Επαγγελματικά οχήματα

Γνωρίζει κανείς από ιδία εμπειρία τι ισχύει για την αγορά επαγγελματικού με καρότσα για μηχανικό;
Είμαι ηλεκτρολόγος μηχανικός Τ.Ε. Και έχω κάνει έναρξη επαγγέλματος.
Ακούω διάφορα περί μονο-διπλοκαμπινο, φορολόγησης κλπ. Συμφέρει τελικά ή καλύτερα ενα Ι.Χ. 4x4 και έχεις το κεφάλι σου ησυχο;

Γράψτε και για τα δικά σας αγροτικά, επαγγελματικά να βλέπουμε τι παίζει, προβλήματα, θετικά κλπ.
 
Δεν εχεις κανένα πρόβλημα για αγορά διπλοκαμπινου η κλουβας αφού η άδεια θα βγει επαγγελματικη απλα δεσμεύεσαι στην Αττική αν είναι πετρέλαιο να είναι καινούργιο η έστω euro 5 ποιο παλιό απαγορεύεται να κυκλοφορήσει βαση ρύπων
Σε βενζίνη είσαι οκ
Το μονο πρόβλημα και είναι σημαντικό αυτό
απαγορεύεται να μεταφέρεις εκτός της χρήσης που είναι η άδεια του οτιδήποτε αλλο
ακόμα και σκυλοκουτο
Αν πεσεις σε Σερίφη σκαλωμενο την αρπαξες την κλήση σε χρονο ντε τε
Να προσθέσω είχε ακουστει οτι στα μικρα επαγγελματικά θα βάλουν δελτίο κινήσεως οπου θα αναφέρεις λεπτομερώς ωρα αναχώρησης περιοχη χλμ κτλ αλλά ακόμα δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο
Βέβαια ποτε δεν ξέρεις αυτοι στο τέλος για τα φράγκα θα φορολογησουν και το πήδημα
 
Last edited:
Για διπλοκαμπινο λέει πρέπει να δικαιολογεις μεταφορά προσωπικού. Εκτός έδρας πρέπει να δικαιολογεί δουλειά. Δεν το οδηγάει άλλος. Δελτίο για ότι έχεις φορτωμένο... κλπ
Αυτά είναι που θέλω να ψαξω. Και σχόλια για τα επαγγελματικα σας βέβαια!
 
Για διπλοκαμπινο λέει πρέπει να δικαιολογεις μεταφορά προσωπικού. Εκτός έδρας πρέπει να δικαιολογεί δουλειά. Δεν το οδηγάει άλλος. Δελτίο για ότι έχεις φορτωμένο... κλπ
Αυτά είναι που θέλω να ψαξω. Και σχόλια για τα επαγγελματικα σας βέβαια!
Για το πρωτο δεν το εχω ξανα ακουσει
Εκτος εδρας που βρεθηκα αρκετες φορες ακομα και για κυνηγι σε μπλοκο δεν μου ειπαν ποτε κατι τετοιο
Μπορει να το οδηγηση μονο ο υπάλληλος της εταιρειας αφου είναι βεβαια δηλωμένος και οποιος άλλος αρκει να εχει επαγγελματικο διπλωμα