Επαγγελματική αλληλοβοήθεια

Δηλαδη αν βαλεις ενα παγωτο μεσα μετα απο 5 ωρες αν πας να το φας θα ειναι μαλακο
Το καλύτερο θερμόμετρο το παγωτό.
Στους -18 κ κάτω είναι σκληρό.
(Τέλεια θερμοκρασία συντήρησης κατεψυγμένων).
Στους -16 είναι θερμοκρασία σερβιρίσματος( μαλακό) πχ τα χύμα στις βιτρίνες.

Αρα έχεις πρόβλημα.
Το πιθανότερο είναι πάγος που δρα σαν μονωτικό.
Αν κάνεις την διαδικασία που σου είπε ο συνάδελφος κ στρώσει έχει καλώς.
Αν το ξανακάνει σε 15 -20 μέρες κάτι φταίει στο συστημα της απόψυξης.
Φτιαχνεται.
Αν δεν είναι πάγος ίσως έχει απώλεια φρέον.
Δεν το θέλουμε αυτό..
Αλλη περίπτωση είναι βλσβη αισθητηρίου.
Αλλη περίπτωση αν είναι ο ανεμιστήρας του κοντένσερ να υπολειτουργεί εως κ καθόλου.
Πρέπει να το δεί τεχνικός όπως κ νάχει.
Αύριο θα πάρω κ την γνώμη ενός συναδέλφου που είναι εξουσιοδοτημένος της Lg μπάς κ του πέσουμε πάνω στην βλάβη.
Πές μ το μοντέλο να τον πάρω κάποια στιγμή.
Να βοηθήσω όσο μπορώ έτσι επειδή αγαπάμε Κύπρο.
 
Last edited:
Σ
Το καλύτερο θερμόμετρο το παγωτό.
Στους -18 κ κάτω είναι σκληρό.
(Τέλεια θερμοκρασία συντήρησης κατεψυγμένων).
Στους -16 είναι θερμοκρασία σερβιρίσματος( μαλακό) πχ τα χύμα στις βιτρίνες.

Αρα έχεις πρόβλημα.
Το πιθανότερο είναι πάγος που δρα σαν μονωτικό.
Αν κάνεις την διαδικασία που σου είπε ο συνάδελφος κ στρώσει έχει καλώς.
Αν το ξανακάνει σε 15 -20 μέρες κάτι φταίει στο συστημα της απόψυξης.
Φτιαχνεται.
Αν δεν είναι πάγος ίσως έχει απώλεια φρέον.
Δεν το θέλουμε αυτό..
Αλλη περίπτωση είναι βλσβη αισθητηρίου.
Αλλη περίπτωση αν είναι ο ανεμιστήρας του κοντένσερ να υπολειτουργεί εως κ καθόλου.
Πρέπει να το δεί τεχνικός όπως κ νάχει.
Αύριο θα πάρω κ την γνώμη ενός συναδέλφου που είναι εξουσιοδοτημένος της Lg μπάς κ του πέσουμε πάνω στην βλάβη.
Πές μ το μοντέλο να τον πάρω κάποια στιγμή.
Να βοηθήσω όσο μπορώ έτσι επειδή αγαπάμε Κύπρο.
Σε ευχαριστω πολυ Αρη!
 

Attachments

  • IMG_4102.jpeg
    IMG_4102.jpeg
    385 KB · Προβολές: 24
Σ

Σε ευχαριστω πολυ Αρη!
Λοιπόν.
Κατά σειρά περίπου όπως στα είπα.
Πάγο
Απώλεια.
Πρόβλημα στο κοντένσερ.(θα το καταλάβεις αν δεν δουλεύει ο ανεμιστήρας που είναι πίσω στο μοτερ)
Αν δουλεύει και καίει ο τόπος εκεί, θέλει καθάρισμα-πλύσιμο.
Γενικά τα ανταλακτικά των lg δεν είναι ακριβά.
Αν έχει απώλεια κ χρειαστεί αλλαγή στοιχείου συνήθως συμφέρει.
Καλό όπως σου είπα στην αρχή θα πρέπει ν το δεί τεχνικός.
Και μόνος σου ν κάνεις διάγνωση δεν μπορείς ν προχωρήσεις.
Μόνο αν μετά την απόψυξη δεν ξαναεμφανίσει πρόβλημα.
(Συνήθως καίνε την αντίσταση του στοιχείου).
Αυτά.
 
Λοιπόν.
Κατά σειρά περίπου όπως στα είπα.
Πάγο
Απώλεια.
Πρόβλημα στο κοντένσερ.(θα το καταλάβεις αν δεν δουλεύει ο ανεμιστήρας που είναι πίσω στο μοτερ)
Αν δουλεύει και καίει ο τόπος εκεί, θέλει καθάρισμα-πλύσιμο.
Γενικά τα ανταλακτικά των lg δεν είναι ακριβά.
Αν έχει απώλεια κ χρειαστεί αλλαγή στοιχείου συνήθως συμφέρει.
Καλό όπως σου είπα στην αρχή θα πρέπει ν το δεί τεχνικός.
Και μόνος σου ν κάνεις διάγνωση δεν μπορείς ν προχωρήσεις.
Μόνο αν μετά την απόψυξη δεν ξαναεμφανίσει πρόβλημα.
(Συνήθως καίνε την αντίσταση του στοιχείου).
Αυτά.
Σε ευχαριστω πολυ φιλε!

Θα το παω οπως ειπες
Το ανεμιστηρακι του κοντεσερ δουλευει και το χω καθαρισει ηδη πριν καμια εικοσαρια μερες προληπτικα
Οκ εχει μια νορμαλ θερμοκρασια εκει πισω οχι υπερβολικη
Θα προχωρησω με τα υπολοιπα και βλεπουμε
ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΑ!!!
ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΛΥΣΗ

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ
 
Καλησπέρα παλικάρια. Έπιασα τα 100Κ χλμ. στο fiesta μου και θέλω να αλλάξω τον ιμάντα χρονισμού του κινητήρα. Επειδή έχω διαβάσει διάφορα, μήπως γνωρίζει κανείς το κόστος εργασίας και ανταλλακτικών;
 
Καλησπέρα παλικάρια. Έπιασα τα 100Κ χλμ. στο fiesta μου και θέλω να αλλάξω τον ιμάντα χρονισμού του κινητήρα. Επειδή έχω διαβάσει διάφορα, μήπως γνωρίζει κανείς το κόστος εργασίας και ανταλλακτικών;
Βασιλη
Δεν πρεπει να αλλαξεις μονο ιμαντα
Μαζι πρεπει να αλλαγεις και τα σχετικα τενσιονερς κ την τρομπα νερου
Αυτο γενικα σε αυτη την αλλαγη και οχι επειδη ειναι φιεστα

Τωρα για το κοστος εργασιας
Αυτο εξαρταται και απο το αυτοκινητο κ το μοντελο
Ειναι αυτοκινητα που λυνεις ολο το μουτρο για να γινει η δουλεια οποταν πεζει ρολο
 
Βασιλη
Δεν πρεπει να αλλαξεις μονο ιμαντα
Μαζι πρεπει να αλλαγεις και τα σχετικα τενσιονερς κ την τρομπα νερου
Αυτο γενικα σε αυτη την αλλαγη και οχι επειδη ειναι φιεστα

Τωρα για το κοστος εργασιας
Αυτο εξαρταται και απο το αυτοκινητο κ το μοντελο
Ειναι αυτοκινητα που λυνεις ολο το μουτρο για να γινει η δουλεια οποταν πεζει ρολο
Το ξέρω Χρύσανθε ότι είναι όλα μαζί. Επίσης εξαρτάται και από την ποιότητα των υλικών. Εγώ θα βάλω αυθεντικά κομμάτια πάντως.
 
; λιγότερο από 300€ με τίποτα η τρόμπα νερού αν δεν έχει πρόβλημα δεν χρειάζεται αλλαγή εκτός και αν δεν είσαι συνεπής στης αλλαγές ψυκτικού
Ηλια
Εχω δει πολλες τρομπες στην αλλαγη στα 100-120 χιλ χιλιομετρα να αρχιζουν να εχουν διαρροη
Μικρη διαρροη που δεν αντιλαμβανεσαι
Για 50-80 -100 ευρω διαφορα σε εξαρτηματα και με τα ιδια εργατικα δεν αξιζει να ρισκαρεις
Αφου θα ξήλωθει που θα ξηλωθει
Εαν δεις το μανουαλ επισκευης των αυτοκινητων συνηθως λεει οτι στην αλλαγη ιμαντα αλλαζεται και αυτη
Και προβλημα να μημ εχει πριν κανεις αλλα 100 χιλιαδες το πιο πιθανον ειναι οτι θα βγαλει φιλε
 
Ηλια
Εχω δει πολλες τρομπες στην αλλαγη στα 100-120 χιλ χιλιομετρα να αρχιζουν να εχουν διαρροη
Μικρη διαρροη που δεν αντιλαμβανεσαι
Για 50-80 -100 ευρω διαφορα σε εξαρτηματα και με τα ιδια εργατικα δεν αξιζει να ρισκαρεις
Αφου θα ξήλωθει που θα ξηλωθει
Εαν δεις το μανουαλ επισκευης των αυτοκινητων συνηθως λεει οτι στην αλλαγη ιμαντα αλλαζεται και αυτη
Και προβλημα να μημ εχει πριν κανεις αλλα 100 χιλιαδες το πιο πιθανον ειναι οτι θα βγαλει φιλε
Έτσι ακριβώς...
 
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παλικάρια. Έχω ψάξει τα ανταλλακτικά που όπως λέτε είναι όλα μαζί με την τρόμπα. Τα αυθεντικά έχουν περίπου 150 ευρώ. Παντού διαβάζω ότι το περισσότερο κόστος είναι τα εργατικά κάτι που θεωρώ λογικό και σωστό.

Αυτά που μου είπαν χθες: Αντιπροσωπεία 1500 ευρώ και ένας άλλος μου είπε με τα αυθεντικά ανταλλακτικά θα πάει 800-1000 ευρώ. Το αφήνω για δύο ημέρες το αυτοκίνητο.

Δεν ξέρω ποια η γνώμη σας αλλά είναι τόσο δύσκολη δουλειά που θέλουν μεροκάματο 300+ ευρώ;
 
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παλικάρια. Έχω ψάξει τα ανταλλακτικά που όπως λέτε είναι όλα μαζί με την τρόμπα. Τα αυθεντικά έχουν περίπου 150 ευρώ. Παντού διαβάζω ότι το περισσότερο κόστος είναι τα εργατικά κάτι που θεωρώ λογικό και σωστό.

Αυτά που μου είπαν χθες: Αντιπροσωπεία 1500 ευρώ και ένας άλλος μου είπε με τα αυθεντικά ανταλλακτικά θα πάει 800-1000 ευρώ. Το αφήνω για δύο ημέρες το αυτοκίνητο.

Δεν ξέρω ποια η γνώμη σας αλλά είναι τόσο δύσκολη δουλειά που θέλουν μεροκάματο 300+ ευρώ;
Οι αντιπρόσωποι στο σέρβις είναι ΚΛΕΦΤΕΣ .
 
Εμένα για αλλαγή φλατζας και πλάνισμα στο καπάκι, μου πήρανε 600 ευρώ. Αν ο μάστορας φάει δύο μέρες να ασχοληθεί ,μην σου κάνει εντύπωση το μεροκάματο και αν η αντιπροσωπεία σου ζητάει 1500 τα 800-1000 φαίνονται λογικά, πολλά άλλα λογικά
 
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παλικάρια. Έχω ψάξει τα ανταλλακτικά που όπως λέτε είναι όλα μαζί με την τρόμπα. Τα αυθεντικά έχουν περίπου 150 ευρώ. Παντού διαβάζω ότι το περισσότερο κόστος είναι τα εργατικά κάτι που θεωρώ λογικό και σωστό.

Αυτά που μου είπαν χθες: Αντιπροσωπεία 1500 ευρώ και ένας άλλος μου είπε με τα αυθεντικά ανταλλακτικά θα πάει 800-1000 ευρώ. Το αφήνω για δύο ημέρες το αυτοκίνητο.

Δεν ξέρω ποια η γνώμη σας αλλά είναι τόσο δύσκολη δουλειά που θέλουν μεροκάματο 300+ ευρώ;
Σε αυτοκίνητο VAG το κόστος ανταλλακτικών ανήλθε ιμάντας χρονισμού + τεντωτήρας (NTN/SNR made in italy ιμάντας, made in japan ρουλεμάν και τεντωτήρας), ιμάντας poly v + τεντωτήρας(SKF), αντλία νερού(SKF), θερμοστάτης (Ridex) και παραφλού, κάπου στα 300 ευρώ, όλα αγορασμένα από autodoc. Με εξαίρεση τον θερμοστάτη που ήταν ο φτηνότερος άγνωστης προέλευσης όλα τα άλλα δεν υστερούν σε κάτι απο τα original INA και Borsehung της VAG. Δύο αντιπροσωπείες ζητήσανε 1200-1500 κάπου εκεί, γειτονικά συνεργεία ζήταγαν απο 600-700ευρώ με ανταλλακτικά της continental. Συνεπώς προσωπική μου άποψη πήγαινε σε κάποιο κοντινό σου συνεργείο να κάνεις τη δουλειά σου, αν είσαι σίγουρος οτι μπορείς να τα αγοράσεις τα σωστά εσυ ο ίδιος και να τους τα δώσεις να στα βάλουν ακόμα καλύτερα. Δεν είδα κάποιο ελληνικό συνεργείο να βάζει χαμηλής ποιότητας ανταλλακτικά από όσους είχα επικοινωνία. Ως προς την τοποθέτηση θεωρώ ότι και η αντιπροσωπεία και τα συνεργεία την ίδια τσαπατσούλικη δουλειά κάνουν.
 
Σε αυτοκίνητο VAG το κόστος ανταλλακτικών ανήλθε ιμάντας χρονισμού + τεντωτήρας (NTN/SNR made in italy ιμάντας, made in japan ρουλεμάν και τεντωτήρας), ιμάντας poly v + τεντωτήρας(SKF), αντλία νερού(SKF), θερμοστάτης (Ridex) και παραφλού, κάπου στα 300 ευρώ, όλα αγορασμένα από autodoc. Με εξαίρεση τον θερμοστάτη που ήταν ο φτηνότερος άγνωστης προέλευσης όλα τα άλλα δεν υστερούν σε κάτι απο τα original INA και Borsehung της VAG. Δύο αντιπροσωπείες ζητήσανε 1200-1500 κάπου εκεί, γειτονικά συνεργεία ζήταγαν απο 600-700ευρώ με ανταλλακτικά της continental. Συνεπώς προσωπική μου άποψη πήγαινε σε κάποιο κοντινό σου συνεργείο να κάνεις τη δουλειά σου, αν είσαι σίγουρος οτι μπορείς να τα αγοράσεις τα σωστά εσυ ο ίδιος και να τους τα δώσεις να στα βάλουν ακόμα καλύτερα. Δεν είδα κάποιο ελληνικό συνεργείο να βάζει χαμηλής ποιότητας ανταλλακτικά από όσους είχα επικοινωνία. Ως προς την τοποθέτηση θεωρώ ότι και η αντιπροσωπεία και τα συνεργεία την ίδια τσαπατσούλικη δουλειά κάνουν.
Να είσαι καλά για την βοήθεια. Κάτι τέτοιο θα κάνω. Όταν είναι να δώσω τόσα λεφτά κάνω πάντα την έρευνα μου.
 
Back
Top