Βaikal 27....θα αντεξει....?

Το θεμα δεν ειναι αν αντεξει ενα baikal για σκοπευτικη χρηση αλλα ποσο θα αντεξη κ ποσο εύχρηστο θα ειναι κ αυτο συνεπαγετε με το ποσο συχνα θα ρινχει κ ποσο θελει να το εντρύφηση το αθλημα
Αν παει μια -δυο φορες το μηνα κ ριχνει κ παει για τον καφε κ το χαβαλε μια χαρα ειναι κ το απλο δισκανδαλο θα αντεξη μια χαρα θα το διασκεδαση.big smile.
Τωρα αν εχει σκοπο να ασχοληθει κ να κανει προπονησεις ε ολοι ξερουμε οτι πρεπει να δαπανησεις σε ενα καλο εξοπλησμο ποσο μαλλον στο οπλο που ειναι το βασικο εργαλειο (οπως στα περισοτερα αθληματα ο καλος κ σωστο εξοπλησμος ειναι ενα απο τα βασικα κριτήρια)
 
Αν παει μια -δυο φορες το μηνα κ ριχνει κ παει για τον καφε κ το χαβαλε μια χαρα ειναι κ το απλο δισκανδαλο θα αντεξη μια χαρα θα το διασκεδαση.big smile.
Αν ο Ρώσος περιοριζει το κάτοχο του όπλου ως προς τις φορές που θα παει σκοπευτήριο κ ποσες βολές θα ρίξει αυτό δεν το ξερω.........
Αλλα μου θυμίζει έναν υγιή που παει στον γιατρό κ τον ρωταει να του πει το ποτε θα αρρωστήσει....

Όλα είναι σχετικά....


Τωρα αν εχει σκοπο να ασχοληθει κ να κανει προπονησεις ε ολοι ξερουμε οτι πρεπει να δαπανησεις σε ενα καλο εξοπλησμο ποσο μαλλον στο οπλο που ειναι το βασικο εργαλειο (οπως στα περισοτερα αθληματα ο καλος κ σωστο εξοπλησμος ειναι ενα απο τα βασικα κριτήρια)
Ουδεμια αντίρρηση...
Και ιδιαίτερα αν έχει σκοπό να ανέβει ψηλά....
 
Last edited:
Αν κ για κάποιο μοντέλο της blaser είχε ακουστεί προβλημα με την σκανδάλη αλλά δεν θυμάμαι ποιο ήταν κ αν όντως ίσχυε....
Μάλλον το F3, γιατί στο πανευρωπαϊκό στα Ψαχνά το '19 είχαν έρθει οπλουργοί της Blaser και άλλαζαν σε όποιον πήγαινε εντελώς δωρεάν και χωρίς να εξετάσουν εγγύηση μιά χούφτα εξαρτήματα στα F3, το είδα με τα μάτια μου σε όπλο φίλου μου
 
Μάλλον το F3, γιατί στο πανευρωπαϊκό στα Ψαχνά το '19 είχαν έρθει οπλουργοί της Blaser και άλλαζαν σε όποιον πήγαινε εντελώς δωρεάν και χωρίς να εξετάσουν εγγύηση μιά χούφτα εξαρτήματα στα F3, το είδα με τα μάτια μου σε όπλο φίλου μου
Μπορεί να ήταν απλό σέρβις βέβαια
 
👁️
Πάλι καλά ... Μπράβο στην Blaser.
Αλλά γιατί στον αγώνα ;
Για να μην γίνουν ρεζίλι ;
Έτσι γίνεται Βασίλη. Στις μεγάλες διοργανώσεις πηγαίνουν οι μεγάλες εταιρείες και επιβραβεύουν τους πελάτες τους με δωρεάν σέρβις. Κι εγώ είχα πάει το DT10 μου στο σέρβις της Beretta, το βρήκε άριστο και με ρώτησε αν χρειάζομαι κάποια επέμβαση. Του είπα ότι ήθελα να ελαφρύνει τη δεύτερη σκανδάλη και να την κάνει πιο "ξερή" και το έκανε σε 5 λεπτά. Δεν πλήρωσα τίποτα.
 
Έτσι γίνεται Βασίλη. Στις μεγάλες διοργανώσεις πηγαίνουν οι μεγάλες εταιρείες και επιβραβεύουν τους πελάτες τους με δωρεάν σέρβις. Κι εγώ είχα πάει το DT10 μου στο σέρβις της Beretta, το βρήκε άριστο και με ρώτησε αν χρειάζομαι κάποια επέμβαση. Του είπα ότι ήθελα να ελαφρύνει τη δεύτερη σκανδάλη και να την κάνει πιο "ξερή" και το έκανε σε 5 λεπτά. Δεν πλήρωσα τίποτα.
Χαίρομαι όταν οι εταιρίες σέβονται τους πελάτες τους.
Μπράβο σε όλες αυτές τις εταιρίες
 
Το αν θα αντέξει το Baikal στην σκοπευτική χρήση, ουδείς το ξέρει μπορεί ναι, μπορεί όχι και να βγάλει προβλήματα. Όμως πολλά άλλα πανάκριβα με πολλές περγαμηνές δεν έβγαλαν ούτε μία πούλα χωρίς πρόβλημα και πουλήθηκαν νύχτα όλο χαρά. Το θέμα με τα σκοπευτικά τουφέκια είναι ότι ελάχιστα, για να μην πω μετρημένα στα δάχτυλα είναι μελετημένα και κατασκευασμένα για σκοπευτική χρήση!!! Τα υπόλοιπα είναι είναι απλά κατασκευασμένα να αναγράφεται πάνω τους η λέξη sporting....
 
Το αν θα αντέξει το Baikal στην σκοπευτική χρήση, ουδείς το ξέρει μπορεί ναι, μπορεί όχι και να βγάλει προβλήματα. Όμως πολλά άλλα πανάκριβα με πολλές περγαμηνές δεν έβγαλαν ούτε μία πούλα χωρίς πρόβλημα και πουλήθηκαν νύχτα όλο χαρά. Το θέμα με τα σκοπευτικά τουφέκια είναι ότι ελάχιστα, για να μην πω μετρημένα στα δάχτυλα είναι μελετημένα και κατασκευασμένα για σκοπευτική χρήση!!! Τα υπόλοιπα είναι είναι απλά κατασκευασμένα να αναγράφεται πάνω τους η λέξη sporting....
 
Το πρόβλημα δεν έγκειται στις εταιρείες αλλά στους αντιπροσώπους τους
Πάντα το πρόβλημα είναι στην εταιρία και σε εμάς που δεν το κυνηγάμε.
Οι αντιπρόσωποι όπως βρίσκουν, κάνουν.
Το έχω ξαναγράψει, χαρακτηριστικό παράδειγμα.

Δεν θα το ξεχάσω ποτέ.
Ήθελα ένα user manual μια μεταχειρισμένης εξωλέμβιας.
Η Yamaha Ελλάδος μου είπε ότι πρέπει να το αναζητήσω από τον προηγούμενο χρήστη.
Τους είπα ότι δεν το έχει.
Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα τότε, μου είπαν.
Email στην Yamaha-motor.co.jp και την επόμενη ημέρα η Yamaha Ελλάδας με παρακαλούσε να μου στείλει το manual στα Ελληνικά με δική τους χρέωση, όπως και έγινε !!!
 
Εν τω μεταξύ το είχα βρει στο internet και τους το είχα πει "εντάξει δεν το θέλω πλέον, το βρήκα στο internet", απάντηση "όχι δώστε μας την διεύθυνσή σας να σας το στείλουμε με δικά μας μεταφορικά".
Φαντάσου τι πρέπει να έγινε.
 
Εν τω μεταξύ το είχα βρει στο internet και τους το είχα πει "εντάξει δεν το θέλω πλέον, το βρήκα στο internet", απάντηση "όχι δώστε μας την διεύθυνσή σας να σας το στείλουμε με δικά μας μεταφορικά".
Φαντάσου τι πρέπει να έγινε.
Τους απείλησαν με χαρακίρι!
 
Έτσι γίνεται Βασίλη. Στις μεγάλες διοργανώσεις πηγαίνουν οι μεγάλες εταιρείες και επιβραβεύουν τους πελάτες τους με δωρεάν σέρβις. Κι εγώ είχα πάει το DT10 μου στο σέρβις της Beretta, το βρήκε άριστο και με ρώτησε αν χρειάζομαι κάποια επέμβαση. Του είπα ότι ήθελα να ελαφρύνει τη δεύτερη σκανδάλη και να την κάνει πιο "ξερή" και το έκανε σε 5 λεπτά. Δεν πλήρωσα τίποτα.
Έχετε κ Πιτ δλδ σαν της φόρμουλα‼️
 
Πάντα το πρόβλημα είναι στην εταιρία και σε εμάς που δεν το κυνηγάμε.
Οι αντιπρόσωποι όπως βρίσκουν, κάνουν.
Το έχω ξαναγράψει, χαρακτηριστικό παράδειγμα.

Δεν θα το ξεχάσω ποτέ.
Ήθελα ένα user manual μια μεταχειρισμένης εξωλέμβιας.
Η Yamaha Ελλάδος μου είπε ότι πρέπει να το αναζητήσω από τον προηγούμενο χρήστη.
Τους είπα ότι δεν το έχει.
Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα τότε, μου είπαν.
Email στην Yamaha-motor.co.jp και την επόμενη ημέρα η Yamaha Ελλάδας με παρακαλούσε να μου στείλει το manual στα Ελληνικά με δική τους χρέωση, όπως και έγινε !!!
Νομίζω ότι η ευρωπαϊκή νομοθεσία προβλέπει εγγύηση 5 χρόνια ελάχιστο σε όλα τα καινούργια προϊόντα την οποία τη διεκπεραιώνει το κατάστημα απ' όπου αγοράστηκε.
 
Back
Top