τα αγροτικά , όπως και τα επαγγελματικά αναγράφουν στην άδεια το επάγγελμα και το σκοπό για τον οποίο έχει ταξινομηθεί.Καλησπέρα, άκουσε κανείς κάτι για τον νέο νόμο που θα ψηφίσουν που αφορά τα διπλοκάμπινα αγροτικά? Μου είπανε, και το λέω με κάθε επιφύλαξη, ότι για να έχεις διπλοκάμπινο πλέον σαν αγρότης θα πρέπει να δικαιολογείς τις θέσεις επιβατών (εργαζόμενοι). Ισχύει κάτι τέτοιο ή είναι ραδιοαρβύλα?
Isuzu D-Max για… κυνηγούς
Υποβλήθηκε από admin στις Δευ, 20/11/2017 - 19:58.
Εκτυπώσιμη μορφήΑποστολή με email
Η Isuzu παρουσιάζει μια ειδική έκδοση του D-Max που έρχεται να καλύψει και τον πλέον απαιτητικό κυνηγό.
ΚΩΣΤΑΣ ΦΟΥΖΑΣ (kf@newsauto.gr)
Τα Isuzu D-Max Huntsman φέρει αρκετές αισθητικές και μηχανικές αλλαγές που έχουν σαν στόχο να διευκολύνουν όσους ασχολούνται με το κυνήγι. Στο εξωτερικό μέρος το διπλοκάμπινο αμάξωμα προσφέρεται με 3 χρωματισμούς (μαύρο, γκρι και πράσινο της παραλλαγής) ,ενώ στοιχεία όπως οι μπάρες οροφής και οι νέοι τροχοί ενισχύουν τον off road χαρακτήρα του. Παράλληλα το ιαπωνικό pick up μπορεί να εξοπλιστεί με νέες αναρτήσεις και προστατευτικές μεταλλικές ποδιές στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Για την κίνηση φροντίζει και πάλι το ντίζελ μοτέρ των 1,9 λίτρων.
Στον κλειστό χώρο φόρτωσης υπάρχουν ειδικά εργοστασιακά κουτιά για μεταφορά σκύλων, αλλά και συρόμενες θήκες όπου μπορεί κάποιος να τοποθετήσει την καραμπίνα ή το super pose του και να το ασφαλίσει. Το συγκεκριμένο εξοπλιστικό πακέτο είναι διαθέσιμο στην αγορά της Αγγλίας και κοστίζει 6.000 ευρώ περίπου.
υπάρχουν πολλοί που μπορούν Γιώργο να κάνουν τις υπερβολές.......... με 6,000 ευρώ παίρνεις ένα μτχ PANDA DIESEL 4X4 και το έχεις μόνο για το κυνήγι και δεν σε νοιάζει .
μην τρελλαθούμε κιόλας. Άκου 6,000 ευρώ για κουτιά. Μου φαίνεται το έχουμε χάσει τελείως.....
4-6 λιτρα και παει σχεδόν παντουΤο panda ποσο καει diesel?
Αυτα παντως μονο στην μπουρδελοχωρα αυτη γινονται,σε ολο τον κοσμο μπορεις να κλεισεις την καροτσα οπως θες,εδω τελωνειακη παραβαση
Σε απάντηση σχετικού ερωτήματος, η Γενική Διεύθυνση Τελωνείων του υπ. Οικονομικών διευκρινίζει με έγγραφο που κατέθεσε στη Βουλή, ότι οι παράνομες διασκευές οχημάτων δεν συνιστούν λαθρεμπορία, αλλά απλή τελωνειακή παράβαση και εξηγεί επίσης τον τρόπο επιβολής των κυρώσεων.
Ειδικότερα, με τις ισχύουσες διατάξεις, ως αυτοκίνητο όχημα με μόνιμο κλειστό αμάξωμα νοείται όχι μόνο αυτό που εκ κατασκευής το αμάξωμά του είναι κλειστό, αλλά και αυτό που προκύπτει με την προσθήκη στο αμάξωμα ανοικτού φορτηγού, καλύμματος από άκαμπτα στερεά υλικά, ανεξάρτητα αν αφαιρείται εύκολα ή δύσκολα ή αν το πίσω μέρος του αμαξώματος παραμένει ανοικτό. Για το παραπάνω κλείσιμο του ανοιχτού χώρου φόρτωσης, τη διασκευή τους, δηλαδή σε κλειστά φορτηγά αυτοκίνητα, αντί των φορολογικών επιβαρύνσεων που προβλέπονται από το άρθρο 6 του ν. 1573/1985 (διαφορά τέλους ταξινόμησης), αυτά υποβάλλονται σε τέλος ταξινόμησης, το ύψος του οποίου κυμαίνεται από 733 έως 2.347 ευρώ ανάλογα με τη χωρητικότητα του κινητήρα τους.
Τα πρόστιμα
Πέρα από το παραπάνω τέλος ταξινόμησης στα διασκευασμένα οχήματα (που έκλεισαν το χώρο φόρτωσης χωρίς την έγκριση της Τελωνειακής Αρχής) επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το 1/5 του αναλογούντος σε αυτά τέλους ταξινόμησης, με ανώτατο όριο το ποσό των δύο χιλιάδων ευρώ (2.000).
Επίσης, παρέχεται η δυνατότητα επαναφοράς των αυτοκινήτων οχημάτων που διασκευάστηκαν παράτυπα στην αρχική τους μορφή χωρίς την καταβολή των αναλογουσών φορολογικών επιβαρύνσεων υπό την προϋπόθεση καταβολής του οφειλόμενου προστίμου.
Καταλήγοντας, στην απάντησή της, η Γενική Δ/νση Τελωνείων, αναφέρει ότι «σύμφωνα με τα ανωτέρω εκτεθέντα οι παράνομες διασκευές δεν συνιστούν λαθρεμπορία, αλλά απλή τελωνειακή παράβαση με την επιβολή διοικητικού προστίμου».