με τον Κυργια που είναι αντιπρόσωπος μίλησες?Παιδιά η 935 γιατί δεν εισάγεται στην Ελλάδα?
το όπλο αυτό είναι μια κατηγορεια από μόνο του βλητικα το θέμα είναι η αξιοπιστία του.την έχω δει αυτή τη κάννη να στέλνει τα 50 γρ.με τέτοια δύναμη στο πίνακα στα 45 μέτρα λες και ήταν 32.Παιδιά η 935 γιατί δεν εισάγεται στην Ελλάδα?
Καλώς σας βρήκα παιδιά.
Θέλω να κάνω μια ερώτηση για λογαριασμό ενός φίλου.Το παιδί έχει μια από τις πρώτες 835, κληρονομιά από τον πατέρα του.Κοιτωντας το όπλο παρατηρήσαμε στην κάνη την ένδειξη "not use with slugs" και όπως είναι φυσικό μας δημιουργήθηκαν ερωτηματικά.Ας πει κάποιος ότι ξέρει περί αυτού διότι εμένα προσωπικά μου κάνει μεγάλη εντύπωση.Το όπλο έχει ρίξει αρκετά μονόβολα πάντως χωρις κανένα πρόβλημα.
Ευχαριστώ.
Επισης οι κλασσικες βυσματωσεις π. χ μαλλινη με brenekke εχουν καυυερη εμφραξη στους συμβατικους αυλους. Οι ελαφρως μεγαλυτερες πιεσεις λογω μικρότερου θαλαμου καυσης, βοηθανε στην αυξηση της κινητικης ενεργειας του βλημματος.Τα μονοβολα για να δουλέψουν σωστά θα πρέπει και να εφαρμόζουν σωστα εσωτερικα στην καννη. Στο 835 λογω πολυ μεγαλου αυλου το μονοβολο θα παιζει
Τωρα που το 'μαθες,ποιος σε κραταει!!!!!Εγινε μετρηση με αυλομετρο στην καννη της 9200..18,6...
Επρεπε να περασουν τοσα χρονια για να το μαθω..
Ριξε οσα περισσοτερα φυσιγγια μπορεις..Λύσε την επιτόπου κ δες ποσο λερώνει..Αν δεις λίγα κατάλοιπα τότε είναι-ειμαστε σε πολύ καλό δρόμο..Αυριο θα πεξω πολυ με 930
Γεια σου Τασαρα οπτιματζη....Εγινε μετρηση με αυλομετρο στην καννη της 9200..18,6...
Επρεπε να περασουν τοσα χρονια για να το μαθω..
Τώρα ποιος σε πιάνει φίλε.Mετα απο πολλες διαφορετικες εμπλοκες κ με καθε τυπο φυσιγγιου ηρθε η ωρα να παει για ενα γερο σερβις,γιατι τοσα χρονια ειχε δει σκληρη χρηση μαλλον καταχρηση ειναι η πιο σωστη λεξη.
Στην αποθηκη είχαν διμηουργηθει "φαγωματα" (pitting)το ιδιο κ στα δαχτυλιδια κ το οπλο ειχε μεγαλη απωλεια αεριων οπως αποδεικτηκε. Εγινε αλλαγη αυτων οπως κ καποιον ελατηριων.
Πρωτη δοκιμη εγινε με 28γρ(!!) και με μεγαλη μου εκπληξη ειδα τον καλυκα να εχει φτασει δυο μετρα μακρια (!!!!!!),ενω πριν κ με φυσιγγια 32γρ οι καλυκες επεφταν λιγο πιο περα απο τα ποδια που..
Οι δοκιμες συνεχιστηκαν γεμιζοντας με ανακατεμμενα φυσιγγια 28-30γρ..πολυβολο..
Καπου εδω νομιζω οτι τελειωσαν τα βασανα μου..
Τάσο σε οπλουργό το πήγες ή μόνος σου?Mετα απο πολλες διαφορετικες εμπλοκες κ με καθε τυπο φυσιγγιου ηρθε η ωρα να παει για ενα γερο σερβις,γιατι τοσα χρονια ειχε δει σκληρη χρηση μαλλον καταχρηση ειναι η πιο σωστη λεξη.
Στην αποθηκη είχαν διμηουργηθει "φαγωματα" (pitting)το ιδιο κ στα δαχτυλιδια κ το οπλο ειχε μεγαλη απωλεια αεριων οπως αποδεικτηκε. Εγινε αλλαγη αυτων οπως κ καποιον ελατηριων.
Πρωτη δοκιμη εγινε με 28γρ(!!) και με μεγαλη μου εκπληξη ειδα τον καλυκα να εχει φτασει δυο μετρα μακρια (!!!!!!),ενω πριν κ με φυσιγγια 32γρ οι καλυκες επεφταν λιγο πιο περα απο τα ποδια που..
Οι δοκιμες συνεχιστηκαν γεμιζοντας με ανακατεμμενα φυσιγγια 28-30γρ..πολυβολο..
Καπου εδω νομιζω οτι τελειωσαν τα βασανα μου..
Αυτο ετοιμαζομουν να γράψω στο θέμα "οπλουργοι".Τάσο σε οπλουργό το πήγες ή μόνος σου?
Έχω την versa max εδώ κι ένα χρονο αλλά με αρκετά φυσίγγια. Στην πραξη δεν με έχει προβληματίσει ίσα ισα που έχω κάνει κ καλές ντουφεκιες. Βεβαια όχι με τα δικά της τσοκ. Βλητικες δοκιμές δεν έχω κάνει κ θα ήταν ενδιαφερον αν μας έλεγες κάτι παραπάνω. Επίσης τον βαληστικοΛοιπον η 930 ειναι οπλαρα εριξα καμια 250 απο 32 γρ μεχρι 50 σε πιατα και στοχους το οπλο αψογο απο καπνηλα ειχε αρκετη αλλα δεν εκάνε εμπλοκες και να φανταστητε εβρεχε
Το 835 μου αρεσε πολυ απο 40 γρ και πανο ηταν πολυ καλο και δεν ειχε και πολυ λακτιζμα σαν να εριχνα με 24αρια ηταν τα 32 γρ τα εφτινε δεν τα πηγενε καθολου με 50 γρ ειχε τοις καλητερες κατανομες και διατρισεις απο ολλα ,εριξα και σε βαληστικο ζελε
Αυτο που με απογοητευσε τελοιος ηταν η versa max βλητικα θα το χαρακτιριζα πολυ φτοχο καμια σχεση με 1100 η v3 εριξα καμια 50ρια σε χαρτι και ζελε πολυ χαλια τοις χηροτερες κατανομες και διατρισεις απο ολλα και οι αλοι φιλοι αυτο λεγαν τα πουλανε και πεενουν v3