Τσίχλα-Κοτσύφι-Αρχείο

Status
Not open for further replies.
E! όχι να με συγκρίνεις με τον Τάσο, αυτό είναι ιεροσυλία.
Ο Τάσος είναι ζωντανό αρχείο κυνηγετικών εταιριών, που δραστηριοποιήθηκαν στον πλανήτη από αρχές του προηγούμενου αιώνα μέχρι τις μέρες μας.
Εγώ μπροστά του είμαι μαθητής Δημοτικού....sarcastic.

Ειπαμε οχι γνωριζω κατι λιγα αλλα οχι κ έτσι βρε Σπυρο..
Να ξέρατε πόσα φυσιγγια υπάρχουν που δεν τα γνωριζω κ ίσως να μην τα μάθω ποτέ..Εκατομμύρια οι κατασκευαστές..

Ειπαμε οχι γνωριζω κατι λιγα αλλα οχι κ έτσι βρε Σπυρο..
Να ξέρατε πόσα φυσιγγια υπάρχουν που δεν τα γνωριζω κ ίσως να μην τα μάθω ποτέ..Εκατομμύρια οι κατασκευαστές..
Γνωρίζω Τάσο το πάθος σου για τα φυσίγγια και σε πειράζω λίγο...
Ελπίζω χωρίς παρεξήγηση:)

Γνωρίζω Τάσο το πάθος σου για τα φυσίγγια και σε πειράζω λίγο...
Ελπίζω χωρίς παρεξήγηση:)
Μα δεν υπάρχει καμιά παρεξήγηση Σπύρο!!!!!!:):)
Και γιατί να παρεξηγηθώ εξάλλου?
Δεν είπες και τίποτα κακό!!!!!!!:):):):)

Μου έλεγε πέρυσι ενας μεγάλος σε ηλικία, τον είχανε πιάσει τη δεκαετία του 80. Κατάσχεση όπλου, αυτοκινήτου(μπεμβε), ενα μυριο πρόστιμο και 10 χρονια στέρηση άδειας. Με παράπονο μου είπε πιο πολυ τον πείραξαν τα 10 χρονια. Καταφερε και το μείωσε στα 8. Δεν αξίζει μου τόνισε.

Οσμίζομαι ότι τα πουλιά διαλέγουν πέρασμα (στα μέρη μας) μέσω Εύβοιας εφέτος...
Το ενδιαφέρον είναι ότι περνούν σχετικά ψηλά και μπαίνοντας κεντρικά ανεβαίνουν ψηλότερα, ακόμα ψηλότερα και εκτός βολής....
Ελπίζω να μην αποφεύγουν να μας κάτσουν στη χώρα !

τα πουλιά στην Εύβοια έμπαιναν μπαίνουν και θα μπαίνουν
στην περιοχή μου δεν έχω καταλάβει καμία αλλαγή μπαίνουν όπως έμπαιναν εδώ και 30 χρόνια που ασχολούμαι εδώ και 50-60 χρόνια που ακούω από τους παλαιότερους
είναι νωρίς ακόμα γα συμπεράσματα,μέχρι τέλος του μήνα περιμένουμε 2-3 κορυφαίες μέρες περασμάτων
με χαμηλούς ανέμους τα πρώτα πουλιά μπαίνουν ψηλά
στις κορυφαίες μέρες μπασιμάτων που μπαίνουν όλα τα είδη,ξεχνάμε τα πάντα και δεν υπάρχουν προβλέψεις η συμπεράσματα ;)