Καθαρισμός

Οι έλεγχοι, μπορώ να πώ, είναι αρκετά συχνοί, αλλά, εμένα μου φαίνεται υπερβολικά ρευστό το συγκεκριμένο CLP για προστασία και νομίζω πως περισσότερο "τρέχει" προς τα κάτω παρά "εξατμίζεται".
Σκέφτομαι να προχωρήσω στη χρήση γράσου σαν και αυτό για τη νεκρά περίοδο. Φαίνεται να υπόσχεται πολλά.
Εγω εξωτερικα παιδια βαζω λευκο γρασσο
https://www.kalkantzakos.com/Product/1219/gun-grease-grasso-lithiou-1oz-30gr.,-tetra-gun
και τα συντηρει μια χαρα, εσωτερικα της καννης ελαφρα λαδι
https://www.kalkantzakos.com/Product/776/gun-oil-4oz118ml-ladi-oplou-clp,-g96-
Χωρις θεμα στα οπλα και ιδιαιτερα στην Auto5 που ειναι αχρωμιωτη!
 
Το ίδιο clp έχω κι εγώ Alex! Το πρόβλημα το έχει μόνο η κάννη της 1100. Του δίκαννου είναι καθρέφτες.
Βάζω και φωτό για να πάρετε μια γεύση:
Η παλιά κάννη.
Εικ.1 Η πρώτη κάννη.
Η νεότερη κάννη.
Εικ.2 Η νεότερη, κοντά στο στόμιο. Προς την πλευρά της λάμψης διακρίνονται οι πρώτοι κρατήρες.
Η νεότερη κάννη.
Εικ.3 Μια βαθύτερη εικόνα της νεότερης από την πλευρά του στομίου.
 
Καλησπέρα Γιάννη .
Με την φροντίδα (συντήρηση ) που έχεις κάνει στις κάννες σου φοβάμαι ότι δεν δικαιολογείται αυτή η εικόνα ... στην δεύτερη εικόνα είναι φανερό ότι όντος «λείπουν» μικρά κομμάτια από την Επιφάνια σαν να έχουν σπάσει ...
Όπως και να έχει θα σου έλεγα να κανείς ένα καλό καθάρισμα με άτσαλο μαλλο 000 σε μια βέργα - δράπανο -αργές στόφες και στην περίπτωση σου λάδι τριπλής δράσης ..

Είναι πολύ σημαντικό να αφαιρέσεις κάθε ίχνος σκουριάς και μετά να βάλεις λάδια γράσα κ ότι έχεις αποφασίσει . Το λέω γιατί αν η σκουριά δεν φύγει και καλύψεις εσυ από πάνω με γράσο αυτή θα συνεχίσει να τρώει από κάτω .
 
Το ίδιο clp έχω κι εγώ Alex! Το πρόβλημα το έχει μόνο η κάννη της 1100. Του δίκαννου είναι καθρέφτες.
Βάζω και φωτό για να πάρετε μια γεύση:
View attachment 1594
Εικ.1 Η πρώτη κάννη.
View attachment 1592
Εικ.2 Η νεότερη, κοντά στο στόμιο. Προς την πλευρά της λάμψης διακρίνονται οι πρώτοι κρατήρες.
View attachment 1593
Εικ.3 Μια βαθύτερη εικόνα της νεότερης από την πλευρά του στομίου.
Καλο λαδι καθαριζει πολυ καλα! Φιλε Γιαννη λες λογω πυριτιδας? Με τις αλοιφες που λενε τα παιδια ισως διορθωθει λιγο ή κατασταση....
 
Last edited:
Το ίδιο clp έχω κι εγώ Alex! Το πρόβλημα το έχει μόνο η κάννη της 1100. Του δίκαννου είναι καθρέφτες.
Βάζω και φωτό για να πάρετε μια γεύση:
View attachment 1594
Εικ.1 Η πρώτη κάννη.
View attachment 1592
Εικ.2 Η νεότερη, κοντά στο στόμιο. Προς την πλευρά της λάμψης διακρίνονται οι πρώτοι κρατήρες.
View attachment 1593
Εικ.3 Μια βαθύτερη εικόνα της νεότερης από την πλευρά του στομίου.
Το πρώτο που θα πρέπει να κάνεις κατά την γνώμη μου είναι να πας σε έναν οπλουργό για honing.
Ρίχνεις φυσιγγια με σκάγια από μη τοξικά κραματα μετάλλων;
 
Το πρώτο που θα πρέπει να κάνεις κατά την γνώμη μου είναι να πας σε έναν οπλουργό για honing.
Ρίχνεις φυσιγγια με σκάγια από μη τοξικά κραματα μετάλλων;
Αν εννοείς ατσάλινα σκάγια, όχι. Κάποια δράμια που ρίχνω είναι επιχαλκωμένα και τα Hog Hammer ίσως είναι λίγο πιο σκληρά από τα απλά. Δεν νομίζω όμως πως φταίνε σε κάτι τα σκάγια. Αναρωτιέμαι αν το νερό που μαζεύουν αυτοί οι συλλέκτες υγρασίας, όταν εξατμίζεται, μήπως δημιουργεί διαβρωτικούς ατμούς. :confused:
Της έχω αλλάξει ήδη χώρο αποθήκευσης αλλά, όπως φαίνεται, το honing δεν το γλιτώνω.
 
Καλο λαδι καθαριζει πολυ καλα! Φιλε Γιαννη λες λογω πυριτιδας? Με τις αλοιφες που λενε τα παιδια ισως διορθωθει λιγο ή κατασταση....
Λες οι πυρίτιδες της Remington να διαβρώνουν τις κάννες της; :rolleyes:
Κάπου διάβασα πρόσφατα πως οι διβασικές είναι κάπως πιο διαβρωτικές, αλλά από Tecna δεν έχει φάει και πολύ.
Στις 7/6 την έτριψα με την καινούργια ορειχάλκινη βούρτσα και το G96, την ξέπλυνα με καθαρή βενζίνη, την έτριψα καλά με Brasso μέχρι το χαρτί κουζίνας να βγαίνει άσπρο, την ξέπλυνα και πάλι με καθαρή βενζίνη και τη λάδωσα στο τέλος με το G96 μέσα-έξω. Στον προχθεσινό έλεγχο, το πρώτο πανάκι βγήκε έτσι:

1605

Το βρίσκεις φυσιολογικό;
 
Καλησπέρα Γιάννη .
Με την φροντίδα (συντήρηση ) που έχεις κάνει στις κάννες σου φοβάμαι ότι δεν δικαιολογείται αυτή η εικόνα ... στην δεύτερη εικόνα είναι φανερό ότι όντος «λείπουν» μικρά κομμάτια από την Επιφάνια σαν να έχουν σπάσει ...
Όπως και να έχει θα σου έλεγα να κανείς ένα καλό καθάρισμα με άτσαλο μαλλο 000 σε μια βέργα - δράπανο -αργές στόφες και στην περίπτωση σου λάδι τριπλής δράσης ..

Είναι πολύ σημαντικό να αφαιρέσεις κάθε ίχνος σκουριάς και μετά να βάλεις λάδια γράσα κ ότι έχεις αποφασίσει . Το λέω γιατί αν η σκουριά δεν φύγει και καλύψεις εσυ από πάνω με γράσο αυτή θα συνεχίσει να τρώει από κάτω .
Χρήστο, συμφωνώ στο ότι η κατάσταση της κάννης είναι αδίκως δυσανάλογη της φροντίδας που της δείχνω.
Μιας όμως και το ανέφερες, το ατσαλόμαλλο, δεν σκουριάζει και αυτό πολύ εύκολα; μήπως θέλει καλό ξέπλυμα μετά η κάννη από τα ρινίσματά του τα οποία πιθανόν να προκαλούν σημεία σκουριάς αν μείνουν πάνω στο μέταλλο;
Πάντως, το "σαν να έχουν σπάσει" που λες, ενδυναμώνει τις υποψίες μου για την ατσάλινη βούρτσα.
 
Όπως είπε ο Χρήστος παραπάνω στην κάννη φαίνονται μικροσκοπικά σπασίματα. Δεν κάνει η υγρασία τέτοια πράγματα, κάτι άλλο τα δημιουργεί.
Με τι καθαριζες το όπλο μέχρι τώρα; Μας το βγάζεις μια φώτο;
Νομίζω πως είμαστε κοντά Γιώργο!

Όπως έγραψα και παραπάνω όσο απαντούσες, οι υποψίες μου στρέφονται όλο και πιο πολύ στην ατσάλινη ελικοειδή βούρτσα που χρησιμοποιούσα μέχρι πρότινος, είτε για τον τραυματισμό της κάννης, είτε για τον πλημμελή καθαρισμό της.
Τώρα έχω πάρει αυτή της Birchwood Casey :
1606
 
Γιαννη εχω την 1100 G3 επισης αχρωμιωτη και την πηρα μεταχειρισμενη πριν 3 χρονια, ο προηγουμενος την ειχε καθαρισει στα 2 χρονια δυο φορες, εγω απο την αλλη την εχω λιωσει στο καθαρισμα.
Με βουρτσα σαν κι αυτη που αναφερεις πιο πανω, με ατσαλομαλλο, με δραπανο συν λαδια-νιτρο και αλοιφες και γυαλοκοπαει παντα η κανννη χωρις ιχνος διαβρωσης, τωρα πως εχουν συμβει αυτα στην καννη σου δεν μπορω να το καταλαβω.
Ισως η ατσαλινη βουρτσα να εχει τραυματισει την καννη, το καλυτερο ειναι να την γυαλισεις με δραπανο και ατσαλομαλλο οπως ανεφεραν και τα παιδια πιο πανω και να δεις τι παιζει
 
Λες οι πυρίτιδες της Remington να διαβρώνουν τις κάννες της; :rolleyes:
Κάπου διάβασα πρόσφατα πως οι διβασικές είναι κάπως πιο διαβρωτικές, αλλά από Tecna δεν έχει φάει και πολύ.
Στις 7/6 την έτριψα με την καινούργια ορειχάλκινη βούρτσα και το G96, την ξέπλυνα με καθαρή βενζίνη, την έτριψα καλά με Brasso μέχρι το χαρτί κουζίνας να βγαίνει άσπρο, την ξέπλυνα και πάλι με καθαρή βενζίνη και τη λάδωσα στο τέλος με το G96 μέσα-έξω. Στον προχθεσινό έλεγχο, το πρώτο πανάκι βγήκε έτσι:

View attachment 1605

Το βρίσκεις φυσιολογικό;
Εμενα η Browning που ειναι αχρωμιοτη απο το '80 εριχνε μονο remington 10βολα και καθαριζοταν με ελικοειδη και οχι τοσο συχνα και δεν εχει μεσα κρατηρες...δεν ξερω τι να πω...εκτος αν ειναι καποια αστοχια υλικου
 
Χρήστο, συμφωνώ στο ότι η κατάσταση της κάννης είναι αδίκως δυσανάλογη της φροντίδας που της δείχνω.
Μιας όμως και το ανέφερες, το ατσαλόμαλλο, δεν σκουριάζει και αυτό πολύ εύκολα; μήπως θέλει καλό ξέπλυμα μετά η κάννη από τα ρινίσματά του τα οποία πιθανόν να προκαλούν σημεία σκουριάς αν μείνουν πάνω στο μέταλλο;
Πάντως, το "σαν να έχουν σπάσει" που λες, ενδυναμώνει τις υποψίες μου για την ατσάλινη βούρτσα.
Μη το φοβάσαι το αντσαλομαλλο .. τα 000 κ τα 0000 είναι πολύ λεπτό και δεν κάνει ζημιά .
Τώρα για τα ρινίσματα μπορείς να ξεπλύνει την κάννη με γουαιτ σπιριτ καλά και είσαι ένταξη . Δεν υπάρχει λόγος να ξοδεύεις τα ακριβά σου σπρέι .

Γενικά έχω την συνήθεια όταν κάνω τέτοιες δουλιες όπως το ατσαλομαλλο η τις γυάλισμα με κρέμες πχ γκλανολ πάντα στο τέλος ξεπλένω με γουαιτσπιριτ και με τα βάζω λάδι όπλου .

Πάντως για την κάννη σου πρέπει σίγουρα να πας σε επισκευή όπως σου είπαν και τα παιδιά .
Το στοίχημα είναι να βρεις τι το έχει προκαλέσει καθώς και οι δυο σου κάννες έχουν το ίδιο θέμα . Άρα αστοχία υλικού δεν είναι.

Αν δεν σου κάνει κόπο .. προσπάθησε να τραβήξεις φωτό την κάννη σου με φλας .
Θα είναι ποιο καθαρή η εικόνα και θα διακρίνεται καλύτερα το πρόβλημα .

Για να σε προλάβω ... μην τρομάζεις με την φωτό !
όλες οι κάννες και ο κώνος τους που φανταζουν γυαλιστερές στο φως , όταν τις τραβασ με φλας βλέπεις ότι απέχει πολύ η πραγματικότητα
 
Μήπως στην ελικοειδή βούρτσα που είχες, έχει φύγει κάποιο σύρμα; Αυτό είναι το πιο επικίνδυνο με αυτές τις βούρτσες. Γι'αυτό είπα να την βγάλεις μια φώτο.
Εμένα πάντως δεν μου βγαίνει από το μυαλό και η περίπτωση προβληματικού φυσιγγίου. Να έσπασε κάποιο βόλι και τα θραύσματα να κάναν αυτές τις πονταρισιές.
 
Μήπως κανένα παλιό φυσίγγι με διαβρωτικό καψύλι;
Το πιο παλιό φυσίγγι που έχω ρίξει είναι ένα Lambro καφέ (που γράφει στον κάλυκα Long Range-Heavy Load-High Velocity). Δεν νομίζω να είναι και τόσο παλιό για να είναι διαβρωτικό το καψούλι του. Επίσης έχω ρίξει και λίγα C7 Perfecta Super της Kalco. Γενικώς από σκάγια, μέχρι τώρα, έχω ρίξει ελάχιστα με τη 1100. Έχω το πλάγιο γι’ αυτά.

Αν όμως η αιτία ήταν χημική (υγρασία, πυρίτιδα, καψούλι κτλ), η διάβρωση δεν θα ήταν επίσης έντονη σε κώνο και θαλάμη; και οι δυο κάννες είναι πεντακάθαρες σ’ αυτήν την περιοχή.
IMG_20190628_144832.jpg
Σχεδόν όλα τα στίγματα είναι μετά τις οπές εκτόνωσης και εκεί που επέμενα περισσότερο με τη βούρτσα ώστε να αφαιρεθούν οι μολυβδώσεις.

Μήπως στην ελικοειδή βούρτσα που είχες, έχει φύγει κάποιο σύρμα; Αυτό είναι το πιο επικίνδυνο με αυτές τις βούρτσες. Γι'αυτό είπα να την βγάλεις μια φώτο.
Εμένα πάντως δεν μου βγαίνει από το μυαλό και η περίπτωση προβληματικού φυσιγγίου. Να έσπασε κάποιο βόλι και τα θραύσματα να κάναν αυτές τις πονταρισιές.
Γιώργο, το φαινόμενο εμφανίζεται προοδευτικά και σε βάθος χρόνου, οπότε το σενάριο του ελαττωματικού φυσιγγίου δεν είναι και τόσο ισχυρό. Αν η διάβρωση δεν οφείλεται σε στίγματα σκουριάς ή διαβρωτικής πυρίτιδας, βασικός ύποπτος είναι η βούρτσα σε συνδυασμό με την παλινδρομική κίνηση. Όσο παρατηρώ τα τραύματα της κάννης, φαντάζομαι πως προκλήθηκαν από τα ελάσματα στην προσπάθειά τους να γυρίσουν πλευρά, ακριβώς στο σημείο της κορύφωσης της παλινδρομικής κίνησής τους. Το γεγονός πως τα περισσότερα τραύματα βρίσκονται κοντά στο στόμιο, δηλαδή στο σημείο επιστροφής της βούρτσας, ενδυναμώνει αυτό το ενδεχόμενο. Αν στέκει αυτή η υπόθεση, τότε το σωστό είναι η βούρτσα να βγαίνει εντελώς από το στόμιο και τη θαλάμη ώστε να παλινδρομήσει. Εσείς πως τις δουλεύετε τις μεταλλικές τις βούρτσες;

Πάντως, η βούρτσα, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, είναι σε καλή κατάσταση.
Στην τελευταία χρήση της μάλιστα είχα βάλει και ατσαλόμαλλο.
IMG_20190627_184823.jpgIMG_20190627_185141.jpgIMG_20190627_185230.jpg

Μη το φοβάσαι το αντσαλομαλλο ..
Χρήστο, στην παρούσα φάση δεν νομίζω να κάνει κάτι παραπάνω το ατσαλόμαλλο διότι δεν υπάρχουν υπολείμματα ξένων υλικών να αφαιρεθούν αλλά λακκούβες που πρέπει να γεμίσουν. Η επίσκεψη λοιπόν σε οπλουργό είναι επιβεβλημένη, και όσο το δυνατόν συντομότερα, για να δοθεί ένα τέλος σ’ αυτό το οπλουργικό θρίλερ και να βγει κάτι χρήσιμο για το θέμα του καθαρισμού.

Δεν θα σας κουράσω άλλο. Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον, τις προτάσεις και τις συμβουλές και επιφυλάσσομαι να επιστρέψω με πορίσματα.

ΥΓ. Πως φωτογραφίζεις την κάννη με φλας; Δεν διαθέτω μηχανή με μη αυτόματες ρυθμίσεις και όσο κι αν προσπάθησα, με τη ψηφιακή μηχανή και το κινητό, δεν τα κατάφερα.
 
Γιαννη εχω την 1100 G3 επισης αχρωμιωτη και την πηρα μεταχειρισμενη πριν 3 χρονια, ο προηγουμενος την ειχε καθαρισει στα 2 χρονια δυο φορες, εγω απο την αλλη την εχω λιωσει στο καθαρισμα.
Αλέξανδρε, η πρώτη κάννη ήταν στα χέρια του πατέρα μου για 30 χρόνια χωρίς ιδιαίτερη φροντίδα αφού ήταν της άποψης πως οι κάννες καθαρίζουν με τις ντουφεκιές(!) και, για καμιά πενταετία πριν την αναλάβω, ήταν παρατημένη πάνω σε μια ντουλάπα, εκτεθειμένη στη σκόνη και την υγρασία, με ελάχιστα -παρ' όλα αυτά- σημάδια διάβρωσης, ενώ η βάση δεν είχε ανοιχτεί ποτέ για καθάρισμα με αποτέλεσμα το κλείστρο να κινείται σε αργή κίνηση(!). Γι' αυτό και ψιλοαποκλείω το ενδεχόμενο της κακής συντήρησης. Το πρόβλημα ξεκίνησε με την αγορά και χρήση της ατσάλινης βούρτσας. Εκείνο όμως που με τσαντίζει περισσότερο είναι πως επιβεβαίωσα τον πατέρα μου που έλεγε πως τα όπλα, όσο τα καθαρίζεις, τόσο πιο εύκολα χαλάνε. :mad:
 
Ένα από τα πρώτα πράγματα που μου είχε πει ο πατέρας μου όταν ήμουν πιτσιρικάς ήταν να μην βάλω ποτέ αυτήν την βούρτσα σε κάννη και έτσι έπραξα. Για να πω όμως την αλήθεια μία δύο φορές το αποπειράθηκα αλλά μία ο ήχος του ξυσιματος που βγάζει, μία τα λόγια του, δεν το ξαναεπιχειρησα. Μάλιστα τις πέταξα από τα σετ καθαρισμού. Εδώ και πολλά χρόνια μόνο Bisley ή τύπου Bisley.
Προσωπικά εμένα δεν με κουράζουν αυτές οι παρουσιάσεις. Πρέπει να τα βλέπουμε αυτά και να τα συζητάμε.
 
Το προβλημα στα οπλα σου ειναι αποκλειστικα στην βουρτσα και μονο..καποια σπειρα οπως ειπες στην επιστροφη σηκωνοταν και γρςτσουνουσε την καννη..οσο για τα διαβρωτικα φυσιγγια αποκλεισε το τελειως αυτο το ενδεχομενο και θα σουπω το γιατι..ο παππους μου παρα πολλα χρονια ιδιογομωτης χρησιμοποιουσε πυριτιδα sipe δηλαδη διβασικη με παρα πολυ μεγαλο ποσοστο νιτρογλυκερινης μαζι με καψυλι 6.45 δηλαδη βροντωδη υδραργυρο..συνδυασμος υποθετικα δηλαδη οχι να κανεις κρατηρες στο οπλο αλλα να το κανει σουρωτηρι..το οπλο του ποτε δεν αντιμετωπισε προβλημα και εσωτερικα λαμπει καλυτερα και απο κανουριο..την ελικοειδη βουρτσα απεφυγε την σαν τον διαολο το λιβανι και μακαρι να βρεις μια λυση σε εναν καλο οπλουργο
 
Back
Top