Παρακαλω ....ελπιζω να βρεθει ευκολα λυση....Οκ ευχαριστώ
Παρακαλω ....ελπιζω να βρεθει ευκολα λυση....Οκ ευχαριστώ
Αυτό το πρόβλημα είναι κοινό στις 870 περισοτερο , πρέπει να βρεις έναν οπλουργο της αρεσκείας σου να λειανει την θαλαμη της καννης και θα λυθεί αμέσως.Καλησπέρα! Έχω μια mossberg 500 και δεν μου πετάει τα φυσίγγια ανεξαιρέτως του μήκος του μετάλλου τους. Έχω την εντύπωση ότι φταίει το αυτάκι που πιάνει το φυσίγγι καθώς αφού ήταν στην ντουλαπα για αρκετά χρόνια δεν έχει λαδωθεί και ίσως να έχει σκουριάσει κάποιο ελατηριάκι. Τι πιστεύετε ότι φταίει?
Λογικό μου ακούγεται!Θα δοκιμάσω να τη λαδώσω καλά μήπως το πρόβλημα είναι αλλού και αν δεν.......τότε θα ψαχτω για αυτό.Αυτό το πρόβλημα είναι κοινό στις 870 περισοτερο , πρέπει να βρεις έναν οπλουργο της αρεσκείας σου να λειανει την θαλαμη της καννης και θα λυθεί αμέσως.
Δεν έχει να κάνει με λάδια, η θαλαμη είναι αδρή με την πυροδότηση ο παφυλας διογκώνεται με αποτέλεσμα την μη εύκολη εξαγωγή του.Λογικό μου ακούγεται!Θα δοκιμάσω να τη λαδώσω καλά μήπως το πρόβλημα είναι αλλού και αν δεν.......τότε θα ψαχτω για αυτό.
Κατάλαβα τι λες απλώς εγώ αναφερόμουν στον εξολκεα όσον αφορά τα λάδια, βέβαια τώρα που το καλοσκέφτομαι αυτό που ανέφερες πρέπει να είναι το πρόβλημα διότι το φυσίγγιο αφού πυροδοτηθεί σφηνώνει μέσα στην κάνη. Όμως μόλις κάνω την κίνηση να οπλίσω το κλείστρο ερχεται πίσω μόνο του, όποτε μήπως φταίει ο ξεολκεας; Πραγματικά δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει.Δεν έχει να κάνει με λάδια, η θαλαμη είναι αδρή με την πυροδότηση ο παφυλας διογκώνεται με αποτέλεσμα την μη εύκολη εξαγωγή του.
Ακολουθησε ενα ενα τα βηματα......οταν αποκλεισεις το ενα θα προχωρας στο αλλο..Κατάλαβα τι λες απλώς εγώ αναφερόμουν στον εξολκεα όσον αφορά τα λάδια, βέβαια τώρα που το καλοσκέφτομαι αυτό που ανέφερες πρέπει να είναι το πρόβλημα διότι το φυσίγγιο αφού πυροδοτηθεί σφηνώνει μέσα στην κάνη. Όμως μόλις κάνω την κίνηση να οπλίσω το κλείστρο ερχεται πίσω μόνο του, όποτε μήπως φταίει ο ξεολκεας; Πραγματικά δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει.
Στέλιο τι είδους εμπλοκή σου κάνει; Δεν ανεβάζει το φυσίγγι από την αποθήκη ή κολλάει στο κλείστρο; Ή μήπως κάτι άλλο;Καλησπέρα ... Σήμερα πήρα τη γρια Mossberg στο σκοπευτήριο, κάτι που σκεφτόμουν εδώ και καιρό και τελευταία στιγμή άλλαζα γνώμη, γιατί βαριόμουν το καθάρισμα μετά !!! Έριξα 2 πούλες, με φυσίγγια Lambro σειράς 2 (νο.8) και πράσινo Sporting (νo. 9,5) μισά-μισά περίπου. Τα δούλεψε τέλεια χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Ενώ πέρυσι δυο φορές που τη δοκίμασα με τα σειράς 2 τα παλιά με τον κοντό πάφυλα (8άρη Nobelsport) μου έκανε συχνές εμπλοκές, και είχα αναγκαστεί να την αφήσω και να τελειώσω τις πούλες με δανεικό όπλο).
Απόδειξη ότι έφταιγε ο κάλυκας και όχι το ότι είναι μαλακά τα φυσίγγια. Εγώ το ήξερα βέβαια γιατί, όπως έχω ξαναπεί, το είχα διαπιστώσει από παλιά ότι δεν πάει τους κάλυκες με 8 χιλ. μέταλλο, ενώ με 12 χιλ. και πάνω δεν είχε θέμα ακόμη και με φυσίγγια 24 γρ. (σκητ - τραπ). Ήθελα όμως να δω τι θα έκανε με τους 10άρηδες πάφυλες της ΜΑΧΑΜ αλλά, όπως φάνηκε απόψε, δεν υπάρχει κανένα θέμα !! Όλα καλά !!
Όταν γύρισα σπίτι, κι αφού έφαγα, την έλυσα και την καθάρισα καλά-καλά. Αν δεν είχε το θέμα της σκουριάς στην αποθήκη, όταν δεν καθαριστεί άμεσα μετά τη χρήση, θα ήταν σίγουρα το κύριο όπλο μου, και στο κυνήγι και στο σκοπευτήριο.
View attachment 14930
Οπου ριχνεις λιγες τουφεκιες πχ στα απογευματινα τσιχλας που πας εκει δεν αξιζει να την λερωσεις για 5-6 τουφεκιες κ μετα να καθεσε να την καθαριζεις..ομως στο σκοπευτηριο που εκει συνηθως ριχνεις της μπαλωθιες σου τοτε αξιζει τον κοπο..εκει ολα καθαρισμα θελουν..τι σημερα τι αυριο...Αν δεν είχε το θέμα της σκουριάς στην αποθήκη, όταν δεν καθαριστεί άμεσα μετά τη χρήση, θα ήταν σίγουρα το κύριο όπλο μου, και στο κυνήγι και στο σκοπευτήριο.
Κατοχος και εγω Mossberg A500 ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα απειρες εμπλοκες, οταν το φυσιγγιο ηταν ασκαστο εβγαινε κανονικα οταν εσκαγε δεν εβγαινε με τιποτα (οχι σε ολα πιο πολυ σε αυτα με χαμηλο μεταλλικο πυθμενα) πολλες φορες ο εξολκεας εκοβε το μεταλλο για τετοιο σφηνωμα μιλαμε. Η λυση ειναι αυτη που σου προτεινε ο συναδελφος Savgun λειανση θαλαμης και πιστευω τελειωσε (βεβαια εμενα απο τα πολλα φρακαρισματα φθαρθηκε και ο εξολκεας οποτε τον αντικατεστησα).Το οπλο ηταν αυτο με τις δυο καννες 61 slug με κλισιοσκοπιο και 71 με ριγα. Σε ελαφριες γομωσεις 30-32 αντε βια 34 και ψιλα σκαγια δεν εμεινα πολυ ικανοποιημενος (ισως φταιει ο διευρυμενος αυλος, απο οτι διαβασα καπου εδω μεσα 18,6 αν και και εμενα το φουλ τσοκ μετρημενο με ψηφιακο παχυμετρο ειναι 17,8 οποτε η ο αυλος ειναι 18,8 η το φουλ δεν ειναι φουλ αλλα περιπου δυαρι η φουστα του τσοκ ειναι 18,65 οποτε λογικα ο αυλος ειναι 18,65 και πανω) ισως σε βαριες γομωσεις και πιο χοντρα σκαγια τα πραγματα να ειναι διαφορετικα... αλλα εμενα δεν μου κανει.Καποια στιγμη σκεφτηκα να του κανω κωνο αλλα πιστευω σε τετοιο αυλο δεν θα μου δωσει τιποτα...αν κανεις εχει καμμια καλυτερη ιδεα ευπροσδεκτηΚατάλαβα τι λες απλώς εγώ αναφερόμουν στον εξολκεα όσον αφορά τα λάδια, βέβαια τώρα που το καλοσκέφτομαι αυτό που ανέφερες πρέπει να είναι το πρόβλημα διότι το φυσίγγιο αφού πυροδοτηθεί σφηνώνει μέσα στην κάνη. Όμως μόλις κάνω την κίνηση να οπλίσω το κλείστρο ερχεται πίσω μόνο του, όποτε μήπως φταίει ο ξεολκεας; Πραγματικά δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει.
Είχα το ίδιο πρόβλημα με μια καραμπίνα Ρεμινκτον sportsman και δεν πήγαινε τα ψιλα μέχρι 34 από εκεί και πάνω θεριζε πουλήθηκε γιαυτο το λόγο, σε αντίθεση με μια 1100 πλαστική που δεν είχε ιδιοτροπίες.Οι διευρυμενοι μεγάλοι αυλοι το έχουν αυτό και συνηδειτα όσοι τους χρησιμοποιούν το γνωρίζουνΚατοχος και εγω Mossberg A500 ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα απειρες εμπλοκες, οταν το φυσιγγιο ηταν ασκαστο εβγαινε κανονικα οταν εσκαγε δεν εβγαινε με τιποτα (οχι σε ολα πιο πολυ σε αυτα με χαμηλο μεταλλικο πυθμενα) πολλες φορες ο εξολκεας εκοβε το μεταλλο για τετοιο σφηνωμα μιλαμε. Η λυση ειναι αυτη που σου προτεινε ο συναδελφος Savgun λειανση θαλαμης και πιστευω τελειωσε (βεβαια εμενα απο τα πολλα φρακαρισματα φθαρθηκε και ο εξολκεας οποτε τον αντικατεστησα).Το οπλο ηταν αυτο με τις δυο καννες 61 slug με κλισιοσκοπιο και 71 με ριγα. Σε ελαφριες γομωσεις 30-32 αντε βια 34 και ψιλα σκαγια δεν εμεινα πολυ ικανοποιημενος (ισως φταιει ο διευρυμενος αυλος, απο οτι διαβασα καπου εδω μεσα 18,6 αν και και εμενα το φουλ τσοκ μετρημενο με ψηφιακο παχυμετρο ειναι 17,8 οποτε η ο αυλος ειναι 18,8 η το φουλ δεν ειναι φουλ αλλα περιπου δυαρι η φουστα του τσοκ ειναι 18,65 οποτε λογικα ο αυλος ειναι 18,65 και πανω) ισως σε βαριες γομωσεις και πιο χοντρα σκαγια τα πραγματα να ειναι διαφορετικα... αλλα εμενα δεν μου κανει.Καποια στιγμη σκεφτηκα να του κανω κωνο αλλα πιστευω σε τετοιο αυλο δεν θα μου δωσει τιποτα...αν κανεις εχει καμμια καλυτερη ιδεα ευπροσδεκτη
Αμερικανικο συστημα αλανθαστοΑκολουθησε ενα ενα τα βηματα......οταν αποκλεισεις το ενα θα προχωρας στο αλλο..
Ευχαριστώ!Κατοχος και εγω Mossberg A500 ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα απειρες εμπλοκες, οταν το φυσιγγιο ηταν ασκαστο εβγαινε κανονικα οταν εσκαγε δεν εβγαινε με τιποτα (οχι σε ολα πιο πολυ σε αυτα με χαμηλο μεταλλικο πυθμενα) πολλες φορες ο εξολκεας εκοβε το μεταλλο για τετοιο σφηνωμα μιλαμε. Η λυση ειναι αυτη που σου προτεινε ο συναδελφος Savgun λειανση θαλαμης και πιστευω τελειωσε (βεβαια εμενα απο τα πολλα φρακαρισματα φθαρθηκε και ο εξολκεας οποτε τον αντικατεστησα).Το οπλο ηταν αυτο με τις δυο καννες 61 slug με κλισιοσκοπιο και 71 με ριγα. Σε ελαφριες γομωσεις 30-32 αντε βια 34 και ψιλα σκαγια δεν εμεινα πολυ ικανοποιημενος (ισως φταιει ο διευρυμενος αυλος, απο οτι διαβασα καπου εδω μεσα 18,6 αν και και εμενα το φουλ τσοκ μετρημενο με ψηφιακο παχυμετρο ειναι 17,8 οποτε η ο αυλος ειναι 18,8 η το φουλ δεν ειναι φουλ αλλα περιπου δυαρι η φουστα του τσοκ ειναι 18,65 οποτε λογικα ο αυλος ειναι 18,65 και πανω) ισως σε βαριες γομωσεις και πιο χοντρα σκαγια τα πραγματα να ειναι διαφορετικα... αλλα εμενα δεν μου κανει.Καποια στιγμη σκεφτηκα να του κανω κωνο αλλα πιστευω σε τετοιο αυλο δεν θα μου δωσει τιποτα...αν κανεις εχει καμμια καλυτερη ιδεα ευπροσδεκτη
Σε τι θήραμα ;Είχα ξαναγράψει αλλά οι εικόνες των τελευταίων ημερών και ειδικά οι σημερινές σε κάνουν να προσκηνας και να σκέφτεσαι αν θα βάλεις το χέρι βαθυα στην τσέπη. Σκότωματα σπαθί που λίγες φορές βλέπεις η 930 με 66 κάννη από φίλο της παρέας.