Το κατάλληλο αυτοκίνητο για κυνήγι

Στράτο σε καταλαβαίνω, η οδήγησή του είναι πολύ ιδιαίτερη και πολύ αθλητική. Θα πρέπει να μάθεις που να βάζεις το βάρος του σώματός σου αν θέλεις να στρίψει. Θα πρέπει να μάθεις να σηκώνεσαι όρθιος αν θέλεις να περάσει από εξτρημ δυσκολίες όπως βράχια. Θα πρέπει να έχεις δυνατά χέρια για να στρίψει το τιμόνι σε δύσκολες πορείες.
Όμως όλα αυτά με την πρακτική θα τα μάθεις γρήγορα, ιδίως αν έχεις εμπειρίες με μηχανές.
Επίσης, όταν το αγοράσεις καινούργιο να ξέρεις ότι το μηχανάκι δεν είναι καθόλου έτοιμο για το βουνό από το εργοστάσιο. Θα τουμπάρει και θα σε ρίξει κάτω σίγουρα. Έτσι ολοκαίνουργιο όπως είναι θα το στείλεις στον Τάσο στη Θεσσαλονίκη που είναι ο ειδικός στις γουρούνες στην Ελλάδα και θα στο κάνει ακριβώς αυτό που λέει το όνομά του, ATV - All Terrain Vehicle. Θα μακρύνει ο άξονας, θα κατέβει το κέντρο βάρους, θα αλλάξει τα ψαλίδια μπροστά για να ανοίγουν στις πιο δύσκολες καταστάσεις, θα αλλάξεις το τιμόνι για να μη στραβώνει με τίποτα και να μη σε κουράζει, θα βάλεις προστατευτικά σίδερα κάτω από τη μηχανή για να μην τραυματίζεται από τα βράχια. Και μετά μόνο τα αγριοκάτσικα Κρι-Κρι θα μπορούν να σε ακολουθήσουν.

wws.jpg
 
Last edited:
Στράτο σε καταλαβαίνω, η οδήγησή του είναι πολύ ιδιαίτερη και πολύ αθλητική. Θα πρέπει να μάθεις που να βάζεις το βάρος του σώματός σου αν θέλεις να στρίψει. Θα πρέπει να μάθεις να σηκώνεσαι όρθιος αν θέλεις να περάσει από εξτρημ δυσκολίες όπως βράχια. Θα πρέπει να έχεις δυνατά χέρια για να στρίψει το τιμόνι σε δύσκολες πορείες.
Όμως όλα αυτά με την πρακτική θα τα μάθεις γρήγορα, ιδίως αν έχεις εμπειρίες με μηχανές.
Επίσης, όταν το αγοράσεις καινούργιο να ξέρεις ότι το μηχανάκι δεν είναι καθόλου έτοιμο για το βουνό από το εργοστάσιο. Θα τουμπάρει και θα σε ρίξει κάτω σίγουρα. Έτσι ολοκαίνουργιο όπως είναι θα το στείλεις στον Τάσο στη Θεσσαλονίκη που είναι ο ειδικός στις γουρούνες στην Ελλάδα και θα στο κάνει ακριβώς αυτό που λέει το όνομά του, ATV - All Terrain Vehicle. Θα μακρύνει ο άξονας, θα κατέβει το κέντρο βάρους, θα αλλάξει τα ψαλίδια μπροστά για να ανοίγουν στις πιο δύσκολες καταστάσεις, θα αλλάξεις το τιμόνι για να μη στραβώνει με τίποτα και να μη σε κουράζει. Και μετά μόνο τα αγριοκάτσικα κρικρι θα μπορούν να σε ακολουθήσουν.

Φαντάσου από supersport 600αρι που έστριβε με τη σκέψη....έκατσα στο τέρας. Όντως δεν μπορούσα να στριψω και να δίνω γκάζι συγχρόνως.... Έχω εμπειρία και από trial αλλά αυτό ήταν εντελώς διαφορετικό στην οδήγηση του.
 
Για εμένα που δεν έχω την εξάρτηση του σκύλου, το Yamaha Raptor μου έχει λύσει τα χέρια. Σακίδιο με τα φυσίγγια και το σπασμένο δίκαννο στην πλάτη, και από το σπίτι στο χωριό κατευθείαν μέσα στα δάση και τα βουνά.
Πηγαίνει παντού χωρίς να αγκομαχάει και να φθείρεται όπως βλέπω με τα αυτοκίνητα, πηγαίνει πολύ πιο γρήγορα από τα αυτοκίνητα, χωρίς να έχεις ανάγκη να τρέχεις και να είσαι συνεχώς στην τσίτα όπως με τα δίτροχα enduro. Αν σου αρέσει το δάσος και θέλεις να πας αργά για να παρατηρήσεις τα μέρη μπορείς να πηγαίνεις με ελάχιστη ταχύτητα, ενώ στο δίτροχο είσαι συνέχεια στα γκάζια. Επίσης η οδήγηση είναι αθλητική και πολύ ευχάριστη.

View attachment 57029
View attachment 57034

Μειονεκτήματα:
Δε σε προστατεύει από τη βροχή. Επίσης αν την προηγούμενη μέρα έβρεξε και είναι γεμάτο λάσπες το βουνό θα γίνεις σαν το γουρούνι μες τη λάσπη. Αλλά αυτό είναι πολύ μεγάλη απόλαυση όταν το συνηθίσεις.

Επειδή μπορεί να σε πάει σε μέρη που το αυτοκίνητο δεν πάει με τίποτα, μπορεί να παρασυρθείς και να πας για απογευματινό καρτέρι πολύ βαθειά μέσα στα δάση και μετά τη δύση του ηλίου θα πρέπει να περάσεις μονοπάτια σε γκρεμούς που ενώ ήταν ευκολάκι με το φως της ημέρας, με το σκοτάδι στο δάσος και τα φώτα της μηχανής μόνο γίνεται επικίνδυνο.
Το μηχανάκι αυτό μου επιτρέπει να φτάσω μέσα σε 30 λεπτά σε καρτέρια που ποτέ δε θα έφτανα αλλιώς διότι θα ήθελα 4-5 ώρες δρόμο με τα πόδια, αλλά αναγκάζομαι να φύγω 20-30 λεπτά πριν τη δύση του ηλίου για να μην βρεθώ με πίσσα σκοτάδι μέσα στα βουνά και τα δάση.

Αν έχεις κάποιο ατύχημα το πιο πιθανό είναι να βρίσκεσαι σε μέρος που μόνο ελικόπτερο μπορεί να έρθει να σε μαζέψει, τζιπάκι εκεί δεν πάει. Δόξα το Θεό, ακόμα δε μου έχει συμβεί κάτι και αν είσαι συντηρητικός οδηγός οι πιθανότητες να συμβεί είναι λίγες.
Έχω δει σε βίντεο στο USA κάτι μάγκες με τέτοια οχιματα αλλά φορτωμένα με πλαστικά κανελ για τα σκυλιά να πηγαίνουν για πέρδικες σε απίθανα μέρη κ σημεία! Ωραία μαγκιά συνάδελφε!!!!
 
Φαντάσου από supersport 600αρι που έστριβε με τη σκέψη....έκατσα στο τέρας. Όντως δεν μπορούσα να στριψω και να δίνω γκάζι συγχρόνως.... Έχω εμπειρία και από trial αλλά αυτό ήταν εντελώς διαφορετικό στην οδήγηση του.
Έχεις εμπειρία από trial;;;;
Εντάξει, τί να λέμε τώρα. Μέσα σε ένα μήνα την έχεις κατακτήσει τη γουρούνα.
Απλά επειδή είναι τελείως διαφορετική και από το δίτροχο αλλά και από τα trial θέλει να τη μάθεις από την αρχή. Αλλά σίγουρα ξέρεις να χρησιμοποιείς το σώμα σου σωστά γιατί αυτό είναι απαραίτητο στο trial. Απλά στη γουρούνα είναι ίσως περισσότερο αναγκαίο και λίγο διαφορετικά.

Ας πούμε δες εδώ τον κάνγκουρα στο 7:50 - 8:00 πως βγάζει τον κώλο του έξω για να στρίψει. Αν δεν τον έβγαζε ΔΕΝ θα έστριβε





Και εδώ μία ήρεμη οδήγηση μέσα στο δάσος που πας όπου θέλεις χωρίς δυσκολίες και προβλήματα:

 
Last edited:
Έχω δει σε βίντεο στο USA κάτι μάγκες με τέτοια οχιματα αλλά φορτωμένα με πλαστικά κανελ για τα σκυλιά να πηγαίνουν για πέρδικες σε απίθανα μέρη κ σημεία! Ωραία μαγκιά συνάδελφε!!!!
Οι Αμερικανοί έχουν πολύ συχνά τα Utility ATV. Αυτά είναι πολύ βαρύτερα, περισσότερα κυβικά, αυτόματα και 4χ4.
Πλεονέκτημα είναι ότι είναι πιο άνετα στην οδήγηση, λιγότερο αθλητικά, μπορείς να βάλεις βαλίτσες και να πας μεγάλες διαδρομές πχ στις Άλπεις και παίρνεις και δεύτερο άτομο διότι η οδήγηση είναι πιο νορμάλ.

Πάρε μια ιδέα:
 
Οι Αμερικανοί έχουν πολύ συχνά τα Utility ATV. Αυτά είναι πολύ βαρύτερα, περισσότερα κυβικά, αυτόματα και 4χ4.
Πλεονέκτημα είναι ότι είναι πιο άνετα στην οδήγηση, λιγότερο αθλητικά, μπορείς να βάλεις βαλίτσες και να πας μεγάλες διαδρομές πχ στις Άλπεις και παίρνεις και δεύτερο άτομο διότι η οδήγηση είναι πιο νορμάλ.

Πάρε μια ιδέα:
Με τέτοιου τύπου με πήγε "βόλτα"ο τύπος που έγραψα παραπάνω....
Το trial με μοτοσυκλέτα όντως θέλει τεχνική και για να την αποκτήσεις θες ατέλειωτες ώρες προπόνησης.
Πιο δύσκολο πρέπει να είναι στο τετράτροχο γιατί είναι πιο βαρύ....βέβαια όταν "το πατάς" γίνεται πούπουλο.
 
Το trial με μοτοσυκλέτα όντως θέλει τεχνική και για να την αποκτήσεις θες ατέλειωτες ώρες προπόνησης.
Πιο δύσκολο πρέπει να είναι στο τετράτροχο γιατί είναι πιο βαρύ....βέβαια όταν "το πατάς" γίνεται πούπουλο.
Στο τετράτροχο trial τεχνικές δεν μπορείς να εφαρμόσεις.
Απλά πιστεύω ότι το trial είναι πολύ μεγάλο τεχνικό σχολείο και όποιος έχει κάποια εμπειρία από εκεί μπορεί εύκολα να δαμάσει και τις πιο δύσκολες μηχανές.

Για παράδειγμα ο πέντε φορές νικητής του British Enduro Extreme ο Jarvis Graham καταφέρνει να βγαίνει συνέχεια πρώτος στο πιο δύσκολο πρωτάθλημα Enduro του κόσμου ακριβώς επειδή έχει ικανότητες trial.

Δες εδώ στο παρακάτω βιντεάκι πως ενώ είναι εντουράς, όταν του χρειάζεται περνάει τα εμπόδια με trial τεχνικές. Εκεί που κολόνουν όλοι αυτός συνεχίζει.

 
Αυτά τα κουτιά είναι ότι πρέπει για το εσωτερικό του αυτοκινήτου..αλλά δεν τα έχουν ετοιμοπαραδοτα εδώ...κάτι θα σκεφτώ όμως...
Ευχαριστώ και πάλι!!!
Όπου και να είσαι τα στέλνουν. Το δικό μου το είχα πάρει από τα pet4u μια αλυσίδα pet shop
 
Όπου και να είσαι τα στέλνουν. Το δικό μου το είχα πάρει από τα pet4u μια αλυσίδα pet shop
Τα είδα Γιώργο. Ελπίζω από βδομάδα αν πάνε όλα καλά και να το έχω στα χέρια μου το αυτοκίνητο και θα μετρήσω για να δω.
 
Στο τετράτροχο trial τεχνικές δεν μπορείς να εφαρμόσεις.
Απλά πιστεύω ότι το trial είναι πολύ μεγάλο τεχνικό σχολείο και όποιος έχει κάποια εμπειρία από εκεί μπορεί εύκολα να δαμάσει και τις πιο δύσκολες μηχανές.

Για παράδειγμα ο πέντε φορές νικητής του British Enduro Extreme ο Jarvis Graham καταφέρνει να βγαίνει συνέχεια πρώτος στο πιο δύσκολο πρωτάθλημα Enduro του κόσμου ακριβώς επειδή έχει ικανότητες trial.

Δες εδώ στο παρακάτω βιντεάκι πως ενώ είναι εντουράς, όταν του χρειάζεται περνάει τα εμπόδια με trial τεχνικές. Εκεί που κολόνουν όλοι αυτός συνεχίζει.

Πολλά παιδιά έκαναν trial γιατί τους βοηθούσε στο enduro.... και έβλεπαν διαφορά.
Μάθαιναν να τοποθετούν το σώμα τους μπροστά στα ανηφορικά κομμάτια και τον πισινό τους πίσω στα κατηφορικά.
Αλλά και το enduro βοηθούσε τα παιδιά που έκαναν trial γιατί έβλεπαν τα εμπόδια πιο μικρά και δεν τα "φοβόντουσαν". Επίσης η ισορροπία που μαθαίνεις στο trial είναι απίστευτη....
 
Πολλά παιδιά έκαναν trial γιατί τους βοηθούσε στο enduro.... και έβλεπαν διαφορά.
Μάθαιναν να τοποθετούν το σώμα τους μπροστά στα ανηφορικά κομμάτια και τον πισινό τους πίσω στα κατηφορικά.
Αλλά και το enduro βοηθούσε τα παιδιά που έκαναν trial γιατί έβλεπαν τα εμπόδια πιο μικρά και δεν τα "φοβόντουσαν". Επίσης η ισορροπία που μαθαίνεις στο trial είναι απίστευτη....
Ακριβώς όπως τα λες.
 
...
Ας πούμε δες εδώ τον κάνγκουρα στο 7:50 - 8:00 πως βγάζει τον κώλο του έξω για να στρίψει. Αν δεν τον έβγαζε ΔΕΝ θα έστριβε

...
Ας μην κατέστρεφαν το δάσος οι άλλοι για να του φτιάξουν δρόμο, και μετά θα 'βλεπες αν θα έστριβε, με ή χωρίς κώλο .big smile.

ΥΓ: προσωπικά είμαι εναντίων τέτοιων "ανούσιων" παιχνιδιών στα δάση / αλλά είμαι υπέρ των αγροτικών ATV και UTV. Τώρα βέβαια τα νησιά είναι γεμάτα με τέτοια παιχνίδια για να νοιώθουν την ελευθερία και το μαστίγωμα του ανέμου στα πρόσωπά τους οι τουρίστες, πριν γρκεμοτσακιστούν και σπάσουν το κεφάλι τους...
 
Στο τετράτροχο trial τεχνικές δεν μπορείς να εφαρμόσεις.
Απλά πιστεύω ότι το trial είναι πολύ μεγάλο τεχνικό σχολείο και όποιος έχει κάποια εμπειρία από εκεί μπορεί εύκολα να δαμάσει και τις πιο δύσκολες μηχανές.

Για παράδειγμα ο πέντε φορές νικητής του British Enduro Extreme ο Jarvis Graham καταφέρνει να βγαίνει συνέχεια πρώτος στο πιο δύσκολο πρωτάθλημα Enduro του κόσμου ακριβώς επειδή έχει ικανότητες trial.

Δες εδώ στο παρακάτω βιντεάκι πως ενώ είναι εντουράς, όταν του χρειάζεται περνάει τα εμπόδια με trial τεχνικές. Εκεί που κολόνουν όλοι αυτός συνεχίζει.

... όταν το μηχάνημα είναι προέκταση του κορμιού σου
 
Ας μην κατέστρεφαν το δάσος οι άλλοι για να του φτιάξουν δρόμο, και μετά θα 'βλεπες αν θα έστριβε, με ή χωρίς κώλο .big smile.

ΥΓ: προσωπικά είμαι εναντίων τέτοιων "ανούσιων" παιχνιδιών στα δάση / αλλά είμαι υπέρ των αγροτικών ATV και UTV. Τώρα βέβαια τα νησιά είναι γεμάτα με τέτοια παιχνίδια για να νοιώθουν την ελευθερία και το μαστίγωμα του ανέμου στα πρόσωπά τους οι τουρίστες, πριν γρκεμοτσακιστούν και σπάσουν το κεφάλι τους...
Το δάσος δεν καταστρέφεται όταν φτιάχνεις κάποιον χωματόδρομο, το δάσος καταστρέφεται όταν δεν έχει χωματόδρομο και κατακαίγεται επειδή δεν μπορεί να φτάσει ούτε ένα πυροσβεστικό. Όλα τα δάση θα έπρεπε να είχαν χωματόδρομους για να προστατεύονται.

Αφού είσαι εναντίων τέτοιων "ανούσιων" παιχνιδιών στα δάση τότε μην ασχολείσαι. Κανένας δε σε υποχρέωσε.
Συμπεριφέρεσαι ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που κάνουν όσοι δεν κυνηγάνε. Επειδή δεν είναι δική τους δραστηριότητα και δεν τη καταλαβαίνουν δεν θέλουν να την κάνει κανένας άλλος και άρα είναι εναντίων του κυνηγίου γιατί ... ... και ακολουθεί μία μαμακία δικαιολογία.

Στα νησιά οι τουρίστες γκρεμοτσακίζονται με τις γουρούνες και γιατί δεν ξέρουν να τις οδηγούν, και γιατί είναι εργοστασιακές. Και εγώ με μία εργοστασιακή γουρούνα θα γκρεμοτσακιστώ. Είπα παραπάνω τί πρέπει να κάνει κάποιος μόλις την αγοράσει αν δεν θέλει να πέφτει σε κάθε στροφή.
 
Το δάσος δεν καταστρέφεται όταν φτιάχνεις κάποιον χωματόδρομο, το δάσος καταστρέφεται όταν δεν έχει χωματόδρομο και κατακαίγεται επειδή δεν μπορεί να φτάσει ούτε ένα πυροσβεστικό. Όλα τα δάση θα έπρεπε να είχαν χωματόδρομους για να προστατεύονται.
...
Συμφωνώ, τα δάση χρειάζονται πυροπροστασία που σημαίνει σχεδιασμένους για αυτόν τον σκοπό δασικούς δρόμους...
...
Αφού είσαι εναντίων τέτοιων "ανούσιων" παιχνιδιών στα δάση τότε μην ασχολείσαι. Κανένας δε σε υποχρέωσε.
...
Ιδιαίτερα όταν είσαι εναντίον κάποιου πράγματος πρέπει να ασχολείσαι μαζί του, π.χ. εναντίον του φασισμού, εναντίον της καταστροφής του περιβάλλοντος, εναντίον της πεθεράς που μπλέκεται συνέχεια στα οικογενειακά σου κλπ. Σε υποχρεώνει ο ορθολογισμός. Αυτό βέβαια όταν πρόκειται για σοβαρά θέματα - όταν πρόκειται για π.χ. για άθλημα, μ' αρέσει να βλέπω αγώνες ή ακροβατικά από quads σε πίστα, αλλά δεν μου αρέσει να βλέπω κόντρες στην παραλιακή.
...
Συμπεριφέρεσαι ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που κάνουν όσοι δεν κυνηγάνε. Επειδή δεν είναι δική τους δραστηριότητα και δεν τη καταλαβαίνουν δεν θέλουν να την κάνει κανένας άλλος και άρα είναι εναντίων του κυνηγίου γιατί ... ... και ακολουθεί μία μαμακία δικαιολογία.
...
Ο παραλληλισμός σου δεν στέκει, μάλλον είσαι θιγμένος και θυμωμένος με τα γραφόμενά μου. Κάτι τέτοιο δεν ήταν στόχος μου και λυπάμαι αν η κριτική μου στα δρώμενα του βίντεο σε έκανε να νοιώσεις άσχημα.
...
Στα νησιά οι τουρίστες γκρεμοτσακίζονται με τις γουρούνες και γιατί δεν ξέρουν να τις οδηγούν, και γιατί είναι εργοστασιακές. Και εγώ με μία εργοστασιακή γουρούνα θα γκρεμοτσακιστώ. Είπα παραπάνω τί πρέπει να κάνει κάποιος μόλις την αγοράσει αν δεν θέλει να πέφτει σε κάθε στροφή.
Αυτό εδώ δεν το καταλαβαίνω όλο. Σίγουρα οι περισσότεροι τουρίστες δεν ξέρουν να οδηγούν τις γουρούνες και για αυτό γκρεμοτσακίζονται. Αλλά το ότι ένα εργοστασιακό όχημα, το οποίο επιτρέπεται σύμφωνα με τις χιλιάδες προδιαγραφές ασφαλείας, νόμους και διατάξεις να κυκλοφορεί στους δημόσιους δρόμους πολλών κρατών, π.χ. ΗΠΑ, Γερμανία, Ιαπωνία, είναι επικίνδυνο στην Ελλάδα αν δεν "αναβαθμισθεί", δεν το καταλαβαίνω.

Κανονικά πρώτα πρέπει να μάθεις να χειρίζεσαι ένα οποιοδήποτε εργαλείο, και μετά να το χρησιμοποιείς. Το θέμα είναι, πότε έχεις μάθει να το χειρίζεσαι, όταν έχεις διαβάσει το εγχειρίδιο του εργαλείου, όταν έχεις κάνει μαθήματα από έγκυρο δάσκαλο, όταν έχεις δει μερικά βιντεο στο διαδίκτυο;
Ή το αγοράζεις, καβαλάς και μαθαίνεις με την μέθοδο του trial and error? οδηγώντας μάλιστα σε δημόσιο δρόμο τρομάζοντας γιαγιάδες και μικρά παιδιά;
Για να μην μακρηγορώ, επικίνδυνος είναι ο άνθρωπος και όχι το εργαλείο. Και δεν είχα σκοπό να θίξω εσένα, αλλά να θίξω ένα θέμα που με ενόχλησε στο βιντεο, όπως π.χ. με ενοχλεί να πυροβολούν καρπούζια για να το δείξουν στο διαδίκτυο.
 
thedoorsz βαριέμαι τη μπαρουφολογία. Αν είχες κάποιο πραγματικό ενδιαφέρον για το άθλημα ευχαρίστως να απαντούσα και να έδινα ότι ξέρω για τα atv (λίγα είναι, δεν είμαι κανένας ειδικός, εγώ για το κυνήγι το πήρα), αλλά εσύ δεν έχεις κανένα πραγματικό ενδιαφέρον, και καλά κάνεις, για αυτό μην παρεξηγηθείς αλλά δεν έχει νόημα να απαντάω.

Τώρα, για κάποιον που ενδεχομένως να σκέφτεται να αγοράσει γουρούνα, ξαναλέω ότι το εργοστασιακό μηχανάκι είναι ακατάλληλο για τη χρήση που το θέλουμε. Καλό είναι για να πας να κάνεις τα ψώνια σου στο Βασιλόπουλο και εκεί πάλι μπορεί να σε πετάξει στη στροφή.
Όλα τα βίντεο που έβαλα παραπάνω με yamaha Raptor, (δηλαδή motocross ATV) όλοι μα όλοι έχουν τροποποιήσει το μηχανάκι για να αποδώσει όπως πρέπει. Αυτό η μαμά εταιρεία, Yamaha δεν το κάνει διότι: Πρώτον θα κόστιζε τα διπλάσια χρήματα. Δεύτερον διότι δεν μπορεί, το κάθε κορυφαίο εξάρτημα παράγεται από διαφορετική εταιρεία που εξειδικεύεται σε αυτά και δεν μπορεί να τα φτιάξει όλα η yamaha. Τρίτον, κάθε αθλητής ή χομπίστας έχει διαφορετικές ανάγκες και άρα θα πρέπει να το φτιάξει διαφορετικά το μηχανάκι του. Αλλιώς θα φτι΄ξει το Raptor του ο Έλληνας που το θέλει για να πολύ σκληρά βουνά της Ελλάδας, αλλιώς θα το φτιάξει ο Πολωνός για τα επίπεδα δάση της χώρας του, αλλιώς ο Ρώσος για τους πάγους και τα χιόνια της πατρίδας του, και αλλιώς ο Καταριανός που θέλει να βγάζει γούστα στους αμμόλοφους της ερήμου που χει.

Στο παρακάτω βιντεάκι ένας Έλληνας χομπίστας περιγράφει τις αλλαγές που έχει κάνει στο δικό του. Κρατήστε τί λέει στο 1:20

 
Back
Top