Το κατάλληλο αυτοκίνητο για κυνήγι

Κατηφορα.....
Ειμαι 100% βεβαιος, πως και ενα μικρα θα κατεβαινε.
Μην το υποτιμάς το SX4 - ο γνώστης μπορεί να πάει παντού (σχεδόν;)) με αυτό. Έχοντας πολύχρονη off-road εμπειρία με το Unimog, έμεινα σχετικά έκλπηκτος από το τί μπορεί να κάνει το SX4, το οποίο βέβαια έχει τους περιορισμούς του. Νομίζω είναι μία καλή και τίμια λύση για τον άνθρωπο της πόλης που έχει επαφή με την φύση και το χωριό. Δεν μιλώ για "off-road" φανατικούς. Αλλά ας δούμε τί κάνουν μερικοί με αυτο το μικρό αυτοκίνητο:
Suzuki SX4 Offroad 2WD 4WD Dirt Test
SX4 Off Road Compilation Tribute
SX4 shorty
Lydia Climbing Baby Lions Back
EDIT: 2011 Suzuki SX4 Off-road Review & Drive

BTW, το SX4 δεν είναι ούτε Lada Niva, ούτε Jeep Wrangler. Αλλά έχω διασχίσει ρεματιές με το SX4 με την πρώτη, ενώ το Navara λόγω στενότητας δρόμου και πολύ κλειστής στροφής δεν πέρασε!! Για τα ελληνικά δεδομένα, τα μικρά και στενά 4x4 (Niva, Jimny, Terios, SX4, κ.α.) με ελάχιστη τροποποίηση είναι ιδανικά για τους φίλους της υπαίθρου και της φύσεως - δεν μιλώ για τους επαγγελματίες αγρότες, αυτοί έχουν άλλες απαιτήσεις από ένα αυτοκίνητο!
 
Last edited:
Πάντως ο οδηγός, σε κάποια σημεία, κόντεψε να το σπάσει. Σοβαρό μειονέκτημα η έλλειψη ροπής σε χαμηλές στροφές.
Όντως έτσι είναι. Αλλά υπά(ή)ρχει και το SX4 6-τάχυτο με diesel μηχανή 2-λιτρη με αξιοπρεπή ροπή. Αλλά αυτό δεν εισήχθη ποτέ στην Ελλάδα - νομίζω λόγω της πάλαι ποτέ απαγόρευσης των ντίζελ για τους ιδιώτες.
 
Αλλά έχω διασχίσει ρεματιές με το SX4 με την πρώτη, ενώ το Navara λόγω στενότητας δρόμου και πολύ κλειστής στροφής δεν πέρασε
Το πιό κοντό αυτοκίνητο έχει να κάνει σε off road καταστάσεις
Και εγώ όταν είχα το hilux και πήγαινα στο χωριό της γυναίκας και είχε χιόνι ανέβαινε πιό εύκολα ένα Jimny
Πριν φτάσεις στο σπίτι έχει μία αριστερή κλειστή στροφή, αυτός έμπαινε πιό εύκολα εγώ άνοιγα για να με πάρει και είχα θέματα
 
Μην το υποτιμάς το SX4 - ο γνώστης μπορεί να πάει παντού (σχεδόν;)) με αυτό. Έχοντας πολύχρονη off-road εμπειρία με το Unimog, έμεινα σχετικά έκλπηκτος από το τί μπορεί να κάνει το SX4, το οποίο βέβαια έχει τους περιορισμούς του. Νομίζω είναι μία καλή και τίμια λύση για τον άνθρωπο της πόλης που έχει επαφή με την φύση και το χωριό. Δεν μιλώ για "off-road" φανατικούς. Αλλά ας δούμε τί κάνουν μερικοί με αυτο το μικρό αυτοκίνητο:
Suzuki SX4 Offroad 2WD 4WD Dirt Test
SX4 Off Road Compilation Tribute
SX4 shorty
Lydia Climbing Baby Lions Back
EDIT: 2011 Suzuki SX4 Off-road Review & Drive

BTW, το SX4 δεν είναι ούτε Lada Niva, ούτε Jeep Wrangler. Αλλά έχω διασχίσει ρεματιές με το SX4 με την πρώτη, ενώ το Navara λόγω στενότητας δρόμου και πολύ κλειστής στροφής δεν πέρασε!! Για τα ελληνικά δεδομένα, τα μικρά και στενά 4x4 (Niva, Jimny, Terios, SX4, κ.α.) με ελάχιστη τροποποίηση είναι ιδανικά για τους φίλους της υπαίθρου και της φύσεως - δεν μιλώ για τους επαγγελματίες αγρότες, αυτοί έχουν άλλες απαιτήσεις από ένα αυτοκίνητο!
Παίζει ρόλο κ η εμπειρία με την off road οδήγηση... Αν έχεις εμπειρία κ αντίληψη στο πώς πρέπει να πατήσει το αυτοκίνητο θα φτάσεις μακριά ακόμα κ με ένα αυτοκίνητο χαμηλότερων δυνατότητων...
Το αυτοκίνητο από μόνο του δεν μπορεί να σε πάει παντού όπως πολλοί νομίζουν... Θέλει να σε έχουν τραβήξει κ δύο φορές για να μάθεις να σέβεσαι κ να αξιολογείς το δρόμο...
 
Πήγα απόψε και είδα το αυτοκίνητο. Είναι από 1ο χέρι και έχει κανει όλα τα σέρβις στη αντιπροσωπεία. Εξωτερικά δεν έχει γρατσουνιές κτλ το χρώμα του σε καλή κατάσταση . Εσωτερικά μια χαρα χώρους έχει και μπρος και πίσω μπήκα και έκατσα χωρίς θέμα.
Ο κινητήρας του δεν μου έδειξε κάποιο θέμα κατά την οδήγηση,και κάτω από το καπό δεν είδα κάτι που να με ανυσηχησει όπως πχ λάδια στο καπάκι ή άλλες διαρροές από υγρά έστω και από πιο παλιά.
Αυτός που το έχει είναι ξεναγός και τα περισσότερα χιλιόμετρα τα έχει κάνει σε εθνική οδό.
Το μόνο που με "προβλημάτισε" ήταν ότι στο πορτ μπακαζ σίγουρα δεν μπαίνει κλουβί μετάφορας για τον Μπράντι....
Ίσως αν πέσουν τα πίσω καθίσματα κάτι να γίνει...
Έχω sx4 2009 βενζίνη από το 2019. Ταξίδια με την οικογένεια, κυνήγι και σκυλί στο πορτ μπαγκαζ
homestyle cooking near me
 
Φτώχεια καταραμένη... Με υγραέριο το Μίκρα, μέχρι πριν λίγα χρόνια εσωτερικό κουτί,μετά έβαλα κότσο και εξωτερικό! Λεπτομέρεια που δε φαίνεται... Αυτοκόλλητο 3d 4x4 !!! Άμα είχε χέρια θα με κοπάναγε ασταμάτητα!!!!
View attachment 57003
Μια απο τα ίδια με το i20 μου,αυτοκίνητο for all
IMG_20220930_102229.jpg
Σειρά όταν έχουμε υγεία τα έχουμε όλα..... :)
 
Δύο αποφθέγματα του Όσιου Τρυπητού του Πασταφαριανού για την φτώχεια:
- Μακάριος όποιος εκτιμά αυτά που έχει, κι ας είναι και σκέτη μακαρονάδα
- Η φτώχεια θέλει καλοπέραση, γι' αυτό πάμε για κυνήγι - κοκκινιστό με μακαρόνια
.big smile.

Το καλύτερο για το τέλος:
- Πενία τέχνας κατεργάζεται (Θεόκριτος, 3ος π.Χ. αιών, ακόμα ένας πρόδρομος του πασταφαριανισμού). Γι' αυτό και οι Έλληνες είναι πρώτοι στις (αδήλωτες) πατέντες και επιβιώνουν επιτυχώς εδώ και αιώνες.fgr2
 
Έχω sx4 2009 βενζίνη από το 2019. Ταξίδια με την οικογένεια, κυνήγι και σκυλί στο πορτ μπαγκαζ
homestyle cooking near me
Καλημέρα Γιώργο. Μια χαρά βλέπω ότι έχει ταιριάξει το κλουβί μεταφοράς για το σκυλί πίσω. Όταν πήγα και είδα το αυτοκίνητο είχε κάποια πράγματα ο ιδιοκτήτης στο πορτ μπακαζ και μου φάνηκε ότι δεν έχει χώρο για να μπει κλουβί μεταφοράς. Θα το δω όμως...ή θα τροποποιήσω το ξύλινο που έχω ή θα αγοράσω τέτοιου τύπου σαν αυτό που έχεις. Αν μπορείς γράψε μου σε παρακαλώ τις διαστάσεις του .
Ευχαριστώ για την απάντηση!!!
 
Καλημέρα Γιώργο. Μια χαρά βλέπω ότι έχει ταιριάξει το κλουβί μεταφοράς για το σκυλί πίσω. Όταν πήγα και είδα το αυτοκίνητο είχε κάποια πράγματα ο ιδιοκτήτης στο πορτ μπακαζ και μου φάνηκε ότι δεν έχει χώρο για να μπει κλουβί μεταφοράς. Θα το δω όμως...ή θα τροποποιήσω το ξύλινο που έχω ή θα αγοράσω τέτοιου τύπου σαν αυτό που έχεις. Αν μπορείς γράψε μου σε παρακαλώ τις διαστάσεις του .
Ευχαριστώ για την απάντηση!!!
Καλημέρα Στράτο! Το μικρότερο κουτάκι, περιπου σαν το δικό μου είναι 51-82-61 (Μ-Π-Υ)
Στο ύψος κλείνει και η εταζιέρα. Μένει λίγος χωρος πίσω από το κουτί και στο πλάι. Εγώ έχω βάλει Ρεζέρβα κανονικής διάστασης ( είχε τη μικρή) και γι'αυτό έχει ανέβει λίγο το δάπεδο του πορτ μπαγκαζ, αλλά κανένα πρόβλημα. Βάζω πράγματα και κάτω από το κόντρα πλακέ που είναι το νέο δαπεδο.
Το αυτοκίνητο είναι καλή επιλογή στην κατηγορία 1600 κυβ και 4×4 και 5θυρο.
 
Όντως έτσι είναι. Αλλά υπά(ή)ρχει και το SX4 6-τάχυτο με diesel μηχανή 2-λιτρη με αξιοπρεπή ροπή. Αλλά αυτό δεν εισήχθη ποτέ στην Ελλάδα - νομίζω λόγω της πάλαι ποτέ απαγόρευσης των ντίζελ για τους ιδιώτες.
Το έχω εγώ αυτό πάω εκτός δρόμου αλλά έχει γρήγορο βήμα γμτ.Και είναι δύσκολο όταν είναι πολύ χάλια ο δρόμος και φοβάμαι μην το ξυλωσω από κάτω.
 
Για εμένα που δεν έχω την εξάρτηση του σκύλου, το Yamaha Raptor μου έχει λύσει τα χέρια. Σακίδιο με τα φυσίγγια και το σπασμένο δίκαννο στην πλάτη, και από το σπίτι στο χωριό κατευθείαν μέσα στα δάση και τα βουνά.
Πηγαίνει παντού χωρίς να αγκομαχάει και να φθείρεται όπως βλέπω με τα αυτοκίνητα, πηγαίνει πολύ πιο γρήγορα από τα αυτοκίνητα, χωρίς να έχεις ανάγκη να τρέχεις και να είσαι συνεχώς στην τσίτα όπως με τα δίτροχα enduro. Αν σου αρέσει το δάσος και θέλεις να πας αργά για να παρατηρήσεις τα μέρη μπορείς να πηγαίνεις με ελάχιστη ταχύτητα, ενώ στο δίτροχο είσαι συνέχεια στα γκάζια. Επίσης η οδήγηση είναι αθλητική και πολύ ευχάριστη.

yamaha-raptor-350-parked-in-water.jpg
img.jpg

Μειονεκτήματα:
Δε σε προστατεύει από τη βροχή. Επίσης αν την προηγούμενη μέρα έβρεξε και είναι γεμάτο λάσπες το βουνό θα γίνεις σαν το γουρούνι μες τη λάσπη. Αλλά αυτό είναι πολύ μεγάλη απόλαυση όταν το συνηθίσεις.

Επειδή μπορεί να σε πάει σε μέρη που το αυτοκίνητο δεν πάει με τίποτα, μπορεί να παρασυρθείς και να πας για απογευματινό καρτέρι πολύ βαθειά μέσα στα δάση και μετά τη δύση του ηλίου θα πρέπει να περάσεις μονοπάτια σε γκρεμούς που ενώ ήταν ευκολάκι με το φως της ημέρας, με το σκοτάδι στο δάσος και τα φώτα της μηχανής μόνο γίνεται επικίνδυνο.
Το μηχανάκι αυτό μου επιτρέπει να φτάσω μέσα σε 30 λεπτά σε καρτέρια που ποτέ δε θα έφτανα αλλιώς διότι θα ήθελα 4-5 ώρες δρόμο με τα πόδια, αλλά αναγκάζομαι να φύγω 20-30 λεπτά πριν τη δύση του ηλίου για να μην βρεθώ με πίσσα σκοτάδι μέσα στα βουνά και τα δάση.

Αν έχεις κάποιο ατύχημα το πιο πιθανό είναι να βρίσκεσαι σε μέρος που μόνο ελικόπτερο μπορεί να έρθει να σε μαζέψει, τζιπάκι εκεί δεν πάει. Δόξα το Θεό, ακόμα δε μου έχει συμβεί κάτι και αν είσαι συντηρητικός οδηγός οι πιθανότητες να συμβεί είναι λίγες.
 
Καλημέρα Στράτο! Το μικρότερο κουτάκι, περιπου σαν το δικό μου είναι 51-82-61 (Μ-Π-Υ)
Στο ύψος κλείνει και η εταζιέρα. Μένει λίγος χωρος πίσω από το κουτί και στο πλάι. Εγώ έχω βάλει Ρεζέρβα κανονικής διάστασης ( είχε τη μικρή) και γι'αυτό έχει ανέβει λίγο το δάπεδο του πορτ μπαγκαζ, αλλά κανένα πρόβλημα. Βάζω πράγματα και κάτω από το κόντρα πλακέ που είναι το νέο δαπεδο.
Το αυτοκίνητο είναι καλή επιλογή στην κατηγορία 1600 κυβ και 4×4 και 5θυρο.
Αυτά τα κουτιά είναι ότι πρέπει για το εσωτερικό του αυτοκινήτου..αλλά δεν τα έχουν ετοιμοπαραδοτα εδώ...κάτι θα σκεφτώ όμως...
Ευχαριστώ και πάλι!!!
 
Αυτό είναι όχημα με τις μετατροπές που έχει και αν προσέξετε το λεβιέ έχει τοποθετηθεί και ειναι κοντες σχέσεις πάει παντού.
 

Attachments

  • IMG-59d7afc328d7ad8bcd7d833adaefe3d7-V.jpg
    IMG-59d7afc328d7ad8bcd7d833adaefe3d7-V.jpg
    248,6 KB · Προβολές: 63
  • IMG-168d6eb66f2e3612e15d9bc920e4037c-V.jpg
    IMG-168d6eb66f2e3612e15d9bc920e4037c-V.jpg
    151,4 KB · Προβολές: 64
Φτώχεια καταραμένη... Με υγραέριο το Μίκρα, μέχρι πριν λίγα χρόνια εσωτερικό κουτί,μετά έβαλα κότσο και εξωτερικό! Λεπτομέρεια που δε φαίνεται... Αυτοκόλλητο 3d 4x4 !!! Άμα είχε χέρια θα με κοπάναγε ασταμάτητα!!!!
View attachment 57003
Ο το καιμενο ομορφω που είναι όταν κοιμάτε
 
Για εμένα που δεν έχω την εξάρτηση του σκύλου, το Yamaha Raptor μου έχει λύσει τα χέρια. Σακίδιο με τα φυσίγγια και το σπασμένο δίκαννο στην πλάτη, και από το σπίτι στο χωριό κατευθείαν μέσα στα δάση και τα βουνά.
Πηγαίνει παντού χωρίς να αγκομαχάει και να φθείρεται όπως βλέπω με τα αυτοκίνητα, πηγαίνει πολύ πιο γρήγορα από τα αυτοκίνητα, χωρίς να έχεις ανάγκη να τρέχεις και να είσαι συνεχώς στην τσίτα όπως με τα δίτροχα enduro. Αν σου αρέσει το δάσος και θέλεις να πας αργά για να παρατηρήσεις τα μέρη μπορείς να πηγαίνεις με ελάχιστη ταχύτητα, ενώ στο δίτροχο είσαι συνέχεια στα γκάζια. Επίσης η οδήγηση είναι αθλητική και πολύ ευχάριστη.

View attachment 57029
View attachment 57034

Μειονεκτήματα:
Δε σε προστατεύει από τη βροχή. Επίσης αν την προηγούμενη μέρα έβρεξε και είναι γεμάτο λάσπες το βουνό θα γίνεις σαν το γουρούνι μες τη λάσπη. Αλλά αυτό είναι πολύ μεγάλη απόλαυση όταν το συνηθίσεις.

Επειδή μπορεί να σε πάει σε μέρη που το αυτοκίνητο δεν πάει με τίποτα, μπορεί να παρασυρθείς και να πας για απογευματινό καρτέρι πολύ βαθειά μέσα στα δάση και μετά τη δύση του ηλίου θα πρέπει να περάσεις μονοπάτια σε γκρεμούς που ενώ ήταν ευκολάκι με το φως της ημέρας, με το σκοτάδι στο δάσος και τα φώτα της μηχανής μόνο γίνεται επικίνδυνο.
Το μηχανάκι αυτό μου επιτρέπει να φτάσω μέσα σε 30 λεπτά σε καρτέρια που ποτέ δε θα έφτανα αλλιώς διότι θα ήθελα 4-5 ώρες δρόμο με τα πόδια, αλλά αναγκάζομαι να φύγω 20-30 λεπτά πριν τη δύση του ηλίου για να μην βρεθώ με πίσσα σκοτάδι μέσα στα βουνά και τα δάση.

Αν έχεις κάποιο ατύχημα το πιο πιθανό είναι να βρίσκεσαι σε μέρος που μόνο ελικόπτερο μπορεί να έρθει να σε μαζέψει, τζιπάκι εκεί δεν πάει. Δόξα το Θεό, ακόμα δε μου έχει συμβεί κάτι και αν είσαι συντηρητικός οδηγός οι πιθανότητες να συμβεί είναι λίγες.
Ωραίο όχημα φίλε!!!
Μια φορά σε μια παγκρήτια συνάντηση μοτοσυκλετας έρχεται ένας τύπος με ένα τέτοιο θηρίο 750 κυβικά... Του λέω θα μου το δώσεις μια βόλτα; Μου λέει πάρε το.... Του το γυρνάω πίσω σε 2 λεπτά και του λέω ρε φίλε πως το οδηγάς αυτό;
Μου λέει κάτσε πίσω να σε κάνω μια βόλτα....δεν το καλοσκεφτηκα και έκατσα.... Μου έφυγε το σκ..το απ' τον φόβο μου...πετάγματα πάνω από 1,5 μέτρο στον αέρα...την γυρνούσε και πηγαίναμε στο πλάι με τις 2 Ρόδες...
Μετά μου είπε ότι ήταν οδηγός αγώνων με τέτοιες μηχανές....o_Oo_Oo_O
 
Back
Top