Προβληματικά όπλα (βλάβες,φθορές,κλπ)

Εγραψα πως ειχε υποδιεστερα σκοτώματα απ την 303 με κοινα εμπορικα ,στους17βαθμους και70% υγρασία δοκιμασαν οι φιλοι σου ?στους καιρους που παω για κυνηγι κάθεσαι στην σομπα κ νικο δεν σκοτώνουν οι κατανομές και τα 686.
Φίλε μας τρολάρεις νομίζω ... σε λίγο πολύ φοβάμαι ότι θα μιλάς μόνος σου.
Με όλο τον σεβασμό και εγώ που είμαι άσχετος στην ιδιογόμωση καταλαβαίνω ότι κάπου πάσχουν τα λεγόμενά σου.

ps
Βέβαια το πιο πιθανό είναι να είσαι παλιό μέλος και να συμβαίνει το πρώτο ... γιατί βρήκες τις ρυθμίσεις απορρήτου πιο νωρίς και από εμένα :)

Τέλος πάντων ... όλα καλά ...
 
Last edited:
Γιάννη δεν θα συμφωνήσω με αυτό που λες με όλο το σεβασμό, γιατί στην δικιά μου μπενελλι που έχει κονο 6 και αυλό 18.55 και πορτινκ μια χαρά τα ρίχνω τα 28 άρια στα μπεκατσινια που είναι και η αδυναμία μου χωρίς να έχω αλλάξει ελατήρια είναι ακόμα τα εργοστάσιακα και το όπλο είναι αγωρασμενο το 2001 νομίζω έχει ρίξει πάρα πολλά στα υδρόβια και στης τσίχλες. :)