Αλυσοπρίονα - Τσεκούρια

Απ'ότι ξέρω τα efco είναι ίδια με τα husqvarna απλά αλλάζει το χρώμα των καλυμμάτων. Στο ίδιο εργοστάσιο φτιάχνονται. Έτσι είχα μάθει από κάποιον πωλητή.... όσοι ξέρετε κάτι περισσότερο..... πείτε μας
Σε πολλες εταιρειες θα το βρεις
Αλλα οχι σε ολα τους τα μοντελα
Συνηθως στα φτηνα τους ερασιτεχνικης χρησης
Η στα κινεζικα που αντιγραφουν έπωνυμα

Οι διαφορες μπορει να ειναι απο απλα το χρωμα καλυματων κ σχημα αλλα ιδια βαση σχεδιασμού ενω εχουν απολυτως ιδια εντοσθια( husky 236-mcculloch cs 340) (απλο παραδειγμα δεν σημαινει κατι κακο )

Η ιδια καλυματα παρομοια εντοσθια αλλα χαμηλοτερης ποιοτητας υλικα(πχ κινεζικες αντιγραφες- πχ βλεπε μακιτα-dolmar και αντιστοιχο κινεζικο)
 
Σε πολλες εταιρειες θα το βρεις
Αλλα οχι σε ολα τους τα μοντελα
Συνηθως στα φτηνα τους ερασιτεχνικης χρησης
Η στα κινεζικα που αντιγραφουν έπωνυμα

Οι διαφορες μπορει να ειναι απο απλα το χρωμα καλυματων κ σχημα αλλα ιδια βαση σχεδιασμού ενω εχουν απολυτως ιδια εντοσθια( husky 236-mcculloch cs 340) (απλο παραδειγμα δεν σημαινει κατι κακο )

Η ιδια καλυματα παρομοια εντοσθια αλλα χαμηλοτερης ποιοτητας υλικα(πχ κινεζικες αντιγραφες- πχ βλεπε μακιτα-dolmar και αντιστοιχο κινεζικο)
Το dolmar είναι δύναμη πάντως!Για κάποιο, περισσότερο κλαδευτικο,που έχω ακούσει καλά λόγια,είναι το nakayama. Τίμιο και με χαμηλή τιμή.Αν χάλασε το πετάς...Δεν το έχω δουλέψει.
 
Έχω το husqsvarna 450 ..... το είχα πάρει πριν 6-7 χρόνια 400 ευρώ αν θυμάμαι και τότε μου είχε προτείνει να πάρω το αντίστοιχο σε efco το οποίο έβγαινε 100 ευρώ φθηνότερο. Λόγω του ότι ο πεθερός μου είχε το τρίτο husqsvarna ( 2 από το 55 και μετά πήγε στο 350 για μείωση βάρους) πήρα το 450. Δεν το μετάνιωσα....το πριόνι είναι απλά εργαλείο.... θέλει μόνο βενζίνη, λάδι και ακονισμενες αλυσίδες..... δοκιμασμένο σε πολλά ξύλα ακόμη και αμυγδαλιές......
 
Στομωμένα τσεκούρια και μεγάλους μπαλτάδες πως ακονίζετε γρήγορα ?
Τροχό με φτεράκια, ταινιολειαντήρα ή κάπως αλλιώς ?
Βασίλη, παλιός μαχαιροποιός μου έχει πει, ότι το πιο καλό και ασφαλές τρόχισμα, γίνεται σε τροχό που γυρίζει με σύστημα τροχού ποδηλάτου. Γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να σου ανάψει το ατσάλι.
 
Βασίλη, παλιός μαχαιροποιός μου έχει πει, ότι το πιο καλό και ασφαλές τρόχισμα, γίνεται σε τροχό που γυρίζει με σύστημα τροχού ποδηλάτου. Γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να σου ανάψει το ατσάλι.
Ετσι τα ακονιζαν παλια που γυρνουσαν στο δρομο
Στα τσεκουρια που το κανω χρονια δεν εχω προβλημα με τον τροχο αλλα δεν μενεις στασιμος καθως ακονιζεις για κανενα λογο
Και θελει σταθερο χερι
Μαζαιρι ομως δεν ακονιζω σε τροχο
 
Ετσι τα ακονιζαν παλια που γυρνουσαν στο δρομο
Στα τσεκουρια που το κανω χρονια δεν εχω προβλημα με τον τροχο αλλα δεν μενεις στασιμος καθως ακονιζεις για κανενα λογο
Και θελει σταθερο χερι
Μαζαιρι ομως δεν ακονιζω σε τροχο
Χρύσανθε μετέφερα ότι μου είχε πει. Δεν ξέρω φίλε από ακόνισμα.
 
Χρύσανθε μετέφερα ότι μου είχε πει. Δεν ξέρω φίλε από ακόνισμα.
Πληροφοριακα το ειπα Βασιλη ωια τον τροχο ποδηλατου
Το ειχα δει σε μια εκπομπη με παλια επαγγελματα
Γυρνουσαν και ακονιζαν επι τοπου τα μαχαιρια και τα ψαλιδια στις γειτονιες

Για τα τσεκουρια ειπα τι κανω εγω
Καποιος ισως εχει αλλη αποψη
Εμπειριες μοιραζομαστε
 
Back
Top