Δεν θα ξανά αγοράσω από το ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS A.E.B.E. κανένα εμπόρευμα τους. Είναι μια προσωπική μου απόφαση και δεν θέλω να επηρεάσω κανένα από τους διαδικτυακούς φίλους μου, απλά θα ήθελα να μάθω αν σας έχει συμβεί κάτι ανάλογο.
Στις 7/11 αγόρασα 2 κάμερες IPC-720PT, η πωλήτρια που αρχικώς με εξυπηρέτησε, με διαβεβαίωσε πως είναι συμβατές με Notebook και Wifi, μου έκανε επίδειξη στα ήδη εγκατεστημένα δικά τους για το πως θα μπορούσα να παρακολουθώ συγχρόνως και τις 2 κάμερες.
Στις 8/11 διάβασα στο κουτί συσκευασίας πως περιέχονται οδηγίες , προσπάθησα να συνδέσω τη μία ανεπιτυχώς. Οι οδηγίες σε ένα πολύπτυχο, με γράμματα που με μεγάλη δυσκολία διαβάζονταν, αφορούσαν σύνδεση με Smartphone. DVD οδηγιών δεν υπήρχε.
Το μεσημέρι από περίπου 4 με 8 άρχισε μια απίστευτη τηλεφωνική περιπέτεια. Από τον ένα στον άλλο ξανά και ξανά και ξανά. Τους εξήγησα πως δεν υπάρχουν οδηγίες για σύνδεση σε windows, αρνήθηκαν να με καθοδηγήσουν τηλεφωνικώς αλλά θα μου έστελναν άλλο φυλλάδιο και αν κάπου είχα δυσκολίες να τους ξανακαλούσα. Μετά από πολλές διευκρινίσεις και τηλέφωνα μου έστειλαν οδηγίες άλλου μοντέλου. Στην αρχή νόμιζα πως θα είναι ίδιος τρόπος σύνδεσης αλλά δυστυχώς δεν ήταν. Τους ζήτησα να στείλουν τεχνικό και να τον πληρώσω. Δεν καλύπτουν όλη την Αττική, η Ν. Μάκρη είναι εκτός. Έφερα ντόπιο τεχνικό, ο οποίος αφού προσπάθησε, μου είπε πως δεν είναι συμβατό και να επικοινωνήσουμε πάλι με το ΠΛΑΙΣΙΟ για να μας απαντήσουν αν οι οδηγίες του μοντέλου που μας έστειλαν αφορούσαν και το μοντέλο που αγόρασα. Άλλος κύκλος τηλεφωνημάτων από τον ένα στον άλλο, κανείς δεν ήξερε. Ο Κος τάδε που γνωρίζει το θέμα ομιλεί στο τηλέφωνο, θα σας πάρει μόλις τελειώσει. Μας πήρε μετά από περίπου μια ώρα, ο τεχνικός περίμενε. Τέλος μας ενημέρωσαν με τον ευγενικό και απόλυτο τρόπο τους : ναι, έχετε δίκιο αλλά λυπόμαστε δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε σήμερα, θα σας στείλουμε άλλο E-mail αύριο από τις 9-5. Πληρώνεται και φεύγει ο τεχνικός. Μετά από λίγο έρχεται e-mail με της οδηγίες που είχα ήδη στα χέρια μου. Άλλη επικοινωνία από άτομο σε άτομο για να τους πω πως δεν είναι αυτό που περιμένω.
Στις 9/11 το μεσημέρι μου τηλεφώνησαν για να μου πουν πως οι κάμερες είναι μόνο για smatphone.
Το απόγευμα πήγα πάλι στο κατάστημα Αγ.Παρασευής με πρόθεση να τα ανταλλάξω με το μοντέλο αυτό που μου είχαν στείλει τις οδηγίες σύνδεσης με windows. Ήταν κατά πολύ ακριβότερες αλλά θα μου έκαναν κάποια έκπτωση. ΔΕΝ τις είχαν. ΔΕΝ θα τις έστελναν πριν από τις 13/11. ΔΕΝ δέχτηκαν να πληρώσω έξτρα ένα τεχνικό τους για την σύνδεση προκειμένου να γλυτώσω νέο κύκλο τηλεφωνημάτων. Γενικώς η αντιμετώπιση του «ΔΕΝ» και του «ΟΧΙ» χωρίς να υπολογίζουν πως από λάθος τους ταλαιπωρήθηκα, ξοδεύτηκα και έχασα τον χρόνο μου χωρίς να κάνω την δουλειά μου.
Μετά από τόση άρνηση αποφάσισα να πάρω πίσω τα χρήματα μου. Πήγα στο ταμείο όπου με πληροφόρησαν πως επειδή είχα πληρώσει με κάρτα θα τα επέστρεφαν στην κάρτα μου από όπου θα τα έπαιρνα μετά από 4 εργάσιμες ημέρες. Δηλαδή αν δεν είχα χρήματα δεν θα μπορούσα μέχρι την άλλη Πέμπτη να κάνω την δουλειά μου. Το ίδιο στυλ: ναι, δικό μας είναι το λάθος, ναι , το καταλαβαίνουμε πως σας ταλαιπωρήσαμε, ναι , όντως δεν μπορείτε να εισπράξετε τα χρήματα σας νωρίτερα από την Πέμπτη αλλά το σύστημα μας λέει να σας τα επιστρέψουμε μέσω κάρτας.
Καλά είναι τα συστήματα, οι αυτοματισμοί και η τυπικότητα αλλά να τα τηρούν και προς όφελος του πελάτη ιδίως όταν έχουν παραπλανήσει τον πελάτη, τον έχουν ταλαιπωρήσει και κυρίως όταν τα συστήματα τους μπάζουν από παντού.