Συμβατικά

Το έχει κάποιος συνάδελφος?Μιλάω για το ford eco disel.

Και εγώ πετρελεάκιας είμαι αλλά θα το σκεφτώ πολύ να πάρω καινούριο αυτοκίνητο πετρέλαιο
Δεν πάει καλά η δουλειά το πιθανότερο να πέσει μεγάλο χαράτσι στα diesel τα επόμενα χρόνια
Εκτός αν το δηλώσεις επαγγελματικό εκεί λογικά θα είναι αλλιώς τα πράγματα
 

Themis Rentacar Andreev

7 ώρ. ·
ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Φανατικός οπαδός της ηλεκτροκίνησης έζησα μια 24ωρη εμπειρία (τόσο άντεξα) με ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο.
ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ το πλεονέκτημα είναι ότι στα φανάρια «ρίχνεις στα αυτιά» και σε Φερράρι ακόμη. Και κάπου εδώ τελειώνουν όλα τα καλά της ηλεκτροκίνησης για τον ιδιοκτήτη. Ο σιωπηλός κινητήρας είναι και επικίνδυνος μέσα στα στενά διότι οι περαστικοί δε σε ακούν.
ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ μιλάμε για ταλαιπωρία άνευ προηγουμένου. Ξεκίνησα για μικρό ταξιδάκι μέχρι τη Σπάρτη για δουλειά (άρα δεν είχα περιθώρια για σπατάλη χρόνου). Το αυτοκίνητο κοστίζει 40.000€ και είχε θεωρητική αυτονομία 350 χλμ. Αυτό φυσικά όπως έμαθα (the hard way), ισχύει μόνο αν οδηγείς με 90χλμ/ώρα. Οδηγούσαμε στα 120 έως 150 όπως όλος ο κόσμος. Με την ταχύτητα αυτή με το ζόρι κάνεις 200χλμ. Μέχρι να φτάσουμε στα Μέγαρα η φόρτιση κατέβηκε στο 75% οπότε ανησυχήσαμε κι αποφασίσαμε να ψάξουμε που έχει φορτιστές. Λοιπόν φορτιστές υπάρχουν μόνο στα Μέγαρα, στην Κόρινθο, στην Τρίπολη και έξω από τη Σπάρτη. ΟΜΩΣ οι φορτιστές αυτοί είναι 22ΚW και χρειάζονται 8 ώρες για να φορτίσουν πλήρως ένα μικρό ηλεκτρικό. Φορτιστές 50KW υπάρχουν ένας στα Μέγαρα κι ένας 20 χλμ από τη Σπάρτη (Πελλάνα). Αυτοί θέλουν 1,5 ώρες για πλήρη φόρτιση. Φορτίσαμε λοιπόν γύρω στα 45 λεπτά το αυτοκίνητο στα Μέγαρα και καθήσαμε όρθιοι πίνοντας μια πορτοκαλάδα. Με την ψυχή στο στόμα και διαπληκτιζόμενοι αν θα έπρεπε να το παρκάρουμε στην Τρίπολη και να πάρουμε το ΚΤΕΛ για σιγουριά, φτάσαμε Σπάρτη σχεδόν άδειοι και το βάλαμε σε φορτιστή 22KW που βρισκόταν 1 χλμ έξω από τη Σπάρτη και καλέσαμε ραδιοταξί για να πάμε στη δουλειά μας. Μετά από 4 ώρες φόρτισης επιστρέψαμε εκεί με ταξί μετά τη δουλειά μας και είχε φορτίσει στο 50%. Αφού δεν μπορούσαμε να φτάσουμε Αθήνα με μισό γέμισμα, αναγκαστικά ξανασταματήσαμε στην Πελλάνα στο φορτιστή των 50KW όπου μείναμε καμία ωρίτσα όρθιοι στο Κυλικείο μέχρι να φτάσει η φόρτιση στο 100%. Οδηγήσαμε προς Αθήνα με 90-100 χλμ την ώρα οπότε ενώ οδηγούσαμε αυτοκίνητο που «πατάει» και φερράρι, στο δρόμο μας περνούσαν και Zastava και μας μούτζωναν κιόλας που τους εμποδίζαμε.
Θα μου πείτε ναι αλλά τουλάχιστον ταξιδεύεις φθηνα. Αμ δε, που ταξιδεύεις φθηνά. Το αυτοκίνητο παίρνει περίπου 60KW. Στον 50άρη φορτιστή στο δρόμο (που κάνει 1,5 ώρες να φορτίσει), το KW χρεώνεται περίπου 60λεπτά κι επομένως για ένα γέμισμα θέλεις 35€. Με αυτά τα 35€ κάνεις μετά βίας 200 χλμ αν οδηγείς σαν άνθρωπος. Δηλαδή για να κάνεις 400χλμ θέλεις 70€ !!! Πιο φθηνά πας με το LEXUS 450 hybrid, που είναι αμαξάρα SUV 3 τόνων.
Με απλά λόγια τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι παιχνίδια για πλούσια αγόρια που έχουν κανα-δύο άλλα αυτοκίνητα για να κάνουν τη δουλειά τους και θέλουν κι ένα ακόμη πολύ ακριβό παιχνίδι για να «ρίχνουν» στα φανάρια στις φερράρι, στα παπάκια και στα βεσπάκια.
Αν το θέλετε για κανονικό αυτοκίνητο, ξαναδέστε το σε 10 χρονάκια. Μέχρι τότε μια χαρά είναι τα υβριδικά.
 
Το έχει κάποιος συνάδελφος?Μιλάω για το ford eco disel.

Γιατί πετρέλαιο Άλεξ ;
Τα έχουν κάνει τόσο πολύπλοκα και με τόσα ηλεκτρονικά, αισθητήρες, φίλτρα κτλ που αν αρχίσουν οι βλάβες την έκατσες.
Πόσο κάνει αλήθεια ;
 
Και εγώ πετρελεάκιας είμαι αλλά θα το σκεφτώ πολύ να πάρω καινούριο αυτοκίνητο πετρέλαιο
Δεν πάει καλά η δουλειά το πιθανότερο να πέσει μεγάλο χαράτσι στα diesel τα επόμενα χρόνια
Εκτός αν το δηλώσεις επαγγελματικό εκεί λογικά θα είναι αλλιώς τα πράγματα

Αν η ελλαδα ειχε καλα καυσιμα το πετρελαιο ειναι μονοδρομος εκτος αν οπως λες τα κανουν ακριβα .. Αλλα σκεψου φιλος με το Τεριος καει 11 λιτρα στα 100 ...με αυτη την τιμη της βενζινης ουτε μεχρι το καναλι της γειτονιας δεν μπορουμε να παμε οχι για κυνηγι
 
Γιατί πετρέλαιο Άλεξ ;
Τα έχουν κάνει τόσο πολύπλοκα και με τόσα ηλεκτρονικά, αισθητήρες, φίλτρα κτλ που αν αρχίσουν οι βλάβες την έκατσες.
Πόσο κάνει αλήθεια ;
Ένας πελάτης το έχει σε γκαράζ με 24,000 χιλιόμετρα.Μενει τον περισσότερο καιρό Γαλλία και μου το αφήνει στα 11,000€ κασέρι.
 
Αν η ελλαδα ειχε καλα καυσιμα το πετρελαιο ειναι μονοδρομος εκτος αν οπως λες τα κανουν ακριβα .. Αλλα σκεψου φιλος με το Τεριος καει 11 λιτρα στα 100 ...με αυτη την τιμη της βενζινης ουτε μεχρι το καναλι της γειτονιας δεν μπορουμε να παμε οχι για κυνηγι
Τα Καύσιμα είναι πονεμένη ιστορία ενδεχομένως να είμαστε οι χειρότεροι πανευρωπαϊκά
Το Τέριος είναι σκυλί αλλά μεγάλη ρουφίχτρα αν και εκεί που έχουν φτάσει οι τιμές στα καύσιμα με τους φόρους που βάζει το κράτος όλα ασύμφορα έχουν καταντήσει
Ότι θα υπάρξει θέμα με το πετρέλαιο είναι δεδομένο το λένε και το ξαναλένε το πότε ακριβώς και το τι θα ισχύσει για όσους έχουν diesel μένει να το δούμε
 
Τα Καύσιμα είναι πονεμένη ιστορία ενδεχομένως να είμαστε οι χειρότεροι πανευρωπαϊκά
Το Τέριος είναι σκυλί αλλά μεγάλη ρουφίχτρα αν και εκεί που έχουν φτάσει οι τιμές στα καύσιμα με τους φόρους που βάζει το κράτος όλα ασύμφορα έχουν καταντήσει
Ότι θα υπάρξει θέμα με το πετρέλαιο είναι δεδομένο το λένε και το ξαναλένε το πότε ακριβώς και το τι θα ισχύσει για όσους έχουν diesel μένει να το δούμε
Το καλό στην Ελλάδα είναι πως ότι γίνεται Ευρώπη σε εμάς έρχεται 10 χρόνια μετά χαχαχ

Εχθές έβαλε 70 ευρώ βενζινα και τα 45 ήταν φόροι
 
Έχει κανείς i20 το τελευταίο μοντέλο;

Γενικώς γνώμες για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο;;;
Τα έχουν στην δουλειά μου πωλητές και είναι απροβλημάτιστα έως τώρα, να μου πεις είναι νωρίς ακόμα αλλά σε σχέση με τα προηγούμενα που είχαν είναι πολύ ανώτερα και αξιόπιστα.
 
Τα έχουν στην δουλειά μου πωλητές και είναι απροβλημάτιστα έως τώρα, να μου πεις είναι νωρίς ακόμα αλλά σε σχέση με τα προηγούμενα που είχαν είναι πολύ ανώτερα και αξιόπιστα.
Ευχαριστώ!!!
 
Ξεχάσατε τα πετρέλαια και πάρτε βενζινοκίνητα η βάλτε υγραέριο σε ότι έχετε μη σας τρώει ο κωλος σας να χάνεται λεφτά σε 5 χρονακια θα απαγορευτεί η κυκλοφορία τους στις πόλεις όπως πάει.Εγω καίω 20 € γκάζι και κάνω 210+ χιλιόμετρα εντός πόλης και με πολυστροφο αμάξι που ρουφάει.Και μη πείτε για ζημιες γιατί στη 5 άετια αν κάνεις χιλιόμετρα έχεις πάρει άλλο από τα καύσιμα που έχεις γλιτώσει από το να καις βενζίνη.Το πετρέλαιο είναι πολύ καλό για όσο διατηρηθεί αλλά για κράτος που βάζεις σωστό καύσιμο στην δουλεια όλα τα πετρελαιοκίνητα μικρά μεγάλα κάθε τόσο πρόβλημα άσε που έχουν γίνει με πολλές μαλακίες πάνω και τα χρυσοπληρωνεις τα προβλήματα..Σε επαγγελματικά γερά και να μην καίνε έχω δει τα dacia docker .
 
Ευχαριστώ πολύ παιδιά!!!

Είναι βέβαια νωρίς αλλά από το λίγο που το οδήγησα έχω να πω ότι:

Πρώτον ποτέ δεν πίστευα ότι ένα αμάξι 1000 κυβικά μπορεί να πηγαίνει τόσο καλά.

Δεύτερον ότι η χιουνται έχει κάνει τρομακτικά μεγάλη πρόοδο απ' το προηγουμενο χιουνται που είχαμε πάρει στην οικογένεια πριν περίπου από 20 χρόνια.

Και τρίτον ότι αυτό το αυτοκίνητο το οποίο με έχει εντυπωσιάσει φτιάχνεται στην Τουρκία.
Και ρωτάω γιατί να μην φτιάχνεται στην Ελλάδα;;;
 
Back
Top