ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ: Συμμετοχή Επαγγελματιών στο Φόρουμ

Πιστεύετε πως η εικόνα του φόρουμ, αποτελεί για κάποιον επαγγελματία, κίνητρο συμμετοχής του σ΄αυτό;

  • ΝΑΙ

    Votes: 48 84,2%
  • ΟΧΙ

    Votes: 9 15,8%

  • Total voters
    57
Status
Not open for further replies.
Πιστεύετε πως η εικόνα του φόρουμ όπως διαμορφώθηκε μέχρι στιγμής, αποτελεί κίνητρο για κάποιον επαγγελματία να αποφασίσει τη συμμετοχή του στο φόρουμ παρουσιάζοντας τα προϊόντα του και απατώντας σε ερωτήσεις μελών;
Νομίζω πως θα ενδιέφερε πολλούς το αποτέλεσμα της δημοσκόπησης όποιο και να είναι αυτό...
 
Μα αυτό ειναι που επιδιώκει ο κάθε παραγωγός η κατασκευαστής την παρουσία του σε φόρουμ
όπως αυτό εδώ , την άμεση επαφή με τον καταναλωτή και την διαφήμιση που του δίνη αυτός ο χώρος ,αλλα θέλει και τη προστασία του, από καθε λογής κομπλεξικούς που νομίζουν άτι τα γνωρίζουν όλα ,
 
Καλημερα. Ας αντιστρεψω λιγο το ερωτημα, και ας απαντησει ο καθενας στον εαυτο του. Πιστευετε οτι οι Ελληνες επαγγελματιες ειναι ετοιμοι να ακουσουν κριτικη, εστω και κακοπροαιρετη, οσο ετοιμοι ειναι να ακουσουν επαινους ακομα και αν ειναι υπερβολικοι;
 
Καλημερα. Ας αντιστρεψω λιγο το ερωτημα, και ας απαντησει ο καθενας στον εαυτο του. Πιστευετε οτι οι Ελληνες επαγγελματιες ειναι ετοιμοι να ακουσουν κριτικη, εστω και κακοπροαιρετη, οσο ετοιμοι ειναι να ακουσουν επαινους ακομα και αν ειναι υπερβολικοι;
Αμέ πως δεν είναι ετοιμοι για κριτική? Ο ένας απείλησε με μήνυση στη βαφή του όπλου ο άλλος απαίτησε συγγνώμη από τον milvus και του τρίτου η συμπεριφορά ασχολιαστη και αδιαφορη
 
Γιωργο, εχω την αισθηση πως ενω η πλειοψηφια ειναι ετοιμη να δεχτει οποιαδηποτε υπερβολη σχετικα με το προιον που φτιαχνουν, ειναι ταυτοχρονα εξαιρετικα ευαισθητη στις κριτικες, βαφτιζοντας τις εκ του πονηρου. Και για να μην παρεξηγηθω, αυτο συμβαινει οχι μονο στα φορουμ, αλλα και στις κανονικες παρεες...
 
Καταλαβαίνω πως το λες Βίκτωρα.
Απλά ο καταναλωτής συχνά τσουβαλιάζει κόσμο χωρίς λόγο.
Σωστή κριτική με επιχειρήματα και καλοπροαίρετη διάθεση.
Που δυστυχώς δεν το βλέπω, γενικά μιλάω!
 
Εγώ θα συμφωνήσω περισσότερο με το ερώτημα του Βίκτωρα. Στις 20 κριτικές η 1 είναι ανάρμοστη αλλά για τις 10 δεχόμαστε απειλές. Όχι ο Έλληνας έμπορος δεν αντέχει την κακή κριτική και εδώ μέσα θέλει μόνο την τσάμπα διαφήμιση. Μιλάω γενικότερα και δεν είναι όλοι έτσι φυσικά. Σίγουρα υπάρχει και κακοπροαίρετη κριτική, δεν μπορεί να είναι όλα τέλεια.
 
Γιωργο και ο καταναλωτης δεν ειναι αθωος, οπως πολυ σωστα αναφερεις. Ομως και ο κατασκευαστης πολλες φορες προτιμαει να ψαρευει ανενημερωτους πελατες, παρα να εξηγει ακριβως τι εχει κατασκευασει και ποιες οι δυνατοτητες του. Βολευονται ολοι ετσι, και ο καταναλωτεις παιρνει ενα εργαλειο που κανει παπαδες, και ο κατασκευαστης πουλαει
 
Μανο, οταν ο εμπορος μαθει πως απαντωντας με επιχειρηματα ακομα και στη πλεον κακοπροαιρετη κριτικη, κανει διαφημιση στο μαγαζι του, και στον εαυτο του, τοτε θα παμε ενα βηματακι μπροστα. Το επιχειρημα το τεκμηριωμενο σκοτωνει οποιαδηποτε κακεντρεχεια, στα ματια των τριτων που διαβαζουν.
 
Γιωργο και ο καταναλωτης δεν ειναι αθωος, οπως πολυ σωστα αναφερεις. Ομως και ο κατασκευαστης πολλες φορες προτιμαει να ψαρευει ανενημερωτους πελατες, παρα να εξηγει ακριβως τι εχει κατασκευασει και ποιες οι δυνατοτητες του. Βολευονται ολοι ετσι, και ο καταναλωτεις παιρνει ενα εργαλειο που κανει παπαδες, και ο κατασκευαστης πουλαει
Θυμάσαι πέρυσι που πήγα σ ένα μαγαζί για να πάρω κάτι την απάντηση του μαγαζατορα? Το ίντερνετ μας έχει καταστρέψει.ο οποιοσδήποτε επιχειρηματιας δεν θέλει ενημερωμένους πελατες για πολλούς και διάφορους λόγους.προτιμαει αδαείς για να τους κατευθύνει εκεί που θέλει.υπαρχουν βέβαια και αυτοί που έχουν θεοποιήσει τον οποιονδήποτε και τρώνε το άχυρο που τους πουλάει.αυτους τους πελάτες θελουνε
 
Βλεποντας τα εδω γρφομενα. Διαβαζοντας τα γραφομενα και σε αλλα φορα οπως ανεφερθηκε εδω και την φαγωμαρα που υπαρχει σε καθενα απο αυτα γενικα μεταξυ επαγγελματιων και καταναλωτων μαλλον δεν ειναι το καλυτερο να συμμετεχουν.
 
Θα μπορούσαμε να βάλουμε πάντως ορισμένους κανόνες για τους επαγγελματίες που θέλουν να συμμετέχουν στο φόρουμ μας. Άγραφοι υπάρχουν φυσικά, απλώς ίσως αν φτιάξουμε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο να έχουμε ένα χαρτί στα χέρια μας...
 
Μανο, κατα καιρους εχω αναφερθει σε προιοντα που δε μου αρεσουν, ειτε απο ιδεοληψια, ειτε απο προσωπικη εμπειρια. Το γιατι, καμμια φορα δεν ειναι ξεκαθαρο να το εξηγησω, απλα δεν μου αρεσουν. Η συμμετοχη ενος επαγγελματια εδω, θα ηταν εξαιρετικη ευκαιρια να παρει γνωμες για το προιον του, και καλες, και κακες, και κακοπροαιρετες. Σε μια δημοσια συζητηση ομως που ακουγονται 20 καλες γνωμες, 4 κακες, και μια κακοπροαιρετη, η τελευταια δεν λαμβανεται υποψιν απο κανεναν, ακομα και απο οσους δεν συμμετεχουν. Ειναι θαυμασια ευκαιρια για τον κατασκευαστη να δει που "ποναει" το προιον του, και να το διορθωσει αν μπορει. Αν αναλωθει στην λεκτικη αντιπαραθεση με τον κακεντρεχη ή αν θεωρησει πως τα κακα σχολια ειναι υποβολιμιαια, χανει την ευκαιρια να βελτιωσει το προιον και την εικονα του ως επαγγελματια
 
Πιστεύετε πως η εικόνα του φόρουμ όπως διαμορφώθηκε μέχρι στιγμής, αποτελεί κίνητρο για κάποιον επαγγελματία να αποφασίσει τη συμμετοχή του στο φόρουμ παρουσιάζοντας τα προϊόντα του και απατώντας σε ερωτήσεις μελών;
Νομίζω πως θα ενδιέφερε πολλούς το αποτέλεσμα της δημοσκόπησης όποιο και να είναι αυτό...


δεν θέλουμε άτομα που απειλούν με μηνύσεις και έχουν σύνδρομο καταδίωξης

δεν θέλουμε άτομα που μιλούν πολύ και ακούν λίγο (και ότι θέλουν να ακούσουν) ,ιδιαίτερα όταν υποστηρίζουν πράγματα που δεν μπορούν αν αποδείξουν και βλέπουν εχθρούς παντού.

Εδώ είναι φιλοξενούμενοι και πρέπει να σέβονται τους δίνουμε βήμα και δυνατότητα να μάς αναλύσουν τα προϊόντα τους και όχι με έπαρση και με το γνωστό ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ? ( ΣΤΑ #$%^& ΜΟΥ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ)

Δυστυχώς γιαυτους στο ιντερνέτ υπάρχει πληροφορία και γνώση αυτό το φοβούνται οι όχι σωστοί επαγγελματίες
 
Για εμένα πρώτα από όλα πρέπει να προστατευτεί το φόρουμ και οι διαχειριστές από αυτές τις απειλές. Εχω ξαναπει θα πρέπει να δούμε αν υπάρχει τρόπος να μην υπάρχει ευθύνη όσων κρατάνε όρθιο αυτο το χώρο για ότι λέγεται από κάθε μέλος. Αν θέλει ο επαγγελματίας ας στραφεί προσωπικά σε όποιον ασκει κριτική και να μαθευτεί αυτό να δει την δυναμική του χώρου.
Όσο για το ερώτημα, πιστεύω ότι η ποιότητα του φόρουμ θα έπρεπε να αποτελεί κίνητρο για τη συμμετοχή των επαγγελματιών. Το αν μπορούν να το διαχειριστούν είναι άλλο ερώτημα .
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top