Suzuki Jimny

Καλησπέρα. Μενω σε αγροτική περιοχή και σκέφτομαι την αγορά ενός μεταχειρισμένου Jimny για βασικό αυτοκίνητο. Τώρα έχω ένα μικρό αγροτικό Skoda Felicia πετρέλαιο το οποίο έχει αρχίσει να ζητάει σε θέματα αμαξώματος. Το skoda κολλάει παντού. Και στην κατηφόρα μπορεί να κολλήσει που λέει ο λόγος! Αν του βάλεις και 200κιλα στην καρότσα... άντε γεια! Πιστεύω πως με το Jimny και ένα τρέιλερ για μέγιστο φορτίο 500 κιλά να βγάζω τα ξύλα από το λιοστάσι θα είμαι κομπλέ. Εσείς τι λέτε; Επίσης σε θέματα κατανάλωσης πως είναι το Jimny; Με το σκοντακι είμαι πολύ ευχαριστημένος. 5-6 λίτρα στα 100. Βέβαια το μοτέρ είναι μόνο 65 άλογα και για προσπέραση θέλει πολύ προσοχή και υπομονή.
 
Καλησπέρα. Μενω σε αγροτική περιοχή και σκέφτομαι την αγορά ενός μεταχειρισμένου Jimny για βασικό αυτοκίνητο. Τώρα έχω ένα μικρό αγροτικό Skoda Felicia πετρέλαιο το οποίο έχει αρχίσει να ζητάει σε θέματα αμαξώματος. Το skoda κολλάει παντού. Και στην κατηφόρα μπορεί να κολλήσει που λέει ο λόγος! Αν του βάλεις και 200κιλα στην καρότσα... άντε γεια! Πιστεύω πως με το Jimny και ένα τρέιλερ για μέγιστο φορτίο 500 κιλά να βγάζω τα ξύλα από το λιοστάσι θα είμαι κομπλέ. Εσείς τι λέτε; Επίσης σε θέματα κατανάλωσης πως είναι το Jimny; Με το σκοντακι είμαι πολύ ευχαριστημένος. 5-6 λίτρα στα 100. Βέβαια το μοτέρ είναι μόνο 65 άλογα και για προσπέραση θέλει πολύ προσοχή και υπομονή.
Γιάννη χρόνια πολλά καταρχάς , τώρα όσο για το ερώτημα σου , αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι το jimmy σε σχέση με αυτό που έχεις σίγουρα θα μπορεί να τραβήξει πιο εύκολα το τρέιλερ με τα ξύλα που αναφέρεις , αν και δεν θυμάμαι να σου πω πιο είναι το ωφέλιμο φορτίο έλξης , καθώς επίσης ότι έχει μεγαλύτερη κατανάλωση από το Skoda , βέβαια δύσκολα θα κολλήσει στο χώμα , και ακόμη πιο δύσκολα όταν το μάθεις καλύτερα . Για βασικό αυτοκίνητο πάντως είναι ένα μικρό τζιπ , που όμως έχει την κατανάλωση του . Ελπίζω να σε βοήθησα και όχι να σε μπέρδεψα περισσότερο .
 
Καλησπέρα. Μενω σε αγροτική περιοχή και σκέφτομαι την αγορά ενός μεταχειρισμένου Jimny για βασικό αυτοκίνητο. Τώρα έχω ένα μικρό αγροτικό Skoda Felicia πετρέλαιο το οποίο έχει αρχίσει να ζητάει σε θέματα αμαξώματος. Το skoda κολλάει παντού. Και στην κατηφόρα μπορεί να κολλήσει που λέει ο λόγος! Αν του βάλεις και 200κιλα στην καρότσα... άντε γεια! Πιστεύω πως με το Jimny και ένα τρέιλερ για μέγιστο φορτίο 500 κιλά να βγάζω τα ξύλα από το λιοστάσι θα είμαι κομπλέ. Εσείς τι λέτε; Επίσης σε θέματα κατανάλωσης πως είναι το Jimny; Με το σκοντακι είμαι πολύ ευχαριστημένος. 5-6 λίτρα στα 100. Βέβαια το μοτέρ είναι μόνο 65 άλογα και για προσπέραση θέλει πολύ προσοχή και υπομονή.
JIMNY
1) ΓΙΑ ξυλα και οτι αλλο θελησεις με το τρειλερ θα εισαι μια χαρα.
2) Κοληματα, τα ξεχνας.
3) Αυξημενη καταναλωση.
4) Κουραστικο σε ταξιδια.
5) Μικρο και χωρις χωρους για οικογενεια.
 
JIMNY
1) ΓΙΑ ξυλα και οτι αλλο θελησεις με το τρειλερ θα εισαι μια χαρα.
2) Κοληματα, τα ξεχνας.
3) Αυξημενη καταναλωση.
4) Κουραστικο σε ταξιδια.
5) Μικρο και χωρις χωρους για οικογενεια.
Όπως τα λέει ο Παναγιώτης.
 
Γιάννη χρόνια πολλά καταρχάς , τώρα όσο για το ερώτημα σου , αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι το jimmy σε σχέση με αυτό που έχεις σίγουρα θα μπορεί να τραβήξει πιο εύκολα το τρέιλερ με τα ξύλα που αναφέρεις , αν και δεν θυμάμαι να σου πω πιο είναι το ωφέλιμο φορτίο έλξης , καθώς επίσης ότι έχει μεγαλύτερη κατανάλωση από το Skoda , βέβαια δύσκολα θα κολλήσει στο χώμα , και ακόμη πιο δύσκολα όταν το μάθεις καλύτερα . Για βασικό αυτοκίνητο πάντως είναι ένα μικρό τζιπ , που όμως έχει την κατανάλωση του . Ελπίζω να σε βοήθησα και όχι να σε μπέρδεψα περισσότερο .
Χρόνια πολλά και καλά! Μια άλλη σκέψη είναι και το 4χ4 αγροτικό. Βέβαια βγαίνω εκτός μπάτζετ. Και οι χώροι για επιβάτες είναι ακόμη λιγότεροι.. Το σκέφτομαι ακόμα.
 
Καλησπέρα. Μενω σε αγροτική περιοχή και σκέφτομαι την αγορά ενός μεταχειρισμένου Jimny για βασικό αυτοκίνητο. Τώρα έχω ένα μικρό αγροτικό Skoda Felicia πετρέλαιο το οποίο έχει αρχίσει να ζητάει σε θέματα αμαξώματος. Το skoda κολλάει παντού. Και στην κατηφόρα μπορεί να κολλήσει που λέει ο λόγος! Αν του βάλεις και 200κιλα στην καρότσα... άντε γεια! Πιστεύω πως με το Jimny και ένα τρέιλερ για μέγιστο φορτίο 500 κιλά να βγάζω τα ξύλα από το λιοστάσι θα είμαι κομπλέ. Εσείς τι λέτε; Επίσης σε θέματα κατανάλωσης πως είναι το Jimny; Με το σκοντακι είμαι πολύ ευχαριστημένος. 5-6 λίτρα στα 100. Βέβαια το μοτέρ είναι μόνο 65 άλογα και για προσπέραση θέλει πολύ προσοχή και υπομονή.
Καλησπερα Γιαννη. Αν μπορεις να δικαιολογισεις αγροτικο θα ηταν η καλυτερη επιλογη κατα την γνωμη μου. Αν ειναι και με μονη καμπινα εχεις ωφελιμο φορτιο 1000-1500 κιλα αναλογα το αυτοκινητο. Με 2-3 χιλιαρικα μπορεις να βρεις βενζινοκινητο ακομα και 4χ4. Αν μπορεις να διαθεσεις και παραπανω μπορεις να παρεις και πετρελαιου. Τωρα αν δεν μπορεις να δικαιολογισεις αγροτικο καλυτερα κοιτα για Suzuki Vitara. Εχει μεγαλυτερους χωρους απο Jimny και στο δρομο παει πολυ πιο ανετα. Ευχομαι να βρεις κατι συντομα !!
 
Χρόνια πολλά και καλά! Μια άλλη σκέψη είναι και το 4χ4 αγροτικό. Βέβαια βγαίνω εκτός μπάτζετ. Και οι χώροι για επιβάτες είναι ακόμη λιγότεροι.. Το σκέφτομαι ακόμα.
Γιάννη όλα παίζονται στο τι πραγματικά χρειάζεσαι από το αυτοκίνητο , και στο τι χρήματα διαθέτης για την αγορά τού . Θα βάλεις κάτω τα υπέρ και τα κατά , τιμή αγοράς - ανάγκες σου - κατανάλωση - κόστος συντήρησης , και όλα αυτά πού θα σε βοηθήσουν να αποφασίσεις τι μπορείς να πάρεις , και τι τελικά είναι αυτό που θα σε καλύψει οικονομικά , όμως και λειτουργικά. Ο Παναγιώτης πιο πάνω σε πέντε γραμμές σου εξηγεί τι είναι το jimmy . Καλή επιλογή σου εύχομαι , και ότι και αν πάρεις με το καλό .
 
καλησπέρα σε όλους,
έχει αφαιρέσει κανείς τα πίσω καθίσματα στο jimny του έτσι ώστε να επεκτείνει το πορτμπαγκάζ;
εκτός από την αφαίρεση των καθισμάτων θέλω να διαμορφώσω το πίσω μέρος με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ένας ενιαίος χώρος, σαν ένα κανονικό πορτμπαγκάζ δηλαδή με ίσιο δάπεδο.
σκέφτομαι να κάνω την παραπάνω μετατροπή καθώς χρειάζομαι περισσότερο χώρο και δεν χρειάζομαι πάνω από δύο θέσεις στο αυτοκίνητο το οποίο χρησιμοποιώ μόνο για κυνήγι.
 
Last edited:
καλησπέρα σε όλους,
έχει αφαιρέσει κανείς τα πίσω καθίσματα στο jimny του έτσι ώστε να επεκτείνει το πορτμπαγκάζ;
εκτός από την αφαίρεση των καθισμάτων θέλω να διαμορφώσω το πίσω μέρος με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ένας ενιαίος χώρος, σαν ένα κανονικό πορτμπαγκάζ δηλαδή με ίσιο δάπεδο.
σκέφτομαι να κάνω την παραπάνω μετατροπή καθώς χρειάζομαι περισσότερο χώρο και δεν χρειάζομαι πάνω από δύο θέσεις στο αυτοκίνητο το οποίο χρησιμοποιώ μόνο για κυνήγι.
Χρίστο νομίζω αν μπεις στο Youtube έχει κάποιες κατασκευές , και ίσως κάποια να σε βολεύει , και να είναι αυτό που ζητάς
 
Καλησπέρα παιδιά σκεφτομαι να κανω το jimni υγραερίο αλλα μου είπανε επειδη ειναι με καδενα τον δικο μου δεν θα αντέξει πολυ θα χτυπησει μηχανη αν ηταν με ημάντα θα ηταν διαφορετικά.. Γνωρίζει καποιος κατι ειναι σωστα αυτα που μου λενε??
 
Καλησπέρα παιδιά σκεφτομαι να κανω το jimni υγραερίο αλλα μου είπανε επειδη ειναι με καδενα τον δικο μου δεν θα αντέξει πολυ θα χτυπησει μηχανη αν ηταν με ημάντα θα ηταν διαφορετικά.. Γνωρίζει καποιος κατι ειναι σωστα αυτα που μου λενε??
Τα Suzuki έχουν μαλακά μέταλλα και με το υγραέριο χτυπάνε βαλβίδες. Θέλει σωστή και καλή εγκατάσταση. Βαλβίδες με προδιαγραφές για χρήση υγραερίου κλπ. Ο προγραμματισμός επίσης παίζει μεγάλο ρόλο για τις σωστές αναλογίες βενζίνης - υγραερίου. Γνωστός με Vitara (το παλιό) το σκίζει σε διαδρομές off-road χωρίς το παραμικρό πρόβλημα ως τώρα. Το αμάξι βέβαια καίει αρκετά ακόμα και με υγραέριο λόγο του προγραμματισμού. Ίσως γι' αυτό να μην έχει πάθει κάτι ακόμα.
 
Καλησπέρα παιδιά σκεφτομαι να κανω το jimni υγραερίο αλλα μου είπανε επειδη ειναι με καδενα τον δικο μου δεν θα αντέξει πολυ θα χτυπησει μηχανη αν ηταν με ημάντα θα ηταν διαφορετικά.. Γνωρίζει καποιος κατι ειναι σωστα αυτα που μου λενε??
Άμα κάνεις πολλά χιλιόμετρα να μην το κάνεις το έκανα εγώ για να γλυτώσω λεφτά και όλο προβλήματα βγάζει, σταμάτησα να το δουλεύω υγραέριο και είναι καλύτερα τα πράγματα. Η μηχανή του δεν αντέχει για υγραέριο ειδικά άμα το φορτίσεις,κάτσε όπως είσαι.
 
Άμα κάνεις πολλά χιλιόμετρα να μην το κάνεις το έκανα εγώ για να γλυτώσω λεφτά και όλο προβλήματα βγάζει, σταμάτησα να το δουλεύω υγραέριο και είναι καλύτερα τα πράγματα. Η μηχανή του δεν αντέχει για υγραέριο ειδικά άμα το φορτίσεις,κάτσε όπως είσαι.
Χιλιόμετρα κάνω για αυτο σκεφτηκα να το φτιαξω υγραερίο γτ τοσο που εχει η βενζίνη δεν μας φτανουν πουθενα
 
Ίσως 1 από τα μελλοντικά μου αυτοκίνητα διότι εκτός του μεγέθους σαν αυτοκίνητο,έχει κ μικρή κατανάλωση καυσίμου, λίγα κυβικά και μικρά τέλοι κυκλοφορίας και εκτός ότι μου ταιριάζει και σαν όχημα σε ημί αγροτικές δουλειές μου εδώ στην επαρχία....δηλαδή θα πάω τη βόλτα μου, το κυνήγι μου και στην τελική του κοτσάρω κ ένα τρέϊλερ για κουβάλιμα αντικειμένων.....
Διαφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με τα ''μικρά'' τέλη:για όσους άτυχους,όπως εγώ,το αγόρασαν καινούριο από 1/11/2010 και μετά τα τέλη κυκλοφορίας είναι ΤΕΡΑΤΩΔΗ: 419 € κάθε χρόνο!!Αυτό διότι μας κοπανάνε σαν χταπόδια γιατί λένε τα τομάρια:''είναι ρυπογόνα τα Jimny σας'' και πληρώνουμε ΟΧΙ με βάση τον κυβισμό αλλά τους ρύπους CO2!!!Όσα αγοράστηκαν νωρίτερα πληρώνουν όντως πολύ λίγα τέλη διότι πάνε με τον κυβισμό τους.Το δικό μου π.χ. έχει 1328 cm3.Δυστυχώς όμως πληρώνω με βάση τα 171gr/km CO2 που εκπέμπει από το εργοστάσιο κατασκευής του!!
 
Διαφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με τα ''μικρά'' τέλη:για όσους άτυχους,όπως εγώ,το αγόρασαν καινούριο από 1/11/2010 και μετά τα τέλη κυκλοφορίας είναι ΤΕΡΑΤΩΔΗ: 419 € κάθε χρόνο!!Αυτό διότι μας κοπανάνε σαν χταπόδια γιατί λένε τα τομάρια:''είναι ρυπογόνα τα Jimny σας'' και πληρώνουμε ΟΧΙ με βάση τον κυβισμό αλλά τους ρύπους CO2!!!Όσα αγοράστηκαν νωρίτερα πληρώνουν όντως πολύ λίγα τέλη διότι πάνε με τον κυβισμό τους.Το δικό μου π.χ. έχει 1328 cm3.Δυστυχώς όμως πληρώνω με βάση τα 171gr/km CO2 που εκπέμπει από το εργοστάσιο κατασκευής του!!
Δηλαδή το feroza μοντέλο του 1990 1600 κυβικά πληρώνει 260 ευρώ και το jimny με λιγότερα κυβικά και δύο δεκαετίες νεότερο είναι περισσότερο ρυπογόνο ?
 
τι λες τωρα!!!!
Δυστυχώς συνάδελφε,έτσι είναι:το Jimny μου το αγόρασα καινούριο με 1η άδεια 30/1/2011.Επί κάποια χρόνια πλήρωνα 385€ το χρόνο,πάλι ιλιγγιώδης η διαφορά τελών με τα ΙΔΙΑ τζιπάκια που ταξινομήθηκαν έως και ελάχιστους μήνες νωρίτερα.Εδώ και μερικά χρόνια το βρωμο-Κράτος μας το έκανε 419€,λες και τα 385 ήταν λίγα!!Οι άνθρωποι είναι κυριολεκτικά αντίχριστοι!!Προσοχή σε όποιον αγοράσει,να ψάξει το θέμα των τελών ΝΩΡΙΤΕΡΑ!Πάντως από το τζιπάκι μου είμαι ως τώρα ΑΠΟΛΥΤΑ ευχαριστημένος.Όχι όπως με το καημένο το ΝΙVA μου(επίσης καινούριο και αυτό),που χαλούσε συνέχεια...
 
Δηλαδή το feroza μοντέλο του 1990 1600 κυβικά πληρώνει 260 ευρώ και το jimny με λιγότερα κυβικά και δύο δεκαετίες νεότερο είναι περισσότερο ρυπογόνο ?
Δυστυχώς ΝΑΙ.Διότι τα αρπακτικά του Κράτους τιμωρούν τα ρυπογόνα ΙΧ έστω και αν είναι έτσι ''από τη μάνα τους'' δλδ από το εργοστάσιο!Αυτό ισχύει για ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν μετά τις 31/10/2010 και σίγουρα ως και το 2020.Νομίζω μετά το 2020 έπεσαν πάλι τα τέλη,με βάση τη λογική αυτή τη φορά.Όμως για 2020 και μετά δεν είμαι σίγουρος.Σκέψου ότι για το ΝΙVA μου από τέλη 2003 ως 2014 που το απέσυρα,πλήρωνα μόνο 265€ το χρόνο και ήταν 1.700cm3!Kαι βέβαια δεν κοιτάζουν οι κλέφτες ποιο είναι περισσότερο ρυπογόνο γενικά,απλώς εφάρμοσαν ένα τεχνητό όριο και όποιον πάρει ο Χάρος μετά...:mad:
 
Back
Top