Βελτιώσεις - παρεμβάσεις σε κυνηγετικά όπλα

Αυτο που σημβενει ειναι αυτο που ειναι . Το επιθυμητο ειναι μεσα απο τεκμιριομενες αποψεις να φτανουμε στο ιδιο συμπερασμα για το τι 《ειναι》.
Το αν καποιος τα βλεπει θετικα η αρνητηκα ειναι αλλο κεφαλαιο κ αλλη συζήτηση
.......μάλλον δεν εκφράζομαι καλά. Αυτό που συμβαίνει είναι αυτό που είναι (το βιβλίο της βλητικής με τις παραμέτρους που γράφει ο Θανάσης πιο πάνω). Σε εμένα κάνει. Σε εσένα δεν κάνει. Διαφορετική αντίληψη.
 
Στην εικόνα αυτή η τάπα κανει καλή δουλειά διότι προφύλαξε τα σκάγια από εκτονώσεις αερίων. Με ειδικό βάρος απείρως μικρότερο του μολύβδου, δεν έχει δυνατότητα να συναγωνισθεί σε ταχύτητα και μένει πίσω. Το βελάκι όμως δείχνει μια συγκέντρωση σκαγιών στη βάση και αυτό θα πρέπει να συνεκτιμηθεί από που προέρχεται. Δεν έχω λοιπά βλητικά στοιχεία για να εξηγήσω με κάποια αξιοπιστία. Μου δίνει όμως εντύπωση βολής με πυρίτιδα ταχύκαυστη και στενό τσοκάρισμα. Παραταύτα χωρίς στοιχεία είναι ο καλύτερος τρόπος να κάνω λάθος εκτίμηση.
Η ταπα εμβολιζει τις κατω στιβαδες που ειναι το κεντρο της τουφεκιας. Ετσι αυτα τα σκαγια (κατω στιβαδες) αναμιγνιοντε με τα υπολιπα στην κατανομή με αποτελεσμα η τουφεκια να χανει σε 5μετρα αποσταση φονικοτητας αλλα σε αυτα που ειναι φονικο ειναι καλητερο απο αυτο με συγκετρωτηρα . Ετσι καποιος που τουφεκαει 25-30 μετρα του αρεσει η μαλινη εκμεταλευεοντας το αρνητικο της ταπας προς οφελος του
 
Φυσικός δεν είμαι αλλά με συμπαθούσε γιατί την καταλάβαινα, έχω χειριστεί ελάχιστα όπλα αν και μ'αρέσουν πολύ σαν κατασκευές και ο τρόπος λειτουργίας τους, βλητικές δοκιμές δεν κάνω μιας και είμαι τελικός χρήστης και δεν θα μπορέσω να διορθώσω τίποτα, άσε που δεν είμαι ο καλύτερος στο σημάδι, αλλά τα παρακάτω του Θανάση δεν με βρίσκουν σύμφωνο.

Καλή ερώτηση. Σκέψου τον εαυτό σου να κάθεται σε μια πολυθρόνα μέσα στη γόμωση :)
ωραία παρομοίωση :)
Με την πυροδότηση λόγω αδράνειας θα κολλήσεις τη πλάτη σου πίσω και θα συνθλιβείς με τους άλλους καθήμενους που θα πέσουν απάνω σου, διότι γλιστρούν προς τα πίσω.
σωστό αυτό με την αδράνεια αλλά δεν θα συνθλιβεί κανένας μιας και δεν έχουμε κενά μεταξύ μας και είμαστε σαν ένα σώμα άσχετα αν είμαστε πολλοί, κανένας δεν γλιστρά πίσω όλοι θέλουν να διατηρήσουν την αρχική τους κατάσταση.
Μπαίνοντας στον κώνο ελλαττώνεται αυτή η πίεση διότι σε φρενάρει η συμπίεση, αλλάζεις φορά προς τα εμπρός αλλά παράλληλα αυξάνεις ταχύτητα (Venturi)
Η πίεση από όσο ξέρω δημιουργείται από την καύση της πυρίτιδας μετά την έκρηξη, αυξάνεται όσο διαρκεί η καύση αλλά μειώνεται όσο προχωρά μπροστά η γόμωση μιας και αυξάνεται ο όγκος, ο Venturi δεν έχει να κάνει τίποτα εδώ μιας και ούτε υγρά έχουμε ούτε σταθερές διατομές ούτε σταθερές ταχύτητες.
Όλα θα έρθουν προς στη θέση τους και η τάπα (συγκεντρωτήρας ή μάλλινη) θα σε ωθεί προς τα εμπρός. Η πλάτη του καθίσματος θα σε σπρώχνει ελαφρώς μπροστά. Είσαι στο τούνελ (αυλός) όλα πλέον σταθεροποιούνται.
Πάντα όλα ήταν στην θέση τους. Η τάπα δεν σπρώχνει μπροστά τίποτα, ταξιδεύει και αυτή μαζί με την γόμωση, ένα σώμα. Τίποτα δεν σταθεροποιείται πουθενά, απλά όλη η διαδικασία της καύσης τελειώνει πριν τους 50 πόντους της κάννης και από και πέρα προσπαθούμε να διαχειριστούμε την γόμωση με την ταχύτητα που μας έρχεται.
Για μια στιγμή, το τσοκ φρένου σου αφαιρεί την καρέκλα που σου κολλάει στη πλάτη και η αδράνεια τώρα σε σπρώχνει εμπρός μαζί με τους άλλους πιο ελεύθερα.
Προφανώς είμαστε πολλοί και η καρέκλα μία, όταν φεύγει η καρέκλα ο καθένας παίρνει τον δρόμο του αλλά σίγουρα ο κάθε ένας επηρεάζει τον δρόμο του πίσω του. Το άσχημο δεν είναι ότι το επηρεάζει μόνο αλλά ότι δεν επηρεάζει όλους το ίδιο, και σίγουρα έχει να κάνει πόσο κοντά του είναι. Δύσκολα πράγματα.... εδώ η ποιότητα και ομοιομορφία των σφαιριδίων πρέπει να παίζει τον απόλυτο ρόλο, διαισθητικά θα έλεγα ότι οι υγρασία και οι θερμοκρασία επιδρούν πολύ λιγότερο....
Πλέον βρίσκεις τον εαυτο σου πρωτοπόρο σε μια άτρακτο μαζί με πολλούς άλλους. Είσαι έξω από το τούνελ, αλλά η αντίσταση του αέρα ειναι τρομακτική. Διάφοροι δεξιά και αριστερά εκσφενδονίζονται και χάνονται. Εσύ επιβραδύνεις. Κάποιοι σε προσπερνάνε.
Ωραίο χάος... Αν ήμασταν όλοι ίδιοι και βγαίναμε ένας ένας δεν θα είχε χαβά και κανένας δεν θα χτυπούσε τίποτα κινούμενο.
Καλώς ήλθες στη Βλητική
Πουτ@να φυσική
 
1)σωστό αυτό με την αδράνεια αλλά δεν θα συνθλιβεί κανένας μιας και δεν έχουμε κενά μεταξύ μας και είμαστε σαν ένα σώμα άσχετα αν είμαστε πολλοί, κανένας δεν γλιστρά πίσω όλοι θέλουν να διατηρήσουν την αρχική τους κατάσταση.

2)Η πίεση από όσο ξέρω δημιουργείται από την καύση της πυρίτιδας μετά την έκρηξη, αυξάνεται όσο διαρκεί η καύση αλλά μειώνεται όσο προχωρά μπροστά η γόμωση μιας και αυξάνεται ο όγκος, ο Venturi δεν έχει να κάνει τίποτα εδώ μιας και ούτε υγρά έχουμε ούτε σταθερές διατομές ούτε σταθερές ταχύτητες.
1) τα σκαγια μπορει να ειναι ολα μαζι αλλα ακουμπανε μεταξι τους νε ενα πολυ μικρο σιμιο οπου εκει ασκουντε μεγαλες πιεσεις κ ο μολιβδος ως μαλακος που ειναι λαϊκιστή την ακουει κ παραμορφώνεται
2)οταν τα σκαγια περνανε απο τον κονο η στήλη των σκαγιω απο πχ 50mm υψος κ 50mm διαμετρο, θα γίνουν 55υψος 45πλατος.
Αυτη η αλαγη θα πρεπει να ασκιθει καποια δυναμη για γινει, αυτη η δυναμη-δραση θα εχει κ καποια αντιδραση η οποια αφου τα σκαγια πανε μπροστα αυτη θα παει πισω με αποτελεσμα να κοντραριστει με τα αερια που σπροχνουν τα σκαγια, αυτα με την σειρα τους θα αποροφισουν αυτη την διναμη κ στιγμιεα τα bar θα αυξηθούν.
 
Φυσικός δεν είμαι αλλά με συμπαθούσε γιατί την καταλάβαινα, έχω χειριστεί ελάχιστα όπλα αν και μ'αρέσουν πολύ σαν κατασκευές και ο τρόπος λειτουργίας τους, βλητικές δοκιμές δεν κάνω μιας και είμαι τελικός χρήστης και δεν θα μπορέσω να διορθώσω τίποτα, άσε που δεν είμαι ο καλύτερος στο σημάδι, αλλά τα παρακάτω του Θανάση δεν με βρίσκουν σύμφωνο.


ωραία παρομοίωση :)

σωστό αυτό με την αδράνεια αλλά δεν θα συνθλιβεί κανένας μιας και δεν έχουμε κενά μεταξύ μας και είμαστε σαν ένα σώμα άσχετα αν είμαστε πολλοί, κανένας δεν γλιστρά πίσω όλοι θέλουν να διατηρήσουν την αρχική τους κατάσταση.

Η πίεση από όσο ξέρω δημιουργείται από την καύση της πυρίτιδας μετά την έκρηξη, αυξάνεται όσο διαρκεί η καύση αλλά μειώνεται όσο προχωρά μπροστά η γόμωση μιας και αυξάνεται ο όγκος, ο Venturi δεν έχει να κάνει τίποτα εδώ μιας και ούτε υγρά έχουμε ούτε σταθερές διατομές ούτε σταθερές ταχύτητες.

Πάντα όλα ήταν στην θέση τους. Η τάπα δεν σπρώχνει μπροστά τίποτα, ταξιδεύει και αυτή μαζί με την γόμωση, ένα σώμα. Τίποτα δεν σταθεροποιείται πουθενά, απλά όλη η διαδικασία της καύσης τελειώνει πριν τους 50 πόντους της κάννης και από και πέρα προσπαθούμε να διαχειριστούμε την γόμωση με την ταχύτητα που μας έρχεται.

Προφανώς είμαστε πολλοί και η καρέκλα μία, όταν φεύγει η καρέκλα ο καθένας παίρνει τον δρόμο του αλλά σίγουρα ο κάθε ένας επηρεάζει τον δρόμο του πίσω του. Το άσχημο δεν είναι ότι το επηρεάζει μόνο αλλά ότι δεν επηρεάζει όλους το ίδιο, και σίγουρα έχει να κάνει πόσο κοντά του είναι. Δύσκολα πράγματα.... εδώ η ποιότητα και ομοιομορφία των σφαιριδίων πρέπει να παίζει τον απόλυτο ρόλο, διαισθητικά θα έλεγα ότι οι υγρασία και οι θερμοκρασία επιδρούν πολύ λιγότερο....

Ωραίο χάος... Αν ήμασταν όλοι ίδιοι και βγαίναμε ένας ένας δεν θα είχε χαβά και κανένας δεν θα χτυπούσε τίποτα κινούμενο.

Πουτ@να φυσική


ΑΠΑΝΤΩ με λίγα λόγια:

ΕΓΡΑΨΕΣ: " δεν θα συνθλιβεί κανένας μιας και δεν έχουμε κενά μεταξύ μας και είμαστε σαν ένα σώμα άσχετα αν είμαστε πολλοί, κανένας δεν γλιστρά πίσω όλοι θέλουν να διατηρήσουν την αρχική τους κατάσταση."

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Αν ήταν έτσι, τότε που θα χώραγε το buffer ανάμεσα στα σκάγια ? Γιατί άραγε βάζουν buffer ανάμεσα στα σκάγια ? Η αστραπιαία επιτάχυνση από 0-400+ m/sec έχει υψηλή αδρανειακή επίδραση στα σκάγια που στρεσσάρονται το ένα πάνω στο άλλο.

ΕΓΡΑΨΕΣ: "... ο Venturi δεν έχει να κάνει τίποτα εδώ μιας και ούτε υγρά έχουμε ούτε σταθερές διατομές ούτε σταθερές ταχύτητες"

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Στον κώνο προσαρμογής έχουμε αύξηση πίεσης πριν στην εισοδο και σταδιακή αύξηση ταχύτητας εντός αυτό με ταυτόχρονα μείωση πίεσης στην εξοδο. Το στρίμωγμα στην είσοδο (φρενάρισμα κίνηση προς τα εμπρός) και η αύξηση ταχύτητας στην εξοδο του κώνου προσαρμογής είναι αυτό που συμβαίνει για τα σκάγια. Γιατί άραγε η επιμήκυνση του κώνου προσαρμογής απέδειξε πως έχει ευεργετικές ικανότητες (όχι πάντα, αναλόγως του ζητούμενου) ??

ΕΓΡΑΨΕΣ: "Πάντα όλα ήταν στην θέση τους. Η τάπα δεν σπρώχνει μπροστά τίποτα, ταξιδεύει και αυτή μαζί με την γόμωση, ένα σώμα. "

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: ΟΧΙ μέχρι στιγμής είχαμε αρχική επιτάχυνση λόγω βολής, επιβράδυνση στην είσοδο κώνου και επιτάχυνση στην έξοδο του κώνου. 3 μεταβολές ήδη. Όσο διαρκεί η πίεση των αερίων σε βαθμό που προσδίδει κινητική ενέργεια, η τάπα σπρώχνει και σε κάποια στιγμή της διαδρομής που η πίεση πέφτει απλώς ακολουθεί. Γι' αυτο γράφω: ελαφρώς προωθεί - είσαι στο τούνελ (αυλός) - όλα σταθεροποιούνται (αδρανειακή κίνηση με αρχική ταχύτητα).

ΕΓΡΑΨΕΣ: "Προφανώς είμαστε πολλοί και η καρέκλα μία, όταν φεύγει η καρέκλα ο καθένας παίρνει τον δρόμο του αλλά σίγουρα ο κάθε ένας επηρεάζει τον δρόμο του πίσω του. Το άσχημο δεν είναι ότι το επηρεάζει μόνο αλλά ότι δεν επηρεάζει όλους το ίδιο, και σίγουρα έχει να κάνει πόσο κοντά του είναι. Δύσκολα πράγματα.... εδώ η ποιότητα και ομοιομορφία των σφαιριδίων πρέπει να παίζει τον απόλυτο ρόλο, διαισθητικά θα έλεγα ότι οι υγρασία και οι θερμοκρασία επιδρούν πολύ λιγότερο...."

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Στο τσοκ φρένου που η τάπα φρενάρει, αρχίζει το μαρτύριο της οπισθέλκουσας για τα σκάγια, αρχικά υπολογιζομένης με εξισώσεις ρευστών στα πρώτα μέτρα και στη συνέχεια με τη δημιουργία ατράκτου με εξισώσεις χάους. ΠΡΑΓΜΑΤΙ η κατάσταση και το ειδικο βάρος των σφαιριδίων σε συνδυασμό με τη πυκνότητα του αέρα θα καθορίσουν τη μένουσα ταχύτητα (ενέργεια) τη στιγμή προσβολής του στόχου.

ΕΓΡΑΨΕΣ: "
Ωραίο χάος... Αν ήμασταν όλοι ίδιοι και βγαίναμε ένας ένας δεν θα είχε χαβά και κανένας δεν θα χτυπούσε τίποτα κινούμενο.

Πουτ@να φυσική"

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ναι με εξισώσεις και θεωρίες χάους αναλύεται η πτήση και συμπεριφορά των σκαγιών προς τον στόχο, όταν πλέον οι εξισώσεις ρευστών δεν δύναται να επαληθεύσουν τις εργαστηριακές μετρήσεις. Γι' αυτό ο κλάδος που εξετάζει όλα αυτά καλείται βλητική και όχι φυσική.

ΥΓ: Είχα ανεβάσει ένα link που εκτιμώ να το βρεις ενδιαφέρον σε ότι αφορά τη συμπεριφορά των σκαγιών εκτός κάννης. Ως κατ' επάγγελμα επί δεκαετίες ασχολούμενος με βλητική, πολλά που συμβαίνουν εντός κοίλου κάννης παραμένουν διαβαθμισμένα για διάφορους λόγους. 278 σελίδες διατριβή είναι, αλλά διαβάζεται σε 2-3 ώρες αν σου είναι προσφιλή θέματα. Εκείνο που πρεπει όμως να διαπιστώσεις, είναι οι υπαινιγμοί του ερευνητή σε θέματα που ΔΕΝ του επέτρεψαν οι σπόνσορες να εξετάσει και θα κατανοήσεις το γιατί από μόνος σου. https://discovery.ucl.ac.uk/id/eprint/1382490/1/396689.pdf
 
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ναι με εξισώσεις και θεωρίες χάους αναλύεται η πτήση και συμπεριφορά των σκαγιών προς τον στόχο, όταν πλέον οι εξισώσεις ρευστών δεν δύναται να επαληθεύσουν τις εργαστηριακές μετρήσεις. Γι' αυτό ο κλάδος που εξετάζει όλα αυτά καλείται βλητική και όχι φυσική.
.....Όχι άλλα γουρλωμένα μάτια αγόρια.
 
PORTING - CHOKE ΦΡΕΝΟΥ και λοιπές ιστορίες...

"Μην πυροβολείτε τον πιανίστα". Αυτά που διάβαζα τόσα χρόνια, αυτή την εξήγηση μου δίνουν. Παρέλειψα αρκετά για να μην γίνει βιβλίο και σίγουρα θα υπάρξουν βελτιωμένες προσεγγίσεις. Δίνω όμως τροφή για συζήτηση.

Θα προσπαθήσω να απαντήσω στο ερώτημα της θέσης και χρήσης του porting, που ενώ φαίνεται απλό, τελικά κρύβει πολλές "μικρές παγίδες" στην επεξήγηση του, όταν κάποιος δεν έχει πλήρως κατανοήσει τη λειτουργία της βλητικής.

Το porting εμφανίσθηκε σε λειόκαννο για πρώτη φορά με την Lyman Cutts, εξαγοράζοντας τη πατέντα του Συνταγματάρχη Cutts που χρησιμοποιήθηκε στα υποπολυβόλα Tommy gun. Εκεί το θέμα ήταν η εμφάνιση δύναμης ανύψωσης της κάννης, όταν το υποπολυβόλο έβαλε.

Η ίδια δύναμη ανύψωσης της κάννης παρατηρήθηκε και στα λειόκαννα, κάτι που ανάγκαζε τον σκοπευτή - όπως και στο υποπολυβόλο - να διορθώνει συνεχώς τη σκόπευση μετά τη 1η βολή. Με πειράματα που έγιναν, διαπιστώθηκε πως οι πυρίτιδες πλέον καιγόταν πλήρως και απέδιδαν τη μέγιστη ώση των αερίων του σε απόσταση όχι μεγαλύτερη των 50εκ διαδρομής εντός της κάννης. Ήδη ο Churchill είχε δημιουργήσει λειόκαννο με κάννη 61εκ αν θυμάμαι καλά, προκειμένου να πείσει πως μακρύτερη κάννη δεν ωφελεί σε κάτι, από πλευράς αρχικής ταχύτητας γόμωσης.

Η πρώτη λοιπόν εφαρμογή porting γίνεται από την Lyman Cutts και ονομάσθηκε compensator [φωτό από δικο μου όπλο που είμαι αν μη τι άλλο, παραδοσιακός. Διακρίνεται και το τσοκ 4****. Παλαιότερα (30 χρόνια σχεδόν) είχα την εμπειρία χρήσης hyperchokes του Κωνσταντίνου Παπατσαρούχα που ήταν μια γενια μπροστά στη σκέψη και τις εφαρμογές ...].

Με το compensator που αργότερα εξελίχθηκε σε porting, όταν ανοίχθηκαν οπές εκτονώσεως στη κάννη πριν το τσοκάρισμα, επιτυγχάνονται:
Περιορισμός της αναπήδησης της κάννης, λόγω εκτόνωσης μέρους των αερίων πριν την έξοδό τους από το στόμιο.
Περιορισμός του λακτίσματος του όπλου - ιδιαίτερα της προς τα πάνω συνιστώσας - που ενοχλεί αρκετούς στο μάγουλο που εφάπτεται το κοντάκι.
Περιορισμός του φαινομένου "έκρηξης στομίου", που οφείλεται στη διαφορά πιέσεων μεταξύ ατμόσφαιρας πέριξ του στομίου (χαμηλή) και πιέσεως των αερίων (υψηλή) που εξέρχεται της κάννης. Αυτό το φαινόμενο έτεινε να επηρεάζει τη κατανομή των σκαγιών (σκόρπαγαν περισσότερο)

Τα τσοκ με porting είναι αυτά στα οποία οι οπές προηγούνται του τσοκαρίσματος και αυτό γίνεται διότι δεν απαιτείται τρύπημα στη κάννη. Το να τρυπήσεις μια κάννη είναι πλέον πιο εύκολο όταν χρησιμοποιείς laser, αλλά παλαιότερα με την ηλεκτροδιάβρωση ή και με τρυπάνι, ήταν επίπονο διότι απαιτούσε και λείανση εσωτερικά της κάννης. Έτσι αναπτύχθηκαν τα τσοκ αυτά που ταυτόχρονα έδιναν οικονομική προσέγγιση στο θέμα.

Τα τσοκ που βλέπουμε με οπές στην άκρη τους, δεν είναι porting, αλλά συνήθως τσοκ φρένου που έχουν σκοπό να φρενάρουν τον πλαστικό συγκεντρωτήρα, προκειμένου να μην συμπιεσθεί περαιτέρω η γόμωση. Αυτό αναπτύχθηκε, διότι από πειράματα βρέθηκε πως η συμπίεση της γόμωσης στο στόμιο, συνέβαλε στην επιμήκυνση της ατράκτου των σκαγιών.
(κυριότερος φυσικά παράγοντας επιμήκυνσης της ατράκτου των σκαγιών είναι η πυκνότητα του αέρα).

Τι επεδίωκε λοιπόν το τσοκ φρένου; Επεδίωκε να φέρει όσο το δυνατόν περισσότερα σκάγια στο μέτωπο της ατράκτου, έτσι ώστε να επιφέρει ταυτόχρονα τραύματα στο θήραμα, κάτι που θα συνέβαλε σε αποτελεσματικότερο και άμεσο θάνατο.

Για όσους παραπονιούνται ως τα φυσίγγια τους δεν κόβουν στην υγρασία, παρότι η πυκνότητα του αέρα είναι πιο αραιή (Oh yes !!!), θα πρέπει να σκεφτούν το ερώτημα: Μήπως οι υδρατμοί επιδρούν στην άτρακτο των σκαγιών επιμηκύνοντάς την, με αποτέλεσμα να μην έχουμε ταυτόχρονη αλλά διαδοχική προσβολή του θηράματος ; Αλλά για το θέμα αυτό σκέπτομαι μια άλλη ανάρτηση ...
Μήπως έχετε μελετήσει και τα τσοκ της briley με porting τύπου helix?
 
Μήπως έχετε μελετήσει και τα τσοκ της briley με porting τύπου helix?

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ όχι, μου αρκεί όμως ότι τα αξιολόγησε ο Neil Winston το 2016 και γράφει ότι ΟΥΔΕΜΙΑ διαφορά από τα συμβατικά chokes.

Review and Summary

Using an article by Nick Sisley as a model, I tested two Briley Helix choke tubes, Modified and Extra Full, against two other extended chokes of the same constriction but conventional design. I shot 40 patterns and analyzed them with the program Shotgun-Insight, which is an absolutely necessary tool for this sort of task.
• Using “central thickening,” an objective numerical alternative to visual estimation of pattern “hotness,” I did not confirm Mr. Sisley’s assessment that Briley “appears to have something there.” Evaluating two tests together, I did not find any reliable difference.
• Using “75% shot diameter,” an objective numerical alternative to visual estimation of pattern width, I did not confirm Mr. Sisley’s impression that the Helix chokes produced “slightly wider” patterns. In neither of two comparisons was there any difference at all in pattern width.
 

Attachments

  • Briley_Helix_Test.pdf
    3,3 MB · Προβολές: 40
Ευχαριστώ πολύ, ας κλάψω τώρα το κατοσταρικο με την ησυχία μου
Αυτός ο Neil Winston είναι πράγματι σαν τη Κασσάνδρα ... λεέι όλο αλήθειες. Αλλά αν το θέλεις για ψιλά σκάγια (τσίχλα/μπεκάτσα/ορτύκι), εκτιμώ θα σου δώσει κάποιο μικρό ποσοστό ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΤΕΡΗΣ κατανομής, κάτι που κατα τη γνώμη μου πετυχαίνουν καλύτερα τα BRAIN
 
Αυτός ο Neil Winston είναι πράγματι σαν τη Κασσάνδρα ... λεέι όλο αλήθειες. Αλλά αν το θέλεις για ψιλά σκάγια (τσίχλα/μπεκάτσα/ορτύκι), εκτιμώ θα σου δώσει κάποιο μικρό ποσοστό ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΤΕΡΗΣ κατανομής, κάτι που κατα τη γνώμη μου πετυχαίνουν καλύτερα τα BRAIN
Καλώς ή κακώς πριν έρθω Ελλάδα ήμουν Αμερική φοβερό προμοταρισμα τα briley helix εκεί σχεδόν πρωτοποριακά τα χαρακτήριζαν λέω για να το λένε τόσοι ας το λάβω σοβαρά υπόψην ερχόμενος στην Ελλάδα όμως διαπίστωσα στο κυνήγι της τσίχλας ότι δεν είδα καμία διαφορά από τα εργοστασιακά HP της beretta μην σου πω πως καμία φορά έβλεπα καλύτερες τουφεκιές Με τα εργοστασιακά και πλέον σκέφτομαι σοβαρά να πάω σε κάποιο αντίστοιχο τσοκ της brain που ακούω καλά λόγια από παντού
 
Καλώς ή κακώς πριν έρθω Ελλάδα ήμουν Αμερική φοβερό προμοταρισμα τα briley helix εκεί σχεδόν πρωτοποριακά τα χαρακτήριζαν λέω για να το λένε τόσοι ας το λάβω σοβαρά υπόψην ερχόμενος στην Ελλάδα όμως διαπίστωσα στο κυνήγι της τσίχλας ότι δεν είδα καμία διαφορά από τα εργοστασιακά HP της beretta μην σου πω πως καμία φορά έβλεπα καλύτερες τουφεκιές Με τα εργοστασιακά και πλέον σκέφτομαι σοβαρά να πάω σε κάποιο αντίστοιχο τσοκ της brain που ακούω καλά λόγια από παντού
Εξαρτάται τι όπλο έχεις, τι ζητάς από το όπλο και τι φυσίγγια θα ρίχνεις. Σε όλα αυτά το "ραψιμο" κοντακίου στα μέτρα σου και το 23/25 ως μέσος όρος σε σκοπευτήριο sporting θεωρούνται απαραίτητες προϋποθέσεις για να αγοράσεις τσοκ
 
Εξαρτάται τι όπλο έχεις, τι ζητάς από το όπλο και τι φυσίγγια θα ρίχνεις. Σε όλα αυτά το "ραψιμο" κοντακίου στα μέτρα σου και το 23/25 ως μέσος όρος σε σκοπευτήριο sporting θεωρούνται απαραίτητες προϋποθέσεις για να αγοράσεις τσοκ
Αν δεν πάθεις δεν θα μάθεις δεν λένε; Ίσως παρασύρθηκα από τα λεγόμενα τους και την "πάτησα" τώρα πλέον έμαθα θέλω να ελπίζω
 
Καλώς ή κακώς πριν έρθω Ελλάδα ήμουν Αμερική φοβερό προμοταρισμα τα briley helix εκεί σχεδόν πρωτοποριακά τα χαρακτήριζαν λέω για να το λένε τόσοι ας το λάβω σοβαρά υπόψην ερχόμενος στην Ελλάδα όμως διαπίστωσα στο κυνήγι της τσίχλας ότι δεν είδα καμία διαφορά από τα εργοστασιακά HP της beretta μην σου πω πως καμία φορά έβλεπα καλύτερες τουφεκιές Με τα εργοστασιακά και πλέον σκέφτομαι σοβαρά να πάω σε κάποιο αντίστοιχο τσοκ της brain που ακούω καλά λόγια από παντού
Αφού έχεις όπλο Beretta HP γνώμη μου είναι να κάτσεις στ' αβγά σου. Πολύ φοβάμαι ότι ούτε με τα Brain θα δεις καμιά διαφορά προς το καλύτερο ...
Αν είχες κάποιο άλλο όπλο ίσως σήκωνε συζήτηση το θέμα ... Ίσως ... Προσωπικά έχω Brain, και όχι σε Beretta HP, και πάλι δεν έχω δει κάτι το φανταστικό. Πολύ καλά τσοκ είναι, δεν έχω παράπονο από την απόδοση τους, άριστα και σε υλικό και ποιότητα κατασκευής ... Αλλά την πολύ αισθητή διαφορά, που θα με ενθουσίαζε σε σχέση με τα μαμά των όπλων μου και κάποια απλά Briley extended, δεν την έχω δει ακόμη !!!
 
Αφού έχεις όπλο Beretta HP γνώμη μου είναι να κάτσεις στ' αβγά σου. Πολύ φοβάμαι ότι ούτε με τα Brain θα δεις καμιά διαφορά προς το καλύτερο ...
Αν είχες κάποιο άλλο όπλο ίσως σήκωνε συζήτηση το θέμα ... Ίσως ... Προσωπικά έχω Brain, και όχι σε Beretta HP, και πάλι δεν έχω δει κάτι το φανταστικό. Πολύ καλά τσοκ είναι, δεν έχω παράπονο από την απόδοση τους, άριστα και σε υλικό και ποιότητα κατασκευής ... Αλλά την πολύ αισθητή διαφορά, που θα με ενθουσίαζε σε σχέση με τα μαμά των όπλων μου και κάποια απλά Briley extended, δεν την έχω δει ακόμη !!!

λες και τα έγραφα εγώ .shake hands.
 
Back
Top