Αγριόχοιρος

Είναι και που θα το πετύχουμε σημαντικός παράγοντας. δεν υπάρχει περίπτωση να την φάει σε καρδιά και να πάει 100 μέτρα. Θες φυσίγγι να τρυπάει καλά. Πάντα έχω το άγχος με τα δράμια αν το κάνουν αυτό. Αλλά είμαι πολύ αρχάριος σε αυτό το κυνήγι και δεν έχω ασχοληθεί να κάνω τις απαραίτητες δοκιμές.
Τα δραμια εχουν την διατρηση που χρειαζεται σε αποστασεις 40μ. (εννοειται θελει δοκιμες και δεν εχουν ολα τα φυσιγγια την ιδια διατρηση) απλα η κατανομη τους ειναι ακανονιστη και το που θα παει το καθενα δυστυχως δεν το οριζουμε....!! Οντως αν το παρει σε καιρια σημεια (καρδια, σπονδυλικη στηλη κλπ..) θα εχει ακαριαια ακινητοποιηση!
 
Επειδή κυνηγάω γουρουνια και έχω τουφεκισει πολλά έτσι και έχω πάθει το ίδιο με κάποια φυσιγγια και όταν τα γδερναμε οι μπίλιες δεν είχαν περάσει καν μέσα στο κεφάλι.. Μερικοί λέγανε φταιει το όπλο όχι το όπλο σε τέτοια απόσταση δεν φταίει ποτέ μόνο το φυσιγγι
Άμα σου "κάτσει" ο ...Λάζαρος .big smile. βάρα όσο θες.
Με φίλο σε λαγό, δεν τον πήραμε τελικά και απο τότε την περιοχή την βγάλαμε
"Του Αθάνατου".sarcastic.
 
σε κυνηγι λαγου φαιτως φιλαρακιμου γυρω στα 30 και κατι μετρα ξαπλωσε ενα καπρακι με 3αρια 35 γρ .sarcastic. με δυο τουφεκιεςςς,, το καπρακι ειτανε καθαρο γυρο στα 30 κιλααα,,η τουφεκιες το γεμισανε λαιμο και κεφαλι :oops: αμα την παρη την τουφεκια εκη που πρεπη τι να λεμεεε θα πεσηηη
 
οντως υπαρχουν καποια που δεν ψοφανε με τιποτα, αλλα να λαβουμε υπ οψη οτι για το τελειωμα πολλοι χρησιμοποιουν παλια ή και φτηνα μονοβολα (για να μην χτυπησουν τα σκυλια και χαλασουν και το κρεας). Προσπαθωντας δε να ριξουν πισω απο το αυτι αστοχουν.
 
οντως υπαρχουν καποια που δεν ψοφανε με τιποτα, αλλα να λαβουμε υπ οψη οτι για το τελειωμα πολλοι χρησιμοποιουν παλια ή και φτηνα μονοβολα (για να μην χτυπησουν τα σκυλια και χαλασουν και το κρεας). Προσπαθωντας δε να ριξουν πισω απο το αυτι αστοχουν.