Το μεγαλειο τους Ελληνισμου

Το άρθρο είναι παλιό, και ίσως δεν ανήκει σ αυτήν την ενότητα αλλά στο "Σημαδεύοντας την Επικαιρότητα", γιατί μνημονεύει τον ρολό της Ρωσίας στην απελευθέρωση της Ελλάδας.

Ο αρθρογράφος και ίσως και εγώ μπορεί να θεωρηθούμε και "Ρωσόφιλοι" η "Ρωσολάτρες", εγώ προσωπικά δηλώνω ότι δεν είμαι και υπερασπίζομαι τον αρθρογράφο ως προς τα ιστορικά πεπραγμένα που αναφέρει, τα όποια θεωρώ αληθή μέχρι αποδείξεως του ενάντιου από οποιονδήποτε...

Από το πνεύμα του 1821 στο γραικυλιστάν του Μνημονίου

14 Μαρτίου, 2012


Αναδημοσίευση ΧΑ

Η νέα Ελληνική Ιστορία έχει σαν τελευταίο ορόσημό της το 1821, αλλά φυσικά ούτε τότε άρχισε, ούτε το Ελληνικό Έθνος δημιουργήθηκε τον 19ο αιώνα!

Και όμως, ο τόσο προβεβλημένος από τα ΜΜΕ καθηγητής της Ιστορίας Αντώνης Λιάκος, στο τελευταίο του βιβλίο εξετάζει το «Πως και με ποιες διαδικασίες ελληνόφωνες και μη κοινότητες, διεσπαρμένες στην βορειανατολική μεσόγειο, συγκρότησαν το Ελληνικό Έθνος…».

Κατ’ αυτόν λοιπόν, αλλά και ….
κατά την «προοδευτική» νέα ιστορία (βλέπε βιβλίο Ρεπούση), το Ελληνικό Έθνος συγκροτήθηκε τον 19ο αιώνα από κάποιες σπαρμένες στην μεσόγειο ελληνόφωνες και μη κοινότητες!

Σήμερα στο ψευτορωμαίκο του Μνημονίου ζούμε χρόνια υποταγής και παρακμής……
Δεν είναι πια καιρός για ήρωες.
Καθόλου πρωτότυπο για την Ελληνική Ιστορία το γεγονός ……..

Πόσοι γνωρίζουν αλήθεια ότι πολλοί από τους γενναίους που πολέμησαν το 1821 μετά την «απελευθέρωση» κατάντησαν ζητιάνοι και μερικοί απ’ αυτούς πέθαναν στην καρμανιόλα σαν λήσταρχοι;
Κάποιοι μάλιστα έφυγαν από την «ελεύθερη» Ελλάδα για να ζήσουν σαν ληστές στην Οθωμανική επικράτεια…
Η παρουσία των παλαιών πολεμιστών έξω από το υπουργείο δεν μπορεί παρά να μας θυμίζει το περίφημο ποίημα του Στρατήγη «Ματρόζος» όπου ένας γέρος ήρωας του Αγώνα, καπετάνιος και πυρπολητής, πάει να επισκεφθεί μέσα στην μαύρη φτώχεια του τον τότε πρωθυπουργό Κανάρη.
Ο φρουρός του υπουργείου τον διώχνει σαν ζητιάνο και ο Κανάρης ακούει τις φωνές και αναγνωρίζει τον παλαιό του σύντροφο.
Όμως, αλίμονο, στα υπουργεία της Ελλάδος του 2012 όσο και αν έξω από αυτά μπορεί να υπάρχουν και σήμερα «Ματρόζοι» δεν υπάρχουν αλίμονο στα υψηλά αξιώματα Κανάρηδες…
Στο έργο του «Μεγάλα Χρόνια» σε ένα διήγημά του ο Βλαχογιάννης, που επιγράφεται «Του αγωνιστή ο θάνατος» περιγράφει πως στο Μεσολόγγι του 1850 όταν πέθαινε κανένας παλαιός αγωνιστής έβγαζαν δίσκο στα καφενεία για τα έξοδα της κηδείας του…

Αυτή είναι η Ελλάδα…

Μια και θα τιμήσουμε όμως σε λίγες ημέρες την επέτειο του 1821 αξίζει τον κόπο να τονίσουμε ότι την αληθινή ιστορία της Ελλάδος δεν την διδάσκονται τα παιδιά μας!

Διδάσκονται μια ιστορία κομμένη και ραμμένη στα μέτρα ενός προτεκτοράτου…

Τα παιδιά μας μαθαίνουν ότι την Ελλάδα απελευθέρωσε η Αγγλία, η Γαλλία και η Ρωσσία. Πόσο όμως αυτό ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα;

Στην ιστορία του ο Παπαρρηγόπουλος μας λέει ότι όταν το 1825 ο Γάλλος Ναύαρχος Δεριγνύ έγραψε στον πρεσβευτή της Γαλλίας στην Κωνσταντινούπολη κόμη Γκιγκεμινώ ότι ήταν ανάγκη να χωριστεί η Ελλάδα από την Τουρκία, αυτός του απήντησε ότι είναι ανοησία να αντιταχθούμε στις αποφάσεις του Μεχμέτ Αλή, του πατέρα δηλαδή του Ιμπραήμ, και ότι θα πρέπει να διατηρήσουμε τις φιλικές μας σχέσεις με αυτόν.

Όσο για την Αγγλία, με μοναδική εξαίρεση το διάστημα όπου πρωθυπουργός ήταν ο Κάνινγκ, που ήθελε την Ελλάδα αγγλικό προτεκτοράτο, η θέση της ήταν ξεκάθαρη.

Δεν ήθελε με κανένα τρόπο να θιγεί η Οθωμανική Αυτοκρατορία.

Όταν μάλιστα, το 1825 ο Ιμπραήμ βρέθηκε μπροστά στα τείχη του Ναυπλίου και ήταν θέμα αποκλειστικά και μόνο να το καταλάβει, τον επεσκέφθη ο Λόρδος Χάμιλτον και του είπε να αποσυρθεί γιατί η Ελλάς αποσπώμενη από την Τουρκία θα καθίστατο μία αγγλική επαρχία.

Είχαν προηγηθεί τα περίφημα δάνεια του αγώνα από τους εβραίους τραπεζίτες του Λονδίνου το 1824, με τα οποία υποδουλώθηκε οικονομικά η Ελλάς για 150 σχεδόν ολόκληρα χρόνια.

Τότε ήταν και που οι επισημότεροι πολιτικοί και στρατιωτικοί όπως ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, ο Μιαούλης και χιλιάδες άλλοι υπόγραψαν στις 24 Ιουλίου του 1825 την περίφημη εκείνη δήλωση σύμφωνα με την οποία «το Έθνος θέτει με την θέλησή του τα ιερά ιδανικά της ελευθερίας, της ανεξαρτησίας και της πολιτικής του ύπαρξης κάτω από την μοναδική υπεράσπιση της Αυτού Μεγαλειότητος του Βασιλέως της Αγγλίας Γεωργίου Δ’».

Αποτέλεσμα όλων αυτών των ενεργειών ήταν τα πρώτα πρωτόκολλα, σύμφωνα με τα οποία η Ελλάς δεν ανακηρυσσότανε ανεξάρτητο κράτος, αλλά αυτόνομη πολιτεία υποτελής στον Σουλτάνο… προς τον οποίο έπρεπε να δίνει και φόρο!

Διαφορετική ήταν η στάση της Ρωσσίας, που ήθελε μια ελεύθερη και ανεξάρτητη Ελλάδα
. Μάλιστα, μετά την Ναυμαχία του Ναυαρίνου στην Αγγλία αλλάζει η κυβέρνηση και ισχυρός άνδρας της πολιτικής γίνεται ο Δούκας Γουέλινγκτον και η αγγλική πολιτική αλλάζει και δεν θέλει σε καμμία περίπτωση την ελευθερία της Ελλάδος. Σύμφωνα με δήλωση του ίδιου του Δούκα Γουέλινγκτον το περισσότερο που θα έπρεπε να φθάσουν τα σύνορα της Ελλάδος ήταν μέχρι… τον Ισθμό της Κορίνθου!

Μετά το Ναυαρίνο, η Τουρκία κηρύσσει τον πόλεμο στην Ρωσσία(και όχι στην Αγγλία και την Γαλλία…) και έτσι παραμένει μοναδικός υπερασπιστής των Ελληνικών δικαίων ο Τσάρος.


Όσο για τον Ιμπραήμ, μετά την καταστροφή του στόλου του αποχωρεί ανενόχλητος από την Πελοπόννησο, που είχε κατασφάξει, χωρίς να ρίξει ούτε μία τουφεκιά, παρ’ όλο το γεγονός ότι είχε αποβιβασθεί στην περιοχή το γαλλικό εκστρατευτικό σώμα υπό τον Στρατηγό Μαιζών.

Εν τω μεταξύ ο ρωσσοτουρκικός πόλεμος μαίνεται σκληρός και ο Στρατηγός Ντίμπιτς καταλαμβάνει την Ανδριανούπολη και απειλεί αυτήν την ίδια την Κωνσταντινούπολη, ενώ από την άλλη πλευρά τα ρωσσικά στρατεύματα έχουν φθάσει στην Τραπεζούντα.

Στις 24 Σεπτεμβρίου του 1829 εκπρόσωποι του Σουλτάνου επισκέπτονται το στρατηγείο του Ντίμπιτς για διαπραγματεύσεις. Αγγλία και Γαλλία πιέζουν την Ρωσσία να αποχωρήσει.

Ο Ρώσσος, όμως Στρατηγός θέτει σαν κυρίαρχο θέμα την ανεξαρτησία της Ελλάδος, ως χώρας ελεύθερης και όχι υποτελούς στον Σουλτάνο.

Οι πρέσβεις της Γαλλίας και της Αγγλίας επιμένουν ότι πρέπει να διαχωριστεί το ελληνικό ζήτημα από τους όρους της ρωσσοτουρκικής ειρήνης!

Όμως, υπάρχει ρητή εντολή του Τσάρου να ζητήσει διακανονισμό του Ελληνικού ζητήματος με σύνορα την γραμμή Βόλου και Άρτας και γράφει σχετικά ο τμηματάρχης του υπουργείου εξωτερικών της Ελλάδος, που είχε στην διάθεσή του όλα τα απόρρητα διπλωματικά έγγραφα στην μεγάλη ελληνική εγκυκλοπαίδεια Πυρσός, Τόμος ΚΑ, σελίς 394:

«Άμεσο αποτέλεσμα του ρωσσοτουρκικού πολέμου του 1828-1829 υπήρξε η αναγνώρισις της ιδρύσεως του ελληνικού κράτους».

Όμως, αλίμονο, τα σύνορα της Ελλάδος δεν επρόκειτο να είναι αυτά που συμφώνησε η Ρωσσία! Με την μεσολάβηση Αγγλίας και Γαλλίας, όπως γράφει ο Παπαρρηγόπουλος και προκειμένου να μη δυσαρεστήσουν την Οθωμανική Αυτοκρατορία, περιορίζουν τα σύνορα της Ελλάδος και έτσι μένουν εκτός του ελευθέρου κράτους… η Ακαρνανία, η Βόνιτσα, ο Βάλτος, τα Άγραφα, το Καρπενήσι και η Υπάτη!

Φυσικά και δεν είναι δυνατόν να γραφτούν όλες οι αλήθειες για το 1821 σε ένα και μόνο άρθρο.

Αυτό που κατηγορηματικά θέλω να δηλώσω είναι ότι αυτό που διδάσκονται τα παιδιά μας δεν είναι η αλήθεια. Μέχρι τώρα διδασκόντουσαν την ιστορία ενός προτεκτοράτου και σύμφωνα με τα νέα σχέδια των «προοδευτικών φωστήρων» θέλουν να μαθαίνουνε την ιστορία ενός «λαϊκού κράτους» χωρίς εθνική συνείδηση, ενός κράτους μαριονέτας στα πλαίσια της «παγκοσμιοποίησης»!

Αναδημοσίευση ΧΑ

Υ.Γ...βέβαια οι Έλληνες δεν οφείλουν την Ελευθερία τους στη Ρωσία, διότι η Ναυμαχία του Ναβαρίνου, που πυροδότησε τον Ρωσοτουρκικό Πόλεμο του 1828-29 ήταν απότοκος της αποτυχίας του Ιμπραήμ να καταλάβει την ΑΔΟΥΛΩΤΗ ΜΑΝΗ, που είχε απομείνει τελευταία ελπίδα ΛΕΥΤΕΡΙΑΣ!!!...(θα επανέλθω σύντομα)...
 
Ο δρόμος προς την Ανεξαρτησία μετά το Ναβαρίνο

24/03/2022

Η Μεγάλη Βρετανία, η Ρωσία και η Γαλλία είχαν υπογράψει ένα Πρωτόκολλο τον Ιούλιο του 1827, επιδιώκοντας να επιλύσουν το ελληνικό ζήτημα. Αυτό, προέβλεπε μεταξύ άλλων, κατάπαυση του πολέμου μεταξύ των Ελλήνων και των Τουρκοαιγυπτίων. Η αρμοδιότητα για την εφαρμογή του είχε ανατεθεί στον στόλο των τριών ευρωπαϊκών κρατών.

Τέσσερις ημέρες μετά την Ναυμαχία του Ναβαρίνου, οι τρεις Ευρωπαίοι ναύαρχοι έστειλαν στην ελληνική ηγεσία, εν προκειμένω στο Βουλευτικό Σώμα, μια ιδιαιτέρως απειλητική επιστολή, απαιτώντας την άρση του ναυτικού αποκλεισμού, τον οποίο είχαν επιβάλλει οι Έλληνες από το 1822 σε λιμάνια του Αιγαίου έως την Κρήτη, αιχμαλωτίζοντας πλοία οιασδήποτε εθνικότητας βοηθούσαν τους Οθωμανούς.

Η ελληνική πολιτική ηγεσία δεν απέρριψε ρητά την απαίτηση των τριών ναυάρχων, αλλά δεν επαψε να πολεμαει, ούτε να ασκεί τον ναυτικό αποκλεισμό. Δύο μήνες αργότερα, τον Δεκέμβριο του ίδιου χρόνου, ο Μέτερνιχ σε επιστολή του διαπίστωνε ότι οι Έλληνες πολεμούσαν και μάλιστα είχαν συλλάβει τέσσερα αυστριακά εμπορικά πλοία, των οποίων οι πλοίαρχοι και τα πληρώματα δικάζονταν στο ελληνικό ναυτικό δικαστήριο στην Αίγινα.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις του Πρωτοκόλλου για ένα ελληνικό προτεκτοράτο υποτελές στον Σουλτάνο, το ζήτημα της ελληνικής ανεξαρτησίας φαινόταν να έχει χαθεί και το ζήτημα της έκτασης της ελληνικής εθνικής επικράτειας δεν είχε καθοριστεί, επειδή είχε και αυτό καταστεί πρόβλημα μεταξύ των ευρωπαϊκών δυνάμεων. Η Μεγάλη Βρετανία απαιτούσε πολύ περιορισμένη επικράτεια στα όρια της Πελοποννήσου και των Κυκλάδων, προκειμένου να προστατέψει την Οθωμανική Αυτοκρατορία, ενώ οι άλλες δύο δυνάμεις ευρύτερη επικράτεια, χωρίς, ωστόσο, να την καθορίζουν επακριβώς.

Ο ρωσοτουρκικός πόλεμος ως ευκαιρία

Σε αντίθεση με τις κυβερνήσεις της Μεγάλης Βρετανίας και της Αυστρίας, όλες οι ελληνικές ηγεσίες ήταν ευθέως και δημόσια θετικές στην ευρύτερη δυνατή επέκταση των ελληνικών συνόρων. Ανέμεναν την κατάλληλη ευκαιρία, η οποία σύμφωνα με τις αναλύσεις τους ευλόγως θα προερχόταν από έναν ακόμη ρωσοτουρκικό πόλεμο, όπως είχε συμβεί κατ’ επανάληψη στο παρελθόν. Ο Ιωάννης Καποδίστριας, επιδίωκε από νωρίς εκτεταμένη ελληνική επικράτεια.

Από το Φθινόπωρο του 1828 έγραψε αλλεπάλληλες επιστολές στον Γάλλο στρατηγό Μαιζόν, επικεφαλής του γαλλικού εκστρατευτικού σώματος στην Πελοπόννησο, να βοηθήσει με το στράτευμα του στην απελευθέρωση της Αττικής, αλλά το γαλλικό ανακτοβούλιο αρνήθηκε να δώσει την εντολή στον στρατηγό, λόγω της αντίδρασης του βρετανικού. Οι Έλληνες στηρίχτηκαν για μια ακόμη φορά στις δικές τους δυνάμεις και παρά τις έντονες αντιδράσεις των αντιπροσώπων των τριών ευρωπαϊκών δυνάμεων, δεν έπαψαν να πολεμάνε.

Με το ξέσπασμα του ρωσοτουρκικού πολέμου την Άνοιξη του 1828 οι Έλληνες άλλαξαν αμέσως τις προτεραιότητές τους. Η ανεξαρτησία μετατέθηκε μια ακόμη φορά για αργότερα, επειδή ο πόλεμος αυτός έδινε την ευκαιρία να απελευθερώσουν περιοχές, ιδίως τη Στερεά, την Κρήτη, τη Χίο και άλλες. Ούτως ή άλλως δεν είχαν χαλαρώσει τις πολεμικές συγκρούσεις μετά τη Ναυμαχία του Ναβαρίνου.

Κατά την διάρκεια του ρωσοτουρκικού πολέμου, ο οποίος διήρκεσε από την άνοιξη του 1828 έως τον Σεπτέμβριο του 1829, οι Έλληνες έδωσαν εναντίον των Οθωμανών πέντε ναυμαχίες, είχαν τρεις ναυτικές εμπλοκές, πραγματοποίησαν τρεις αποβάσεις στρατού και άσκησαν δύο τοπικούς ναυτικούς αποκλεισμούς. Νίκησαν σε όλες. Όπως και στις εικοσιπέντε χερσαίες συγκρούσεις, οι περισσότερες στην Στερεά, με τελευταία μάχη υπό τον Δημήτριο Υψηλάντη εναντίων 5.000 Οθωμανών στην Πέτρα Βοιωτίας, δύο ημέρες πριν οι επιτετραμμένοι του Τσάρου και του Σουλτάνου υπογράψουν την Συνθήκη της Αδριανούπολης.

Η ανεξαρτησία και ο συσχετισμός δυνάμεων

Ο ρωσοτουρκικός πόλεμος έληξε με τη νίκη της Ρωσίας. Σε αυτό το διάστημα οι Έλληνες, με επικεφαλής τον Δημήτριο Υψηλάντη στην ανατολική Στερεά και τον Sir Richard Church στην δυτική, είχαν εκμεταλλευτεί την ευκαιρία με εξαιρετική ακρίβεια και εκκαθάρισαν την Στερεά Ελλάδα από τους Οθωμανούς. Είχαν, επιπλέον, προσπαθήσει να καταλάβουν τμήματα της νότιας Θεσσαλίας και της Ηπείρου, να κερδίσουν και την Χίο, όμως χωρίς επιτυχία.

Οι Κρήτες, σε αμφίρροπη ισορροπία δυνάμεων στο νησί τους με τους Οθωμανούς, δέχτηκαν βοήθεια από ρωσικά πολεμικά πλοία, αλλά αντέδρασε η Βρετανία και οι Ρώσοι αποσύρθηκαν. Ένα χρόνο αργότερα, υπό την απειλή του βρετανικού στόλου, αναγκάστηκαν να κηρύξουν ένοπλη ανακωχή και τελικά αποκλείστηκαν από την ελληνική επικράτεια.

Οι επίσημες διεθνείς διαπραγματεύσεις για τον ορισμό της εθνικής επικράτειας των Ελλήνων ξεκίνησαν στον Πόρο τον Δεκέμβριο του 1828. Οι πρεσβευτές των τριών δυνάμεων και ο Καποδίστριας συγκεντρώθηκαν, προκειμένου να συντάξουν μία αναλυτική πρόταση. Ο Καποδίστριας, απαιτούσε μια εκτεταμένη επικράτεια με άξονα από την Θεσσαλία και την Ήπειρο και νοτίως έως την Κρήτη. Αλλά τελικά οι πρεσβευτές κατέληξαν στην πρόταση μιας έκτασης που θα ξεκινούσε νοτίως της γραμμής Άρτας-Παγασητικού κόλπου με τα νησιά, την Σάμο, όπως ενδεχομένως και την Κρήτη, να περιλαμβάνονται.

Η πρόταση απορρίφθηκε από τον Βρετανό πρωθυπουργό Δούκα του Ουέλινγκτον, αλλά όχι από τις άλλες δύο δυνάμεις, αν και λόγω του ρωσοτουρκικού πολέμου επικράτησε αρκετή σύγχυση για το ελληνικό ζήτημα. Οπότε ο καθορισμός της ελληνικής επικράτειας, παρότι συμφωνήθηκε στο Πρωτόκολλο του Μαρτίου το 1829, δεν έπαυε ταυτόχρονα να βρίσκεται στην πλοκή του συσχετισμού των δυνάμεων, όπως θα τον καθόριζαν τα ρωσικά όπλα εναντίον της Πύλης.

Υ.Γ
....και όπως είχα υποσχεθεί επισυναπτόμενο το άρθρο του 1963, που δημοσιεύθηκε στη μηνιαία εικονογραφημένη επιθεώρηση ΗΩΣ, του τότε συνταγματάρχη Γ. Κουμανάκου με τίτλο “Αι εναντίον της Μάνης εκστρατείαι του Αιγυπτιακού Στρατού”.
 

Attachments

  • Συνταγματάρχη Γ. Κουμανάκου “Αι εναντίον της Μάνης εκστρατείαι του Αιγυπτιακού Στρατού”,1963.pdf
    151,3 KB · Προβολές: 6
Τιμή και σε αυτούς που κράταγαν αναμμένη τη φωτιά, που δεν περίμεναν την επανάσταση του 1821, ουτε μάθανε ποτέ ότι έγινε, απλά γιατί δεν είχαν υποταχτεί ποτέ. Τα παιδιά του αρχιτσέλιγκα Γιάννη Μακρυγιάννη από το Βασταβέτσι (Πετροβούνι) Ιωαννίνων , Αντώνης (Κατσαντώνης), Γιώργος Χασιώτης και Κώστας Λεπενιώτης. Μαζί και ο νονός του Αντώνη, Δίπλας , που σκοτώθηκε το 1807 , 75 ετών, σε μάχη !!!!!, στην Τατάρνα΄Ευρυτανίας . ΑΓΡΑΦΑ - πάντα ελεύθερα χώματα
 
Τιμή και σε αυτούς που κράταγαν αναμμένη τη φωτιά, που δεν περίμεναν την επανάσταση του 1821, ουτε μάθανε ποτέ ότι έγινε, απλά γιατί δεν είχαν υποταχτεί ποτέ. Τα παιδιά του αρχιτσέλιγκα Γιάννη Μακρυγιάννη από το Βασταβέτσι (Πετροβούνι) Ιωαννίνων , Αντώνης (Κατσαντώνης), Γιώργος Χασιώτης και Κώστας Λεπενιώτης. Μαζί και ο νονός του Αντώνη, Δίπλας , που σκοτώθηκε το 1807 , 75 ετών, σε μάχη !!!!!, στην Τατάρνα΄Ευρυτανίας . ΑΓΡΑΦΑ - πάντα ελεύθερα χώματα
Σωστότατος,γενικότερα η περιοχή της Ευρυτανίας ήταν μπορούμε να πούμε απάτητη από τους Οθωμανούς και το Βελούχι γνωστό κρησφύγετο των κλεφταρματολών
Να παινέψω και το χωριό μου το Κρίκελλο έδωσε τους περισσότερους αγωνιστές αριθμητικά στην ευρύτερη περιοχή κατά την επανάσταση
 
Με κούφανες τώρα φίλε. Απίστευτο.
Δεν έχω δει ποτέ τόσο μικρό.
Μυκηναϊκό δαχτυλίδι-σφραγίδα, που ανακαλύφθει το 2015 στην Πύλο (γνωστός βασιλιάς της Πύλου στα ομηρικά έπη ήταν ο σοφός Νέστωρ) σε τάφο πολεμιστή! Δείχνει μυκηναϊκό πολεμιστή να έχει σκοτώσει έναν μηνωικό πολεμιστή και να είναι έτοιμος να αποτελειώσει και τον δεύτερο. Πιστεύεται ότι κατασκευάστηκε γύρω στο 1450 π.Χ. Το σκάλισμα είναι τόσο μικροσκοπικό που ορισμένα σημεία του φαίνονται μόνο με μεγεθυντικό φακό.
Είναι άγνωστο πώς λαξεύτηκε η σκληρή πέτρα με τόση λεπτομέρεια όταν από όσο γνωρίζουμε δεν υπήρχαν διαθέσιμα εργαλεία μεγέθυνσης εκείνη την εποχή. Όταν αρχικά βρέθηκε δίπλα στο δεξί μπράτσο του σκελετού του πολεμιστή, η πέτρα ήταν κρούστα με ασβέστη και κανείς δεν ήξερε τι πολύτιμο αντικείμενο ήταν. Μετά από προσεκτικό καθάρισμα που κράτησε περίπου ένα χρόνο, τελικά αποκαλύφθηκε η ομορφιά της εικόνας.
Ο νεκρός, περίπου τριάντα πέντε ετών και θαμμένος κάπου γύρω στο 1450 με 1500 π.Χ., αναφέρεται ως ο «γρύπας πολεμιστής» λόγω μιας πλάκας από ελεφαντόδοντο σκαλισμένη με γρύπες που βρέθηκε επίσης στον τάφο του.

Μία παρατήρηση δικιά μου: πολλοί δυτικοί αρχαιολόγοι απορρούν γιατί σε τάφους αρχαίων ελλήνων πολεμιστών βρίσκουν καθρέπτες και χτένες, λες και αυτά τα κτερίσματα ταιριάζουν μόνο σε γυναίκες. Αν διάβαζαν λίγο Ομηρο ή άλλα αρχαία κείμενα θα έβλεπαν ότι οι πολεμιστές περιγράφονται ως "καλλικνήμηδες" και "μακρυκόμηδες" (μαχρυκόμηδες Αχαιοί) και πως πριν από την μάχη χτένιζαν και λάδωναν τα μακρυά μαλλιά τους και τα γένεια τους! Δυστυχώς πάρα πολλοί Ελληνες επιστήμονες χάβουν αδιαμαρτύρητα την όποια μ@λ@κία τους σερβίρουν οι "βάρβαροι" επιστήμονες (α ρε Καβάφη τί μας κάνεις!).

Πηγές:
Incredible Bronze Age Carving of Human Combat only Visible by Magnifying Glass
Γρύπας πολεμιστής
ΥΓ: δεν σμίκρυνα τις φωτογραφίες, για καλλίτερο "μπανιστήρι" με το κουνητό (άλλο πράμα η ελληνική γλώσσα:) )

Pylos-Combat-Agate-before-restoration.png
mathisend9-01-Pylos_Combat_Agate_Photograph-01-1024x636.jpg
PylosCombatAgate.jpg
 
Ντροπή και αίσχος στις Ελληνικές κυβερνήσεις που φρόντισαν τα παιδιά μας να μη μάθουν τιποτα για την ιστορία της χώρας και για τα μάτια όλα επικεντρώνονται σε μία παρέλαση. Στην ψεύτικη γιορτή της μιας μέρας Οτι έμαθε κανεις μονος του και με την όποια παρότρυνση των γονιών.
 
Αυτός είναι ο στόχος να μην γνωριζεις την αξία σου και να είσαι υπόδουλος .Αφού τόσα Χρονια και αν ρωτήσεις και νέους φοιτητές που εννοείται σπουδάζουν και τους κόβει δεν είναι σε θέση να αντιληφθούν ποιοι ήταν μόνιμα απέναντι σου και ότι οι Οθωμανοί σε είχαν υποδουλωμένοι επειδή κάποιοι άλλοι το επέτρεπαν χειρότεροι από αυτούς και να σε κορόιδευαν μονίμως σε κάθε ξεσηκωμό και ξανά και ξανά νούμερο 1 Αγγλία όλοι οι άλλοι έπονται κλεπταποδοχοι και βασιλικοτεροι του βασιλέως διδάσκονται να εκτιμούν περισσότερο τα ελληνικά γενόμενα από εμάς.
 
KISS ME = ΚΥΣΟΝ

1648588945835.jpeg

Kiss me = φίλησέ με . Λέξη Ομηρικής προέλευσης.

Το ρήμα «φιλώ» σημαίνει «αγαπώ» και όχι «δίνω φιλί» , οι αρχαίοι μας πρόγονοι χρησιμοποιούσαν για την ανωτέρω ενέργεια το ρήμα «κυνέω». Το ρήμα αυτό σημαίνει «δίνω ένα φιλί» . Στις ημέρες μας το ίδιο ρήμα δεν υπάρχει αλλά , « ‘όλες οι Ομηρικές λέξεις έχουν διασωθεί στα σύνθετα».

Σήμερα λοιπόν υπάρχει το ρήμα προς-κυνέω-ώ {πού σημαίνει κάνω ένα βήμα μπροστά και δίνω ένα φιλί}.

Ο Όμηρος μάλιστα μας αναφέρει ότι ο Οδυσσεύς , μόλις εσώζετο από τους κινδύνους των κυμάτων , φιλούσε την γή πού του έδινε την ζωή, και «χαίρων η γαίη, κύσε δε ζείδωρον αρούραν» . Άλλά και όταν συνάντησε τον Τηλέμαχο «ως άρα φωνήσας υίόν κύσε» .

Ο μέλλων του ρήματος αυτού είναι κύσω και ο αόριστος «έκυσα» [και κύσα]. Και βεβαίως όπως από τον αόριστο «έλυσα» βγαίνει η προστακτική «λύσον», από το «έκυσα» βγαίνει η προστακτική «κύσον»= φίλησον .

«Κύσον με και την χείρα δός την δεξιά»
Αριστοφάνης «Νεφέλες».

Πηνελόπη προς Οδυσσέα , «Κύσον με Οδυσσέα» = φίλησέ με Οδυσσέα.

Να λοιπόν , το «Kiss me» , έρχεται κατευθείαν από την αρχαία Ελλάδα.

Αντώνιος Αντωνάκος «ΕΙΣ ΟΙΩΝΟΣ ΑΡΙΣΤΟΣ ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΓΛΩΣΣΗΣ»
 
KISS ME = ΚΥΣΟΝ

View attachment 45544

Kiss me = φίλησέ με . Λέξη Ομηρικής προέλευσης.

Το ρήμα «φιλώ» σημαίνει «αγαπώ» και όχι «δίνω φιλί» , οι αρχαίοι μας πρόγονοι χρησιμοποιούσαν για την ανωτέρω ενέργεια το ρήμα «κυνέω». Το ρήμα αυτό σημαίνει «δίνω ένα φιλί» . Στις ημέρες μας το ίδιο ρήμα δεν υπάρχει αλλά , « ‘όλες οι Ομηρικές λέξεις έχουν διασωθεί στα σύνθετα».

Σήμερα λοιπόν υπάρχει το ρήμα προς-κυνέω-ώ {πού σημαίνει κάνω ένα βήμα μπροστά και δίνω ένα φιλί}.

Ο Όμηρος μάλιστα μας αναφέρει ότι ο Οδυσσεύς , μόλις εσώζετο από τους κινδύνους των κυμάτων , φιλούσε την γή πού του έδινε την ζωή, και «χαίρων η γαίη, κύσε δε ζείδωρον αρούραν» . Άλλά και όταν συνάντησε τον Τηλέμαχο «ως άρα φωνήσας υίόν κύσε» .

Ο μέλλων του ρήματος αυτού είναι κύσω και ο αόριστος «έκυσα» [και κύσα]. Και βεβαίως όπως από τον αόριστο «έλυσα» βγαίνει η προστακτική «λύσον», από το «έκυσα» βγαίνει η προστακτική «κύσον»= φίλησον .

«Κύσον με και την χείρα δός την δεξιά» Αριστοφάνης «Νεφέλες».

Πηνελόπη προς Οδυσσέα , «Κύσον με Οδυσσέα» = φίλησέ με Οδυσσέα.

Να λοιπόν , το «Kiss me» , έρχεται κατευθείαν από την αρχαία Ελλάδα.

Αντώνιος Αντωνάκος «ΕΙΣ ΟΙΩΝΟΣ ΑΡΙΣΤΟΣ ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΓΛΩΣΣΗΣ»
Το ρίξαμε κ στα φιλιά τώρα?? .yelling.
Αστα να πανε.......
Και μετά σου λέει ειναι βαριά η καλογερική.........
Για ρωτήστε κ τους ναυτικους.... .sarcastic.
 
KISS ME = ΚΥΣΟΝ

View attachment 45544

Kiss me = φίλησέ με . Λέξη Ομηρικής προέλευσης.

Το ρήμα «φιλώ» σημαίνει «αγαπώ» και όχι «δίνω φιλί» , οι αρχαίοι μας πρόγονοι χρησιμοποιούσαν για την ανωτέρω ενέργεια το ρήμα «κυνέω». Το ρήμα αυτό σημαίνει «δίνω ένα φιλί» . Στις ημέρες μας το ίδιο ρήμα δεν υπάρχει αλλά , « ‘όλες οι Ομηρικές λέξεις έχουν διασωθεί στα σύνθετα».

Σήμερα λοιπόν υπάρχει το ρήμα προς-κυνέω-ώ {πού σημαίνει κάνω ένα βήμα μπροστά και δίνω ένα φιλί}.

Ο Όμηρος μάλιστα μας αναφέρει ότι ο Οδυσσεύς , μόλις εσώζετο από τους κινδύνους των κυμάτων , φιλούσε την γή πού του έδινε την ζωή, και «χαίρων η γαίη, κύσε δε ζείδωρον αρούραν» . Άλλά και όταν συνάντησε τον Τηλέμαχο «ως άρα φωνήσας υίόν κύσε» .

Ο μέλλων του ρήματος αυτού είναι κύσω και ο αόριστος «έκυσα» [και κύσα]. Και βεβαίως όπως από τον αόριστο «έλυσα» βγαίνει η προστακτική «λύσον», από το «έκυσα» βγαίνει η προστακτική «κύσον»= φίλησον .

«Κύσον με και την χείρα δός την δεξιά» Αριστοφάνης «Νεφέλες».

Πηνελόπη προς Οδυσσέα , «Κύσον με Οδυσσέα» = φίλησέ με Οδυσσέα.

Να λοιπόν , το «Kiss me» , έρχεται κατευθείαν από την αρχαία Ελλάδα.

Αντώνιος Αντωνάκος «ΕΙΣ ΟΙΩΝΟΣ ΑΡΙΣΤΟΣ ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΓΛΩΣΣΗΣ»
Τυχαίο, δε νομίζω !!!!
 
...για επεξηγήσεις σοβαρές στον Κυρίο Αντωνάκο, εγώ παρέθεσα το άρθρο!
Γιάννη, πολύ καλά έκανες και αξίζει ακόμα και για τις Ομηρικές του αναφορές, αλλά η αρχαιοπληξία του και το λογικό άλμα είναι πασίδηλα !
 
Φαινεται να υπηρξε ενας Ινδοευρωπαικος λαος , του οποιου η γλωσσα ειναι η κοινη προγονος πολλων γλωσσων. Ναι , το Κυσον και το kiis me εχουν αυτη την κοινη ριζα.
Η διαφορα με τους Ελληνες αρχαιοπληκτους ειναι οτι θεωρουν οτι αυτος ο Ινδοευρωπαικος λαος , ηταν ακριβως οι Αρχαιοι Ελληνες . Αλλα δεν ηταν .
Η υπαρξη ενος λαου-πολιτισμου αποδεικνυεται με
1) Αρχαιολογια
2) Ιστορια
3) Γλωσσολογια
4) Μοριακη Βιολογια -DNA
Με τις 1 κ 2 δεν εχουμε στοιχεια , αλλα με τις πιο συγχρονες 3 κ 4 ειναι βεβαιη η υπαρξη Ινδοευρωπαιων
 
KISS ME = ΚΥΣΟΝ

View attachment 45544

Kiss me = φίλησέ με . Λέξη Ομηρικής προέλευσης.

Το ρήμα «φιλώ» σημαίνει «αγαπώ» και όχι «δίνω φιλί» , οι αρχαίοι μας πρόγονοι χρησιμοποιούσαν για την ανωτέρω ενέργεια το ρήμα «κυνέω». Το ρήμα αυτό σημαίνει «δίνω ένα φιλί» . Στις ημέρες μας το ίδιο ρήμα δεν υπάρχει αλλά , « ‘όλες οι Ομηρικές λέξεις έχουν διασωθεί στα σύνθετα».

Σήμερα λοιπόν υπάρχει το ρήμα προς-κυνέω-ώ {πού σημαίνει κάνω ένα βήμα μπροστά και δίνω ένα φιλί}.

Ο Όμηρος μάλιστα μας αναφέρει ότι ο Οδυσσεύς , μόλις εσώζετο από τους κινδύνους των κυμάτων , φιλούσε την γή πού του έδινε την ζωή, και «χαίρων η γαίη, κύσε δε ζείδωρον αρούραν» . Άλλά και όταν συνάντησε τον Τηλέμαχο «ως άρα φωνήσας υίόν κύσε» .

Ο μέλλων του ρήματος αυτού είναι κύσω και ο αόριστος «έκυσα» [και κύσα]. Και βεβαίως όπως από τον αόριστο «έλυσα» βγαίνει η προστακτική «λύσον», από το «έκυσα» βγαίνει η προστακτική «κύσον»= φίλησον .

«Κύσον με και την χείρα δός την δεξιά» Αριστοφάνης «Νεφέλες».

Πηνελόπη προς Οδυσσέα , «Κύσον με Οδυσσέα» = φίλησέ με Οδυσσέα.

Να λοιπόν , το «Kiss me» , έρχεται κατευθείαν από την αρχαία Ελλάδα.

Αντώνιος Αντωνάκος «ΕΙΣ ΟΙΩΝΟΣ ΑΡΙΣΤΟΣ ΑΜΥΝΕΣΘΑΙ ΠΕΡΙ ΓΛΩΣΣΗΣ»
Πολη διαβασμενο σε κοβο.ειχες γκομενα την ηλιαδα .very funny. .my man.
 
Φαινεται να υπηρξε ενας Ινδοευρωπαικος λαος , του οποιου η γλωσσα ειναι η κοινη προγονος πολλων γλωσσων. Ναι , το Κυσον και το kiis me εχουν αυτη την κοινη ριζα.
Η διαφορα με τους Ελληνες αρχαιοπληκτους ειναι οτι θεωρουν οτι αυτος ο Ινδοευρωπαικος λαος , ηταν ακριβως οι Αρχαιοι Ελληνες . Αλλα δεν ηταν .
Η υπαρξη ενος λαου-πολιτισμου αποδεικνυεται με
1) Αρχαιολογια
2) Ιστορια
3) Γλωσσολογια
4) Μοριακη Βιολογια -DNA
Με τις 1 κ 2 δεν εχουμε στοιχεια , αλλα με τις πιο συγχρονες 3 κ 4 ειναι βεβαιη η υπαρξη Ινδοευρωπαιων
Είναι αυτοί ακριβώς οι συγκριτικοί γλωσσολόγοι που συντηρούν τον μύθο ;;;; της ινδοευρωπαικής φυλής.....
 
Είναι αυτοί ακριβώς οι συγκριτικοί γλωσσολόγοι που συντηρούν τον μύθο ;;;; της ινδοευρωπαικής φυλής.....
το dna θα δωσει απαντηση στο μελλον. Δυστυχως η στεπα δεν συντηρει ευρηματα, και οταν ανακαλυψαν μεταλλα εφυγαν απο κει
 
Back
Top