Αν είναι "γρασσαρισμενο"πρώτα απολυπανση να φύγουν τα λάδια....μετά όπως σου γράφει, clp κ καλό σκούπισμα ,θέλουμε ένα λεπτό αδιόρατο φιλμ λίπανσης.καθολου λάδι στον εξολκεα
Μονο στον "σιδηρόδρομο" ως παραπάνω.οχι λάδι στα ξύλα .
Κάπου πήρε το μάτι μου να γράφεις για σκάλωμα στην προσπάθεια επαναοπλισης,από τις 7 εμπλοκές που έκανε η δική μου maverick θυγάτηρ της Μος,μια ήταν κ αυτή.
Δεν θα ξεχάσω ένα κοπάδι φάσες σε Ρουαγιάλ βολή να χάνω την πρώτη απ' τις έξι βολές κ να μην λέει με τίποτα να πάει πίσω το κλείστρο,όταν μου πέρασε το κοπάδι,χρακ ,εγκεφαλικό
ήμουν πάντως τόσο γρήγορος που νόμιζες ότι ρίχνω με ημιαυτόματη,βοηθούσε κ το γεγονός ότι όταν έριχνα πηγενε μόνο του πίσω το κλείστρο
αν κ τις μισές φορές αδυνατούσε να βγαλει το ριχμενο φυσιγγι,το έβγαζε με την δεύτερη ,που σήμαινε ότι το φυσιγγι που ανεβάζει στη θαλάμη έπρεπε να το πετάξω έξω κ να ξανακλεισω για να εξάγω τον άδειο κάλυκα....είναι φοβερό τι ικανότητες αναπτύσει κάποιος για να υπερβεί μια δυσκολία ....