Ελαστικά

Κυνήγι πήγα παντού με τα λάστιχα, η λάσπη είναι ένα κεφάλαιο μόνη της. Μια φορά το χειμώνα που η λάσπη ήταν μισό μέτρο, εκεί δεν πήγαινε το αμάξι και σταμάτησα. Αλλά δεν με νοιάζει γτ τα μέρη που κυνηγώ ουσιαστικά δεν έχουν κάποια τραγική ποσότητα λάσπης. Μόνο αν πάω σε νέα μέρη. Αλλά και πάλι όταν το 95% μας είναι σε άσφαλτο γτ να πάρω λάστιχο για λάσπη.
Κι εγώ ασφαλτινο τελείως θα έβαζα αλλά όλοι λένε ότι το Michelin είναι εξίσου καλό στην άσφαλτο και ακόμα καλύτερο στο χώμα κλπ. Οπότε αν και είναι λίγο τσιμπημενα σε σχέση με τα υπόλοιπα, θα τα προτιμήσω.
 
Το "αυτή η λάσπη θα μας φάει" ειναι μεγαλη κουβέντα.
Μεγάλη γιατι λέγοντας λάσπη δεν εννοούμε όλοι το ιδιο πράγμα και με το ιδιο μετρο συγκρισης . Ετσι οδηγούμαστε σε μια ατέρμονη συζήτηση περι λάσπης που στο τελος λασπώνει τη σκέψη μας.
Το ιδιο συμβαίνει βέβαια και με τους χωματοδρομους. Αλλος παει σε στρωτους χωματοδρομους καλά πατημένους και το κάνει θέμα. Αλλος οταν λεει χωματόδρομο εννοει δρομο με νεροφαγιες,με πέτρες ,κλαδια κλπ..
Άβυσσος ....
Πρεπει πανω απ όλα να ξέρουμε τις δυνατότητες του αυτοκινήτου μας και φυσικά τις δικες μας και μεχρι που μπορούμε να ρισκάρουμε.
Εγω αρκετές φορές και ειδικά οταν ειμαι μόνος,μπροστά σε πολύ λασπη μεγάλου μήκους ,δεν ρισκάρω. Εχω και ποδαράκια και γουστάρω να περπατησω και οσο χρειαστει.
Συμφωνώ.. Εγω πάντως όταν λέω λάσπη εννοώ αυτήν την αργιλωδη, κολλωδη λάσπη, 10-20 πόντους βάθος που σου κρατάει το αμάξι λες και σε τραβάνε από πίσω. Ειδικά σε κάποια σημεία που συνδυάζεται και με ανηφόρα παρατεταμένη με αυλακιες βαθιές από τρακτέρ είναι εφιάλτης. Ευτυχώς μέχρι στιγμής δν έχω κολλήσει κάπου, σε σημείο που με μπρος πίσω να μην μπορέσω να το βγάλω, αλλά έχω κινδυνέψει αρκετές φορές. Και μιας και δν μπορώ να βάλω mud λάστιχο λόγω οικογένειας και πολλών ασφαλτινων χλμ προσανατολιζομαι προς το πιο άγριο at (all terain)
 
Εγώ στο samurai φοράω τα maxxis trepador 80-20.Se λάσπη χιόνι δεν κολλάνε με τίποτα.Έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένος.Το μόνο μείον είναι ο θόρυβος στο δρόμο.Φέτος που είναι ο καιρός τους για αλλαγή προσανατολίζομαι σε κάτι διαφορετικό όχι τόσο άγριο.Είδα τα cooper τα οποία είναι 60-40 & έχω δει αρκετά καλές κριτικές.
 
Ας πω και γω τη γνωμη μου για τα ελαστικα,κατοχος Suzuki Jimny,μετα τα μανισια Bridgestone Dueler 684 αλλαξα στα 80.000χλμ,δεν με ενθουσιασαν ιδιαιτερα,ιδιως προς το τελος γλιστρουσαν παρα πολυ και γενικα ηταν μετρια σε ολα τα τερεν.
Τα πρωτα που εβαλα ηταν τα Yokohama Geolandar AT-S,τα οποια βγηκαν σκυλια,εβαζα το αμαξι παντου σε κυνηγετικα τερεν,απο ποοοοολυ λασπη ως παραλια το καλοκαιρι,αμμουδια.
Η επομενη αλλαγη ηρθε στα επομενα 80.000χλμ και λογω των συνθηκων της περιοδου εκεινης,που υπηρετουσα σε νησι του Αιγαιου,αποφασισα να βαλω φτηνα λαστιχα ωστε να τα αλλαξω νωριτερα,λογω οικονομικης στενοτητας.
Η επιλογη μου ηταν το Ρωσικο Κama 515,εντονο πελμα,ομορφο ελαστικο,εντυπωσιακο.....απλα μετα απο 30.000χλμ που εχω κανει στο αμαξι,συνειδητοποιω καθε μερα,πως η φτηνια τρωει τον παρα που λεμε,οτι πληρωσεις παιρνεις.
Σε γενικες γραμμες τα ελαστικα αυτα ειναι κατω του μετριου,στο δε βρεγμενο,Παναγια να μας φυλαει!!!!ουτε η τετρακινηση εσωζε την κατασταση της υπερστροφης αλλα και της υποστροφης!
Οποτε τωρα ετοιμαζομαι για τα επομενα ελαστικα,κοιταζω μονο επωνυμα,δοκιμασμενα και αξιοπιστα ελαστικα γιατι καταλαβα απο την εμπειρια μου οτι ειναι καταρχην θεμα ασφαλειας μας και με την ασφαλεια μας δεν χωραει κανενας συμβιβασμος.
Οποτε προσανατολιζομαι σε Michelin,Yokohama,Vredestein.
Μολις παρω την τελικη μου αποφαση θα ενημερωσω!
Αυτη η αποψη μου για τα φτηνα ελαστικα!
 
Εγω πάντως όταν λέω λάσπη εννοώ αυτήν την αργιλωδη, κολλωδη λάσπη, 10-20 πόντους βάθος που σου κρατάει το αμάξι λες και σε τραβάνε από πίσω. Ειδικά σε κάποια σημεία που συνδυάζεται και με ανηφόρα παρατεταμένη με αυλακιες βαθιές από τρακτέρ είναι εφιάλτης.
Σε αυτές τις συνθήκες που αναφέρεις δεν μπορεί κανένα a/t λάστιχο να σε βγαλει.Χρειαζόμαστε οπωςδήποτε mud και όσο το δυνατόν μεγαλύτερης διαμέτρου.Και να μήν ξεχνάμε:Δύναμη!Γιατί η λάσπη θέλει γκάζια!!.Χωρίς γκάζια δεν καθαρίζει το λάστιχο και γίνεται κουβέρτα...
 
Σε αυτές τις συνθήκες που αναφέρεις δεν μπορεί κανένα a/t λάστιχο να σε βγαλει.Χρειαζόμαστε οπωςδήποτε mud και όσο το δυνατόν μεγαλύτερης διαμέτρου.Και να μήν ξεχνάμε:Δύναμη!Γιατί η λάσπη θέλει γκάζια!!.Χωρίς γκάζια δεν καθαρίζει το λάστιχο και γίνεται κουβέρτα...
Και τοτε αρχιζει το σκάψιμο βαθεια στη γη ,σαν τη χελώνα που θελει να γεννήσει.
Μετα ακουμπάει ολο το αμάξωμα κατω στη λάσπη κάι τοτε έρχεται ο έρωτας.
.sarcastic. .
 
Κι εγώ ασφαλτινο τελείως θα έβαζα αλλά όλοι λένε ότι το Michelin είναι εξίσου καλό στην άσφαλτο και ακόμα καλύτερο στο χώμα κλπ. Οπότε αν και είναι λίγο τσιμπημενα σε σχέση με τα υπόλοιπα, θα τα προτιμήσω.
Κι εγώ στα Michelin latitude cross έχω καταλήξει για το Jimny, σκοπεύω να τα βάλω αυτές τις μέρες. Αν και δεν ξέρω πόσο θα τα βρω εδώ στα Χανιά, δεν έχω ρωτήσει ακόμη, αλλά δε με νοιάζει, το έχω αποφασίσει ... δε νομίζω να έχουν μεγάλη διαφορά από τα ΥΟΚΟΗΑΜΑ Geolandar που φοράει τώρα (σχεδόν 400 € τα είχα βάλει πριν 6-7 χρόνια) ... Πιστεύω ότι θα κερδίσω στο θέμα κατανάλωσης καυσίμου. Κι από ότι διαβάζω και ακούω, είναι και καλύτερα.
 
Καλημέρα, έχω σε Jimny τα Continental ContiCrossContact AT και είμαι πολύ ικανοποιημένος από την απόδοση τους σε χώμα,λάσπη,χιόνι αλλά και σε άσφαλτο. Λόγω του ότι πλησιάζει η ώρα της αλλαγής τους τι προτείνετε , να πάρω τα ίδια ή να κοιτάξω τα Hankook Dynapro AT-m RF10 ή να ανέβω σε χρήματα στα Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure ?
 
Σε αυτές τις συνθήκες που αναφέρεις δεν μπορεί κανένα a/t λάστιχο να σε βγαλει.Χρειαζόμαστε οπωςδήποτε mud και όσο το δυνατόν μεγαλύτερης διαμέτρου.Και να μήν ξεχνάμε:Δύναμη!Γιατί η λάσπη θέλει γκάζια!!.Χωρίς γκάζια δεν καθαρίζει το λάστιχο και γίνεται κουβέρτα...
Δυστυχώς λόγω οικογενειακων μετακινήσεων και όντας το οικογενειακό όχημα δν προτίθεμαι να τοποθετησω mud λάστιχο. Αλλά με ένα άγριο all terrain φαντάζομαι θα έχω σαφή βελτίωση.
 
Καλημέρα, έχω σε Jimny τα Continental ContiCrossContact AT και είμαι πολύ ικανοποιημένος από την απόδοση τους σε χώμα,λάσπη,χιόνι αλλά και σε άσφαλτο. Λόγω του ότι πλησιάζει η ώρα της αλλαγής τους τι προτείνετε , να πάρω τα ίδια ή να κοιτάξω τα Hankook Dynapro AT-m RF10 ή να ανέβω σε χρήματα στα Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure ?
Τα continental που φοράς δν βγαίνουν πλέον?
 
Τα continental που φοράς δν βγαίνουν πλέον?

Τα continental βγαίνουν κανονικά Κώστα και όπως είπα μου αρέσουν πολύ και σε τελική ανάλυση και αυτά που έχω αλλά και αυτά που σκέφτομαι νομίζω ότι είναι αξιόλογα και παρόμοιας απόδοσης πάνω-κάτω . Απλώς , λόγω του ότι πολλοί στο forum έχουν παρόμοιο όχημα, ήθελα και μια δεύτερη γνώμη .
 
Τα continental βγαίνουν κανονικά Κώστα και όπως είπα μου αρέσουν πολύ και σε τελική ανάλυση και αυτά που έχω αλλά και αυτά που σκέφτομαι νομίζω ότι είναι αξιόλογα και παρόμοιας απόδοσης πάνω-κάτω . Απλώς , λόγω του ότι πολλοί στο forum έχουν παρόμοιο όχημα, ήθελα και μια δεύτερη γνώμη .
Εγώ πάντως αν είχα μείνει απόλυτα ευχαριστημένος από κάποιο ελαστικό και υπήρχε στην παραγωγή δν θα ρίσκαρα να πάω σε κάποιο που δν ξέρω αν θα με ικανοποιουσε.
 
Εγώ πάντως αν είχα μείνει απόλυτα ευχαριστημένος από κάποιο ελαστικό και υπήρχε στην παραγωγή δν θα ρίσκαρα να πάω σε κάποιο που δν ξέρω αν θα με ικανοποιουσε.

Σωστά μιλάς....και εγώ της ίδιας άποψης είμαι.
 
Σωστά μιλάς....και εγώ της ίδιας άποψης είμαι.
Είσαι σίγουρος πως παράγεται ακόμα το at 50/50? Εγώ που το έψαχνα για το δικο μου όλοι μου έλεγαν ότι έχει σταματήσει να παράγεται και στη θέση του έχουν βγάλει το atr 70/30 που είναι σαν michelin, geolandar κτλ δλδ πιο ασφαλτινο. Για αυτό προσανατολιζομαι προς το bfgoodrich. Για ψαξτο...
 
Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα (ίσως λανθασμένα) ότι ακόμη και στον ίδιο τύπο ελαστικών υπάρχει διαφορά στην απόδοση αναλόγως με τις διαστάσεις του. Παρατήρησα ότι μπορεί για κάποιον τύπο ελαστικού να είναι στη συντριπτική τους πλειοψηφία υπερευχαριστημένοι οι κάτοχοι ενός συγκεκριμένου μοντέλου αυτοκινήτου (άρα και συγκεκριμένη διάσταση) ενώ για τον ίδιο τύπο ελαστικού κάτοχοι άλλου μοντέλου αυτοκινήτου (σε διαφορετική από τους πρώτους διάσταση) να έχουν παράπονα. Οπότε να συγκεκριμενοποιήσω τις προατάσεις μου για τις διαστάσεις του Jimny με δυο τύπους ελαστικών που τα θεωρώ εφάμιλλα με ίσως ένα μικρό προβάδισμα στα πρώτα:
Michelin latitude cross
Yokohama Geolandar
 
Είσαι σίγουρος πως παράγεται ακόμα το at 50/50? Εγώ που το έψαχνα για το δικο μου όλοι μου έλεγαν ότι έχει σταματήσει να παράγεται και στη θέση του έχουν βγάλει το atr 70/30 που είναι σαν michelin, geolandar κτλ δλδ πιο ασφαλτινο. Για αυτό προσανατολιζομαι προς το bfgoodrich. Για ψαξτο...

Για να πω την αλήθεια δεν το έχω ψάξει σε κατάστημα αλλά στη διάσταση μου (205/70/15) υπάρχει και στο skroutz και στο site της Continental.
Τώρα, αν δεν παράγεται και προτίθενται να το βγάλουν από την αγορά, θα το ψάξω. Σ'ευχαριστώ πάντως για την ενημέρωση.
 
Back
Top