Χειροποίητη κατασκευή κοντακιού σε HATSAN 125.



Status
Not open for further replies.
Η κακης ποιοτητας πλαστικου και η απαραδεκτη εφαρμογη κοντακιου-μηχανισμου εφεραν το αποτελεσμα αυτο.Σε ενα τοσο δυνατο οπλο θα επρεπε η εταιρια να φροντισει την καλυτερη συνδεσμολογια και την καλυτερη ποιοτητα στο πλαστικο,αλλα η χαμηλη τιμη δεν επιτρεπει την ποιοτικωτερη κατασκευη αεροβολου και μαλιστα τουρκικου.
Ο ιδιοκτητης και φιλος ηθελε να το παμε ακομα ποιο περα και να γινει ενα κοντακι χειροποιητο χωρις να υπολογιζει αν αξιζει η οχι.Το ξυλο που επιλεχτηκε ηταν ενα ωραιο κοματι ελληνικης κερασιας.
Η κατασκευη αρχισε και μαζι τα προβληματα,επρεπε να ενυσχιθει η πισω βιδα συγκρατησης και γι'αυτο το λογο τοποθετηθηκε μεταλικο λαμακι 2χιλ παχους,προβλημα δευτερο....η μπροστινη περαστη βιδα ηταν παραγκεντρη διοτι το αντικραδασμικο συστημα(SAS)αλλη παπαρια αυτη,ηταν στραβοκωλημενο απο εργοστασιου!!!!!
Τροχιστηκε σε ενα σημειο και τοποθετηθηκε καινουργιος οδηγος απο πλαστικο derlin με εξωτερικη μονοκοματη ροδελα....αφου λυθηκε και αυτο το προβλημα η κατασκευη συνεχιστηκε.
Ενδιαμεσα πελματος και κοντακιου μπηκε φετα απο ξυλο ''vegge'' και το κοντακι πηρε μορφη,κοπηκαν καινουργιες ψαθες και στην δεξια μερια της λαβης εγινε σε ενα μερος stilping....κατοπιν τριφτηκα και τελειωσε με Glousil
http://i1321.photobucket.com/albums/u550/iraklis2010/20170430_185647_zpscozloeye.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Top