@Dimitris milonas διακρίνω μια προσπάθεια απαξίωσης της Beretta!
Γιατι ομως?
Φυσικά υπάρχει και το υποκειμενικό,τι αρέσει στον καθένα.
- απαξίωση ενός πολύ πετυχημένου μηχανισμου με τα + και τα - .
-εμπαιγμος και προμοταρισμα διαφόρων αρχιτεκτονικών μεθόδων κατασκευής Καννών. μάρκετινγκ χωρίς να διευκρινίζεται η χρησιμότητα τους ή η σωστή χρησιμότητα τους. Όχι πως άλλες εταιρίες το έκαναν.απλα δεν το ανέφεραν και έμειναν σταθερές .
- πλασάρισμα σαν επίτευγμα και ένταξη στο μάρκετινγκ ,ελεεινου μάρκετινγκ, παγίων δεδομένων ως σούπερ καινοτομιων στα συγχρονα αυτογεμμη (ρίχνει από 24-εως 64...και?αυτό?)
-ελεεινο μάρκετινγκ πλασαρισματος πλάστης καινοτομίας άρα και ανάγκης. Όλα τα μπιχλιμπιδια απόσβεσης, κουμπάκια,κομπιουτεράκια κλπ.
Έχει την πρωτια σαν εταιρία στο πλασάρισμα αυτό. Μην ξεχνάμε πως εθεσε πρώτη το θέμα κάννη και απόδοση,πλασάροντας διάφορες φόρμουλες,μόνη της,ανοίγοντας αντιπαραθέσεις στον κόσμο ποιο είναι το καλύτερο.
Να μην παρεξηθω αναφέρομαι στα σύγχρονα αυτογεμη της εταιρίας . Αλλά και εδώ δε μπορεί να κρυφτεί η επιλεκτική κατάτμηση της παραγωγής της σε' καλά και μη καλά".
Στο κυνήγι τίποτα σούπερ ουαου.μιλαω για φασσες ,χήνες παπια. Όχι ότι δεν είναι καλές στο βλητικο κομμάτι αλλά δεν προσφέρουν αυτά που διατιμπανιζουν ως και γαμώ! Κι αν πεις κάτι θα φας τις μια σειρά προϋποθέσεις για να φτασεις σε ότι υπόσχονται βλητικα
Έτσι όμως λειτουργεί το κάθε μονοπώλιο.