Επαγγελματικά οχήματα

Γνωρίζει κανείς από ιδία εμπειρία τι ισχύει για την αγορά επαγγελματικού με καρότσα για μηχανικό;
Είμαι ηλεκτρολόγος μηχανικός Τ.Ε. Και έχω κάνει έναρξη επαγγέλματος.
Ακούω διάφορα περί μονο-διπλοκαμπινο, φορολόγησης κλπ. Συμφέρει τελικά ή καλύτερα ενα Ι.Χ. 4x4 και έχεις το κεφάλι σου ησυχο;

Γράψτε και για τα δικά σας αγροτικά, επαγγελματικά να βλέπουμε τι παίζει, προβλήματα, θετικά κλπ.
 
Δεν εχεις κανένα πρόβλημα για αγορά διπλοκαμπινου η κλουβας αφού η άδεια θα βγει επαγγελματικη απλα δεσμεύεσαι στην Αττική αν είναι πετρέλαιο να είναι καινούργιο η έστω euro 5 ποιο παλιό απαγορεύεται να κυκλοφορήσει βαση ρύπων
Σε βενζίνη είσαι οκ
Το μονο πρόβλημα και είναι σημαντικό αυτό
απαγορεύεται να μεταφέρεις εκτός της χρήσης που είναι η άδεια του οτιδήποτε αλλο
ακόμα και σκυλοκουτο
Αν πεσεις σε Σερίφη σκαλωμενο την αρπαξες την κλήση σε χρονο ντε τε
Να προσθέσω είχε ακουστει οτι στα μικρα επαγγελματικά θα βάλουν δελτίο κινήσεως οπου θα αναφέρεις λεπτομερώς ωρα αναχώρησης περιοχη χλμ κτλ αλλά ακόμα δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο
Βέβαια ποτε δεν ξέρεις αυτοι στο τέλος για τα φράγκα θα φορολογησουν και το πήδημα
 
Last edited:
Για διπλοκαμπινο λέει πρέπει να δικαιολογεις μεταφορά προσωπικού. Εκτός έδρας πρέπει να δικαιολογεί δουλειά. Δεν το οδηγάει άλλος. Δελτίο για ότι έχεις φορτωμένο... κλπ
Αυτά είναι που θέλω να ψαξω. Και σχόλια για τα επαγγελματικα σας βέβαια!
 
Για διπλοκαμπινο λέει πρέπει να δικαιολογεις μεταφορά προσωπικού. Εκτός έδρας πρέπει να δικαιολογεί δουλειά. Δεν το οδηγάει άλλος. Δελτίο για ότι έχεις φορτωμένο... κλπ
Αυτά είναι που θέλω να ψαξω. Και σχόλια για τα επαγγελματικα σας βέβαια!
Για το πρωτο δεν το εχω ξανα ακουσει
Εκτος εδρας που βρεθηκα αρκετες φορες ακομα και για κυνηγι σε μπλοκο δεν μου ειπαν ποτε κατι τετοιο
Μπορει να το οδηγηση μονο ο υπάλληλος της εταιρειας αφου είναι βεβαια δηλωμένος και οποιος άλλος αρκει να εχει επαγγελματικο διπλωμα
Αν εχεις τιμολογιο οκ αλλα και παλι αν εχεις ένα σκυλοκουτο πισω η εστω ένα κουτι φυσιγγια στην καροτσα σε εγραψε αν δεν το δικαιολογει η αδεια
 
Καλημέρα,
Δεν είμαι στο γραφείο μου για να αποτανθώ στις σημειώσεις μου (το είχα ψάξει παλιότερα ως Τοπογράφος Μηχανικός) αλλά νομίζω ότι:
1. Για να βγάλεις Επαγγελματική Άδεια σε ελαφρύ φορτηγό (τα γνωστά διπλοκάμπινα, μονοκάμπινα, κινγκ καμπ κτλπ) πρέπει να στο επιτρέπει και η φύση του επαγγέλματος σου (απαίτηση μεταφοράς εξοπλισμού κτλπ) βάσει νομοθεσίας
2. Στα επαγγελματικά διπλοκάμπινα (επομένως και στα αγροτικά!!) για να μεταφέρεις άτομα στις πίσω θέσεις τυπικά πρέπει να έχεις άδεια!!! Σχετικά απλή (ή από τον δήμο ή από την νομαρχία δεν θυμάμαι) ότι εκτελείς δλδ την εργασία σου κάποια χλμ (νομίζω 5) από την πλησιέστερη στάση συγκοινωνίας (κτελ, οασα κτλπ)
3. Για το τί μεταφέρεις στην καρότσα ισχύουν τα παραπάνω που αναφέρατε.

Για εμένα καλύτερο είναι να ρωτήσεις εγγράφως το Σύλλογο σου (τον Επαγγελματικό), κάποιο παράρτημα του υπουργείου μεταφορών (ή κάποιον που ασχολείται με τέτοιου είδους διεκπαιρεώσεις π.χ. μερικές σχολές οδηγών που ασχολούνται) και τον λογιστή σου αν σε συμφέρει φορολογικά (που κατα 95% σε συμφέρει).
 
Κοίτα οι περισσότεροι είτε αγνοούν την συγκεκριμένη πληροφορία ή είναι στο ελληνικότατο "σε μένα θα τύχει;"*.
(γενικά συγχωρέστε με αν έχει πάψει να ισχύει η παραπάνω προϋπόθεση αλλά μέχρι το 2014 ίσχυε).
Επί του πρακτέου τώρα, οι αγρότες κατά κόρον οι άνθρωποι, εκτελούν την εργασία τους 5χλμ μακριά από στάση συγκοινωνίας
(μην τρελαθούμε κιόλας) επομένως υπάρχει και μια σιωπηρή αποδοχή από την αστυνομία.
Αν τώρα πέσεις σε Τροχαία ή σε Μικτό έλεγχο τότε οι πιθανότητες να σε γράψουν και για αυτό, πιθανολογώ ότι αυξάνονται.

*Για να ενισχύσω το παραπάνω σκεφτείτε πόσοι από αυτούς που κλείνουν την καρότσα τους με οποιαδήποτε κατασκευή αλλάζουν την άδεια του οχήματος τους.
 
Last edited:
απαξ κ η αδεια κυκλοφοριας αναφραφει θεσεις 5 ή 4 ή 2 κουβαλας αναλογα ατομα ...μαζι με τον οδηγο εννοειτε...πχ στα 1 1/2 καμπινα γραφει 2.. αρα στο χωρο πισω δεν βαζεις αλλον γιατι θα τον πιεις σε κανεναν ελεγχο..
 
επισης το οχημα μπορει να οδηγητε κ απ οατομο της οικογενειας..οχι 3-4 ξαδερφομπατσανακι. .yelling.http://www.ministryofjustice.gr/site/kodikes/Ευρετήριο/ΚΩΔΙΚΑΣΑΔΕΙΩΝΦΟΡΤΗΓΩΝΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝΙΧ/tabid/228/language/el-GR/Default.aspx
Ωραιος! Εδώ γράφει τα περισσότερα.

Γράψτε ρε παιδιά και τίποτα για τα δικά σας φορτηγακια... προβλήματα, θετικά κλπ
 
Καλημέρα και καλή χρόνια.
Σχετικά με τα διπλοκάμπινα αγόρασα το 2013 ένα Navara του 2012.
Θα αναφαίρετο με τη σειρά όλα τα σχετικά ερωτήματα προς ενημέρωση και βοήθεια όλων.
1. Πριν κάνω κίνηση ρώτησα στο Μηχανολογικό της περιοχής μου για το αν μπορώ σύμφωνα με τους κωδικούς που έχω ανοίξει στην εφορία.
2. Επίσης πάλι στο Μηχανολογικό αν μπορώ να κλείσω την καρότσα. Και εκεί είναι και το μεγαλύτερο μπέρδεμα. Μου είπαν πως αν βάλω το καπάκι που έρχεται πρόσωπο με την κουπαστή της καρότσας είναι νόμιμο και δεν χρειάζεται τίποτα. Αν βάλω το ψηλό που έρχεται δηλ. μέχρι την οροφή της καμπίνας θα πρέπει να πληρώσω 2.500-2.700€.
Λάθος και τα δύο. Το αυτοκίνητο που πείρα το οποίο ήταν εισαγωγής φορούσε το ψηλό καπάκι. Η άδεια όμως έγραφε ανοικτό, διότι στις υπόλοιπες χώρες δεν υπάρχουν τέτοια γελοία θέματα. Πήγα λοιπόν στο τελωνείο να το νομοιμοποιήσω ( ίσως να ήμουν και ο μόνος ) και έπαθα πλάκα, διότι μου ζήτησαν σύμφωνα με το συγκεκριμένο μοντέλο και το τιμολόγιο αγοράς 19.000€.
Ο νόμος λοιπόν πλέον για τα διπλοκάμπινα λέει πως αν το μήκος της καρότσας είναι μικρότερο από το 50% του μεταξονίου, η άδεια βγαίνει ή κλειστό ΙΧ ή ανοικτό επαγγελματικό. Επίσης ο νόμος λέει πως οτιδήποτε άκαμπτο υλικό για σκέπασμα είναι παράνομο που σημαίνει πως και με το χαμηλό καπάκι άμα θέλει σε γράφει. Το πιο σημαντικό είναι πως άμα πέσεις σε κλιμάκιο που περιλαμβάνει τελωνιακές αρχές σου παίρνουν το αμάξι επιτόπου και πρέπει να το εκτελωνήσεις ξανά, πληρώνοντας το ποσό που ανέφερα πιο πάνω.
3. Σχετικά με τα άτομα που μπορείς να μεταφέρεις δεν έχω ακούσει τίποτα, κυκλοφορώ κανονικά. Βέβαια το επάγελμά μου δεν έχει να κάνει με μεταφορά προσωπικού ή πελατών.
4. Σχετικά με το τι μεταφέρεις, κανονικά οτιδήποτε πρέπει να συνοδεύεται με παραστατικό. Τώρα εγώ που δουλεύω σαιζόν επαρχία και δύο φορές το χρόνο κάνω σχεδόν μετακόμιση, μεταφέρω κανονικά τα προσωπικά μου πράγματα και πιστεύω πως σε αυτό υπάρχει κατανόηση. Αν όμως πχ μεταφέρεις το πλυντήριό σου για να το πας για επισκευή και σε σταματήσουν, εκεί έχεις πρόβλημα διότι θα μπορούσες να το πας και για πούλημα χωρίς χαρτιά.

Αυτά προς το παρόν, όσα γράφω είναι τσεκαρισμένα από εμένα, δεν τα έχω ακούσει απλά αλλά επειδή στην Ελλάδα αλλάζουν τα πάντα εκεί που δεν το περιμένεις και ο μόνος λόγος είναι για να μας παίρνουν λεφτά καλό θα είναι ο καθένας να τα ξαναρωτήσει όταν έρθει η ώρα.

Καλή χρονιά σε όλους.
 
Ανάλογα πως το πας Κώστα.Από 7,5-10 λίτρα παίζουν από εσένα εξαρτάται

Ναι αλλά και στην πόλη τόσο καίει;;
Με τα τέλη πάντως αν ισχύει όπως παλιά νομίζω ότι δεν πληρώνω γιατί μπορώ να το δηλώσω αγροτικό σαν αγρότης (εκτός αν σταμάτησε να ισχύει αυτό..)
 
Last edited by a moderator:
Ναι αλλά και στην πόλη τόσο καίει;;
Με τα τέλη πάντως αν ισχύει όπως παλιά νομίζω ότι δεν πληρώνω γιατί μπορώ να το δηλώσω αγροτικό σαν αγρότης (εκτός αν σταμάτησε να ισχύει αυτό..)
AΝ θυμάμαι καλά πρέπει να έχεις μερικά στρεματα στο όνομα σου, δεν θυμάμαι όμως πόσα. Ρώτα ένα λογιστή γιατί έχουν αλλάξει πολύ τα πράγματα
 
Ναι αλλά και στην πόλη τόσο καίει;;
Με τα τέλη πάντως αν ισχύει όπως παλιά νομίζω ότι δεν πληρώνω γιατί μπορώ να το δηλώσω αγροτικό σαν αγρότης (εκτός αν σταμάτησε να ισχύει αυτό..)
Πληρωνεις Κωστη 110 ευρω αν το εχεις αγροτικο
Οπως ειπε και ο Μυρος θα πρεπει να εχεις καποιο χωραφι στο ονομα σου και στην περσινη σου δηλωση να φαινεται οτι κατι εχεις παραγει απο αυτο και εχεις καποιο εισοδημα εστω και 50 ευρω
 
Back
Top