προς καταργήση και το ποιο ακραίο για εσένα παντα Cooper discover att
 
Κύριοι για Mud ελαστικό σε διάσταση 215/65/16 για Terios τι προτείνεται;
Γενικά δεν βλέπω πολλά Mud σε αυτήν την διάσταση.
Θέλω να έχει μια καλή συμπεριφορά στην άσφαλτο.
Τα λάστιχα θα μπαίνουν τέλη Νοέμβρη και θα βγαίνουν με το κλείσιμο του κυνηγίου και θα μπαίνουν πάλι τα Latitude Cross που είμαι πολύ ευχαριστημένος. Έχω δει τα Malatesta Combra τα οποία βέβαια είναι αναγόμωση. Αν αλλάξω διάσταση τι επιπτώσεις έχει στο αμάξι;
 
Στο Suzuki SX4 (sx4?? κάτι μου θυμίζει αυτό) έβαλα φέτος 215/65/R16 Riken (γιαπωνέζικα, αλλά made in serbia) για ελαφρα φορτηγά επειδή έχουν πιο ενισχυμενα πλαϊνά και σχετικά "άγριο" προφιλ για λάσπη. Δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα, αλλά τον Οκτωβρη που θα παρω τα βουνά θα δούμε...
 
Δυσκολοι γρίφοι ρε παλικαρια αυτό το μικτό με ένα αυτοκίνητο όλες οι δουλειές. Πρέπει να ταξινόμησεις τις απαιτήσεις σου. Αν βάλουμε πρωτα τη συζυγο και έπειτα το κυνήγι παμε σε hankook ra33 η λίγο καλυτερα hamkook kinergy 4 s h750 Αν παμε σε κάτι ποιο άγριο να καλύψουμε περισσοτερο της ανάγκες του κυνηγίου maxxis 771 at αλλά λίγο δυσκολο να βρεθεί παει μαλον προς καταργήση και το ποιο ακραίο για εσένα παντα Cooper discover att
Πρώτα φίλε μου η ασφάλεια της φαμίλιας και μετά όλα τα άλλα ,ευχαριστώ για την απάντηση .
 
Ας πω την εμπειρία μου μεχρι τωρα βαση του προηγούμενου αυτοκινήτου μου..terios 1.5...τα εδάφη που οδηγούσα..άσφαλτος, λάσπη, πέτρα...yokohama yeolander πολυ καλό στην άσφαλτο καλό στην λάσπη όσο ήταν καινούργιο και με τα κυνήγια στην πέρδικα με πέτρα φθορά αρκετή με αποτέλεσμα να χαθεί η ικανότητα εκτός δρόμου σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και να πρέπει να αλλαχθούν μετά από μια σαιζόν....continental conticross, λιγότερο καλα στην ασφαλτο απο το προηγούμενο με μικρογλυστρίματα..δοκιμή σε χώμα , λάσπη δεν έγινε λόγω κλοπής του αυτοκινήτου...(ελπίζω να έχουν ψοφήσει με τις κατάρες που έριξα). Cooper AT στο επόμενο αυτοκίνητο...κανένα πρόβλημα στην άσφαλτο, καλό εκτός με αντοχή στην πέτρα σε σχέση με τα προηγούμενα και με άψογη συμπεριφορά όσο τα φορούσα. Αυτά
 
Τώρα τελευταία βρήκα και αυτον τον πίνακα. Νομίζω είναι γι αυτους που πρώτα σκέφτονται το εκτός δρόμου.
 

Attachments

  • 208927761_1083816955481749_441277260947457678_n.jpg
    208927761_1083816955481749_441277260947457678_n.jpg
    320 KB · Προβολές: 67
Back
Top