Benelli Team - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Αστοχια υλικων..... η λαθος της μηχανης.......μπορει να συμβει και στις καλυτερες οικογενειες....το θεμα
ειναι να την γλυτωσεις...και να παραμεινεις αρτιμελης!!!
Εμενα μου συμβενει στη μπερεττα αυτο με τα νσι τα 28γρμ
 
Με παιδεύει αν και άκουσα τι απόψεις σας ακόμα το θέμα ταχυτητας για λυστε μου το γρίφο εχει βαλει γνωστος στην ςς κανη από αμερικανικο οπλο πριν τη μετατρέψει και τη βάλει επανω ειχε μετρήσει σε ταχογράφο ταχύτητες βαζει την κανη στην ςς που είναι αδράνειας και ριχνοντας με τα ιδια φυσιγγια γράφει μικροτερες ταχυτητες η ίδια κανη με το ιδιο φυσίγγι σε αλλο μηχανισμό πως εξηγείται να δω τις αποψεις σας γιατί εγω κατάλαβα τι γίνεται
 
Με παιδεύει αν και άκουσα τι απόψεις σας ακόμα το θέμα ταχυτητας για λυστε μου το γρίφο εχει βαλει γνωστος στην ςς κανη από αμερικανικο οπλο πριν τη μετατρέψει και τη βάλει επανω ειχε μετρήσει σε ταχογράφο ταχύτητες βαζει την κανη στην ςς που είναι αδράνειας και ριχνοντας με τα ιδια φυσιγγια γράφει μικροτερες ταχυτητες η ίδια κανη με το ιδιο φυσίγγι σε αλλο μηχανισμό πως εξηγείται να δω τις αποψεις σας γιατί εγω κατάλαβα τι γίνεται
Θαλαμη 70 χιλ κ πιο διευρυμένη πιο γρήγορη, τα έχω γράψει 1000 φορές φιλε
 
Kαι η Rem...τωρα ποια τα κατασκευασε πρωτη δεν ξέρω.... Ίσως η benelli με την mancino...Αλλα μπορει κ η Rem γιατί στην Αμερική υπηρχαν κ υπαρχουν αρκετοί αριστεροχειρες....
Ευτυχώς τόσο έντονα φαινόμενα δεν είχα..
και από τουφεκιές άλλο τίποτα...........
Αλλά θα μου πεις το κακό μια φορά θα τυχει.........
Ναι Τάσο, το Mancino είχα πάρει και το είχα μέχρι και πολύ πρόσφατα σε άριστη κατάσταση . Στην Οπλοτεχνική το είχα πάρει, ένα από τα μεγαλύτερα μαγαζιά τότε και δεν θυμάμαι να υπήρχε κάποιο άλλο αριστερό, χωρίς βέβαια αυτό να είναι τεκμήριο.
 
Last edited:
Ναι Τάσο, το Mancino είχα πάρει και το είχα μέχρι και πολύ πρόσφατα σε άριστη κατάστασ . Στην Οπλοτεχνική το είχα πάρει, ένα από τα μεγαλύτερα μαγαζιά τότε και δεν θυμάμαι να υπήρχε κάποιο άλλο αριστερό, χωρίς βέβαια αυτό να είναι τεκμήριο.
Σίγουρα δεκαετία '80 υπήρχε rem αριστερη αλλά άργησε να εισαχθεί στην Ελλάδα...
Δυστηχως δεν εχω δει ποτέ αριστερή καραμπίνα από κοντά....
Αν κ ξέρω κάποιους που έχουν την mancino πολλά χρόνια κ απροβληματιστα..
Αν την έδωσες νομίζω πως δεν έπρεπε..........
 
Στον ετήσιο οδηγό έθνος κυνήγι του 2006 ειχε τεστ δοκιμών 26 διαφορετικών φυσιγγίων ελληνικών και εισαγωγής στο Μπιρμιγχαμ.Ριχτηκαν 10 φυσίγγια από κάθε κουτί .Σε ένα κουτί είχε ελάχιστη ταχύτητα 342,30 και μέγιστη 406,14.Σε όλα υπήρχαν διάφορες όπως και στις πιέσεις.Φυσικα πάντα παίρνεις τον μέσο όρο που είναι αποδεκτός.
 
Στον ετήσιο οδηγό έθνος κυνήγι του 2006 ειχε τεστ δοκιμών 26 διαφορετικών φυσιγγίων ελληνικών και εισαγωγής στο Μπιρμιγχαμ.Ριχτηκαν 10 φυσίγγια από κάθε κουτί .Σε ένα κουτί είχε ελάχιστη ταχύτητα 342,30 και μέγιστη 406,14.Σε όλα υπήρχαν διάφορες όπως και στις πιέσεις.Φυσικα πάντα παίρνεις τον μέσο όρο που είναι αποδεκτός.
Ε ναι αυτο λεμε ενα φυσιγγιο ειναι σταθερο αυτο που εχει τις μικροτερες διαφορες σε πιεση και ταχυτητα
 
Αν κ ξέρω κάποιους που έχουν την mancino πολλά χρόνια κ απροβληματιστα..
Αν την έδωσες νομίζω πως δεν έπρεπε..........
Με βαρειά καρδιά την έδωσα Τάσο, αλλά ήταν κρίμα να κάθεται, είχα πέντε καραμπίνες, εκ των οποίων τρεις αριστερές Benelli και κυνηγούσα μόνο με τη μία...
Ήθελα να αλλάξω και λίγο, έδωσα δύο καραμπίνες και πήρα δύο ποζέ...
 
Last edited:
Δεν καταλαβες η κανη της αμερικανικης εταιριας εβγαζε μεγαλυτερες ταχυτητες επανω στο μαμα οπλο και μολις μπήκε στην ςς είχε χαμηλοτερες μιλαμε για την ιδια κανη με ιδιιο φυσιγγι
Δεν υπάρχουν ίδια φυσίγγια.
Για τι διαφορές μιλάς ;

20μ/δ στα 400 ;
 
Η διαφορά οφειλεται στο μηχανοσμο λόγω αυλού διότι καμια αδρανειας δεν αποδίδει αυτό που πρέπει με διευρυμένο αυλο γι'αυτό δεν φτιαχνονται με αυλους μεγαλύτερο του 18.5 εκτός από κάτι τουρκικές οταν λοιπόν βαζεις κάνη 18.8 σε καραμπίνα αδράνειας είναι λογικό να χάνει μια μικρή απόδοση εκει οφείλεται η διαφορά ταχύτητας που εντόπισε ο φίλος εγώ έτσι το εξηγώ.
 
Η διαφορά οφειλεται στο μηχανοσμο λόγω αυλού διότι καμια αδρανειας δεν αποδίδει αυτό που πρέπει με διευρυμένο αυλο γι'αυτό δεν φτιαχνονται με αυλους μεγαλύτερο του 18.5 εκτός από κάτι τουρκικές οταν λοιπόν βαζεις κάνη 18.8 σε καραμπίνα αδράνειας είναι λογικό να χάνει μια μικρή απόδοση εκει οφείλεται η διαφορά ταχύτητας που εντόπισε ο φίλος εγώ έτσι το εξηγώ.
Η ελλάτωση της ταχύτητας με "ίδια" φυσίγγια οφείλεται αποκλειστικά στον μεγαλύτερο αυλό και ΟΧΙ στον μηχανισμό (αδράνεια).
 
Η διαφορά οφειλεται στο μηχανοσμο λόγω αυλού διότι καμια αδρανειας δεν αποδίδει αυτό που πρέπει με διευρυμένο αυλο γι'αυτό δεν φτιαχνονται με αυλους μεγαλύτερο του 18.5 εκτός από κάτι τουρκικές οταν λοιπόν βαζεις κάνη 18.8 σε καραμπίνα αδράνειας είναι λογικό να χάνει μια μικρή απόδοση εκει οφείλεται η διαφορά ταχύτητας που εντόπισε ο φίλος εγώ έτσι το εξηγώ.
Και η α5 η browning γιατί έχει 18.7 η 8
 
Η διαφορά οφειλεται στο μηχανοσμο λόγω αυλού διότι καμια αδρανειας δεν αποδίδει αυτό που πρέπει με διευρυμένο αυλο γι'αυτό δεν φτιαχνονται με αυλους μεγαλύτερο του 18.5 εκτός από κάτι τουρκικές οταν λοιπόν βαζεις κάνη 18.8 σε καραμπίνα αδράνειας είναι λογικό να χάνει μια μικρή απόδοση εκει οφείλεται η διαφορά ταχύτητας που εντόπισε ο φίλος εγώ έτσι το εξηγώ.
Κατσε Γιαννη τοσο καιρο καλα τα λεγες τωρα με αφησες κοκαλο
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top