Baikal Team

Μανο δεν βγαζεις ζαντα απ αρματοφορεα .θελει.εργαλειο με το χερι για να μπορεις να καταλαβαινεις τις συμπεριφορα του τσοκ .οτυπος με το.κρουστικο σιγουρα θα ειχε κομενο τσοκ
Γιατί ρε παιδιά; Έχει κανένα διαφορετικό σπείρωμα το τσοκ από το μπουλόνι του τροχού; Βιδώνει ξεβιδωνει με διαφορετικό τρόπο; Σκουριάζει με διαφορετικό τρόπο; Η μήπως τα μέταλλα στην κάννη είναι χαμηλότερης ποιότητας και χειρότερα από ότι το σίδερο που βάζουν στα μπουλόνια; Εγώ δεν έχω δει ποτέ να κόβονται βίδες με αεροκλειδο. Πάντα με το χέρι κόβονται. Το αεροκλειδο εφαρμόζει λιγότερη δύναμη-ροπη σε μικρά τακτικά χρονικά διαστήματα σε αντιθεση με το χέρι που λόγο μοχλού εφαρμόζεις πολύ περισσότερη δύναμη. Δεν εφαρμόζει περισσότερη δύναμη. Η κρούση είναι αυτή που ξεκολλάει το σπείρωμα . Και προφανώς δεν θα χρησιμοποιήσεις αεροκλειδο για φορτηγά.Εχει μικρο αεροκλειδο που εφαρμόζει λιγότερη ροπή.
 
Γιατί ρε παιδιά; Έχει κανένα διαφορετικό σπείρωμα το τσοκ από το μπουλόνι του τροχού; Βιδώνει ξεβιδωνει με διαφορετικό τρόπο; Σκουριάζει με διαφορετικό τρόπο; Η μήπως τα μέταλλα στην κάννη είναι χαμηλότερης ποιότητας και χειρότερα από ότι το σίδερο που βάζουν στα μπουλόνια; Εγώ δεν έχω δει ποτέ να κόβονται βίδες με αεροκλειδο. Πάντα με το χέρι κόβονται. Το αεροκλειδο εφαρμόζει λιγότερη δύναμη-ροπη σε μικρά τακτικά χρονικά διαστήματα σε αντιθεση με το χέρι που λόγο μοχλού εφαρμόζεις πολύ περισσότερη δύναμη. Δεν εφαρμόζει περισσότερη δύναμη. Η κρούση είναι αυτή που ξεκολλάει το σπείρωμα . Και προφανώς δεν θα χρησιμοποιήσεις αεροκλειδο για φορτηγά.Εχει μικρο αεροκλειδο που εφαρμόζει λιγότερη ροπή.
Aν κανεις συγκριση τα καρυδακια που βαζουμε στις καστανιες με αυτα που προοριζονται για ''πιστολι'' αερος θα δεις οτι τα δευτερα ειναι πιο ενισχυμενα, ενας μαστορας σε δυσκολα σημεια αποφευγει το πιστολι και το κανει με το χερι για να εχει την αισθηση τι κανει το εξαρτημα που δουλευει για να μη το σπασει, κατι που δεν μπορει να γινει με πιστολι αερος και κρουση, ή θα λυσει ή θα σπασει και 'δω δεν θελουμε σπασιμο για κανενα λογο.
 
Νομίζω ότι με το κρουστικό αεροκλειδο είναι ότι καλύτερο. Με τις κρούσεις σιγά σιγά θα ξελασκαρει χωρίς να γίνει ζημιά στην κάννη. Γενικότερα σε βίδες που έχουν κολλήσει πιστεύω το κρουστικό αεροκλειδο είναι ο καλύτερος τρόπος.
Η ροπή όπως ????
Αν πάρεις κάνα μεγάλο θα κάνει ζημιά.

Σε βιομηχανία το top είναι οξυγόνα ή κόλληση με βίδα όπως έκανε ο πρώτος αλλά σε όπλα απαγορεύεται δια ροπάλου.
Καμία βιομηχανική βίδα παξιμάδι δεν αντιστέκεται σε οξυγόνο !!!
Ούτε ανάποδα κολαούζα ούτε άλλες αλχημείες.

Αλλά τα όπλα δεν είναι παλιοσίδερα.
Νομίζω κάποια στιγμή στο δεύτερο video ένα mapgas εμφανίστηκε από το πουθενά αχαχαχ
 
Last edited:
Και με το χέρι ρε παιδιά τι παραπάνω κάνετε; Απλά πιέζετε μέχρι να ξεσφιξει η να σπάσει. Αν δεν γίνει τίποτα από τα δύο τότε ξανά προσπαθείς και ξανά το ίδιο. Πώς μπορείς να ξέρεις το σημείο και τα όρια του κάθε τσοκ; Αν πιάσεις το τσοκ σε μεγαλη επιφάνεια εσωτερικά με ειδικό εργαλείο και όχι από τις εγκοπές με κοινό τσοκοκλειδο και το σφίξεις ώστε να εφαρμόζεται η δύναμη ομοιόμορφα σε όλο το μήκος του τσοκ και κυρίως στο σημείο που έχει το σπείρωμα καθώς το ξεσφιγγεις τότε πώς και γιατι να σπάσει το τσοκ; Με την κρούση θα χρειαστεί λιγότερη δύναμη για να ξεσφιξει και αυτό συνεπάγεται λιγότερη στρέβλωση και λιγότερη πίεση στην κάννη. Εμένα αυτή είναι η άποψη μου. Δεν είμαι οπλουργος αλλά με την εμπειρία μου από βίδες αυτο πιστεύω ότι είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις σε συνδιασμό πάντα με penetrating oil αν καταφέρει να κάνει δουλειά. Γενικά ο σκοπός εδώ είναι να μπορέσεις να το ξεσφιξεις με όσο το δυνατόν λιγότερη δύναμη μπορείς ώστε να έχει την λιγότερη δυνατή στρέβλωση η κάννη. Αυτό εκτός από penetrating oil και κρούση δεν ξέρω πως αλλιώς μπορείς να το πετύχεις χωρίς να την θερμανεις.
 
Last edited:
Εκείνο που δεν έχω καταλάβει είναι πως καταφέρνουν και φτάνουν τα τσοκ σε τέτοιο σημείο!!! Δεν το έχω πάθει ποτέ το βγάζω τουλάχιστον προληπτικά και το καθαρίσω και βάζω λίγο λάδι τουλάχιστον πέντε φορές την σεζόν. Για να είναι έτσι τα τσοκ πρέπει να τα έχεις επάνω χρόνια.
 
Και με το χέρι ρε παιδιά τι παραπάνω κάνετε; Απλά πιέζετε μέχρι να ξεσφιξει η να σπάσει. Αν δεν γίνει τίποτα από τα δύο τότε ξανά προσπαθείς και ξανά το ίδιο. Πώς μπορείς να ξέρεις το σημείο και τα όρια του κάθε τσοκ; Αν πιάσεις το τσοκ σε μεγαλη επιφάνεια εσωτερικά με ειδικό εργαλείο και όχι από τις εγκοπές με κοινό τσοκοκλειδο και το σφίξεις ώστε να εφαρμόζεται η δύναμη ομοιόμορφα σε όλο το μήκος του τσοκ και κυρίως στο σημείο που έχει το σπείρωμα καθώς το ξεσφιγγεις τότε πώς και γιατι να σπάσει το τσοκ; Με την κρούση θα χρειαστεί λιγότερη δύναμη για να ξεσφιξει και αυτό συνεπάγεται λιγότερη στρέβλωση και λιγότερη πίεση στην κάννη. Εμένα αυτή είναι η άποψη μου. Δεν είμαι οπλουργος αλλά με την εμπειρία μου από βίδες αυτο πιστεύω ότι είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις σε συνδιασμό πάντα με penetrating oil αν καταφέρει να κάνει δουλειά.
Ειπα να μην την 20211101_194046.jpgβαλω.αλλα20211101_193922.jpg
 
Ειπα να μην την View attachment 53384βαλω.αλλαView attachment 53383
Τσοκ κολλημενο 3 χρονια 2 μερες βουτηγμενη η καννη σε ειδικο λαδι για αυτην την δουλεια και μετα τα εργαλεια ,3 ωρες εκανε να βγει με πολυ προσοχη για να μην στρεσαριστει η καννη Πιστευεται οτι με το αεοροκλειδο θα εβγαινε χωρις ζημια..συγκρινεται την κατασταση του τσοκ της φωτο με αυτη του βιντεο
 
Last edited:
Μανο δεν βγαζεις ζαντα απ αρματοφορεα .θελει.εργαλειο με το χερι για να μπορεις να καταλαβαινεις τις συμπεριφορα του τσοκ .οτυπος με το.κρουστικο σιγουρα θα ειχε κομενο τσοκ
Από Αλεξανδρούπολη προς Ξάνθη συνοδηγός σε αρματοφορεα‼️‼️‼️‼️σοκ κ δεος ήμασταν ον δε ροουντ‼️
 
Εκείνο που δεν έχω καταλάβει είναι πως καταφέρνουν και φτάνουν τα τσοκ σε τέτοιο σημείο!!! Δεν το έχω πάθει ποτέ το βγάζω τουλάχιστον προληπτικά και το καθαρίσω και βάζω λίγο λάδι τουλάχιστον πέντε φορές την σεζόν. Για να είναι έτσι τα τσοκ πρέπει να τα έχεις επάνω χρόνια.

Εξαιτίας χρόνιας λόξας με τα 3* στην mossberg σπάνια εβγαζα το τσοκ να το καθαρισω,ότι έπιανε η βουρτσα εσωτερικα....
Ώσπου μια μέρα πάω να το βγάλω κ ότι τρόπους κ αν δοκίμασα δεν....
Βάλε κ το "σφίξιμο" που κανουμε στο τσοκ δεν θέλει κ πολυ να γίνει ένα σώμα αν δεν υπάρχει καθαρισμός κ λίπανση...
Το αφησα έτσι για μεγάλο διάστημα....

Τυχαία βρήκα σε αγγελία δυο τσοκ brain κ είπα να τα δοκιμάσω αλλά πως.........
Έτσι κατέφυγα σε οπλουργο ο οποίος το έλυσε,ευτυχώς τα σπειρωματα ήταν μια χαρά,το τσοκ ξεβαψε εσωτερικά αλλά λίγο το κακό.......
Απο ενα σημείο κ μετα η βοήθεια του είναι απαραίτητη αλλιώς μόνο ζημιά θα κάνουμε....

ΥΓ όταν λέμε οπλουργο εννοουμε.....οπλουργο....

Ειπα να μην την View attachment 53384βαλω.αλλαView attachment 53383
Euromix κ percorso βλέπω......
Τα υπόλοιπα δεν χρειάζεται να τα σχολιάζω γιατί μέσα από τις φωτο καταλαβαίνει κανείς ότι πρωτα από όλα είσαι καλος μάστορας κ μετα οπλουργος..
 
Και
Εξαιτίας χρόνιας λόξας με τα 3* στην mossberg σπάνια εβγαζα το τσοκ να το καθαρισω,ότι έπιανε η βουρτσα εσωτερικα....
Ώσπου μια μέρα πάω να το βγάλω κ ότι τρόπους κ αν δοκίμασα δεν....
Βάλε κ το "σφίξιμο" που κανουμε στο τσοκ δεν θέλει κ πολυ να γίνει ένα σώμα αν δεν υπάρχει καθαρισμός κ λίπανση...
Το αφησα έτσι για μεγάλο διάστημα....

Τυχαία βρήκα σε αγγελία δυο τσοκ brain κ είπα να τα δοκιμάσω αλλά πως.........
Έτσι κατέφυγα σε οπλουργο ο οποίος το έλυσε,ευτυχώς τα σπειρωματα ήταν μια χαρά,το τσοκ ξεβαψε εσωτερικά αλλά λίγο το κακό.......
Απο ενα σημείο κ μετα η βοήθεια του είναι απαραίτητη αλλιώς μόνο ζημιά θα κάνουμε....

ΥΓ όταν λέμε οπλουργο εννοουμε.....οπλουργο....


Euromix κ percorso βλέπω......
Τα υπόλοιπα δεν χρειάζεται να τα σχολιάζω γιατί μέσα από τις φωτο καταλαβαίνει κανείς ότι πρωτα από όλα είσαι καλος μάστορας κ μετα οπλουργος..
Και εγώ δεν τα αλλάζω συνέχεια αλλά στον μήνα θα το βγάλω να το συντηρήσω ποτέ δεν θα το αφήσω.
 
Τσοκ κολλημενο 3 χρονια 2 μερες βουτηγμενη η καννη σε ειδικο λαδι για αυτην την δουλεια και μετα τα εργαλεια 3 ωρες εκανε να βγει με πολυ προσοχη για να μην στρεσαριστει η καννη Πιστευεται οτι με το αεοροκλειδο θα εβγαινε χωρις ζημια..συγκρινεται την κατασταση του τσοκ της φωτο με αυτη του βιντεο
Δεν θέλω να αμφισβητήσω τις γνώσεις σας κ. @vagosbenelli . Αντιθέτως έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια για εσάς και αν οποιαδήποτε στιγμή χτυπά ξύλο μακριά από εμάς χρειαστώ οπλουργο εσάς θα επιλέξω. Σκοπός μου πάντα όπως έχω ξαναπεί είναι να βοηθήσω και να δώσω το έναυσμα σε κάποιους για να προβληματιστούν. Μπορεί να κάνω και λάθος μπορεί και όχι. Από όλη αυτή την κουβέντα μπορεί να βγει κάτι θετικό.

Το αεροκλειδο δεν ασκεί μεγαλύτερη δύναμη από ότι εμείς με το χέρι. Γιατί με το χέρι λόγο μοχλού έχουμε την δυνατότητα να ασκήσουμε υπερβολική δύναμη . Αρκεί το αεροκλειδο να έχει το κατάλληλο μέγεθος και δυναμη . Την όλη διαφορά ομως την κάνει η κρούση. Μικρές επαναλαμβανόμενες κρούσεις. Αντί να ξεμπλοκαρει λόγο δύναμης με τον μοχλό του χεριού ξεμπλοκαρει λόγο κρούσης. Εγώ αυτό πιστεύω είναι πιο αποτελεσματικό και με μικρότερο ρίσκο. Τώρα εσείς οι οπλουργοι έχετε περισσότερη εμπειρία και επιλέγετε ο καθένας ότι θεωρείτε καλύτερο και κάνει την δουλειά σας.
 
Και

Και εγώ δεν τα αλλάζω συνέχεια αλλά στον μήνα θα το βγάλω να το συντηρήσω ποτέ δεν θα το αφήσω.
Kαλα κανεις κ έτσι πρεπει...
Γλιτώνεις μπελάδες...
Και εγω δεν το περιμενα, αντε θα κολλήσει λέω... Αλλά όχι κ τόσο......
Παρότι προηγουμένως είχα διαβάσει πως κάποιες φορές ακόμα κ οι οπλουργοι αποτυγχάνουν....
 
Και

Και εγώ δεν τα αλλάζω συνέχεια αλλά στον μήνα θα το βγάλω να το συντηρήσω ποτέ δεν θα το αφήσω.
Παιδιά για να κολλήσει σε κάποιον το τσοκ πρέπει να είναι πολύ αδιάφορος για το όπλο του. Το πιο φτηνό λαδακι κατάλληλο για οπλα να βάζεις έστω και μια φορά τον χρονο δεν πρόκειται να σου κολλήσει ποτέ το τσοκ. Πόσο δύσκολο και πόσο χρονοβόρο είναι αυτό; Το καλύτερο πιστεύω είναι να βαζετε γράσο για σπειρώματα το λεγόμενο anti seize που είναι ειδικό για αυτό τον σκοπό.

Και ποτέ μην το αποθηκεύεται μετά το τέλος της σεζόν με σφικτά τα τσοκ.
 
Last edited:
Back
Top