Επαγγελματική αλληλοβοήθεια

Ξερει κάποιος φίλος να μου πει εαν ενωθω με το κινητο μου στο ιντερνετ μεσω καπου guest δωρεαν wifi π.χ σε καποιο ξενοδοχειο γραφειο κλπ, τριτο χωρο τελοςπαντων κ σε αυτο το χωρο εχουν teamviewer μεσω σερβερ για να ελεχουν συσκευες......εαν μπορει να αποκτήσει πρόσβαση στο κινητο μου χωρις εγω να το γνωριζω κ χωρις τξν αδεια μου.
εννοειτσι οτι στο κινητο δεν θα εχω εγω εγκαταστημενο το teamviewer.
Οπως δηλαδη εχουν αρκετα γραφεια για να ελεγχουν τα κομπουτερ των υπαλληλων τους .
Θα στο πω όσο πιο απλά γίνεται...σε δημόσιο δίκτυο μπορεί να σου πάρει και τα σώβρακα.
 
Δημοσιο ομως σημαινει δίκτυο χωρις κωδικο σωστα?
αυτοι μιλουσαν για δικτυο guest δηλαδη του δινουν κωδικο για φιλοξενουμενους πελατες κλπ.
Τέλος πάντων δεν με απασχολεί απλα δεν ειχα ιδεα οτι καποιος μπορει με προγραμα να μπει στο κινητό σου κ μου εκανε εντυπωση κ ρώτησα.
 
Εγώ είμαι προγραμματιστής σε μια εταιρία στην Αθήνα. Όσο για το προηγούμενο ερώτημα αν κάποιος έχει του λόγους του να χακαρει το τηλέφωνο σου και έχει τις γνώσεις μπορεί. Το teamviewer είναι ενα εργαλείο για διαφορετική χρήση και δεν έχει κάποια σχέση με κλοπές δεδομένων.
 
Μαγκες εχει κάποιος τζακι παραδοσιακού ανοικτου τυπου κ στην καμινάδα περιστρεφομενο καπέλο. ?
Εγω εχω κτιστο καπέλο αλλα ο καθαρισμός της καμιναδας είναι φασαρια.
Οποταν αποφάσισα να βαλω ενα περιστρεφομενο που αγορασα.
Ακουσα ομως οτι θα τρωει περισσότερο ξύλο.
Επίσης τι γινεται ραν φυσάει αναποδα ο αερας?
Θα βαζει μεσα ακαθαρσιες?

Αν καποιος γνωρίζει παρακαλώ την αποψη του.
Τουλάχιστον να το επιστρέψω να βαλω ενα το ίδιο αλλα σταθερο.
Ετσι θα βγαίνει ευκολα γ καθάρισμα κ δεν θα χω τα πιθανά προβλήματα της περιστροφής.

Το πηρα ξεχνώντας εντελως οτι υπαρχει η επιλογή του σταθερού καπέλου σε αυτη την μορφη.
 
ΔΕ
Μαγκες εχει κάποιος τζακι παραδοσιακού ανοικτου τυπου κ στην καμινάδα περιστρεφομενο καπέλο. ?
Εγω εχω κτιστο καπέλο αλλα ο καθαρισμός της καμιναδας είναι φασαρια.
Οποταν αποφάσισα να βαλω ενα περιστρεφομενο που αγορασα.
Ακουσα ομως οτι θα τρωει περισσότερο ξύλο.
Επίσης τι γινεται ραν φυσάει αναποδα ο αερας?
Θα βαζει μεσα ακαθαρσιες?

Αν καποιος γνωρίζει παρακαλώ την αποψη του.
Τουλάχιστον να το επιστρέψω να βαλω ενα το ίδιο αλλα σταθερο.
Ετσι θα βγαίνει ευκολα γ καθάρισμα κ δεν θα χω τα πιθανά προβλήματα της περιστροφής.

Το πηρα ξεχνώντας εντελως οτι υπαρχει η επιλογή του σταθερού καπέλου σε αυτη την μορφη.
ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ .ΟΤΑΝ ΦΥΣΑΕΙ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΦΥΣΑΕΙ ΑΥΤΟ ΓΥΡΙΖΕΙ ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΚΑΤΕΥΘΗΝΣΗ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΤΕΡΙΓΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕΤΑ. ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΦΥΣΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΖΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟ Ο ΖΕΣΤΟΣ ΚΑΠΝΟΣ ΔΙΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ. Η ΔΗΝΑΜΗ ΠΟΥ ΤΡΑΒΑΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΠΑΝΟ. ΤΕΛΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΓΥΡΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΙΝΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ ΠΑΝΤΑ.
 
ΟΤΑΝ
Ετσι ειναι Χρυσανθε δεν εχεισ καποιο προβλημα απλα οτα φυσαει γυρναει και κανει ρευμα αναροδησεις οταν δεν φυσα μπορει να μην κουνιεται αν εχει καμινα μεγαλη μπορει και ναι
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΛΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΜΙΟΥΡΓΕΙ ΡΕΥΜΑ
 
Μαγκες εχει κάποιος τζακι παραδοσιακού ανοικτου τυπου κ στην καμινάδα περιστρεφομενο καπέλο. ?
Εγω εχω κτιστο καπέλο αλλα ο καθαρισμός της καμιναδας είναι φασαρια.
Οποταν αποφάσισα να βαλω ενα περιστρεφομενο που αγορασα.
Ακουσα ομως οτι θα τρωει περισσότερο ξύλο.
Επίσης τι γινεται ραν φυσάει αναποδα ο αερας?
Θα βαζει μεσα ακαθαρσιες?

Αν καποιος γνωρίζει παρακαλώ την αποψη του.
Τουλάχιστον να το επιστρέψω να βαλω ενα το ίδιο αλλα σταθερο.
Ετσι θα βγαίνει ευκολα γ καθάρισμα κ δεν θα χω τα πιθανά προβλήματα της περιστροφής.

Το πηρα ξεχνώντας εντελως οτι υπαρχει η επιλογή του σταθερού καπέλου σε αυτη την μορφη.
Χρύσανθε το ίδιο έχω κι εγώ .
Δεν ξέρω αν τρώει περισσότερα ξύλα αφού δεν έχω μέτρο σύγκρισης με κάποιο άλλο .
Δεν έχω παρατηρήσει όμως κάτι το ιδιαίτερο που να δείχνει ότι καίει πιο γρήγορα τα ξύλα .
Οπως σου λέει και ο PEPE γυρνάει πάντα προς την ίδια κατεύθυνση.
Πάντως αν έπρεπε να αλλάξω καπέλο θα έβαζα το πουλί , το οποίο απ΄ότι λένε βοηθάει πολύ την καμινάδα να διώξει τον καπνό , περισσότερο από ότι το περιστρεφόμενο.
 
Ευχαριστω παίδες να στε καλα.
Εαν με το ανεμο μιας κ εδώ εχω πολυ αερα δεν θα κάνει μεγαλυτερη αναροφηση κ να τρωει περισοτερο ξύλο τοτε να το βάλω.
Το τζακι ειναι παραδοσιακό.
Δεν εχει τζαμι μπροστά είναι κτιστο.
Διονυση το πουλι τι ειναι?
 
Ευχαριστω παίδες να στε καλα.
Εαν με το ανεμο μιας κ εδώ εχω πολυ αερα δεν θα κάνει μεγαλυτερη αναροφηση κ να τρωει περισοτερο ξύλο τοτε να το βάλω.
Το τζακι ειναι παραδοσιακό.
Δεν εχει τζαμι μπροστά είναι κτιστο.
Διονυση το πουλι τι ειναι?
Αν βαλεις πουλι να εχει και σιτα για τα ζωιφια. αλλως πρε το στογγυλο με τις λεπιδες.
 
Υπάρχουν έχω την εντύπωση ενός και δυο ρουλεμάν. Με τα δυο μου έχουν πει είναι καλύτερο. Θέλουμε να γυρίζει πολύ εύκολα. Εγώ δεν έχω καπάκι και καταφέρνω να μην γυρίζει καπνός ρυθμίζοντας το damper να είναι ανοιχτό 2-3 δάχτυλα. Ο κρύος αέρας κατεβαίνει πίσω στη φούσκα και γυρίζοντας μαζί με τον ζεστό κάνουν αρκετή αναρρόφηση. Έτσι τουλάχιστον μου το εξήγησαν και βλέπω ότι δουλεύει. Σε μέρες όπως τις δύο τελευταίες όμως με 7-8 μποφόρ όλα τα τζάκια γυρίζουν έστω και λίγο καπνό κυρίως στις ριπές.
 
Δεν θα ξανά αγοράσω από το ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E. κανένα εμπόρευμα τους. Είναι μια προσωπική μου απόφαση και δεν θέλω να επηρεάσω κανένα από τους διαδικτυακούς φίλους μου, απλά θα ήθελα να μάθω αν σας έχει συμβεί κάτι ανάλογο.

Στις 7/11 αγόρασα 2 κάμερες IPC-720PT, η πωλήτρια που αρχικώς με εξυπηρέτησε, με διαβεβαίωσε πως είναι συμβατές με Notebook και Wifi, μου έκανε επίδειξη στα ήδη εγκατεστημένα δικά τους για το πως θα μπορούσα να παρακολουθώ συγχρόνως και τις 2 κάμερες.

Στις 8/11 διάβασα στο κουτί συσκευασίας πως περιέχονται οδηγίες , προσπάθησα να συνδέσω τη μία ανεπιτυχώς. Οι οδηγίες σε ένα πολύπτυχο, με γράμματα που με μεγάλη δυσκολία διαβάζονταν, αφορούσαν σύνδεση με Smartphone. DVD οδηγιών δεν υπήρχε.

Το μεσημέρι από περίπου 4 με 8 άρχισε μια απίστευτη τηλεφωνική περιπέτεια. Από τον ένα στον άλλο ξανά και ξανά και ξανά. Τους εξήγησα πως δεν υπάρχουν οδηγίες για σύνδεση σε windows, αρνήθηκαν να με καθοδηγήσουν τηλεφωνικώς αλλά θα μου έστελναν άλλο φυλλάδιο και αν κάπου είχα δυσκολίες να τους ξανακαλούσα. Μετά από πολλές διευκρινίσεις και τηλέφωνα μου έστειλαν οδηγίες άλλου μοντέλου. Στην αρχή νόμιζα πως θα είναι ίδιος τρόπος σύνδεσης αλλά δυστυχώς δεν ήταν. Τους ζήτησα να στείλουν τεχνικό και να τον πληρώσω. Δεν καλύπτουν όλη την Αττική, η Ν. Μάκρη είναι εκτός. Έφερα ντόπιο τεχνικό, ο οποίος αφού προσπάθησε, μου είπε πως δεν είναι συμβατό και να επικοινωνήσουμε πάλι με το ΠΛΑΙΣΙΟ για να μας απαντήσουν αν οι οδηγίες του μοντέλου που μας έστειλαν αφορούσαν και το μοντέλο που αγόρασα. Άλλος κύκλος τηλεφωνημάτων από τον ένα στον άλλο, κανείς δεν ήξερε. Ο Κος τάδε που γνωρίζει το θέμα ομιλεί στο τηλέφωνο, θα σας πάρει μόλις τελειώσει. Μας πήρε μετά από περίπου μια ώρα, ο τεχνικός περίμενε. Τέλος μας ενημέρωσαν με τον ευγενικό και απόλυτο τρόπο τους : ναι, έχετε δίκιο αλλά λυπόμαστε δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε σήμερα, θα σας στείλουμε άλλο E-mail αύριο από τις 9-5. Πληρώνεται και φεύγει ο τεχνικός. Μετά από λίγο έρχεται e-mail με της οδηγίες που είχα ήδη στα χέρια μου. Άλλη επικοινωνία από άτομο σε άτομο για να τους πω πως δεν είναι αυτό που περιμένω.

Στις 9/11 το μεσημέρι μου τηλεφώνησαν για να μου πουν πως οι κάμερες είναι μόνο για smatphone.

Το απόγευμα πήγα πάλι στο κατάστημα Αγ.Παρασευής με πρόθεση να τα ανταλλάξω με το μοντέλο αυτό που μου είχαν στείλει τις οδηγίες σύνδεσης με windows. Ήταν κατά πολύ ακριβότερες αλλά θα μου έκαναν κάποια έκπτωση. ΔΕΝ τις είχαν. ΔΕΝ θα τις έστελναν πριν από τις 13/11. ΔΕΝ δέχτηκαν να πληρώσω έξτρα ένα τεχνικό τους για την σύνδεση προκειμένου να γλυτώσω νέο κύκλο τηλεφωνημάτων. Γενικώς η αντιμετώπιση του «ΔΕΝ» και του «ΟΧΙ» χωρίς να υπολογίζουν πως από λάθος τους ταλαιπωρήθηκα, ξοδεύτηκα και έχασα τον χρόνο μου χωρίς να κάνω την δουλειά μου.

Μετά από τόση άρνηση αποφάσισα να πάρω πίσω τα χρήματα μου. Πήγα στο ταμείο όπου με πληροφόρησαν πως επειδή είχα πληρώσει με κάρτα θα τα επέστρεφαν στην κάρτα μου από όπου θα τα έπαιρνα μετά από 4 εργάσιμες ημέρες. Δηλαδή αν δεν είχα χρήματα δεν θα μπορούσα μέχρι την άλλη Πέμπτη να κάνω την δουλειά μου. Το ίδιο στυλ: ναι, δικό μας είναι το λάθος, ναι , το καταλαβαίνουμε πως σας ταλαιπωρήσαμε, ναι , όντως δεν μπορείτε να εισπράξετε τα χρήματα σας νωρίτερα από την Πέμπτη αλλά το σύστημα μας λέει να σας τα επιστρέψουμε μέσω κάρτας.

Καλά είναι τα συστήματα, οι αυτοματισμοί και η τυπικότητα αλλά να τα τηρούν και προς όφελος του πελάτη ιδίως όταν έχουν παραπλανήσει τον πελάτη, τον έχουν ταλαιπωρήσει και κυρίως όταν τα συστήματα τους μπάζουν από παντού.
 
Δεν θα ξανά αγοράσω από το ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E. κανένα εμπόρευμα τους. Είναι μια προσωπική μου απόφαση και δεν θέλω να επηρεάσω κανένα από τους διαδικτυακούς φίλους μου, απλά θα ήθελα να μάθω αν σας έχει συμβεί κάτι ανάλογο.

Στις 7/11 αγόρασα 2 κάμερες IPC-720PT, η πωλήτρια που αρχικώς με εξυπηρέτησε, με διαβεβαίωσε πως είναι συμβατές με Notebook και Wifi, μου έκανε επίδειξη στα ήδη εγκατεστημένα δικά τους για το πως θα μπορούσα να παρακολουθώ συγχρόνως και τις 2 κάμερες.

Στις 8/11 διάβασα στο κουτί συσκευασίας πως περιέχονται οδηγίες , προσπάθησα να συνδέσω τη μία ανεπιτυχώς. Οι οδηγίες σε ένα πολύπτυχο, με γράμματα που με μεγάλη δυσκολία διαβάζονταν, αφορούσαν σύνδεση με Smartphone. DVD οδηγιών δεν υπήρχε.

Το μεσημέρι από περίπου 4 με 8 άρχισε μια απίστευτη τηλεφωνική περιπέτεια. Από τον ένα στον άλλο ξανά και ξανά και ξανά. Τους εξήγησα πως δεν υπάρχουν οδηγίες για σύνδεση σε windows, αρνήθηκαν να με καθοδηγήσουν τηλεφωνικώς αλλά θα μου έστελναν άλλο φυλλάδιο και αν κάπου είχα δυσκολίες να τους ξανακαλούσα. Μετά από πολλές διευκρινίσεις και τηλέφωνα μου έστειλαν οδηγίες άλλου μοντέλου. Στην αρχή νόμιζα πως θα είναι ίδιος τρόπος σύνδεσης αλλά δυστυχώς δεν ήταν. Τους ζήτησα να στείλουν τεχνικό και να τον πληρώσω. Δεν καλύπτουν όλη την Αττική, η Ν. Μάκρη είναι εκτός. Έφερα ντόπιο τεχνικό, ο οποίος αφού προσπάθησε, μου είπε πως δεν είναι συμβατό και να επικοινωνήσουμε πάλι με το ΠΛΑΙΣΙΟ για να μας απαντήσουν αν οι οδηγίες του μοντέλου που μας έστειλαν αφορούσαν και το μοντέλο που αγόρασα. Άλλος κύκλος τηλεφωνημάτων από τον ένα στον άλλο, κανείς δεν ήξερε. Ο Κος τάδε που γνωρίζει το θέμα ομιλεί στο τηλέφωνο, θα σας πάρει μόλις τελειώσει. Μας πήρε μετά από περίπου μια ώρα, ο τεχνικός περίμενε. Τέλος μας ενημέρωσαν με τον ευγενικό και απόλυτο τρόπο τους : ναι, έχετε δίκιο αλλά λυπόμαστε δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε σήμερα, θα σας στείλουμε άλλο E-mail αύριο από τις 9-5. Πληρώνεται και φεύγει ο τεχνικός. Μετά από λίγο έρχεται e-mail με της οδηγίες που είχα ήδη στα χέρια μου. Άλλη επικοινωνία από άτομο σε άτομο για να τους πω πως δεν είναι αυτό που περιμένω.

Στις 9/11 το μεσημέρι μου τηλεφώνησαν για να μου πουν πως οι κάμερες είναι μόνο για smatphone.

Το απόγευμα πήγα πάλι στο κατάστημα Αγ.Παρασευής με πρόθεση να τα ανταλλάξω με το μοντέλο αυτό που μου είχαν στείλει τις οδηγίες σύνδεσης με windows. Ήταν κατά πολύ ακριβότερες αλλά θα μου έκαναν κάποια έκπτωση. ΔΕΝ τις είχαν. ΔΕΝ θα τις έστελναν πριν από τις 13/11. ΔΕΝ δέχτηκαν να πληρώσω έξτρα ένα τεχνικό τους για την σύνδεση προκειμένου να γλυτώσω νέο κύκλο τηλεφωνημάτων. Γενικώς η αντιμετώπιση του «ΔΕΝ» και του «ΟΧΙ» χωρίς να υπολογίζουν πως από λάθος τους ταλαιπωρήθηκα, ξοδεύτηκα και έχασα τον χρόνο μου χωρίς να κάνω την δουλειά μου.

Μετά από τόση άρνηση αποφάσισα να πάρω πίσω τα χρήματα μου. Πήγα στο ταμείο όπου με πληροφόρησαν πως επειδή είχα πληρώσει με κάρτα θα τα επέστρεφαν στην κάρτα μου από όπου θα τα έπαιρνα μετά από 4 εργάσιμες ημέρες. Δηλαδή αν δεν είχα χρήματα δεν θα μπορούσα μέχρι την άλλη Πέμπτη να κάνω την δουλειά μου. Το ίδιο στυλ: ναι, δικό μας είναι το λάθος, ναι , το καταλαβαίνουμε πως σας ταλαιπωρήσαμε, ναι , όντως δεν μπορείτε να εισπράξετε τα χρήματα σας νωρίτερα από την Πέμπτη αλλά το σύστημα μας λέει να σας τα επιστρέψουμε μέσω κάρτας.

Καλά είναι τα συστήματα, οι αυτοματισμοί και η τυπικότητα αλλά να τα τηρούν και προς όφελος του πελάτη ιδίως όταν έχουν παραπλανήσει τον πελάτη, τον έχουν ταλαιπωρήσει και κυρίως όταν τα συστήματα τους μπάζουν από παντού.

Εκτός όλως των άλλων, μπορείτε κ. Γιάννη να μας πληροφορήσετε όταν επιστραφούν τα χρήματα, αν είναι ολόκληρο το ποσό ή μειωμένο από την χρέωση (κράτηση) της συναλλαγής από την τράπεζα;
 
Εκτός όλως των άλλων, μπορείτε κ. Γιάννη να μας πληροφορήσετε όταν επιστραφούν τα χρήματα, αν είναι ολόκληρο το ποσό ή μειωμένο από την χρέωση (κράτηση) της συναλλαγής από την τράπεζα;
Πλάκα θα έχει, ε; Δεν νομίζω αλλά θα σε ενημερώσω.
 
Παλικαρια τα φωτα σας. Θελω να βαλω κλιματιστικο στο σπιτι μου. Συγκεκριμενα θα βαλω στο καθιστικο που ειναι γυρω στα 35τμ. Σκεφτομουν να βαλω ενα 12000btu αλλα δεν ξερω τι αλλο να προσεξω. Απο μια γρηγορη αναζητηση στο ιντερνετ σκεφτομαι αναμεσα στα toyotomi και τα inventor. Εσεις τι λετε?
 
Παλικαρια τα φωτα σας. Θελω να βαλω κλιματιστικο στο σπιτι μου. Συγκεκριμενα θα βαλω στο καθιστικο που ειναι γυρω στα 35τμ. Σκεφτομουν να βαλω ενα 12000btu αλλα δεν ξερω τι αλλο να προσεξω. Απο μια γρηγορη αναζητηση στο ιντερνετ σκεφτομαι αναμεσα στα toyotomi και τα inventor. Εσεις τι λετε?
Λεβεντη θελεις να τα πουμε λιγο αποψε σχετικα;
Παλια μου τεχνη κοσκινο που λενε
Δουλεψα 3 χρονια
Θα σου πω καπια πραγματα για να λαβεις υποψην
Απο κει και περα θα δεις και την τσεπη σου αλλα και το σερβις που θα σου δωσουν
 
Back
Top