Νίκο το ότι δεν τρύπησαν τα σκάγια δεν σημαίνει ότι δεν σκοτώνει φάσσα.
Η φάσσα δεν έχει την πυκνότητα του βιβλίου.
#6 στα 45m με αυτές τις αρχικές έχουν ταχύτητα 190m/s και διάτρηση σε τζελ (σε κρέας δηλαδή) 30mm.
Και αυτή είναι η μέγιστη ... τα άλλα σκάγια θα έχουν μικρότερες.
Σε βιβλίο την υπολογίζω 3,5mm !!!!!!!! αλλά αυτό δεν είναι απόλυτο γιατί εξαρτάται από το βιβλίο κτλ κτλ κτλ
To #6 έχει διάμετρο 2,7mm άρα ίσα που θα καρφωθεί στο βιβλίο.
Το σκάγι της φάσσας είναι το #5 ή #4 σε μακρινές αποστάσεις με κρύο (για εμένα).
Συμφωνω για το Νρο Σκαγιων στην φασσα Ν5 -Ν4....
''Σιδερενιο πουλι'' την λενε την φασσα....Αυτο που δεν καταλαβα ποτε....ειναι γιατι εγω δεν μπορεσα να
κρατησω φασσα στα 45+μετρα με Ν6 σκαγια....οταν οι αλλοι τις ''κρατανε'' στα + 50 μετρα...
Ισως να φταινε τα φυσιγγια μου...
Εγω με την θεωρια...δεν τα παω καλα.....Πιστευω παντα αυτο που βλεπουν τα ματια μου φιλε !!!
ΥΓ. 27 ΜΕΤΡΑ- ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ..Ν6 ΝΙΚΕΛ με 5% αντιμονιο V1,5-408m/s = Κεντρικα σκαγια 4,4χιλιοστα
Περιφεριακα = 2,4 χιλοστα...
Στα ιδια μετρα -κυλινδρος Ν6 ΝΙΚΕΛ..χωρις 5% αντιμονιο V1,5-409m/s = Kεντρικα σκαγια 4,15 χιλιοστα
Περιφεριακα 2,4 χιλιοστα..
Αυτην την διατρηση την κραταει μεχρι και τα 35 μετρα...μετα αρχιζει ο ''κατηφορος''....αυτες ειναι
οι δικες μου μετρησεις...
Ασε τους πινακες....στην πραξη αλλαζουν πολλα πραγματα φιλε....Χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν
σεβομαι τους πινακες...
Αλλα βαδιζω παντα με τις δικες μου μετρησεις...και εαν πεφτω εξω μερικα εκατοστα του χιλιοστου
για μενα αυτο δεν λεει τιποτα...φιλε !!!
