Βλητικές Δοκιμές - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
To 28 άρι AS με 25 άρι βύσμα τί ταχύτητα έχει ;
Eρωτώ διότι το ρίχνουμε σε 67άρι κάλυκα καί Z2M 21 .........
Το 25άρι βύσμα το σκότωσε σε δύναμη .

Τι εννοεις το ''σκοτωσε'' σε δυναμη ???
Οτι κενο χωρος εχεις σε 67ρη καλυκα με Ζ2Μ21....Τον ιδιο κενο χωρο εχει 68,5 με Θωδη 25.
Το συγκεκριμενο δεν το εχω ταχογραφησει....Ειναι παλια δοκιμη πριν παρω ταχογραφο....οτα θα το
ταχογραφησω θα σου πω κατα ποσο το ''σκοτωσε'' Λαμπη !!!
 
Βασικα Νικο το κλειστρο ειναι το πιο "αδυναμο" σημειο του συνολου! Θαλαμη-κανη-κληστρο οποτε η πιεση που ασκητε σε ΕΚΕΙΝΟ το σημειο μπορει να ειναι καταστροφηκο για το κληστρο
Υ.γ το μπαρ ειναι η πιεση που ασκητε στην τετραγωνικη ιντζα ; Δεν το θυμαμαι ας γραψει ενας τον τυπο !!!
Δημήτρη η πίεση είναι η δύναμη που ασκείται σε μια επιφάνεια δια την επιφάνεια αυτή.
Μονάδες γίνεται χαμός.

Να θυμόσαστε ότι πχ τα 600bar είναι περίπου σαν να ασκείται το βάρος μιας μάζας 600 κιλών σε μια επιφάνεια 1 τετραγωνικού εκατοστού.

600bar=611kg δύναμης σε 1 τετραγωνικό εκατοστό δηλαδή 1 τετραγωνάκι με μήκος και πλάτος ενός εκατοστού !!!

1000bar = φαντάσου ένα αυτοκίνητο 1 τόνου σε μια βάση με κατάληξη 1 τετραγωνικού εκατοστού.
Τόσο μεγάλες πιέσεις ασκούνται στην θαλάμη.

Όσο το βύσμα κινείται προς τα μπρος αυτές μειώνονται και καταλήγουν στα 50-100bar λίγο πριν το στόμιο.

Αν δείτε σε όλες οι κάνες το πιο παχύ σημείο τους είναι η θαλάμη και όσο πάει το πάχος μειώνεται.
Αυτό γίνεται γιατί αντιμετωπίζουν λιγότετες πιέσεις όσο προχωράμε προς τα μπρος.

Γι αυτό ο Λευτέρης μίλησε για επικινδυνότητα της καθυστερημένης ανάφλεξης πριν.
 
Νο8 σε 24 και γενικά πέρα από τα σκιτ-τραπ δεν βγάζουν εύκολα...Ο κώστας στα 24γρ αναφερόταν στην παγωνιά.Νο8 λοιπόν στα 24 αν είσαι ατρόμητος και βρεις κιόλας!.big smile.
Αλλιώς νο8 στα 28 μετά!
Οοοοοοοοχι στα 24 αχαχα
Στα 28 εννοούσα #8 :)
 
Μ
Και του κένταυρου και του ρουμελιώτη τα 28άρια είναι πολύ καλά από συγκεντρώσεις.
Με τις πυρίτιδες του χρόνου δεν ξέρω τι θα γίνει.
Θα χαρά είναι όταν ο καιρός είναι νορμάλ άμα σφίξει αρχίζεις μόνο τα κοντινά γιατί τα άλλα τα χαιρετας
 
Αν νομίζετε ότι τα 600bar είναι λίγα κάνετε λάθος.
Αν νομίζετε ότι μια ταλαιπωρημένη κάνη δεν σκάει στα 600bar κάνετε λάθος.
Αν νομίζετε ότι δεν θα πάθετε τίποτα αν σκάσει η κάνη στα 600bar κάνετε λάθος.

Αν το προωθητικό ήταν υγρό τότε ίσως να μην παθαίνατε τίποτα.
Δυστυχώς όμως είναι αέριο.

Πολύ προσοχή όταν γεμίζετε.
Έχω πει (λάθος μου) ότι μια κάνη δοκιμασμένη στα 1370bar αντέχει στα πχ 2000bar.

Λέω λοιπόν το σωστό.
Μια καινούργια κάνη δοκιμασμένη στα 1370bar δίνω πολλές πιθανότητες να αντέξει χωρίς παραμορφώσεις στα 2000bar σε ασφαλές περιβάλλον εργαστηρίου και όχι φυσικά δίπλα στα μούτρα μας ...

Η ασφάλειά μας πάνω απ όλα.
Κανένα παπί ή γουρούνι δεν αξίζει την σωματική μας ακεραιότητα.
 
Μ
Θα χαρά είναι όταν ο καιρός είναι νορμάλ άμα σφίξει αρχίζεις μόνο τα κοντινά γιατί τα άλλα τα χαιρετας
Εδώ ένας ντόπιους βοιοτεχνηα έβγαζε παλιά ένα 28αρι τρέλα με f2 28 1,45*28 με καρδαρα24 το φυσηγγι αυτό γ@@@@@@ στην υγρασια και στο κριό από τοτε δεν έχω βρει αντάξιο του .. το έριχνε όλλοι η Κέρκυρα λεμε αλλά το σταμάτησε λόγο ε λήψεις μπατουτις
 
Θεωρώ πως επίτηδες οι έμποροι δεν επιδιώκουν τα υψηλά επίπεδα στην συγκέντρωση για να πιάνουν τον μ.ο των καταναλωτών που μπορεί να μην έχουν κοντάκι στα μέτρα τους, να μην ασχολούνται τη νεκρή περίοδο, να είναι κάποιας προχωρημένης ηλικίας κτλ κτλ. Με ένα φυσιγγιο ας πουμε που δίνει 60% στα 30-35 μέτρα θα σκοτώσουν οι περισσότεροι πιο εύκολα αλλά σε κάποιους λίγους που επιδιώκουν και πιο μακρινές τουφεκιες θα φανει ανεπαρκες.
Πίστεψέ με ξέρω προσωπικά βιοτέχνες φυσιγγίων γεμίζουν και κλείνουν ανάλογα με το τι θα βρουν αχταρμας κανείς δε δοκιμάζει τα φυσίγγια του ο Ρουμελιώτης αν προλάβει και πάει κάνα κυνήγι μπορεί να δει τι γίνεται.Αλλα τα φυσίγγια δεν φτιάχνονται έτσι παιδιά τα φυσίγγια θέλουν σταθερότητα και με τις αλλαγές των υλικών και δε βρήκα το ένα βάζω το άλλο δεν έχεις φυσίγγια γι'αυτό ακόυμε και τα παράπονα για όλους .Έχω ακούσει έχει ελειψη από αυτό βάζω το άλλο το ίδιο είναι έχω παραγγελία 5000 φυσίγγια και παίρνεις εσύ από τα τρία το μακρύτερο.
 
Συμφωνώ απλά 1ον ήθελα να δω τα όρια του (ίσως με νο9 σκάγια να επαρκεί οριακά) και 2ον να κάνω μια σύγκριση με την φρανκι του φίλου μου που είχε ρίξει με αυτό τον συνδυασμό την προηγούμενη φορά (****αστρα-35μετρα-ιδιο φυσιγγιο) αλλα με 7-8 βαθμους χαμηλότερη θερμοκρασία. Δεν ξέρω αν έπαιξε ρόλο η διαφορά θερμοκρασίας αλλά η φράνκι του φίλου έβαλε πιο πολλά σκάγια(+23) στον κύκλο. Εννοείται πως το ****αρι τσοκ το χρησιμοποιώ μόνο στο περπατητο. View attachment 49186View attachment 49187
Ασε φίλε και εγω με Φράνκι τσάι με κέρασε .sarcastic. και έψαχνα της διάφορες .big smile.
Πρώτον έχει στο 4τσοκ 18.00mm ενώ το 391 έχει 18.07 με παχυμετρο ετσι οχι τσοκομετρο..
Δεύτερον έχει ελαφρύτερο τσοκ 5γρ
Τρίτον είναι 18.4 αυλό αντί 18.5
Τέταρτο είναι τα τσόκ μας ποιο γλιστερα..
Ενώ της φρανκι που είναι βαμμένα μαύρα είναι ποιο τραχιά το εσωτερικό...
Και φυσίγγια ιδιογομωση...
 
9αρι και 32 πάντα και για όλα σχεδόν και πέρδικες στις φάσες κατεβαίνω και πάω στο 6 κατευθείαν τα 10 είναι καλά αλλά κοσκινιζουν τα θηράματα .Εγώ μόνο 9 και 6 αν χρειαστεί πιο χοντρό πάω προς το 4 αρι τα υπόλοιπα νουμ δεν τα πιλυσυμπαθω αν και γέμιζα και 5 άρια παλαιότερα .Αν πάω στο 34 γρ Βασίλη ρίχνω το Α1 spesial lampro αλλά σε 6αρι
 
Κόντευες να το πάθεις και εσύ το κακό ε; .yel.
Εγώ 28άρια έριξα φέτος μετά από πολλάααα χρόνια.
Έριχνα τα 28άρια τα τραποφύσιγγα παλιά.

Τώρα αν δεν πέφτουν οι τσίχλες ούτε με 7άρια κοινώς #7,5 - #8, φούρνος, τυρόπιτες και σπίτι για τσάι :)
 
Ασε φίλε και εγω με Φράνκι τσάι με κέρασε .sarcastic. και έψαχνα της διάφορες .big smile.
Πρώτον έχει στο 4τσοκ 18.00mm ενώ το 391 έχει 18.07 με παχυμετρο ετσι οχι τσοκομετρο..
Δεύτερον έχει ελαφρύτερο τσοκ 5γρ
Τρίτον είναι 18.4 αυλό αντί 18.5
Τέταρτο είναι τα τσόκ μας ποιο γλιστερα..
Ενώ της φρανκι που είναι βαμμένα μαύρα είναι ποιο τραχιά το εσωτερικό...
Και φυσίγγια ιδιογομωση...
Στα υπόλοιπα τσοκ όμως και σε πιο μακρινές αποστάσεις της κόβετε ο βήχας της κυρίας φρανκι .yelling..my man.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top