Ελαστικά

Έκλεισε αισίως 1 μήνας με τα καινούργια λάστιχα !!! Οι εντυπώσεις μου μέχρι τώρα είναι άριστες. Είναι βέβαια πολύ νωρίς, δεν αντιμετώπισα δύσκολες συνθήκες, ούτε βροχές (αφού μόνο την Παρασκευή πρωί είχαμε λίγη βροχή), ούτε λάσπες, ούτε off-road διαδρομές ... Έχω κάνει 760 χιλιόμετρα, οι παρατηρήσεις μου μέχρι τώρα, σε σχέση με τα προηγούμενα λάστιχα (YOKOHAMA) είναι: Ελαφρά μειωμένος θόρυβος ... αισθάνθηκα μια μικρή διαφορά από την πρώτη στιγμή. Και μου δίνουν τη αίσθηση καλύτερου κρατήματος στο δρόμο, καλύτερη ανταπόκριση στα φρεναρίσματα, χωρίς να παίρνει μπρος το ABS, ενώ προηγουμένως έμπαινε πολύ συχνά, ειδικά σε κατηφόρες ...
Εκεί που είδα μετρήσιμη διαφορά (αν και ίσως είναι νωρίς και για αυτό ...) είναι η κατανάλωση. Όπως είχα ξαναπεί, με τα Yokohama όσες φορές την είχα μετρήσει ποτέ δεν έπεσε κάτω από 8,5 lt/100 km ... Τώρα η πρώτη μέτρηση (σε 260 km) έβγαλε ακριβώς 8 lt/100 km ... και η δεύτερη (στα επόμενα 362 km) έβγαλε 7,7 lt/100 km !!! Θα το ξαναδω φυσικά στην πορεία, αλλά φαίνεται ότι έκανα καλή επιλογή, αφού η (αυξημένη) κατανάλωση ήταν από τους κυριότερους λόγους που δεν ήθελα να ξαναβάλω Yokohama ...
Οπως τα λες Στέλιο. Καλύτερα κρατηματα, μεγαλύτερη οικονομία,λιγότερος θόρυβος. 65000 έκανα και με τα δυο.
 
Εγώ πάλι παιδιά κάτοχος Ford Ranger έχω δύο τετράδες η μία με σιδερένιες ζάντες και maxxis warm drive και οι άλλη με ζάντες αλουμινίου και 265 ασφαλτινα, τέλος Φλεβάρη βάζω τα ασφαλτινα και μέσα Οκτωβρίου τα άλλα
 
Εγώ πάλι παιδιά κάτοχος Ford Ranger έχω δύο τετράδες η μία με σιδερένιες ζάντες και maxxis warm drive και οι άλλη με ζάντες αλουμινίου και 265 ασφαλτινα, τέλος Φλεβάρη βάζω τα ασφαλτινα και μέσα Οκτωβρίου τα άλλα
Τι λένε τα maxxis;
 
Παιδιά εγώ έβαλα τα Toyo open country σε Γκραντ βιταρα του 7. Τα έχω 6 μήνες .

Και με έκπληξη μου είδα ότι το αυτοκίνητο ούτε ανέβασε κατανάλωση σε σχέση με τα μαμά μπριτζεστον αλλά και ακόμα πιο σημαντικό δεν έχασα σε φρένα και κράτημα η τουλάχιστον έχασα τόσο λίγο που δεν γίνεται αντιληπτό στις ταχύτητες που κινούμε.

Ίσως υστερούν σε χιόνι και λάσπη σε σχέση με άλλα 50-50 αλλά για κάποιον που θα τα έχει σε καθημερινό όχημα είναι ότι πρέπει.

Από θόρυβο πάλι δεν κατάλαβα διάφορα.
 
Τελικά ήρθε και για εμάς η ώρα της αλλαγής των εργοστασιακων Continental lx έπειτα από δύο χρόνια και παρόλο τον ασφαλτινο χαρακτήρα τους (80on/20off) δν μείναμε πουθενά από κλατάρισμα σε φυτευτες μυτερες πέτρες αλλά δν κολλήσαμε κιόλας πουθενά σε κάποιες απαιτητικές λάσπες που συναντήσαμε όλο αυτό τον καιρό διασχίζοντας τες πάντα με προσοχή. Η νέα επιλογή τα bridgestone dueler at001. Ευελπιστω να βοηθήσουν λίγο την κατάσταση στα 'εκτός δρομου' αλλά παράλληλα να έχω και όσο το δυνατόν πιο καλή συμπεριφορά στην άσφαλτο μιας και είναι το κύριο οικογενειακό αυτοκίνητο. Για εντυπώσεις θα επανέλθω γύρω στα Χριστούγεννα που θα έχω σχηματίσει μια πρώτη εικόνα από όλα τα τερέν. 600260036004
 
Γνωμη μου, μην οδηγειτε με λαστιχα που εχουν γραψει πανω απο 40.000 - 50.000χλμ μαξιμουμ.
Δεν ειναι οικονομια αυτη, διακινδυνευετε παρα πολλα πραγματα.....
Σωστος...
Κ ν θυμισω οτι μεταξυ δρομου κ αυτοκινητου αυτα μας κρατουν ...
Στα 3 με 4 χρονια ακομα κ λιγοτερα απο 40χιλ τρωνε δρομο...
Βλεπω κοσμο ν κρατα τα λαστιχα γ χρονια κ χρονια κ ειναι κριμα...
 
Τελικά ήρθε και για εμάς η ώρα της αλλαγής των εργοστασιακων Continental lx έπειτα από δύο χρόνια και παρόλο τον ασφαλτινο χαρακτήρα τους (80on/20off) δν μείναμε πουθενά από κλατάρισμα σε φυτευτες μυτερες πέτρες αλλά δν κολλήσαμε κιόλας πουθενά σε κάποιες απαιτητικές λάσπες που συναντήσαμε όλο αυτό τον καιρό διασχίζοντας τες πάντα με προσοχή. Η νέα επιλογή τα bridgestone dueler at001. Ευελπιστω να βοηθήσουν λίγο την κατάσταση στα 'εκτός δρομου' αλλά παράλληλα να έχω και όσο το δυνατόν πιο καλή συμπεριφορά στην άσφαλτο μιας και είναι το κύριο οικογενειακό αυτοκίνητο. Για εντυπώσεις θα επανέλθω γύρω στα Χριστούγεννα που θα έχω σχηματίσει μια πρώτη εικόνα από όλα τα τερέν. View attachment 6002View attachment 6003View attachment 6004
Καλορίζικα ....
 
Τελικά ήρθε και για εμάς η ώρα της αλλαγής των εργοστασιακων Continental lx έπειτα από δύο χρόνια και παρόλο τον ασφαλτινο χαρακτήρα τους (80on/20off) δν μείναμε πουθενά από κλατάρισμα σε φυτευτες μυτερες πέτρες αλλά δν κολλήσαμε κιόλας πουθενά σε κάποιες απαιτητικές λάσπες που συναντήσαμε όλο αυτό τον καιρό διασχίζοντας τες πάντα με προσοχή. Η νέα επιλογή τα bridgestone dueler at001. Ευελπιστω να βοηθήσουν λίγο την κατάσταση στα 'εκτός δρομου' αλλά παράλληλα να έχω και όσο το δυνατόν πιο καλή συμπεριφορά στην άσφαλτο μιας και είναι το κύριο οικογενειακό αυτοκίνητο. Για εντυπώσεις θα επανέλθω γύρω στα Χριστούγεννα που θα έχω σχηματίσει μια πρώτη εικόνα από όλα τα τερέν. View attachment 6002View attachment 6003View attachment 6004
Ευχομαι να τα ευχαριστηθείς και να μας πεις και εμάς τις εντυπώσεις σου να τα έχουμε στα υποψιν.
 
Τελικά ήρθε και για εμάς η ώρα της αλλαγής των εργοστασιακων Continental lx έπειτα από δύο χρόνια και παρόλο τον ασφαλτινο χαρακτήρα τους (80on/20off) δν μείναμε πουθενά από κλατάρισμα σε φυτευτες μυτερες πέτρες αλλά δν κολλήσαμε κιόλας πουθενά σε κάποιες απαιτητικές λάσπες που συναντήσαμε όλο αυτό τον καιρό διασχίζοντας τες πάντα με προσοχή. Η νέα επιλογή τα bridgestone dueler at001. Ευελπιστω να βοηθήσουν λίγο την κατάσταση στα 'εκτός δρομου' αλλά παράλληλα να έχω και όσο το δυνατόν πιο καλή συμπεριφορά στην άσφαλτο μιας και είναι το κύριο οικογενειακό αυτοκίνητο. Για εντυπώσεις θα επανέλθω γύρω στα Χριστούγεννα που θα έχω σχηματίσει μια πρώτη εικόνα από όλα τα τερέν. View attachment 6002View attachment 6003View attachment 6004
Καλοριζικα και ασφαλη χιλιομετρα
 
Εχω δοκιμασει πολλα λαστιχα οπως οι περισσοτεροι εδω μεσα...
Ηλιος-Βροχη-Ζεστη-Κρυο-Υγρασια-Ξηρασια: TOYO T1R 215/45/17 Τα σ'αγαπω τελειωσαν...
Πραγματικά συμφωνώ βιώνουν το αυτοκίνητο στην άσφαλτο.Αλλα τελειώνουν πολύ γρήγορα....
 
Λοιπόν όπως είχα γράψει νωρίτερα, τον Σεπτέμβρη άλλαξα λάστιχα και έβαλα τα Continental - Conticrosscontact Lx 2. Οι εντυπώσεις μου μετά από 10.000 χλμ είναι άριστες.
Σε θέματα κρατημάτων και εκτός δρόμου τα βρίσκω άριστα για τις δικές μου ανάγκες. Το εκτός δρόμου είναι κυρίως χωματόδρομοι σε καλή έως μέτρια κατάσταση.
Εντός δρόμου, θεωρώ ότι από τα προηγούμενα που είχα Goodyear Efficient Grip είναι ένα κλικ πιο αργά στο ζέσταμα. Δλδ για μικρές αποστάσεις είδα ένα 0,1-0,2 αύξηση στην κατανάλωση. Αλλά παρατήρησα ότι σε μεγαλύτερα ταξίδια 50χλμ + η κατανάλωση ήταν ίδια ίσως και 0,1 λιγότερη από τα προηγούμενα.
Τέλος η αισθητή διαφορά είναι στα κρατήματα, πραγματικά σαν να οδηγώ κούρσα είναι, φοβερή πρόσφυση και ούτε ίχνος γλιστρήματος.
Τα προτείνω ανεπιφύλαχτα, για όσους δεν θυμούνται έχω ένα Nissan qasqai 1.6 4X4.
Όταν έρθει η ώρα για αλλαγή με τα τωρινά δεδομένα είτε θα πάω στο ίδιο είτε από περιέργεια και μόνο να πάω στα αντίστοιχα της Michellin.
 
Λοιπόν όπως είχα γράψει νωρίτερα, τον Σεπτέμβρη άλλαξα λάστιχα και έβαλα τα Continental - Conticrosscontact Lx 2. Οι εντυπώσεις μου μετά από 10.000 χλμ είναι άριστες.
Σε θέματα κρατημάτων και εκτός δρόμου τα βρίσκω άριστα για τις δικές μου ανάγκες. Το εκτός δρόμου είναι κυρίως χωματόδρομοι σε καλή έως μέτρια κατάσταση.
Εντός δρόμου, θεωρώ ότι από τα προηγούμενα που είχα Goodyear Efficient Grip είναι ένα κλικ πιο αργά στο ζέσταμα. Δλδ για μικρές αποστάσεις είδα ένα 0,1-0,2 αύξηση στην κατανάλωση. Αλλά παρατήρησα ότι σε μεγαλύτερα ταξίδια 50χλμ + η κατανάλωση ήταν ίδια ίσως και 0,1 λιγότερη από τα προηγούμενα.
Τέλος η αισθητή διαφορά είναι στα κρατήματα, πραγματικά σαν να οδηγώ κούρσα είναι, φοβερή πρόσφυση και ούτε ίχνος γλιστρήματος.
Τα προτείνω ανεπιφύλαχτα, για όσους δεν θυμούνται έχω ένα Nissan qasqai 1.6 4X4.
Όταν έρθει η ώρα για αλλαγή με τα τωρινά δεδομένα είτε θα πάω στο ίδιο είτε από περιέργεια και μόνο να πάω στα αντίστοιχα της Michellin.

Στο Terios που μου έκλεψαν πριν 3 χρόνια :mad:.hunter. είχα τα Conticross Contact AT και ήταν πολύ καλά πραγματικά. Τα δικά σου είναι με μεγαλύτερο ποσοστό για άσφαλτο, οπότε εάν εκείνο ήταν μια χαρά εσένα θα είναι καλύτερο στο δρόμο και με όλα αυτά που γράφεις θα συμφωνήσω 100%. Σε λάσπη μόνο εάν έχεις θέμα μιας και είναι πιο ασφάλτινο.
 
Στο Terios που μου έκλεψαν πριν 3 χρόνια :mad:.hunter. είχα τα Conticross Contact AT και ήταν πολύ καλά πραγματικά. Τα δικά σου είναι με μεγαλύτερο ποσοστό για άσφαλτο, οπότε εάν εκείνο ήταν μια χαρά εσένα θα είναι καλύτερο στο δρόμο και με όλα αυτά που γράφεις θα συμφωνήσω 100%. Σε λάσπη μόνο εάν έχεις θέμα μιας και είναι πιο ασφάλτινο.

Κώστα στην λάσπη, την πολλή λάσπη έτσι, θες λάστιχα ειδικά. Τι 80/20 είναι τι 70/30 όταν η λάσπη είναι μισό μέτρο θα κολλήσεις κάποια στιγμή. Πιο πολύ με ενδιέφερε να σου πω την αλήθεια σε ένα λίγο πέτρινο χωματόδρομο.
 
Κώστα στην λάσπη, την πολλή λάσπη έτσι, θες λάστιχα ειδικά. Τι 80/20 είναι τι 70/30 όταν η λάσπη είναι μισό μέτρο θα κολλήσεις κάποια στιγμή. Πιο πολύ με ενδιέφερε να σου πω την αλήθεια σε ένα λίγο πέτρινο χωματόδρομο.

Μια χαρά επιλογή έκανες.....όταν γίνεται χαμός έτσι είναι...απλά για το κυνήγι διάλεγα 50/50 αν και να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω εάν ήταν 50/50 το Conticross AT
 
Για πείτε κάνα λάστιχο ρε παιδιά για terios II ,το αμάξι καθημερινές άσφαλτο και ΣΚ κυνήγι ,με ενδιαφέρει πιο πολύ η ασφάλεια στην άσφαλτο μιας και οι οικογένεια όλη την εβδομάδα με αυτό είναι και οκ εγώ στο κυνήγι ναι υπάρχουν κάποιες απαιτήσεις αλλά όχι extreme πράγματα , σκέφτομαι για 70 30 .
 
Back
Top