Action cameras

Από κάμερα στο κυνήγι δεν έχω καμμιά εμπειρία και είμαι άσχετος. Μου αρέσει να βλέπω τα όμορφα βίντεο των συναδέλφων αλλά το μικρόβιο τουλάχιστον μέχρι τώρα δεν το έχω. Να κάνω μια ερώτηση που με "τρώει" εδώ και λίγες ημέρες;
Δεν είναι κάπως επικίνδυνο αυτό με την κάμερα στο όπλο; Όσο και να πεις τις περισσότερες φορές, το όπλο στρέφεται απέναντι σε συγκυνηγό ή σε σκύλο ...

Δεν νομίζω ότι αυτοί που τραβάνε τα σκυλιά τους ή τους φίλους τους να τους σημαδεύουν με τα όπλα. Προφανώς έχουν την κάμερα στο κεφάλι.

Γιώργο υπάρχουν πολλά βίντεο στο Youtoube που έχουν τη κάμερα στο όπλο και δείχνουν το σκύλο, άσε που κάποιοι μετά γυρίζουν το όπλο και μιλάνε ή δείχνουν το πουλί.
* Ένα παράδειγμα προς αποφυγή.

Οχι ρε παιδια! Πολυ επικινδυνο! Η γνωμη μου ειναι οτι με τον τιτλο ´´ Προσοχη κινδυνος´´ θα επρεπε πρωτα απο ολα να το βαλουν στο ihunt
http://www.ihunt.gr/content/dyo-setter-fermaroyn-mia-mpekatsa-sta-dasi-tis-makedoniasvideo

Αφού βρε Χρήστο το αδειάζει το όπλο και το λέει κι'όλας. ;)

Μακαρι να μην τυχει σε κανεναν αλλα εγω ειμαι του ρητου ¨Τα άδεια όπλα σκοτώνουν!!!¨ που διαβαζα σε αφισες οταν ημουν φανταρος ... :)
Δεν ξέρω αλλά τουλάχιστον σε μένα, μου φαίνεται κάπως αποκρουστικό να στρέφεται όπλο (έστω κι άδειο) απέναντι σε άνθρωπο ή σκύλο...

Last edited:
Καλησπερα Μακη,εχεις και εσυ καναλι στο youtube;
καλησπέρα και χρόνια πολλά
όχι καλέ μου φίλε γιατί δεν το έχω το διαδικτυακό ;)
βλέπω όμως τα δικά σου και μ αρέσει η αγάπη η λεπτομέρεια κι ο ευχάριστος τρόπος παρουσίασης που με προτρέπει να τα δώ μέχρι τέλους αν και δεν είμαι λάτρης αυτών των όπλων :).congrats.

Ευχαριστω πολυ Μακη...θα χαιρομουνα να γινεις συνδρομητης στο καναλι μου στο youtube...εχω και αλλα βιντεακια εκει..!!

Καλησπέρα. Πριν λίγο μιλησα με έναν τεχνικό για τη κάμερα μου, Gopro hero3, για να εβαζα φακό με λιγότερο εύρος πεδίου, ωστε να μην φαίνονται τα θηράματα σε μεγαλύτερη απόσταση από την κανονική. Υπάρχει φακός της εταιρείας με πεδίο 60° .