Benelli Team - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Δηλαδή υπήρχαν μεταξύ των όπλων εμφανείς διαφορές στη διάτρηση;
Ναι, γιατί ως γνωστόν όταν πλένεις το αμάξι με το λάστιχο, τη μάνικα δεν την μισοκλείνεις μπροστά για να στείλει με μεγαλύτερη ταχύτητα το νερό, αλλά την ανοίγεις... :confused::confused::confused::confused:
Το καλοκαίρι ένας μ....ς περιέγραφε πως τουφέκισε:mad: τον συγκυνηγό του σε περπατητό τσίχλας. Ο συγκυνηγός (ευτυχώς) επέζησε, με επιπόλαιο σκαγιασμό της πλάτης, τα δε σκάγια αφαιρέθησαν με τσιμπιδάκι, τόσο ελάχιστα τρύπησαν. Το όπλο ήταν Benelli Montefeltro, άλλη μια απόδειξη κύριοι ότι δεν σκοτώνουν..yel. Ήταν τυχερός που δεν είχε καμιά Α400 να γινόταν φονιάς ο άνθρωπος στα καλά καθούμενα:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
-
Οι θετικές επιστήμες είναι απόλυτες και αυστηρές. Αυτό κάνει όσους απλά αναφέρουν τους νόμους τους να φαίνονται άτεγκτοι. Δεν φταίνε αυτοί. Έτσι είναι η Επιστήμη.
Εν προκειμένω, μεγαλύτερη διάτρηση θα έχει ένα σκάγι που έχει μεγαλύτερη ορμή. Η ορμή είναι ένα (διανυσματικό) μέγεθος που υπολογίζεται (το μέτρο του) από το γινόμενο της μάζας επί τη ταχύτητα του σκαγίου p=m*u δηλαδή. Επομένως σε δύο ίδια σκάγια (ίδιας μάζας δηλαδή) μεγαλύτερη ορμή, άρα και διάτρηση θα έχει το σκάγι με την μεγαλύτερη ταχύτητα.
Μεταξύ δύο καννών, μιας 1 με στενό αυλό και μιας 2 με διευρυμένο, ποιο σκάγι θα έχει μεγαλύτερη ταχύτητα (άρα και διάτρηση); Με δεδομένο κοινό εννοείται την ίδια γόμωση και στις δύο κάννες. Θα έχει η 1 και εξηγώ.
Η καύση της πυρίτιδας παράγει αέρια τα οποία πιέζουν/προωθούν τα σκάγια προς το στόμιο της κάννης. Σε ποια από τις δύο κάννες θα είναι μεγαλύτερη η πίεση; Σύμφωνα με τον τύπο της πίεσης από τη Φυσική είναι Ρ=F/A όπου F η δύναμη που ασκούν τα αέρια προς τα σκάγια και Α το εμβαδόν της επιφάνειας που πιέζουν τα αέρια. Η κάννη 2 με τον διευρυμένο αυλό έχει μεγαλύτερο εμβαδόν από την κάννη 1, οπότε αναπτύσσει μικρότερη πίεση από την 1, άρα τελικά μικρότερη προώθηση και εν τέλει ταχύτητα και διάτρηση των σκαγίων.
Όλα αυτά είναι νόμοι της Φυσικής, δεν είναι προσωπικές μου απόψεις, ούτε τα έβγαλα μόλις από το κεφάλι μου. Και δεν επιδέχονται αμφισβήτησης. Όποιος τα αμφισβητεί ας βγει δημόσια να πει ότι τόσοι αιώνες και μελέτες έρευνας και προόδου με μαθηματικές αποδείξεις στις επιστήμες είναι ΒΛΑΚΕΙΕΣ. Και αν δεν τον πουν τρελό εμένα να μου τρυπήσετε τη ρίνα!
Γι΄αυτό και ξεκίνησα με το παράδειγμα του λάστιχου και του νερού, γιατί ακόμα και οι θιασώτες του διευρυμένου αυλού, "εκμεταλλεύονται" αυτό το φυσικό φαινόμενο που λέγεται πίεση που αυξάνεται σε στενό(τερο) αυλό και ας μην το καταλαβαίνουν!
-
Τι γίνεται όμως εν τέλει όταν έχουμε να κάνουμε με μια τουφεκιά, άρα με ένα σύννεφο σκαγίων που εκτοξεύεται και από τις δύο κάννες; Ωραία θα μου πεις η 1 θα έχει μεγαλύτερη διάτρηση, άρα είναι και καλύτερη; Ή είναι ψεύτες και μυθομανείς οι άνθρωποι που σκοτώνουν με διευρυμένους αυλούς και ισχυρίζονται ότι σκοτώνουν μια χαρά πουλιά και μάλιστα διατείνονται ότι το κάνουν και καλύτερα από ότι με στενότερους αυλούς; Ούτε καλύτερη είναι η 1 από την 2 κάννη, ούτε και το αντίστροφο βέβαια. Ούτε είναι ψεύτες οι άνθρωποι. Γιατί σε μια τουφεκιά δεν μας νοιάζει μόνο η διάτρηση. Υπάρχει μια λεπτή (και αντίρροπη θα έλεγα εγώ) ισορροπία μεταξύ διάτρησης και πυκνότητας του νέφους των σκαγίων, όσο αυξάνουμε τη γόμωση (την ποσότητα των σκαγίων). Γιατί ναι μεν η στενότερη κάννη θα σου βγάλει ταχύτερα σκάγια, αλλά αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερες παραμορφώσεις τους, οπότε λιγότερο πυκνό σύννεφο σκαγίων, αραιότερες κατανομές και πιο μεγαλό μήκος ατράκτου σε σχέση με έναν καθαρά διευρυμένου αυλό ο οποίος μπορεί να βγάλει λίγο πιο αργά σκάγια, αλλά η τουφεκιά θα είναι πιο συμπαγής. Εκεί οφείλονται και τα φαινομενικά καλύτερα σκοτώματα που αναφέρονται συχνά πυκνά. Αλλά όχι ότι τα μεν ή τα δε δεν σκοτώνουν. Τις διαφορές αυτές θα τις δεις έντονα σε μεγάλες γομώσεις και σε φυσίγγια με αυξημένες πιέσεις, όπου ένας διευρυμένος αυλός θα τα διαχειριστεί καλύτερα από έναν στενό!
Τουτέστιν για τα κύρια αποδημητικά πτηνά (τσιχλοκότσυφα, τρυγόνι, ορτύκι, φάσσα) που θα ρίξει ένας μέσος κυνηγός μέχρι 36γρ το πολύ, μια χαρά θα κάνει τη δουλειά του και θα σκοτώνει χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα με έναν στενό αυλό και δεν χρειάζεται κάτι φαρδύτερο.
Όταν πάμε σε θηράματα που απαιτούν αυξημένα φορτία σε σκάγια, εκεί θα έχει καλύτερα βλητικά αποτέλεσμα με έναν πιο φαρδύ αυλό. Δε σημαίνει όμως ότι αν έχει στο καρτέρι δύο όπλα μαζί του και του μπαίνουν οι πάπιες και ρίχνει πχ 42γρ σκάγια, με το μεν ένα όπλο με στενό αυλό αυτά θα φεύγουν αλώβητα, ενώ με το φαρδύ ξαφνικά θα πέφτουν ως διά μαγείας.
-
Παν μέτρον άριστον αφενός! Αφετέρου ο καθένας βγαίνει για κυνήγι με το τουφέκι που νιώθει ότι .sex hard.! Και η ψυχολογία παίζει μεγάααλο ρόλο, όχι γιατί βελτιώνει τις δυνατότητες του όπλου, αλλά βελτιώνει κατακόρυφα τη δικιά μας απόδοση! Το καλύτερο τουφέκι του κόσμου και το καλύτερο φυσίγγι να πάρεις (που λέει ο λόγος! ), αν πειστείς από πριν για κάποιο λόγο ότι είναι τα χειρότερα που υπάρχουν, δύσκολα θα πιάσεις καλά στάνταρ απόδοσης! Πρέπει να είσαι πολύ ψύχραιμος-έμπειρος και να διαχωρίζεις απόλυτα συναίσθημα και λογική!

Τέλος για την ακρίβεια και την πιστότητα δοκιμής διάτρησης το μέσο που πρέπει να χρησιμοποιείται είναι το βαλλιστικό τζελ.
 
Θεωρείται ότι η κάνει της Ραφαελο(απλή και ΟΧΙ crio) αποδίδει καλύτερα από την κανη της Ραφαελο crio;
Όταν λέω απλή εννοώ αυτήν εδώ:
http://13k.ru/product_info.php/info/p431_Benelli-Raffaello--12-76--stvol-760-mm---DN--keis.html
Όλες καλές είναι φιλε,μην πέφτεις στην παγίδα!αν το γουστάρεις το όπλο και δεν σου βγάζει προβλήματα μια χαρά σκοτωματα θα κάνεις!Γνώμη μου πάντα,δεν μπορώ να στο τεμκηριωσω!
 
Ναι, γιατί ως γνωστόν όταν πλένεις το αμάξι με το λάστιχο, τη μάνικα δεν την μισοκλείνεις μπροστά για να στείλει με μεγαλύτερη ταχύτητα το νερό, αλλά την ανοίγεις... :confused::confused::confused::confused:
Το καλοκαίρι ένας μ....ς περιέγραφε πως τουφέκισε:mad: τον συγκυνηγό του σε περπατητό τσίχλας. Ο συγκυνηγός (ευτυχώς) επέζησε, με επιπόλαιο σκαγιασμό της πλάτης, τα δε σκάγια αφαιρέθησαν με τσιμπιδάκι, τόσο ελάχιστα τρύπησαν. Το όπλο ήταν Benelli Montefeltro, άλλη μια απόδειξη κύριοι ότι δεν σκοτώνουν..yel. Ήταν τυχερός που δεν είχε καμιά Α400 να γινόταν φονιάς ο άνθρωπος στα καλά καθούμενα:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
-
Οι θετικές επιστήμες είναι απόλυτες και αυστηρές. Αυτό κάνει όσους απλά αναφέρουν τους νόμους τους να φαίνονται άτεγκτοι. Δεν φταίνε αυτοί. Έτσι είναι η Επιστήμη.
Εν προκειμένω, μεγαλύτερη διάτρηση θα έχει ένα σκάγι που έχει μεγαλύτερη ορμή. Η ορμή είναι ένα (διανυσματικό) μέγεθος που υπολογίζεται (το μέτρο του) από το γινόμενο της μάζας επί τη ταχύτητα του σκαγίου p=m*u δηλαδή. Επομένως σε δύο ίδια σκάγια (ίδιας μάζας δηλαδή) μεγαλύτερη ορμή, άρα και διάτρηση θα έχει το σκάγι με την μεγαλύτερη ταχύτητα.
Μεταξύ δύο καννών, μιας 1 με στενό αυλό και μιας 2 με διευρυμένο, ποιο σκάγι θα έχει μεγαλύτερη ταχύτητα (άρα και διάτρηση); Με δεδομένο κοινό εννοείται την ίδια γόμωση και στις δύο κάννες. Θα έχει η 1 και εξηγώ.
Η καύση της πυρίτιδας παράγει αέρια τα οποία πιέζουν/προωθούν τα σκάγια προς το στόμιο της κάννης. Σε ποια από τις δύο κάννες θα είναι μεγαλύτερη η πίεση; Σύμφωνα με τον τύπο της πίεσης από τη Φυσική είναι Ρ=F/A όπου F η δύναμη που ασκούν τα αέρια προς τα σκάγια και Α το εμβαδόν της επιφάνειας που πιέζουν τα αέρια. Η κάννη 2 με τον διευρυμένο αυλό έχει μεγαλύτερο εμβαδόν από την κάννη 1, οπότε αναπτύσσει μικρότερη πίεση από την 1, άρα τελικά μικρότερη προώθηση και εν τέλει ταχύτητα και διάτρηση των σκαγίων.
Όλα αυτά είναι νόμοι της Φυσικής, δεν είναι προσωπικές μου απόψεις, ούτε τα έβγαλα μόλις από το κεφάλι μου. Και δεν επιδέχονται αμφισβήτησης. Όποιος τα αμφισβητεί ας βγει δημόσια να πει ότι τόσοι αιώνες και μελέτες έρευνας και προόδου με μαθηματικές αποδείξεις στις επιστήμες είναι ΒΛΑΚΕΙΕΣ. Και αν δεν τον πουν τρελό εμένα να μου τρυπήσετε τη ρίνα!
Γι΄αυτό και ξεκίνησα με το παράδειγμα του λάστιχου και του νερού, γιατί ακόμα και οι θιασώτες του διευρυμένου αυλού, "εκμεταλλεύονται" αυτό το φυσικό φαινόμενο που λέγεται πίεση που αυξάνεται σε στενό(τερο) αυλό και ας μην το καταλαβαίνουν!
-
Τι γίνεται όμως εν τέλει όταν έχουμε να κάνουμε με μια τουφεκιά, άρα με ένα σύννεφο σκαγίων που εκτοξεύεται και από τις δύο κάννες; Ωραία θα μου πεις η 1 θα έχει μεγαλύτερη διάτρηση, άρα είναι και καλύτερη; Ή είναι ψεύτες και μυθομανείς οι άνθρωποι που σκοτώνουν με διευρυμένους αυλούς και ισχυρίζονται ότι σκοτώνουν μια χαρά πουλιά και μάλιστα διατείνονται ότι το κάνουν και καλύτερα από ότι με στενότερους αυλούς; Ούτε καλύτερη είναι η 1 από την 2 κάννη, ούτε και το αντίστροφο βέβαια. Ούτε είναι ψεύτες οι άνθρωποι. Γιατί σε μια τουφεκιά δεν μας νοιάζει μόνο η διάτρηση. Υπάρχει μια λεπτή (και αντίρροπη θα έλεγα εγώ) ισορροπία μεταξύ διάτρησης και πυκνότητας του νέφους των σκαγίων, όσο αυξάνουμε τη γόμωση (την ποσότητα των σκαγίων). Γιατί ναι μεν η στενότερη κάννη θα σου βγάλει ταχύτερα σκάγια, αλλά αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερες παραμορφώσεις τους, οπότε λιγότερο πυκνό σύννεφο σκαγίων, αραιότερες κατανομές και πιο μεγαλό μήκος ατράκτου σε σχέση με έναν καθαρά διευρυμένου αυλό ο οποίος μπορεί να βγάλει λίγο πιο αργά σκάγια, αλλά η τουφεκιά θα είναι πιο συμπαγής. Εκεί οφείλονται και τα φαινομενικά καλύτερα σκοτώματα που αναφέρονται συχνά πυκνά. Αλλά όχι ότι τα μεν ή τα δε δεν σκοτώνουν. Τις διαφορές αυτές θα τις δεις έντονα σε μεγάλες γομώσεις και σε φυσίγγια με αυξημένες πιέσεις, όπου ένας διευρυμένος αυλός θα τα διαχειριστεί καλύτερα από έναν στενό!
Τουτέστιν για τα κύρια αποδημητικά πτηνά (τσιχλοκότσυφα, τρυγόνι, ορτύκι, φάσσα) που θα ρίξει ένας μέσος κυνηγός μέχρι 36γρ το πολύ, μια χαρά θα κάνει τη δουλειά του και θα σκοτώνει χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα με έναν στενό αυλό και δεν χρειάζεται κάτι φαρδύτερο.
Όταν πάμε σε θηράματα που απαιτούν αυξημένα φορτία σε σκάγια, εκεί θα έχει καλύτερα βλητικά αποτέλεσμα με έναν πιο φαρδύ αυλό. Δε σημαίνει όμως ότι αν έχει στο καρτέρι δύο όπλα μαζί του και του μπαίνουν οι πάπιες και ρίχνει πχ 42γρ σκάγια, με το μεν ένα όπλο με στενό αυλό αυτά θα φεύγουν αλώβητα, ενώ με το φαρδύ ξαφνικά θα πέφτουν ως διά μαγείας.
-
Παν μέτρον άριστον αφενός! Αφετέρου ο καθένας βγαίνει για κυνήγι με το τουφέκι που νιώθει ότι .sex hard.! Και η ψυχολογία παίζει μεγάααλο ρόλο, όχι γιατί βελτιώνει τις δυνατότητες του όπλου, αλλά βελτιώνει κατακόρυφα τη δικιά μας απόδοση! Το καλύτερο τουφέκι του κόσμου και το καλύτερο φυσίγγι να πάρεις (που λέει ο λόγος! ), αν πειστείς από πριν για κάποιο λόγο ότι είναι τα χειρότερα που υπάρχουν, δύσκολα θα πιάσεις καλά στάνταρ απόδοσης! Πρέπει να είσαι πολύ ψύχραιμος-έμπειρος και να διαχωρίζεις απόλυτα συναίσθημα και λογική!

Τέλος για την ακρίβεια και την πιστότητα δοκιμής διάτρησης το μέσο που πρέπει να χρησιμοποιείται είναι το βαλλιστικό τζελ.
.shake hands.
 
Όλες καλές είναι φιλε,μην πέφτεις στην παγίδα!αν το γουστάρεις το όπλο και δεν σου βγάζει προβλήματα μια χαρά σκοτωματα θα κάνεις!Γνώμη μου πάντα,δεν μπορώ να στο τεμκηριωσω!
Εγκυκλοπαιδικά ρωτάω πιο πολύ!
Δεν θα έχω θεμα οποια και αν είναι η απάντηση.Αλλωστε πλεον δεν κυνηγάω και τόσο με benelli...
 
Ναι, γιατί ως γνωστόν όταν πλένεις το αμάξι με το λάστιχο, τη μάνικα δεν την μισοκλείνεις μπροστά για να στείλει με μεγαλύτερη ταχύτητα το νερό, αλλά την ανοίγεις... :confused::confused::confused::confused:
Το καλοκαίρι ένας μ....ς περιέγραφε πως τουφέκισε:mad: τον συγκυνηγό του σε περπατητό τσίχλας. Ο συγκυνηγός (ευτυχώς) επέζησε, με επιπόλαιο σκαγιασμό της πλάτης, τα δε σκάγια αφαιρέθησαν με τσιμπιδάκι, τόσο ελάχιστα τρύπησαν. Το όπλο ήταν Benelli Montefeltro, άλλη μια απόδειξη κύριοι ότι δεν σκοτώνουν..yel. Ήταν τυχερός που δεν είχε καμιά Α400 να γινόταν φονιάς ο άνθρωπος στα καλά καθούμενα:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
-
Οι θετικές επιστήμες είναι απόλυτες και αυστηρές. Αυτό κάνει όσους απλά αναφέρουν τους νόμους τους να φαίνονται άτεγκτοι. Δεν φταίνε αυτοί. Έτσι είναι η Επιστήμη.
Εν προκειμένω, μεγαλύτερη διάτρηση θα έχει ένα σκάγι που έχει μεγαλύτερη ορμή. Η ορμή είναι ένα (διανυσματικό) μέγεθος που υπολογίζεται (το μέτρο του) από το γινόμενο της μάζας επί τη ταχύτητα του σκαγίου p=m*u δηλαδή. Επομένως σε δύο ίδια σκάγια (ίδιας μάζας δηλαδή) μεγαλύτερη ορμή, άρα και διάτρηση θα έχει το σκάγι με την μεγαλύτερη ταχύτητα.
Μεταξύ δύο καννών, μιας 1 με στενό αυλό και μιας 2 με διευρυμένο, ποιο σκάγι θα έχει μεγαλύτερη ταχύτητα (άρα και διάτρηση); Με δεδομένο κοινό εννοείται την ίδια γόμωση και στις δύο κάννες. Θα έχει η 1 και εξηγώ.
Η καύση της πυρίτιδας παράγει αέρια τα οποία πιέζουν/προωθούν τα σκάγια προς το στόμιο της κάννης. Σε ποια από τις δύο κάννες θα είναι μεγαλύτερη η πίεση; Σύμφωνα με τον τύπο της πίεσης από τη Φυσική είναι Ρ=F/A όπου F η δύναμη που ασκούν τα αέρια προς τα σκάγια και Α το εμβαδόν της επιφάνειας που πιέζουν τα αέρια. Η κάννη 2 με τον διευρυμένο αυλό έχει μεγαλύτερο εμβαδόν από την κάννη 1, οπότε αναπτύσσει μικρότερη πίεση από την 1, άρα τελικά μικρότερη προώθηση και εν τέλει ταχύτητα και διάτρηση των σκαγίων.
Όλα αυτά είναι νόμοι της Φυσικής, δεν είναι προσωπικές μου απόψεις, ούτε τα έβγαλα μόλις από το κεφάλι μου. Και δεν επιδέχονται αμφισβήτησης. Όποιος τα αμφισβητεί ας βγει δημόσια να πει ότι τόσοι αιώνες και μελέτες έρευνας και προόδου με μαθηματικές αποδείξεις στις επιστήμες είναι ΒΛΑΚΕΙΕΣ. Και αν δεν τον πουν τρελό εμένα να μου τρυπήσετε τη ρίνα!
Γι΄αυτό και ξεκίνησα με το παράδειγμα του λάστιχου και του νερού, γιατί ακόμα και οι θιασώτες του διευρυμένου αυλού, "εκμεταλλεύονται" αυτό το φυσικό φαινόμενο που λέγεται πίεση που αυξάνεται σε στενό(τερο) αυλό και ας μην το καταλαβαίνουν!
-
Τι γίνεται όμως εν τέλει όταν έχουμε να κάνουμε με μια τουφεκιά, άρα με ένα σύννεφο σκαγίων που εκτοξεύεται και από τις δύο κάννες; Ωραία θα μου πεις η 1 θα έχει μεγαλύτερη διάτρηση, άρα είναι και καλύτερη; Ή είναι ψεύτες και μυθομανείς οι άνθρωποι που σκοτώνουν με διευρυμένους αυλούς και ισχυρίζονται ότι σκοτώνουν μια χαρά πουλιά και μάλιστα διατείνονται ότι το κάνουν και καλύτερα από ότι με στενότερους αυλούς; Ούτε καλύτερη είναι η 1 από την 2 κάννη, ούτε και το αντίστροφο βέβαια. Ούτε είναι ψεύτες οι άνθρωποι. Γιατί σε μια τουφεκιά δεν μας νοιάζει μόνο η διάτρηση. Υπάρχει μια λεπτή (και αντίρροπη θα έλεγα εγώ) ισορροπία μεταξύ διάτρησης και πυκνότητας του νέφους των σκαγίων, όσο αυξάνουμε τη γόμωση (την ποσότητα των σκαγίων). Γιατί ναι μεν η στενότερη κάννη θα σου βγάλει ταχύτερα σκάγια, αλλά αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερες παραμορφώσεις τους, οπότε λιγότερο πυκνό σύννεφο σκαγίων, αραιότερες κατανομές και πιο μεγαλό μήκος ατράκτου σε σχέση με έναν καθαρά διευρυμένου αυλό ο οποίος μπορεί να βγάλει λίγο πιο αργά σκάγια, αλλά η τουφεκιά θα είναι πιο συμπαγής. Εκεί οφείλονται και τα φαινομενικά καλύτερα σκοτώματα που αναφέρονται συχνά πυκνά. Αλλά όχι ότι τα μεν ή τα δε δεν σκοτώνουν. Τις διαφορές αυτές θα τις δεις έντονα σε μεγάλες γομώσεις και σε φυσίγγια με αυξημένες πιέσεις, όπου ένας διευρυμένος αυλός θα τα διαχειριστεί καλύτερα από έναν στενό!
Τουτέστιν για τα κύρια αποδημητικά πτηνά (τσιχλοκότσυφα, τρυγόνι, ορτύκι, φάσσα) που θα ρίξει ένας μέσος κυνηγός μέχρι 36γρ το πολύ, μια χαρά θα κάνει τη δουλειά του και θα σκοτώνει χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα με έναν στενό αυλό και δεν χρειάζεται κάτι φαρδύτερο.
Όταν πάμε σε θηράματα που απαιτούν αυξημένα φορτία σε σκάγια, εκεί θα έχει καλύτερα βλητικά αποτέλεσμα με έναν πιο φαρδύ αυλό. Δε σημαίνει όμως ότι αν έχει στο καρτέρι δύο όπλα μαζί του και του μπαίνουν οι πάπιες και ρίχνει πχ 42γρ σκάγια, με το μεν ένα όπλο με στενό αυλό αυτά θα φεύγουν αλώβητα, ενώ με το φαρδύ ξαφνικά θα πέφτουν ως διά μαγείας.
-
Παν μέτρον άριστον αφενός! Αφετέρου ο καθένας βγαίνει για κυνήγι με το τουφέκι που νιώθει ότι .sex hard.! Και η ψυχολογία παίζει μεγάααλο ρόλο, όχι γιατί βελτιώνει τις δυνατότητες του όπλου, αλλά βελτιώνει κατακόρυφα τη δικιά μας απόδοση! Το καλύτερο τουφέκι του κόσμου και το καλύτερο φυσίγγι να πάρεις (που λέει ο λόγος! ), αν πειστείς από πριν για κάποιο λόγο ότι είναι τα χειρότερα που υπάρχουν, δύσκολα θα πιάσεις καλά στάνταρ απόδοσης! Πρέπει να είσαι πολύ ψύχραιμος-έμπειρος και να διαχωρίζεις απόλυτα συναίσθημα και λογική!

Τέλος για την ακρίβεια και την πιστότητα δοκιμής διάτρησης το μέσο που πρέπει να χρησιμοποιείται είναι το βαλλιστικό τζελ.

Ίσως το δεύτερο καλύτερο μήνυμα που έχω διαβάσει μέχρι σήμερα στο forum.
 
Ναι, γιατί ως γνωστόν όταν πλένεις το αμάξι με το λάστιχο, τη μάνικα δεν την μισοκλείνεις μπροστά για να στείλει με μεγαλύτερη ταχύτητα το νερό, αλλά την ανοίγεις... :confused::confused::confused::confused:
Το καλοκαίρι ένας μ....ς περιέγραφε πως τουφέκισε:mad: τον συγκυνηγό του σε περπατητό τσίχλας. Ο συγκυνηγός (ευτυχώς) επέζησε, με επιπόλαιο σκαγιασμό της πλάτης, τα δε σκάγια αφαιρέθησαν με τσιμπιδάκι, τόσο ελάχιστα τρύπησαν. Το όπλο ήταν Benelli Montefeltro, άλλη μια απόδειξη κύριοι ότι δεν σκοτώνουν..yel. Ήταν τυχερός που δεν είχε καμιά Α400 να γινόταν φονιάς ο άνθρωπος στα καλά καθούμενα:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
-
Οι θετικές επιστήμες είναι απόλυτες και αυστηρές. Αυτό κάνει όσους απλά αναφέρουν τους νόμους τους να φαίνονται άτεγκτοι. Δεν φταίνε αυτοί. Έτσι είναι η Επιστήμη.
Εν προκειμένω, μεγαλύτερη διάτρηση θα έχει ένα σκάγι που έχει μεγαλύτερη ορμή. Η ορμή είναι ένα (διανυσματικό) μέγεθος που υπολογίζεται (το μέτρο του) από το γινόμενο της μάζας επί τη ταχύτητα του σκαγίου p=m*u δηλαδή. Επομένως σε δύο ίδια σκάγια (ίδιας μάζας δηλαδή) μεγαλύτερη ορμή, άρα και διάτρηση θα έχει το σκάγι με την μεγαλύτερη ταχύτητα.
Μεταξύ δύο καννών, μιας 1 με στενό αυλό και μιας 2 με διευρυμένο, ποιο σκάγι θα έχει μεγαλύτερη ταχύτητα (άρα και διάτρηση); Με δεδομένο κοινό εννοείται την ίδια γόμωση και στις δύο κάννες. Θα έχει η 1 και εξηγώ.
Η καύση της πυρίτιδας παράγει αέρια τα οποία πιέζουν/προωθούν τα σκάγια προς το στόμιο της κάννης. Σε ποια από τις δύο κάννες θα είναι μεγαλύτερη η πίεση; Σύμφωνα με τον τύπο της πίεσης από τη Φυσική είναι Ρ=F/A όπου F η δύναμη που ασκούν τα αέρια προς τα σκάγια και Α το εμβαδόν της επιφάνειας που πιέζουν τα αέρια. Η κάννη 2 με τον διευρυμένο αυλό έχει μεγαλύτερο εμβαδόν από την κάννη 1, οπότε αναπτύσσει μικρότερη πίεση από την 1, άρα τελικά μικρότερη προώθηση και εν τέλει ταχύτητα και διάτρηση των σκαγίων.
Όλα αυτά είναι νόμοι της Φυσικής, δεν είναι προσωπικές μου απόψεις, ούτε τα έβγαλα μόλις από το κεφάλι μου. Και δεν επιδέχονται αμφισβήτησης. Όποιος τα αμφισβητεί ας βγει δημόσια να πει ότι τόσοι αιώνες και μελέτες έρευνας και προόδου με μαθηματικές αποδείξεις στις επιστήμες είναι ΒΛΑΚΕΙΕΣ. Και αν δεν τον πουν τρελό εμένα να μου τρυπήσετε τη ρίνα!
Γι΄αυτό και ξεκίνησα με το παράδειγμα του λάστιχου και του νερού, γιατί ακόμα και οι θιασώτες του διευρυμένου αυλού, "εκμεταλλεύονται" αυτό το φυσικό φαινόμενο που λέγεται πίεση που αυξάνεται σε στενό(τερο) αυλό και ας μην το καταλαβαίνουν!
-
Τι γίνεται όμως εν τέλει όταν έχουμε να κάνουμε με μια τουφεκιά, άρα με ένα σύννεφο σκαγίων που εκτοξεύεται και από τις δύο κάννες; Ωραία θα μου πεις η 1 θα έχει μεγαλύτερη διάτρηση, άρα είναι και καλύτερη; Ή είναι ψεύτες και μυθομανείς οι άνθρωποι που σκοτώνουν με διευρυμένους αυλούς και ισχυρίζονται ότι σκοτώνουν μια χαρά πουλιά και μάλιστα διατείνονται ότι το κάνουν και καλύτερα από ότι με στενότερους αυλούς; Ούτε καλύτερη είναι η 1 από την 2 κάννη, ούτε και το αντίστροφο βέβαια. Ούτε είναι ψεύτες οι άνθρωποι. Γιατί σε μια τουφεκιά δεν μας νοιάζει μόνο η διάτρηση. Υπάρχει μια λεπτή (και αντίρροπη θα έλεγα εγώ) ισορροπία μεταξύ διάτρησης και πυκνότητας του νέφους των σκαγίων, όσο αυξάνουμε τη γόμωση (την ποσότητα των σκαγίων). Γιατί ναι μεν η στενότερη κάννη θα σου βγάλει ταχύτερα σκάγια, αλλά αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερες παραμορφώσεις τους, οπότε λιγότερο πυκνό σύννεφο σκαγίων, αραιότερες κατανομές και πιο μεγαλό μήκος ατράκτου σε σχέση με έναν καθαρά διευρυμένου αυλό ο οποίος μπορεί να βγάλει λίγο πιο αργά σκάγια, αλλά η τουφεκιά θα είναι πιο συμπαγής. Εκεί οφείλονται και τα φαινομενικά καλύτερα σκοτώματα που αναφέρονται συχνά πυκνά. Αλλά όχι ότι τα μεν ή τα δε δεν σκοτώνουν. Τις διαφορές αυτές θα τις δεις έντονα σε μεγάλες γομώσεις και σε φυσίγγια με αυξημένες πιέσεις, όπου ένας διευρυμένος αυλός θα τα διαχειριστεί καλύτερα από έναν στενό!
Τουτέστιν για τα κύρια αποδημητικά πτηνά (τσιχλοκότσυφα, τρυγόνι, ορτύκι, φάσσα) που θα ρίξει ένας μέσος κυνηγός μέχρι 36γρ το πολύ, μια χαρά θα κάνει τη δουλειά του και θα σκοτώνει χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα με έναν στενό αυλό και δεν χρειάζεται κάτι φαρδύτερο.
Όταν πάμε σε θηράματα που απαιτούν αυξημένα φορτία σε σκάγια, εκεί θα έχει καλύτερα βλητικά αποτέλεσμα με έναν πιο φαρδύ αυλό. Δε σημαίνει όμως ότι αν έχει στο καρτέρι δύο όπλα μαζί του και του μπαίνουν οι πάπιες και ρίχνει πχ 42γρ σκάγια, με το μεν ένα όπλο με στενό αυλό αυτά θα φεύγουν αλώβητα, ενώ με το φαρδύ ξαφνικά θα πέφτουν ως διά μαγείας.
-
Παν μέτρον άριστον αφενός! Αφετέρου ο καθένας βγαίνει για κυνήγι με το τουφέκι που νιώθει ότι .sex hard.! Και η ψυχολογία παίζει μεγάααλο ρόλο, όχι γιατί βελτιώνει τις δυνατότητες του όπλου, αλλά βελτιώνει κατακόρυφα τη δικιά μας απόδοση! Το καλύτερο τουφέκι του κόσμου και το καλύτερο φυσίγγι να πάρεις (που λέει ο λόγος! ), αν πειστείς από πριν για κάποιο λόγο ότι είναι τα χειρότερα που υπάρχουν, δύσκολα θα πιάσεις καλά στάνταρ απόδοσης! Πρέπει να είσαι πολύ ψύχραιμος-έμπειρος και να διαχωρίζεις απόλυτα συναίσθημα και λογική!

Τέλος για την ακρίβεια και την πιστότητα δοκιμής διάτρησης το μέσο που πρέπει να χρησιμοποιείται είναι το βαλλιστικό τζελ.
Γιατρέ μου,.RESPECT..sex hard..sex hard.
 
Ναι, γιατί ως γνωστόν όταν πλένεις το αμάξι με το λάστιχο, τη μάνικα δεν την μισοκλείνεις μπροστά για να στείλει με μεγαλύτερη ταχύτητα το νερό, αλλά την ανοίγεις... :confused::confused::confused::confused:
Το καλοκαίρι ένας μ....ς περιέγραφε πως τουφέκισε:mad: τον συγκυνηγό του σε περπατητό τσίχλας. Ο συγκυνηγός (ευτυχώς) επέζησε, με επιπόλαιο σκαγιασμό της πλάτης, τα δε σκάγια αφαιρέθησαν με τσιμπιδάκι, τόσο ελάχιστα τρύπησαν. Το όπλο ήταν Benelli Montefeltro, άλλη μια απόδειξη κύριοι ότι δεν σκοτώνουν..yel. Ήταν τυχερός που δεν είχε καμιά Α400 να γινόταν φονιάς ο άνθρωπος στα καλά καθούμενα:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
-
Οι θετικές επιστήμες είναι απόλυτες και αυστηρές. Αυτό κάνει όσους απλά αναφέρουν τους νόμους τους να φαίνονται άτεγκτοι. Δεν φταίνε αυτοί. Έτσι είναι η Επιστήμη.
Εν προκειμένω, μεγαλύτερη διάτρηση θα έχει ένα σκάγι που έχει μεγαλύτερη ορμή. Η ορμή είναι ένα (διανυσματικό) μέγεθος που υπολογίζεται (το μέτρο του) από το γινόμενο της μάζας επί τη ταχύτητα του σκαγίου p=m*u δηλαδή. Επομένως σε δύο ίδια σκάγια (ίδιας μάζας δηλαδή) μεγαλύτερη ορμή, άρα και διάτρηση θα έχει το σκάγι με την μεγαλύτερη ταχύτητα.
Μεταξύ δύο καννών, μιας 1 με στενό αυλό και μιας 2 με διευρυμένο, ποιο σκάγι θα έχει μεγαλύτερη ταχύτητα (άρα και διάτρηση); Με δεδομένο κοινό εννοείται την ίδια γόμωση και στις δύο κάννες. Θα έχει η 1 και εξηγώ.
Η καύση της πυρίτιδας παράγει αέρια τα οποία πιέζουν/προωθούν τα σκάγια προς το στόμιο της κάννης. Σε ποια από τις δύο κάννες θα είναι μεγαλύτερη η πίεση; Σύμφωνα με τον τύπο της πίεσης από τη Φυσική είναι Ρ=F/A όπου F η δύναμη που ασκούν τα αέρια προς τα σκάγια και Α το εμβαδόν της επιφάνειας που πιέζουν τα αέρια. Η κάννη 2 με τον διευρυμένο αυλό έχει μεγαλύτερο εμβαδόν από την κάννη 1, οπότε αναπτύσσει μικρότερη πίεση από την 1, άρα τελικά μικρότερη προώθηση και εν τέλει ταχύτητα και διάτρηση των σκαγίων.
Όλα αυτά είναι νόμοι της Φυσικής, δεν είναι προσωπικές μου απόψεις, ούτε τα έβγαλα μόλις από το κεφάλι μου. Και δεν επιδέχονται αμφισβήτησης. Όποιος τα αμφισβητεί ας βγει δημόσια να πει ότι τόσοι αιώνες και μελέτες έρευνας και προόδου με μαθηματικές αποδείξεις στις επιστήμες είναι ΒΛΑΚΕΙΕΣ. Και αν δεν τον πουν τρελό εμένα να μου τρυπήσετε τη ρίνα!
Γι΄αυτό και ξεκίνησα με το παράδειγμα του λάστιχου και του νερού, γιατί ακόμα και οι θιασώτες του διευρυμένου αυλού, "εκμεταλλεύονται" αυτό το φυσικό φαινόμενο που λέγεται πίεση που αυξάνεται σε στενό(τερο) αυλό και ας μην το καταλαβαίνουν!
-
Τι γίνεται όμως εν τέλει όταν έχουμε να κάνουμε με μια τουφεκιά, άρα με ένα σύννεφο σκαγίων που εκτοξεύεται και από τις δύο κάννες; Ωραία θα μου πεις η 1 θα έχει μεγαλύτερη διάτρηση, άρα είναι και καλύτερη; Ή είναι ψεύτες και μυθομανείς οι άνθρωποι που σκοτώνουν με διευρυμένους αυλούς και ισχυρίζονται ότι σκοτώνουν μια χαρά πουλιά και μάλιστα διατείνονται ότι το κάνουν και καλύτερα από ότι με στενότερους αυλούς; Ούτε καλύτερη είναι η 1 από την 2 κάννη, ούτε και το αντίστροφο βέβαια. Ούτε είναι ψεύτες οι άνθρωποι. Γιατί σε μια τουφεκιά δεν μας νοιάζει μόνο η διάτρηση. Υπάρχει μια λεπτή (και αντίρροπη θα έλεγα εγώ) ισορροπία μεταξύ διάτρησης και πυκνότητας του νέφους των σκαγίων, όσο αυξάνουμε τη γόμωση (την ποσότητα των σκαγίων). Γιατί ναι μεν η στενότερη κάννη θα σου βγάλει ταχύτερα σκάγια, αλλά αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερες παραμορφώσεις τους, οπότε λιγότερο πυκνό σύννεφο σκαγίων, αραιότερες κατανομές και πιο μεγαλό μήκος ατράκτου σε σχέση με έναν καθαρά διευρυμένου αυλό ο οποίος μπορεί να βγάλει λίγο πιο αργά σκάγια, αλλά η τουφεκιά θα είναι πιο συμπαγής. Εκεί οφείλονται και τα φαινομενικά καλύτερα σκοτώματα που αναφέρονται συχνά πυκνά. Αλλά όχι ότι τα μεν ή τα δε δεν σκοτώνουν. Τις διαφορές αυτές θα τις δεις έντονα σε μεγάλες γομώσεις και σε φυσίγγια με αυξημένες πιέσεις, όπου ένας διευρυμένος αυλός θα τα διαχειριστεί καλύτερα από έναν στενό!
Τουτέστιν για τα κύρια αποδημητικά πτηνά (τσιχλοκότσυφα, τρυγόνι, ορτύκι, φάσσα) που θα ρίξει ένας μέσος κυνηγός μέχρι 36γρ το πολύ, μια χαρά θα κάνει τη δουλειά του και θα σκοτώνει χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα με έναν στενό αυλό και δεν χρειάζεται κάτι φαρδύτερο.
Όταν πάμε σε θηράματα που απαιτούν αυξημένα φορτία σε σκάγια, εκεί θα έχει καλύτερα βλητικά αποτέλεσμα με έναν πιο φαρδύ αυλό. Δε σημαίνει όμως ότι αν έχει στο καρτέρι δύο όπλα μαζί του και του μπαίνουν οι πάπιες και ρίχνει πχ 42γρ σκάγια, με το μεν ένα όπλο με στενό αυλό αυτά θα φεύγουν αλώβητα, ενώ με το φαρδύ ξαφνικά θα πέφτουν ως διά μαγείας.
-
Παν μέτρον άριστον αφενός! Αφετέρου ο καθένας βγαίνει για κυνήγι με το τουφέκι που νιώθει ότι .sex hard.! Και η ψυχολογία παίζει μεγάααλο ρόλο, όχι γιατί βελτιώνει τις δυνατότητες του όπλου, αλλά βελτιώνει κατακόρυφα τη δικιά μας απόδοση! Το καλύτερο τουφέκι του κόσμου και το καλύτερο φυσίγγι να πάρεις (που λέει ο λόγος! ), αν πειστείς από πριν για κάποιο λόγο ότι είναι τα χειρότερα που υπάρχουν, δύσκολα θα πιάσεις καλά στάνταρ απόδοσης! Πρέπει να είσαι πολύ ψύχραιμος-έμπειρος και να διαχωρίζεις απόλυτα συναίσθημα και λογική!

Τέλος για την ακρίβεια και την πιστότητα δοκιμής διάτρησης το μέσο που πρέπει να χρησιμοποιείται είναι το βαλλιστικό τζελ.
Γιατρέ δεν έχεις αδικο .. αλλά πρέπει να υπολογισεις ότι ειδικά στα ψηλα σκαγια είναι καλό να έχει λίγο αερα η γομωση για να μην υπάρχουν παραμορφωσεις και σκορποσκαγιασματα το μολυβι είναι μαλακο.
Και ότι πολλες μπενελες σκορποσκαγιαζουν με αποτέλεσμα τα σκάγια αυτά να μην έχουν ούτε τις μενουσες ούτε την δύναμη των κεντρικων το έχει δει κοσμος με τα μάτια του.
Ειδικά οι 18.3 με ανύπαρκτο κόνο σίγουρα υστερούν οποιαδήποτε μαρκας.


Τώρα οι 18.4 με 3.5 εκ κόνο είναι αλλο ευαγγέλιο και πιστευω σιγά σιγά όσο τελειώνει το παλιό στοκ εκεί θα τα πάει όλα η μπενελι

Βάζω στοίχημα όλα μου τα όπλα ότι η μαξους μου δεν χάνει από μπενελι μαμα 18.3 σε οποιαδήποτε δοκιμή ειδικά με ψιλά σκάγια

Και στο λέω με το δεδομένο ότι σημερα πήρα στο βουνο το μπενελακι και εριξα 2 πέρδικες με 28 γραμμάρια
 
Ναι, γιατί ως γνωστόν όταν πλένεις το αμάξι με το λάστιχο, τη μάνικα δεν την μισοκλείνεις μπροστά για να στείλει με μεγαλύτερη ταχύτητα το νερό, αλλά την ανοίγεις... :confused::confused::confused::confused:
Το καλοκαίρι ένας μ....ς περιέγραφε πως τουφέκισε:mad: τον συγκυνηγό του σε περπατητό τσίχλας. Ο συγκυνηγός (ευτυχώς) επέζησε, με επιπόλαιο σκαγιασμό της πλάτης, τα δε σκάγια αφαιρέθησαν με τσιμπιδάκι, τόσο ελάχιστα τρύπησαν. Το όπλο ήταν Benelli Montefeltro, άλλη μια απόδειξη κύριοι ότι δεν σκοτώνουν..yel. Ήταν τυχερός που δεν είχε καμιά Α400 να γινόταν φονιάς ο άνθρωπος στα καλά καθούμενα:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
-
Οι θετικές επιστήμες είναι απόλυτες και αυστηρές. Αυτό κάνει όσους απλά αναφέρουν τους νόμους τους να φαίνονται άτεγκτοι. Δεν φταίνε αυτοί. Έτσι είναι η Επιστήμη.
Εν προκειμένω, μεγαλύτερη διάτρηση θα έχει ένα σκάγι που έχει μεγαλύτερη ορμή. Η ορμή είναι ένα (διανυσματικό) μέγεθος που υπολογίζεται (το μέτρο του) από το γινόμενο της μάζας επί τη ταχύτητα του σκαγίου p=m*u δηλαδή. Επομένως σε δύο ίδια σκάγια (ίδιας μάζας δηλαδή) μεγαλύτερη ορμή, άρα και διάτρηση θα έχει το σκάγι με την μεγαλύτερη ταχύτητα.
Μεταξύ δύο καννών, μιας 1 με στενό αυλό και μιας 2 με διευρυμένο, ποιο σκάγι θα έχει μεγαλύτερη ταχύτητα (άρα και διάτρηση); Με δεδομένο κοινό εννοείται την ίδια γόμωση και στις δύο κάννες. Θα έχει η 1 και εξηγώ.
Η καύση της πυρίτιδας παράγει αέρια τα οποία πιέζουν/προωθούν τα σκάγια προς το στόμιο της κάννης. Σε ποια από τις δύο κάννες θα είναι μεγαλύτερη η πίεση; Σύμφωνα με τον τύπο της πίεσης από τη Φυσική είναι Ρ=F/A όπου F η δύναμη που ασκούν τα αέρια προς τα σκάγια και Α το εμβαδόν της επιφάνειας που πιέζουν τα αέρια. Η κάννη 2 με τον διευρυμένο αυλό έχει μεγαλύτερο εμβαδόν από την κάννη 1, οπότε αναπτύσσει μικρότερη πίεση από την 1, άρα τελικά μικρότερη προώθηση και εν τέλει ταχύτητα και διάτρηση των σκαγίων.
Όλα αυτά είναι νόμοι της Φυσικής, δεν είναι προσωπικές μου απόψεις, ούτε τα έβγαλα μόλις από το κεφάλι μου. Και δεν επιδέχονται αμφισβήτησης. Όποιος τα αμφισβητεί ας βγει δημόσια να πει ότι τόσοι αιώνες και μελέτες έρευνας και προόδου με μαθηματικές αποδείξεις στις επιστήμες είναι ΒΛΑΚΕΙΕΣ. Και αν δεν τον πουν τρελό εμένα να μου τρυπήσετε τη ρίνα!
Γι΄αυτό και ξεκίνησα με το παράδειγμα του λάστιχου και του νερού, γιατί ακόμα και οι θιασώτες του διευρυμένου αυλού, "εκμεταλλεύονται" αυτό το φυσικό φαινόμενο που λέγεται πίεση που αυξάνεται σε στενό(τερο) αυλό και ας μην το καταλαβαίνουν!
-
Τι γίνεται όμως εν τέλει όταν έχουμε να κάνουμε με μια τουφεκιά, άρα με ένα σύννεφο σκαγίων που εκτοξεύεται και από τις δύο κάννες; Ωραία θα μου πεις η 1 θα έχει μεγαλύτερη διάτρηση, άρα είναι και καλύτερη; Ή είναι ψεύτες και μυθομανείς οι άνθρωποι που σκοτώνουν με διευρυμένους αυλούς και ισχυρίζονται ότι σκοτώνουν μια χαρά πουλιά και μάλιστα διατείνονται ότι το κάνουν και καλύτερα από ότι με στενότερους αυλούς; Ούτε καλύτερη είναι η 1 από την 2 κάννη, ούτε και το αντίστροφο βέβαια. Ούτε είναι ψεύτες οι άνθρωποι. Γιατί σε μια τουφεκιά δεν μας νοιάζει μόνο η διάτρηση. Υπάρχει μια λεπτή (και αντίρροπη θα έλεγα εγώ) ισορροπία μεταξύ διάτρησης και πυκνότητας του νέφους των σκαγίων, όσο αυξάνουμε τη γόμωση (την ποσότητα των σκαγίων). Γιατί ναι μεν η στενότερη κάννη θα σου βγάλει ταχύτερα σκάγια, αλλά αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερες παραμορφώσεις τους, οπότε λιγότερο πυκνό σύννεφο σκαγίων, αραιότερες κατανομές και πιο μεγαλό μήκος ατράκτου σε σχέση με έναν καθαρά διευρυμένου αυλό ο οποίος μπορεί να βγάλει λίγο πιο αργά σκάγια, αλλά η τουφεκιά θα είναι πιο συμπαγής. Εκεί οφείλονται και τα φαινομενικά καλύτερα σκοτώματα που αναφέρονται συχνά πυκνά. Αλλά όχι ότι τα μεν ή τα δε δεν σκοτώνουν. Τις διαφορές αυτές θα τις δεις έντονα σε μεγάλες γομώσεις και σε φυσίγγια με αυξημένες πιέσεις, όπου ένας διευρυμένος αυλός θα τα διαχειριστεί καλύτερα από έναν στενό!
Τουτέστιν για τα κύρια αποδημητικά πτηνά (τσιχλοκότσυφα, τρυγόνι, ορτύκι, φάσσα) που θα ρίξει ένας μέσος κυνηγός μέχρι 36γρ το πολύ, μια χαρά θα κάνει τη δουλειά του και θα σκοτώνει χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα με έναν στενό αυλό και δεν χρειάζεται κάτι φαρδύτερο.
Όταν πάμε σε θηράματα που απαιτούν αυξημένα φορτία σε σκάγια, εκεί θα έχει καλύτερα βλητικά αποτέλεσμα με έναν πιο φαρδύ αυλό. Δε σημαίνει όμως ότι αν έχει στο καρτέρι δύο όπλα μαζί του και του μπαίνουν οι πάπιες και ρίχνει πχ 42γρ σκάγια, με το μεν ένα όπλο με στενό αυλό αυτά θα φεύγουν αλώβητα, ενώ με το φαρδύ ξαφνικά θα πέφτουν ως διά μαγείας.
-
Παν μέτρον άριστον αφενός! Αφετέρου ο καθένας βγαίνει για κυνήγι με το τουφέκι που νιώθει ότι .sex hard.! Και η ψυχολογία παίζει μεγάααλο ρόλο, όχι γιατί βελτιώνει τις δυνατότητες του όπλου, αλλά βελτιώνει κατακόρυφα τη δικιά μας απόδοση! Το καλύτερο τουφέκι του κόσμου και το καλύτερο φυσίγγι να πάρεις (που λέει ο λόγος! ), αν πειστείς από πριν για κάποιο λόγο ότι είναι τα χειρότερα που υπάρχουν, δύσκολα θα πιάσεις καλά στάνταρ απόδοσης! Πρέπει να είσαι πολύ ψύχραιμος-έμπειρος και να διαχωρίζεις απόλυτα συναίσθημα και λογική!

Τέλος για την ακρίβεια και την πιστότητα δοκιμής διάτρησης το μέσο που πρέπει να χρησιμοποιείται είναι το βαλλιστικό τζελ.
Χαίρομαι να το διαβάζω !
 
Ναι, γιατί ως γνωστόν όταν πλένεις το αμάξι με το λάστιχο, τη μάνικα δεν την μισοκλείνεις μπροστά για να στείλει με μεγαλύτερη ταχύτητα το νερό, αλλά την ανοίγεις... :confused::confused::confused::confused:
Το καλοκαίρι ένας μ....ς περιέγραφε πως τουφέκισε:mad: τον συγκυνηγό του σε περπατητό τσίχλας. Ο συγκυνηγός (ευτυχώς) επέζησε, με επιπόλαιο σκαγιασμό της πλάτης, τα δε σκάγια αφαιρέθησαν με τσιμπιδάκι, τόσο ελάχιστα τρύπησαν. Το όπλο ήταν Benelli Montefeltro, άλλη μια απόδειξη κύριοι ότι δεν σκοτώνουν..yel. Ήταν τυχερός που δεν είχε καμιά Α400 να γινόταν φονιάς ο άνθρωπος στα καλά καθούμενα:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
-
Οι θετικές επιστήμες είναι απόλυτες και αυστηρές. Αυτό κάνει όσους απλά αναφέρουν τους νόμους τους να φαίνονται άτεγκτοι. Δεν φταίνε αυτοί. Έτσι είναι η Επιστήμη.
Εν προκειμένω, μεγαλύτερη διάτρηση θα έχει ένα σκάγι που έχει μεγαλύτερη ορμή. Η ορμή είναι ένα (διανυσματικό) μέγεθος που υπολογίζεται (το μέτρο του) από το γινόμενο της μάζας επί τη ταχύτητα του σκαγίου p=m*u δηλαδή. Επομένως σε δύο ίδια σκάγια (ίδιας μάζας δηλαδή) μεγαλύτερη ορμή, άρα και διάτρηση θα έχει το σκάγι με την μεγαλύτερη ταχύτητα.
Μεταξύ δύο καννών, μιας 1 με στενό αυλό και μιας 2 με διευρυμένο, ποιο σκάγι θα έχει μεγαλύτερη ταχύτητα (άρα και διάτρηση); Με δεδομένο κοινό εννοείται την ίδια γόμωση και στις δύο κάννες. Θα έχει η 1 και εξηγώ.
Η καύση της πυρίτιδας παράγει αέρια τα οποία πιέζουν/προωθούν τα σκάγια προς το στόμιο της κάννης. Σε ποια από τις δύο κάννες θα είναι μεγαλύτερη η πίεση; Σύμφωνα με τον τύπο της πίεσης από τη Φυσική είναι Ρ=F/A όπου F η δύναμη που ασκούν τα αέρια προς τα σκάγια και Α το εμβαδόν της επιφάνειας που πιέζουν τα αέρια. Η κάννη 2 με τον διευρυμένο αυλό έχει μεγαλύτερο εμβαδόν από την κάννη 1, οπότε αναπτύσσει μικρότερη πίεση από την 1, άρα τελικά μικρότερη προώθηση και εν τέλει ταχύτητα και διάτρηση των σκαγίων.
Όλα αυτά είναι νόμοι της Φυσικής, δεν είναι προσωπικές μου απόψεις, ούτε τα έβγαλα μόλις από το κεφάλι μου. Και δεν επιδέχονται αμφισβήτησης. Όποιος τα αμφισβητεί ας βγει δημόσια να πει ότι τόσοι αιώνες και μελέτες έρευνας και προόδου με μαθηματικές αποδείξεις στις επιστήμες είναι ΒΛΑΚΕΙΕΣ. Και αν δεν τον πουν τρελό εμένα να μου τρυπήσετε τη ρίνα!
Γι΄αυτό και ξεκίνησα με το παράδειγμα του λάστιχου και του νερού, γιατί ακόμα και οι θιασώτες του διευρυμένου αυλού, "εκμεταλλεύονται" αυτό το φυσικό φαινόμενο που λέγεται πίεση που αυξάνεται σε στενό(τερο) αυλό και ας μην το καταλαβαίνουν!
-
Τι γίνεται όμως εν τέλει όταν έχουμε να κάνουμε με μια τουφεκιά, άρα με ένα σύννεφο σκαγίων που εκτοξεύεται και από τις δύο κάννες; Ωραία θα μου πεις η 1 θα έχει μεγαλύτερη διάτρηση, άρα είναι και καλύτερη; Ή είναι ψεύτες και μυθομανείς οι άνθρωποι που σκοτώνουν με διευρυμένους αυλούς και ισχυρίζονται ότι σκοτώνουν μια χαρά πουλιά και μάλιστα διατείνονται ότι το κάνουν και καλύτερα από ότι με στενότερους αυλούς; Ούτε καλύτερη είναι η 1 από την 2 κάννη, ούτε και το αντίστροφο βέβαια. Ούτε είναι ψεύτες οι άνθρωποι. Γιατί σε μια τουφεκιά δεν μας νοιάζει μόνο η διάτρηση. Υπάρχει μια λεπτή (και αντίρροπη θα έλεγα εγώ) ισορροπία μεταξύ διάτρησης και πυκνότητας του νέφους των σκαγίων, όσο αυξάνουμε τη γόμωση (την ποσότητα των σκαγίων). Γιατί ναι μεν η στενότερη κάννη θα σου βγάλει ταχύτερα σκάγια, αλλά αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερες παραμορφώσεις τους, οπότε λιγότερο πυκνό σύννεφο σκαγίων, αραιότερες κατανομές και πιο μεγαλό μήκος ατράκτου σε σχέση με έναν καθαρά διευρυμένου αυλό ο οποίος μπορεί να βγάλει λίγο πιο αργά σκάγια, αλλά η τουφεκιά θα είναι πιο συμπαγής. Εκεί οφείλονται και τα φαινομενικά καλύτερα σκοτώματα που αναφέρονται συχνά πυκνά. Αλλά όχι ότι τα μεν ή τα δε δεν σκοτώνουν. Τις διαφορές αυτές θα τις δεις έντονα σε μεγάλες γομώσεις και σε φυσίγγια με αυξημένες πιέσεις, όπου ένας διευρυμένος αυλός θα τα διαχειριστεί καλύτερα από έναν στενό!
Τουτέστιν για τα κύρια αποδημητικά πτηνά (τσιχλοκότσυφα, τρυγόνι, ορτύκι, φάσσα) που θα ρίξει ένας μέσος κυνηγός μέχρι 36γρ το πολύ, μια χαρά θα κάνει τη δουλειά του και θα σκοτώνει χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα με έναν στενό αυλό και δεν χρειάζεται κάτι φαρδύτερο.
Όταν πάμε σε θηράματα που απαιτούν αυξημένα φορτία σε σκάγια, εκεί θα έχει καλύτερα βλητικά αποτέλεσμα με έναν πιο φαρδύ αυλό. Δε σημαίνει όμως ότι αν έχει στο καρτέρι δύο όπλα μαζί του και του μπαίνουν οι πάπιες και ρίχνει πχ 42γρ σκάγια, με το μεν ένα όπλο με στενό αυλό αυτά θα φεύγουν αλώβητα, ενώ με το φαρδύ ξαφνικά θα πέφτουν ως διά μαγείας.
-
Παν μέτρον άριστον αφενός! Αφετέρου ο καθένας βγαίνει για κυνήγι με το τουφέκι που νιώθει ότι .sex hard.! Και η ψυχολογία παίζει μεγάααλο ρόλο, όχι γιατί βελτιώνει τις δυνατότητες του όπλου, αλλά βελτιώνει κατακόρυφα τη δικιά μας απόδοση! Το καλύτερο τουφέκι του κόσμου και το καλύτερο φυσίγγι να πάρεις (που λέει ο λόγος! ), αν πειστείς από πριν για κάποιο λόγο ότι είναι τα χειρότερα που υπάρχουν, δύσκολα θα πιάσεις καλά στάνταρ απόδοσης! Πρέπει να είσαι πολύ ψύχραιμος-έμπειρος και να διαχωρίζεις απόλυτα συναίσθημα και λογική!

Τέλος για την ακρίβεια και την πιστότητα δοκιμής διάτρησης το μέσο που πρέπει να χρησιμοποιείται είναι το βαλλιστικό τζελ.
Καλησπερα σε ολους!
Φοβερό μήνυμα! Μπραβο Βασίλη!
 
Και στο λέω με το δεδομένο ότι σημερα πήρα στο βουνο το μπενελακι και εριξα 2 πέρδικες με 28 γραμμάρια
την απαντηση την έδωσες μονος σου Νίκο, πώς γίνεται το 18,3 να είναι άχρηστο; Όταν σκοτωνεις με το 15,6 του cal20; Με 28γρ που για το cal12 αντιστοιχουν στα 35γρ περίπου.
Ούτε δίκιο ουτε άδικο έχω, δεν εξέφρασα προσωπική γνώμη στο "τεχνοκρατικο" κομμάτι του ποστ μου. Τους τύπους της φυσικής εφαρμοσα.
Η άποψη μου είναι ότι εφόσον ένα όπλο δεν εμφανίζει προβλήματα αξιοπιστίας, ότι αυλό και να έχει είναι άριστο. Αρκεί να συμβαδιζει με τα θέλω μας εννοείται. Τώρα άμα η μαξους βαζει παραπάνω σκάγια σε ένα κύκλο από ένα 18,3 , βλητικα για μένα ειναι σεβαστό εφόσον αποδειχτεί, πρακτικά περι ορεξεως καραμπινοπιτα:D
Οι παππούδες μας ούτε διευρυμένους αυλούς είχανε, ούτε κώνους, ουτε φρενατα τσοκς. Δεν στερηθηκαν θηραματα. Εμείς είμαστε οι στερημένοι Παρ όλη την τεχνολογικη προοδο, που καλώς εχει επιτευχθει εννοείται.
 
@Nikws7 θα σου κανω ένα παραλληλισμο με ένα άλλο θέμα, γτ όπως είπα στο κυνήγι μπαίνει και ο παραγοντας ψυχολογία.
Σε ένα άλλο θεμα γίνεται αναφορα για τις εργκαλ βάσεις. Μπορεί κάποιος και λόγω πράξης-εμπειριας και καθαρά επιστημονικα να μου τεκμηριωσει ότι το εργκαλ στη βάση δεν στερει αντοχη στο όπλο. Εμένα όμως μου εχει κολλήσει στο μυαλό ότι δικαννο=ατσάλι. Ε ψυχολογικά εκεί τέλος, θα πω οκ σωστα τα λες, αλλά θέλω το ατσάλι μου εγώ. Αλλά δεν θα πω ότι ξερεις κατι παρολου που λες αυτά, το εργκαλ είναι για τα μπάζα, θα σου κουνήσει πχ, ενώ το ατσαλι θα είναι μια ζωη βράχος. Μπαινουν και υποκειμενικα κριτήρια στην τελική επιλογή προφανώς!
 
Θα ήθελα να δω κάποια στιγμή,κάποια δοκιμή που να βγάζει κάποια άλλη μάρκα ανώτερη από την benelli,πολλά ακούγονται αλλά από γεγονότα μηδέν!Δεν νομίζω να υπάρχει όπλο που δεν σκοτώνει,όπλα με ελαττώματα αρκετά!
 
@Nikws7 θα σου κανω ένα παραλληλισμο με ένα άλλο θέμα, γτ όπως είπα στο κυνήγι μπαίνει και ο παραγοντας ψυχολογία.
Σε ένα άλλο θεμα γίνεται αναφορα για τις εργκαλ βάσεις. Μπορεί κάποιος και λόγω πράξης-εμπειριας και καθαρά επιστημονικα να μου τεκμηριωσει ότι το εργκαλ στη βάση δεν στερει αντοχη στο όπλο. Εμένα όμως μου εχει κολλήσει στο μυαλό ότι δικαννο=ατσάλι. Ε ψυχολογικά εκεί τέλος, θα πω οκ σωστα τα λες, αλλά θέλω το ατσάλι μου εγώ. Αλλά δεν θα πω ότι ξερεις κατι παρολου που λες αυτά, το εργκαλ είναι για τα μπάζα, θα σου κουνήσει πχ, ενώ το ατσαλι θα είναι μια ζωη βράχος. Μπαινουν και υποκειμενικα κριτήρια στην τελική επιλογή προφανώς!
Σιγουρα ! Εγώ κυνηγάω το μπενελι για το βάρος το ζύγισμα και την ταχύτητα που έρχεται το όπλο. Πραγμα ποιο σημαντικό μερικες φορές στις κατηφορες του βουνού.

Αλλά όταν μιλάμε με ποσοστά και σκάγια μετρημενα πρέπει να λέμε τα σύκα σύκα

άχρηστο όπλο δεν υπάρχει αλλά ένα 2-4% παραπανω καποιες Κάνες θα το δωσουν

Για αυτό μεγαλώνει η μπενελα τους κονους δεν είναι βλακες ξερουν τι κανουν.
 
Σιγουρα ! Εγώ κυνηγάω το μπενελι για το βάρος το ζύγισμα και την ταχύτητα που έρχεται το όπλο. Πραγμα ποιο σημαντικό μερικες φορές στις κατηφορες του βουνού.

Αλλά όταν μιλάμε με ποσοστά και σκάγια μετρημενα πρέπει να λέμε τα σύκα σύκα

άχρηστο όπλο δεν υπάρχει αλλά ένα 2-4% παραπανω καποιες Κάνες θα το δωσουν

Για αυτό μεγαλώνει η μπενελα τους κονους δεν είναι βλακες ξερουν τι κανουν.
Σαφώς όταν το πειραμα εκτελειται σωστα, ότι και αποτέλεσμα να βγάλει, ο επιστημονικα ορθός άνθρωπος, το αποδέχεται και τελος! Τώρα αν σε λένε randy wakeman και πέφτει παραδακι και μπαζει το πείραμα και στραβες θα βγάλεις τις sbe3 και αρχικαβλοτουφεκους κάτι impala plus και θα πεις ότι η back bored browning δεν αξίζει.
Απλά εγώ πιστεύω ότι αυτό το 2-4% που πιθανά λες κέρδος σε κατανομή (και 5 και 6% σου λέω εγω) στο κυνήγι είναι πρακτικα αμελητέο θεωρώ, δλδ θα βάλεις αλλα 10 σκαγια στον 76εκ κυκλο; 10 σκαγια διαφορα μπορει να έχει το κάθε φυσιγγι στο ίδιο κουτι ;)
 
Βασίλη αυτό που είδα διαφορετικό στις δικές μου δοκιμές - βολές δεν ήταν η καλύτερη κατανομή στον πίνακα .... εκεί δεν είδα διαφορά,
Όμως σοβαρή διαφορά είδα σε πουλιά που πήραν περιφερειακά σκάγια σε βολές που καταλάβαινα ότι δεν ήμουν κέντρο και τα πουλιά πέσαν ξερά σαν να πήγε κέντρο η τουφεκιά.
Εκεί για μένα είναι το τρικ και σε αυτό που βλέπουμε στα σκοτώματα που παρατηρείς να ανατινάζονται τα θηράματα είτε κέντρο είτε όχι...απλά λόγω λιγότερης παραμόρφωσης των περιφερειακών σκαγιών, ενώ οι αρχικές ταχύτητες στον διευρυμένο αυλό είναι μικρότερες....κρατάνε μένουσες τα σκάγια και είναι το ίδιο φονικά είτε κεντρικά είτε περιφερειακά :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top