Βλητικές Δοκιμές - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Βαζω κατι δοκιμες που εκανα με τα Karamanidis Force 8p και το Μονοκαννο Investarm 76cm, 18.5mm, full choke...πολυ δυνατα φυσιγγια... τα federal flitecontrol 9p μου φανηκαν μαλακα μπροστα τους...(μου εφυγαν οι τουφεκιες λογω ρουχισμου και το καταλαβα κατοπιν εορτης.....)
 

Attachments

  • 20200228_200942.jpg
    20200228_200942.jpg
    443,6 KB · Προβολές: 48
  • 20200228_200458.jpg
    20200228_200458.jpg
    229,6 KB · Προβολές: 48
  • 20200228_200555.jpg
    20200228_200555.jpg
    186,8 KB · Προβολές: 48
Τον συγκεντρωτηρα τελικά δεν τον βρήκα...αλλά ορίστε μια δοκιμή πρόχειρη ...percorso no6 36 μέτρα kicks .35 θερμοκρασία 9 βαθμούς κελσίου...45χ70 το ντουλάπι περιπου...View attachment 10067
Αυτο που βλεπω ειναι οτι τα περιφεριακα σκαγια εχουν αρκετη δυναμη και αυτα
 
Αυτο που βλεπω ειναι οτι τα περιφεριακα σκαγια εχουν αρκετη δυναμη και αυτα
Το σίγουρο είναι ότι έχουν φύγει πολλά σκάγια εκτός για να φανεί η κατανομή στο σύνολο της.Ομως όντως για νο6 έχει κάνει καλή διάτρηση καθώς αρκετά σκάγια βγήκαν από πίσω...
 
Το σίγουρο είναι ότι έχουν φύγει πολλά σκάγια εκτός για να φανεί η κατανομή στο σύνολο της.Ομως όντως για νο6 έχει κάνει καλή διάτρηση καθώς αρκετά σκάγια βγήκαν από πίσω...
Με μαμα τσοκ τα περιφεριακα σε μπενελι μενουν σχεδων κωλημενα ισα που μπαινουν στο ντουλαπι οσο παμε προς τα εξω της τουφεκιας
 
Έχω μια απορία ο διπλός πάτος της nobel Sport δουλεύει με τα kicks;
Παντος με το goose της paternmaster δεν δουλευει....

απο αριστερα ειναι με το anaconda και δεξια με το goose.
Το goose εσωτερικα εχει τεσσερις προεξοχες που πιεζουν το συγκεκριμενο συγκεντρωτηρα . . . .

κατα καποιο τροπο των πνιγουν και δεν αποσπαται . . . . !!!


 
ΣΤΑ ΒΑΘΕΙΑ ΝΕΡΑ της Εξωτερικής Βλητικής

Είναι φορές που μια μελέτη είναι τόσο απλή και τόσο εξειδικευμένη, που καλύτερα να γράψω 3 κουβέντες, παρά να κατεβάσω ολόκληρο καταρράκτη διαφορικών εξισώσεων. Εξάλλου έτσι είναι και δεν αλλάζουν επειδή κάποιος πιστεύει άλλα ..

Κατέβασα για διάβασμα μια μελέτη που πλέον ο καθένας μπορεί να προσεγγίσει εδώ: https://cyberleninka.org/article/n/747189

Για μια ακόμη φορά έχουμε παραδοχές που πλησιάζουν μεν, αλλά δεν είναι η πραγματικότητα. Μια από αυτές θεωρεί πως τα σκάγια κάνουν ελεύθερη πτήση στον αέρα, παραβλέποντας ότι για καποιο χρονικό διάστημα, η θέση ενός σκαγιού πισω από ένα άλλο, αεροδυναμικά του προσφέρει μικρότερη οπισθέλκουσα. Δεν εξετάζονται παραμορφωμένα σκάγια.

Το μέγεθος/ειδικό βάρος του σκαγιού, η πυκνότητα, σχετική υγρασία και θερμοκρασία του αέρα, η αρχική ταχύτητα, η βαρύτητα και η ταχύτητα/διεύθυνση του ανέμου, αποτελούν βασικές παραμέτρους της εξωτερικής βλητικής εκ των οποίων θα προσδιορίσουμε και την οπισθέλκουσα.(To find these constants, only the pellet size and density, muzzle velocity, air temperature, air pressure, relative humidity, and crosswind velocity are needed)

Αυξανομένης της πυκνότητας του αέρα, φρενάρουν τα σκάγια περισσότερο. Αυξανομένης της αρχικής ταχύτητας πάνω από τη ταχύτητα του ήχου, έχουμε αύξηση της οπισθέλκουσας δύναμης αλλά αυτό ομαλοποιείται μετά τα 1.3 Mach περίπου (445 m/sec), δηλαδή θα ήταν δυνατόν να αυξήσουμε το δραστικό μας βεληνεκές με βολές αρχικής ταχύτητας > 445 m/sec (θεωρητικά), ενώ πρακτικά ακόμα και αν αυτό καταστεί δυνατόν, πάλι η οπισθέλκουσα θα είναι τυρρανία. (εικόνα)

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Άρμεγε λαγούς και κούρευε χελώνες ... καλύτερα να μάθουμε σωστή επώμιση, εκτίμηση αποστάσεων και σκόπευση
 

Attachments

  • 123.jpg
    123.jpg
    59,3 KB · Προβολές: 6
Τα διαγράμματα δείχνουν το εξής:

Σκάγια κινούμενα σε ταχύτητες κάτω των 275 m/sec έχουν μια σταθερά χαμηλή οπισθέλκουσα. Πάνω από τα 275 m/sec η οπισθέλκουσα αυξάνει δραματικά (από 0.45 στο 1.0) και στη συνέχεια πάνω από τα 450 m/sec παραμένει σταθερή. Αν λοιπόν θέλουμε τα σκάγια μας να κόβουν μακρυά, πρέπει να επιτύχουμε μια ταχύτητα στα 30 μέτρα λίγο πάνω από τα 290 m/sec ώστε να επωφεληθούμε τη σταθερά οπισθέλκουσα για τα επόμενα 20-25 μέτρα, έχοντας ικανή μάζα σφαιριδίων (νούμερο σκαγιών) που θα μεταφέρει την απαραίτητη ενέργεια.

Αν ρίξουμε 7αρια με αρχική ταχύτητα 410 m/sec, στα 30 μέτρα θα έχουμε 205 m/sec και στα 45 μέτρα 175 m/sec.

Αν όμως ρίξουμε 5αρια με αρχική ταχύτητα 410 m/sec, στα 30 μέτρα θα έχουμε 240 m/sec και στα 45 μέτρα 200 m/sec.

Τα 5αρια από αρχική ταχύτητα 410 m/sec θα πέσουν στα 275 m/sec στα 22 μέτρα, όταν τα 7αρια με την ίδια αρχική ταχύτητα θα πέσουν στα 17.5 μέτρα.
 

Attachments

  • 123.jpg
    123.jpg
    59,3 KB · Προβολές: 2
Στα μονόβολα ωστόσο τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Έστω μονόβολο που θα βληθεί στα 475 m/sec με συντελεστή αεροδυναμικής 0.2 και βάρος 32.3 γραμ. (Ευλογώ τα γένια μου με τα Lyman 525 που χρησιμοποιώ) Στην εικόνα βλέπουμε πως η πτώση λόγω βαρύτητας ξεκινά μετά τα 100 μέτρα (στο σχήμα δείχνει γυάρδες, 1 γυάρδα = 91 εκατ)
 

Attachments

  • 69827323_460952894458161_7702687721235415040_n.jpg
    69827323_460952894458161_7702687721235415040_n.jpg
    120,1 KB · Προβολές: 19
  • Μονόβολο Lyman 525 - βαρυτητα .jpg
    Μονόβολο Lyman 525 - βαρυτητα .jpg
    25 KB · Προβολές: 20
Στο ίδιο παράδειγμα ελήφθησαν υπόψη οι εξής παράγοντες:
Drag Function: G1
Ballistic Coefficient: .2 (αεροδυναμικός συντελεστής)
Bullet Weight: 500 gr (500 grains = 32.3 γραμμάρια)
Initial Velocity: 1551 fps (475 m/sec)
Sight Height : 1.5 in
Shooting Angle: 0° Wind Speed: 0 mph
Wind Angle: 90°
Zero Range: 100 yd
Chart Range: 1000 yd
Maximum Range: 2787 yd
Step Size: 25 yd
International Standard Atmosphere
Altitude: Sea Level (0 ft)
Barometric Pressure: 29.92 Hg
Temperature: 59° F
Relative Humidity: 50%
Speed of Sound: 1116 fps

ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ότι στα 90 μέτρα διατηρεί ισχύ 1792 ποδόλιβρες και στα 150 μέτρα 1389 ποδόλιβρες, ικανές αμφότερες να μαρμαρώσουν έναν κάπρο. Ωστόσο η βολίδα στα 150 μέτρα θα βρεθεί 30 εκατοστά πιο κάτω και ο χρόνος πτήσεως 0.40 sec σημαίνει 4.5 μέτρα προσκόπευση για γουρούνι kινούμενο με 40 km/h
 

Attachments

  • Μονόβολο Lyman 525.jpg
    Μονόβολο Lyman 525.jpg
    118,8 KB · Προβολές: 13
Η μοναδική διαφορά σε σχέση με τα μονόβολα που χρησιμοποιώ είναι ότι βάλλονται με 550 m/sec αντί των 475 m/sec, με ότι αυτό συνεπάγεται. Να γιατί θέλω να έχω 4κιλο όπλο ...
 

Attachments

  • 69775398_2353343124760324_5700110312682815488_n.jpg
    69775398_2353343124760324_5700110312682815488_n.jpg
    56,2 KB · Προβολές: 32
Το Ballistic Coefficient 0,2 είναι πολύ για αυτό το μονοβολο μήπως είναι 0,020
Το πήρα ως δεδομένο από βαλλιστικό υπολογιστή. Αν θα έπρεπε να το υπολογίσω, θα έμπαινα σε πολύ βαθύτερα νερά, ωστόσο μονολεκτικά το CE (BC) για Lyman 525 των 33 gr, είναι μεταξύ 0.14 και 0.16
 
Last edited by a moderator:
Μόνο από τα αρχικά BC που αναφέρει ο φίλος Teo virginia και τα αρχικά CE που αναφέρονται στις δικές σου αναφορές, μήπως μιλάτε για διαφορετικά μεγέθη;
Ballistic Coefficiency : BC και το έγραψα ως CE (Co-Efficiency). Για τον ίδιο συντελεστή αεροδυναμικής μιλάμε και καλα το εντόπισες και το διόρθωσα
 
Δηλαδή παλιότερα Νίκο πόσο την είχε τη D20 σε δοσολογία;;
Να και του 2018 Κωστη,

Σκαγια=35.18(1230 Σκαγια)
Σκαγια στο γραμαριο=35
Πυριτιδα=D20(1.63)
Βυσμα=Θωδης Ελικας
Καλυκας=CHEDDITE 12 χιλ.(CX2000)
Υψος καλυκα=58.07
Διαμετρος σκαγιου=1.60|1.65|1.55|1.60|1.55|1.60|1.65|1.65|1.60|1.60

Ωραία τουφέκια.
Καλη σκορποσκαγιαστρα.sarcastic.

Ωραια διασπορα,μηπως ξερεις ποιο διασπορεα ειχε μεσα???
Σπυρο ελικα του Θωδη ειχε μεσα.
 
Να και του 2018 Κωστη,

Σκαγια=35.18(1230 Σκαγια)
Σκαγια στο γραμαριο=35
Πυριτιδα=D20(1.63)
Βυσμα=Θωδης Ελικας
Καλυκας=CHEDDITE 12 χιλ.(CX2000)
Υψος καλυκα=58.07
Διαμετρος σκαγιου=1.60|1.65|1.55|1.60|1.55|1.60|1.65|1.65|1.60|1.60


Καλη σκορποσκαγιαστρα.sarcastic.


Σπυρο ελικα του Θωδη ειχε μεσα.
Τελικα ειναι ο καλυτερος διασπορεας για πολυ κοντινες ντουφεκιες!!!!Γιατι αραγε δεν ειναι κλεισμενο στο 56,5 αλλα στο 58,00????/
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top