Μηχανές γόμωσης, παρελκόμενα

Μου χαρίσανε το σετ που βλέπετε. Το θέμα είναι ότι όταν έρχεται σε ακινησία δεν ισορροπεί στο μηδέν. Παρόλο που έχω την ηλεκτρονική, θα ήθελα να την χρησιμοποιώ. Από βαρυδάκια είναι πλήρης. Ξέρει κάποιος πως μπορεί να "έρθει" ώστε να ζυγίζει;
 

Attachments

  • 20201020_195530.jpg
    20201020_195530.jpg
    177,6 KB · Προβολές: 24
Μου χαρίσανε το σετ που βλέπετε. Το θέμα είναι ότι όταν έρχεται σε ακινησία δεν ισορροπεί στο μηδέν. Παρόλο που έχω την ηλεκτρονική, θα ήθελα να την χρησιμοποιώ. Από βαρυδάκια είναι πλήρης. Ξέρει κάποιος πως μπορεί να "έρθει" ώστε να ζυγίζει;
Άλλαξες τα δισκάκια αντίστροφα και πάλιν δεν μηδενίζει ?
 
Μαζί με τον ζυγό μου χαρίστηκαν και τα παρακάτω. Το πρώτο σύστημα (καψουλωτής, αποκαψουλωτής και στροφείο για ρέλιασμα) το καταλαβαίνω. Το εργαλείο στη 2η φωτογραφία τι είναι και πως δουλεύει;
 

Attachments

  • 20201021_210800.jpg
    20201021_210800.jpg
    180 KB · Προβολές: 64
  • 20201021_211031.jpg
    20201021_211031.jpg
    109,2 KB · Προβολές: 64
Μαζί με τον ζυγό μου χαρίστηκαν και τα παρακάτω. Το πρώτο σύστημα (καψουλωτής, αποκαψουλωτής και στροφείο για ρέλιασμα) το καταλαβαίνω. Το εργαλείο στη 2η φωτογραφία τι είναι και πως δουλεύει;
Αποκαψουλωτής και καψουλωτής είναι κι αυτό. ;)
 
Η ρελιάστρα είναι σοβαρό εργαλείο,αλλά το στροφείο της για χάρτινα,αλλάζει έυκολα με άλλο για πλαστικό κάλυκα..
Πληροφοριακά λέω, βλέπω ότι η τροχαλία έχει αυλάκι για ιμάντα να συνδεθεί με μοτερ, ή απλά έτσι είναι το σχέδιο;
 
Στέλιο δουλεύει ανεξάρτητα ή προσαρμόζεται στο μεγάλο;
Ανεξάρτητα δουλεύει, δεν έχει σχέση με το άλλο. Το πώς ξεκαψουλώνει το καταλαβαίνεις νομίζω.
Μετά βάζεις τον κάλυκα στην τρύπα του χερουλιού, του βάζεις το καψούλι, και πιέζεις το χερούλι προς τον κύλινδρο, έτσι πιέζεται το καψούλι στην προεξοχή στο πλάι του κυλίνδρου και καθίζει (τερματίζει) στη θέση του.
Έτσι το φαντάζομαι δηλαδή, όπως το βλέπω, γιατί δεν το έχω (ξανα)δεί στην πράξη.
 
Πληροφοριακά λέω, βλέπω ότι η τροχαλία έχει αυλάκι για ιμάντα να συνδεθεί με μοτερ, ή απλά έτσι είναι το σχέδιο;
Σίγουρα για ιμάντα είναι ο τροχός με το αυλάκι. Αλλά αμφιβάλλω αν το κινούσαν με ηλεκτρικό μοτέρ, στην εποχή του. Πιστεύω ότι το δούλευαν με ποδοκίνητο σύστημα σε τραπεζάκι, όπως και οι παλαιές ραπτομηχανές, αν τις έχεις υπόψιν σου ... ;)
471e8cfc30740e5f5eb4e62681df91f216ed9ec4_l.jpg
 
Σίγουρα για ιμάντα είναι ο τροχός με το αυλάκι. Αλλά αμφιβάλλω αν το κινούσαν με ηλεκτρικό μοτέρ, στην εποχή του. Πιστεύω ότι το δούλευαν με ποδοκίνητο σύστημα σε τραπεζάκι, όπως και οι παλαιές ραπτομηχανές, αν τις έχεις υπόψιν σου ... ;)
471e8cfc30740e5f5eb4e62681df91f216ed9ec4_l.jpg
Μάλλον όπως ακριβώς τα λες είναι φίλε Στέλιο.
 
Μαζί με τον ζυγό μου χαρίστηκαν και τα παρακάτω. Το πρώτο σύστημα (καψουλωτής, αποκαψουλωτής και στροφείο για ρέλιασμα) το καταλαβαίνω. Το εργαλείο στη 2η φωτογραφία τι είναι και πως δουλεύει;
Αν δεν τόκανες ήδη ζύγισε στην ηλεκτρονική ακριβείας τα βαρίδια της ρετρό για επιβεβαίωση βάρους .
Τήν ίδια έχω απο το 1975
 
Φίλε Λάμπη τα ζυγισα. Είναι Οκ. Εκτός αυτών έχει σε ένα συρταράκι βαρυδάκια τόσο λεπτά σαν φύλλα από αλουμινόχαρτο λίγο πιο σκληρά. Επάνω έχουν αριθμούς. Πρέπει να πάρω τον μεγεθυντικό φακό όμως για να τα διαβάσω.
 
Σίγουρα για ιμάντα είναι ο τροχός με το αυλάκι. Αλλά αμφιβάλλω αν το κινούσαν με ηλεκτρικό μοτέρ, στην εποχή του. Πιστεύω ότι το δούλευαν με ποδοκίνητο σύστημα σε τραπεζάκι, όπως και οι παλαιές ραπτομηχανές, αν τις έχεις υπόψιν σου ... ;)
471e8cfc30740e5f5eb4e62681df91f216ed9ec4_l.jpg

Ίσως εχεις δίκιο Στέλιο αλλα δεν ξέρω αν θα δουλευε σαν ποδοκινητη η ρελιάστρα... Η ραπτομηχανές αυτές δουλευουν βελούδινα και πολύ εύκολα ενω το στροφείο εχει αρκετη αντίσταση οταν ρελιάζει...Μήπως χρησιμοποιούνταν σε βιοτεχνίες φυσιγγιων και επερναν κινηση αυτες οι μηχανές ρελιασματος με λουριά κινησης που χρησιμοποιούνταν τότε; cotton-mill_orig.jpg
 
Της είχα βάλει ένα μοτέρ πλυντηρίου στις 500 στροφές,μέχρι που το έκαψα απο το πολύ τέντομα του άξονα υποθέτω..
Οι τροχαλίες στους κάδους- τύμπανα των πλυντηρίων είναι μεγάλες γι αυτό αντέχουν και δουλεύουν χρόνια.
Τα μοτέρ των πλυντηρίων, (τα παλιά) σκέτα χωρίς ιμάντα δεν έχουν δύναμη σε 1:1.Με την μεγάλη τροχαλία την αποκτούν.
Αλλιώς ζορίζονται ,ανεβάζουν amper και σιγά σιγά πάνε για το ρέμα.....
 
Back
Top