Επαγγελματική αλληλοβοήθεια

Όχι όλοι
Υαλοκαθαριστήρες για βαν , πηγαίνω σε κατάστημα αλυσίδας ( αλλαγές ελαστικών , λαδια , υαλοκαθαριστήρες κτλ ) , μου λέει Bocsh περίπου 70 δολάρια τελικη τιμή , πηγαίνω να ρωτήσω και την αντιπροσωπία μιας και είναι στον δρόμο μου , 150 δολάρια τελικη τιμή . Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι και οι δυο έδωσαν τιμή για τους ιδίους υαλοκαθαριστήρες , απλα του αντιπροσώπου εχει επάνω το σημα της εταιρίας .
 
Όχι όλοι
Συμφωνώ.
Πριν 1 μηνα rav xa30 λάδια φίλτρο λ, αέρα,καμπίνας , αλλαγή λαδιών στο αυτόματο σασμαν,ελεγχος τα πάντα κ προσφορά για την επόμενη, όλα στα 230€.
Πολύ καλά.Στον Σταυρό στην Τoyota polis.
 
Καλησπέρα, υπάρχει κάποιος φίλος στο forum από την Πάτρα που να ασχολείται με real estate η να νοικιάζει διαμέρισμα στην περιοχή κουκούλι η ψαροφα'ι' ;
Πέρασε ο γιος στις πανελλήνιες και σήμερα η σύμβουλος για το μηχανογραφικο θα μας επιβεβαίωση αν θα είναι η Πάτρα πρώτη επιλογή.
Οποιαδήποτε πληροφορία για αξιόλογο μεσιτικο η οτιδήποτε άλλο είναι δεκτή.
 
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παλικάρια. Έχω ψάξει τα ανταλλακτικά που όπως λέτε είναι όλα μαζί με την τρόμπα. Τα αυθεντικά έχουν περίπου 150 ευρώ. Παντού διαβάζω ότι το περισσότερο κόστος είναι τα εργατικά κάτι που θεωρώ λογικό και σωστό.

Αυτά που μου είπαν χθες: Αντιπροσωπεία 1500 ευρώ και ένας άλλος μου είπε με τα αυθεντικά ανταλλακτικά θα πάει 800-1000 ευρώ. Το αφήνω για δύο ημέρες το αυτοκίνητο.

Δεν ξέρω ποια η γνώμη σας αλλά είναι τόσο δύσκολη δουλειά που θέλουν μεροκάματο 300+ ευρώ;
Επανέρχομαι για αυτό το ζήτημα για ενημέρωση σε όποιον ενδιαφέρεται. Κάθισα και έψαξα όλα τα συνεργεία της περιοχής με καλές κριτικές. Πολλοί δεν δέχτηκαν την δουλειά γιατί απαιτεί ένα ειδικό εργαλείο που είναι ακριβό και το χρησιμοποιούν σπάνια και δεν αξίζει. Κάποιοι μου είπαν τιμές 800+ και ότι άλλο έβρισκαν όταν θα άνοιγαν την μηχανή. Μιλάμε για ιμάντα χρονισμού, τρόμπα νερού και φίλτρα λαδιών. Τελικά βρήκα ένα συνεργείο το οποίο με 520€ μου άλλαξε όλα αυτά συν κάτι άλλαω σωληνάκια κλπ που απαιτούνταν. Όλα τα ανταλλακτικά μαζί είχαν περίπου 200 ευρώ και τα υπόλοιπα ήταν εργατικά. Του πήρε σχεδόν 2 ολόκληρες ημέρες να το φτιάξει. Για να είμαι ειλικρινής μου είπε ότι είχε υποτιμήσει την δουλειά και κανονικά θα μου έπαιρνε 700 ευρώ για μια τέτοια δουλειά αλλά επειδή τον είχα προειδοποιήσει ότι ο ιμάντας είναι μέσα στο λάδι παραδέχτηκε ότι ήταν δικό του το λάθος. Επαγγελματίας και μπράβο του. Το συνεργείο είναι στο Κερατσίνι για όποιον ενδιαφέρεται. Καλή συνέχεια.
 
Για να είμαι ειλικρινής μου είπε ότι είχε υποτιμήσει την δουλειά και κανονικά θα μου έπαιρνε 700 ευρώ για μια τέτοια δουλειά αλλά επειδή τον είχα προειδοποιήσει ότι ο ιμάντας είναι μέσα στο λάδι παραδέχτηκε ότι ήταν δικό του το λάθος.
Δεν πειράζει.
Στον επόμενο 700.
Σ εσένα έμαθε να αλλάζει εμβαπτιζόμενο ιμάντα χρονισμου..
 
Αυτη η ματσακωνια (ναι για μενα ειναι) της Ford να βαλει τον ιμαντα χρονισμου μεσα στο μοτερ επιβεβαιωνει το ρητό οτι οι μηχανικοι σχεδιαστες (engineers) των εταιρειων ειναι οι εχθροι των μηχανικων (car mechanics) στα συνεργεια.
 
Αυτη η ματσακωνια (ναι για μενα ειναι) της Ford να βαλει τον ιμαντα χρονισμου μεσα στο μοτερ επιβεβαιωνει το ρητό οτι οι μηχανικοι σχεδιαστες (engineers) των εταιρειων ειναι οι εχθροι των μηχανικων (car mechanics) στα συνεργεια.
Υπάρχει και αεροπορικό ρητό - μύθος για τα F-4, ότι ο μηχανικός πήδαγε τη γυναίκα του σχεδιαστή.
 
Back
Top