Τεχνικές σκόπευσης με λειόκαννο

εξαρτάται από τον μαθητή. Πάντως ο Δάσκαλος την δουλειά του την έκανε σωστά .....................
Διαφωνώ. Συνήθως φταίει ο δάσκαλος. Αν δεν μπορώ να πείσω τον μαθητή ότι αυτά που του λέω είναι για το καλό του τότε φταίω εγώ. Φταίω γιατί δεν ψυχολογησα σωστά τα θέλω του και τις άμυνες του. Φταίω γιατί δεν διάβασα σωστά τα σημάδια κατά τη συνεργασία μας που έδειξαν αμφιβολία. Φταίω γιατί δεν παινεψα τις όποιες αρετές του παρά εκρινα τις αδυναμίες του. Η δουλειά μου είναι κυρίως ψυχολογία. Την τεχνική την ξέρουν κι άλλοι.
 
Είναι μεγάλη γάτα, ξέρω ομως πολλα ατομα που έχουν πληρωσει πολλα λεφτα κ σε δασκάλους κ σε πουλες φυσιγγια κ στο φινάλε γυρνάνε στο δικό τους αρχικό δρόμο
Κι εκεί οι δάσκαλοι φταίνε, τουλάχιστον αυτοί που πληρώθηκαν αλλά δεν έκαναν τη δουλειά τους. Είναι αδιανόητο να μην καταφέρεις να βοηθήσεις ουσιαστικά κάποιον που ήρθε σε σένα με δίψα για γνώση. Είναι εγκληματικό!
 
Διαφωνώ. Συνήθως φταίει ο δάσκαλος. Αν δεν μπορώ να πείσω τον μαθητή ότι αυτά που του λέω είναι για το καλό του τότε φταίω εγώ. Φταίω γιατί δεν ψυχολογησα σωστά τα θέλω του και τις άμυνες του. Φταίω γιατί δεν διάβασα σωστά τα σημάδια κατά τη συνεργασία μας που έδειξαν αμφιβολία. Φταίω γιατί δεν παινεψα τις όποιες αρετές του παρά εκρινα τις αδυναμίες του. Η δουλειά μου είναι κυρίως ψυχολογία. Την τεχνική την ξέρουν κι άλλοι.
Προσωπικά βάζω την ψυχολογία πάνω απ'όλα τάλλα .
Πολλές φορές στο ίδιο έργο θεατές .
Πολλοί να κάνουν το 25/25 προπόνηση καί στο ίδιο ακριβώς σχήμα σε αγώνα να πέφτει 21-22/25
 
Διαφωνώ. Συνήθως φταίει ο δάσκαλος. Αν δεν μπορώ να πείσω τον μαθητή ότι αυτά που του λέω είναι για το καλό του τότε φταίω εγώ. Φταίω γιατί δεν ψυχολογησα σωστά τα θέλω του και τις άμυνες του. Φταίω γιατί δεν διάβασα σωστά τα σημάδια κατά τη συνεργασία μας που έδειξαν αμφιβολία. Φταίω γιατί δεν παινεψα τις όποιες αρετές του παρά εκρινα τις αδυναμίες του. Η δουλειά μου είναι κυρίως ψυχολογία. Την τεχνική την ξέρουν κι άλλοι.
Κι εκεί οι δάσκαλοι φταίνε, τουλάχιστον αυτοί που πληρώθηκαν αλλά δεν έκαναν τη δουλειά τους. Είναι αδιανόητο να μην καταφέρεις να βοηθήσεις ουσιαστικά κάποιον που ήρθε σε σένα με δίψα για γνώση. Είναι εγκληματικό!

μιά χαρά ,
γιατί μέχρι τώρα έβριζα τον εαυτό μου , από εδώ και πέρα θα βρίζω εσένα ............. χεχεχεχεχ :p :p :p :p
 
Η ψυχολογία χάνεται στον αγώνα όταν εστιάζεις στον (αντίπαλο)και προσπαθείς να βγεις μπροστά....ενώ στην προπόνηση που συνήθως έχεις αντίπαλο τον εαυτό σου πας καλύτερα....υπάρχουν όμως και παίκτες που αυτό λειτουργεί αλλιώς
 
Η ψυχολογία χάνεται στον αγώνα όταν εστιάζεις στον (αντίπαλο)και προσπαθείς να βγεις μπροστά....ενώ στην προπόνηση που συνήθως έχεις αντίπαλο τον εαυτό σου πας καλύτερα....υπάρχουν όμως και παίκτες που αυτό λειτουργεί αλλιώς
Δεν έχει καμία σχέση με τον αντίπαλο το αγωνιστικό άγχος στη σκοποβολή. Με την κακή διαχείριση των "πρέπει" έχει να κάνει, τίποτα άλλο.
 
Δεν έχει καμία σχέση με τον αντίπαλο το αγωνιστικό άγχος στη σκοποβολή. Με την κακή διαχείριση των "πρέπει" έχει να κάνει, τίποτα άλλο.
Λεωνίδα δεν παιζεσαι ,
Ποια είναι αυτά τα πρέπει ; Πρέπει να σπάσω τον δίσκο ,πρέπει να ρίξω πολύ καλά ,πρέπει να ρίξω όπως στην προπόνηση κτλ κτλ ;αυτά τα πρέπει εννοείς η κάτι άλλο ;
Πρέπει να σπάσω τον δίσκο, πρέπει να μην κανω ζερο, πρεπει να περασω τον τάδε, τότε έρχεται το ζερο φίλε
 
χωρίς να ξέρεις τα τερέν γίνεται να ρίξεις σε αγώνα με αξιώσεις ;
Η ερώτηση δεν έχει κάποια σχέση με την προηγούμενη συζήτηση ,απλά ρωτάω διότι εγώ θεωρώ καθοριστικό παράγοντα να γνωρίζεις τις τροχιές
 
Η ερώτηση δεν έχει κάποια σχέση με την προηγούμενη συζήτηση ,απλά ρωτάω διότι εγώ θεωρώ καθοριστικό παράγοντα να γνωρίζεις τις τροχιές
Εφόσον κάποιοι μπορουν αμεσα να γράψουν τροχιές κ να κάνουν σκορ τότε όλοι μπορουμε, απλώς δεν ξέρουμε τον τρόπο
 
χωρίς να ξέρεις τα τερέν γίνεται να ρίξεις σε αγώνα με αξιώσεις ;
Φυσικά! 100% ναι! Εάν βασίζεσαι στην προπόνηση των τροχιών, αυτό σημαίνει ότι η τεχνική σου έχει ελλείψεις και αναγκάζεσαι να πειραματιστείς σε κάθε πιάτο μέχρι να ανακαλύψεις τι χρειάζεται για να σπάσει. Όταν είσαι τεχνικά άρτιος, με το που αντικρίζεις μία τροχιά γνωρίζεις τι πρέπει να κάνεις.

Επίσης η προπόνηση στο Compak αποτελεί κατά τη γνώμη μου δίκοπο μαχαίρι. Εάν ρίξεις καλά στην προπόνηση δημιουργείς προσδοκίες για υψηλό σκορ, άρα επιπλέον άγχος. Εάν ρίξεις άσχημα ή μέτρια δημιουργείς φοβίες και ανασφάλειες. Και ποτέ μα ποτέ δεν πρέπει να προπονείσαι για σκορ. Πρέπει να πειραματιζεσαι για το πώς σπάει και πώς δεν σπάει κάθε πιάτο, σε διαφορετικά σημεία, με διαφορετικούς τρόπους, γιατί τα αγωνιστικά σχήματα μεταμορφώνουν τις βατές τροχιές σε αγγούρια εάν ο στοχοθέτης θέλει να βάλει δυσκολία με αυτόν τον τρόπο.
 
Ποια είναι αυτά τα πρέπει ; Πρέπει να σπάσω τον δίσκο ,πρέπει να ρίξω πολύ καλά ,πρέπει να ρίξω όπως στην προπόνηση κτλ κτλ ;αυτά τα πρέπει εννοείς η κάτι άλλο ;
Αυτά, ναι. Όταν κάνεις προπόνηση για να διασκεδάσεις, δεν υπάρχει πρέπει. Όταν κάνεις προπόνηση για αγώνα αρχίζουν τα πρώτα πρέπει. Πρέπει να μάθω πώς σπάει. Στον αγώνα είναι τα πιο βαριά πρέπει. Το "πρέπει να το σπάσω" γίνεται "πρέπει να μην το χάσω" το οποίο ακυρώνει τα σωστά πατήματα και παίρνει το μυαλό από την τεχνική και το πάει στο αποτέλεσμα, συνταγή καταστροφική για παραγωγή σκορ. Η μόνη συνταγή για να βγάλεις σκορ είναι να το περιφρονήσεις. Όσο πιο γρήγορα το καταλάβεις αυτό, τόσο πιο σύντομα θα φτάσεις εκεί που θες.
 
Back
Top